PDA

Bekijk Volledige Versie : "Osama bin Laden dood"



Pytaghoras
29-04-05, 12:23
Er gaat een sterk gerucht dat Osama bin Laden dood is. Betrouwbare websites, waaronder Debka.com, hebben dat gemeld. Debka.com zou ook bronnen binnen de Israelische Geheime Dienst hebben.

Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent.

Max Stirner
29-04-05, 12:25
Geplaatst door Pytaghoras
Er gaat een sterk gerucht dat Osama bin Laden dood is. Betrouwbare websites, waaronder Debka.com, hebben dat gemeld. Debka.com zou ook bronnen binnen de Israelische Geheime Dienst hebben.

Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent.


:traan1:

taouanza
29-04-05, 12:25
Is het een vampier?
Voor de zoveelste keer al dood.:wtf:

mark61
29-04-05, 12:26
Dat van die beurs is helemaal ijzersterk. :moe:

~Panthera~
29-04-05, 12:28
Geplaatst door taouanza
Is het een vampier?
Voor de zoveelste keer al dood.:wtf:

Yep. Osama Bin Dracula. :moe:

taouanza
29-04-05, 12:29
Geplaatst door ~Panthera~
Yep. Osama Bin Dracula. :moe:

:gniffel:

Simon
29-04-05, 12:34
Als de koningin nu maar wel naar de begrafenis gaat. Bij de Paus liet ze ook al verstek gaan. Dat was eens maar nooit weer.

mark61
29-04-05, 12:35
Geplaatst door Simon
Als de koningin nu maar wel naar de begrafenis gaat. Bij de Paus liet ze ook al verstek gaan. Dat was eens maar nooit weer.

Vrouwen zijn niet welkom bij soenni-begrafenissen. You know that.

Pytaghoras
29-04-05, 12:37
Geplaatst door mark61
Vrouwen zijn niet welkom bij soenni-begrafenissen. You know that.

Wie zegt dat Beatrix een vrouw is?

Simon
29-04-05, 12:43
Geplaatst door mark61
Vrouwen zijn niet welkom bij soenni-begrafenissen. You know that.

Ik heb Benazir Bhutto inderdaad wel eens horen beweren dat OBL haar wou vermoorden dus hij heeft zeker iets tegen vrouwelijke staatshoofden.

Simon
29-04-05, 12:57
Geplaatst door iQra
Simon verdedigde zijn steun voor de valse oorlog tegen afghanistan op basis van de mening van dit mens die geenzins betrouwbaar te noemen is.

Nou dit verzin je. Ik was weliswaar vóór de oorlog tegen Afghanistan maar ene Bhutto heeft daar niks mee te maken. Je verdere aantijgingen laat ik maar voor wat ze zijn. Je maakt mij hier al dagen voor van alles uit. Zit je iets dwars?

mark61
29-04-05, 12:57
Geplaatst door Pytaghoras
Wie zegt dat Beatrix een vrouw is?

Hmm, wil jij dat even gaan controleren?

Travestieten zijn bij mijn weten ook niet toegestaan bij een fatsoenlijke begrafenis. Al vrees ik dat daar geen ayah danwel hadith over is. :vreemd:

mark61
29-04-05, 12:59
Geplaatst door Simon
Ik heb Benazir Bhutto inderdaad wel eens horen beweren dat OBL haar wou vermoorden dus hij heeft zeker iets tegen vrouwelijke staatshoofden.

Iedereen wil tante Benazir vermoorden, dus dat telt niet. Bush wil ie trouwens vast ook wel vermoorden, al kan het natuurlijk zijn dat ie denkt dat het een vrouw is.

Paco.x
29-04-05, 13:00
Cool! Zou je alleen iets dieper kunnen ingaan op de rol van Nina Brink? Ik gloei van pattriotisme bij elk bewijs van haar betrokkenheid! :student:

Eke
29-04-05, 13:01
Geplaatst door Pytaghoras


Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent.

Wat een onzin..

Bofko
29-04-05, 13:04
Geplaatst door Eke
Wat een onzin..

:confused: Hoezo ?

Beurskoersen worden bepaald door geruchten.

Simon
29-04-05, 13:25
Geplaatst door iQra
[B]Je had specifiek gezegd dat je meer belang hecht aan de woorden van een bhutto.

Meer belang dan wat ? En wat heeft dat met voor of tegen de oorlog tegen Afghanistan te maken dan? Enfin, ik ben er ook achteraf nog voor maar dat heeft niet zoveel met Pakistan of Bhutto te maken.


Verdere aantijgingen? Welke? Ik heb je mijn inziens terecht als judas benoemt vanwege je daad tegenover mij.

En dan ben jij zeker Jezus? ... jij die op Maghrebonline schreef dat Fortuyn zijn dood verdiend had op het moment dat deze nog lag dood te bloeden op een parkeerplaats. Speel jij maar de vermoorde onschuld.
Je maakt mij hier dagelijks uit voor moslimhater. Is je wellicht niet opgevallen omdat je bijna iedereen zo ziet. Het hoort bij je normale vocabulaire. Jij bent degene die haatdragend is.

Eke
29-04-05, 13:26
Geplaatst door Bofko
:confused: Hoezo ?

Beurskoersen worden bepaald door geruchten.

Net alsof met de dood van Bin Laden de problemen zijn opgelost.

Eke
29-04-05, 13:33
Geplaatst door iQra

Naar eigen zeggen liet Brink zich leiden door haar intuïtie.


wederom: wat een onzin..

mark61
29-04-05, 13:39
@ I & S: Wat maken jullie vriendelijk ruzie! Zo netjes en beleefd. Als ik of de rest boos wordt is het altijd meteen van dik hout zaagt men planken. :hihi:

Wel lichtjes hinderlijk dat jullie elkaar overal achterna zitten. Misschien is joods.nl wel een fijne plek om dit voort te zetten, zolang MO geen toegang biedt. :)

Simon
29-04-05, 13:42
Geplaatst door mark61
Misschien is joods.nl wel een fijne plek om dit voort te zetten, zolang MO geen toegang biedt. :)

Nu ja hij komt hier blijkbaar opeens omdat Maghrebonline offline is.

Simon
29-04-05, 13:47
Geplaatst door iQra
Ik heb je geen moslimhater genoemd en enkel de moslimhaters krijgen die stempel.

Kort van memorie?

"(...) zoals Simon suggereert. Ook hij heeft vaker met ann gediscusseerd en ze staat open voor ieders mening maar geduld voor haatpropaganda die als doel heeft moslims structureel te demoniseren raakt op".

"Zulke kreten klinken als muziek in de oren van moslimhaters".

mark61
29-04-05, 13:51
Geplaatst door iQra
Nou ja, IK ben er nog steeds. En ja ik kom hier inderdaad omdat maghreb offline is. Probleem ermee?

Qui, moi? Niet zo aggressief, ik gaf jullie juist een complimentje. :)

mark61
29-04-05, 13:52
Geplaatst door iQra
Ik en adbullah haselhoeff mogen trouwens niet op joods.nl komen. Blijkbaar kunnen ze niet tegen kritiek.

Je dacht toch niet dat ik het meende. Ik durf er niet eens te gaan kijken .

Paco.x
29-04-05, 14:01
Bizarre betrokkenheid Nina Brink bij 9-11 (03/15/2003 )

Nina Brink bevond zich even in een zeer lastig parket toen bleek dat zij grote sommen aandelen enkele uren voor de aanslag op 11 september heeft verkocht. Daaruit zou immers kunnen blijken dat ze voorkennis had. Ze verklaart de actie zelf echter met "herlderziendheid" op basis van "intuitie". Zelfs de Telegraaf maakt melding van het absurde toeval: Nina Brink, die honderden miljoenen verdiende aan de beursgang van internetbedrijf World Online, heeft 11 september 2001 al haar aandelen verkocht. Dat gebeurde enkele uren vóór de terroristische aanslagen in New York. Naar eigen zeggen liet Brink zich leiden door haar intuïtie.



Meer info via Google: http://www.google.nl/custom? q=Biza...hl=nl&sa=Zoeken

Of waht tot mijn topic op maghrebonline weer actief is.

Ik kan niet wachten. The plot thickens... :giechel:

mark61
29-04-05, 14:14
Geplaatst door iQra
Hi Mark, die opmerking was aan simon gericht. Leek net alsof hij deed alsof ik er niet ben. Weet wel dat het een grap was maar ik heb op joods.nl gepost samen met haselhoeff. Alleen kregen we helaas geen gelegenheid. Met simon ben ik een tijdje op oneway (sgp en christen unie) geweest. Dat was wel lachen.

OK.
Oh, kan dat, op joods.nl posten zonder dat je na 1 post eraf geknikkerd wordt? SGP en CU, je zoekt ze wel uit....wat een lol... :haha:

Wortel
29-04-05, 14:59
Op joods.nl heb ik al mijn diplomatieke zeilen bij moeten zetten en kreeg ik een stortvloed aan scheldkannonades en denigrerende opmerkingen over me heen. De goeden niet te na gesproken, natuurlijk.
Heel veel Pavlovreacties van het Beheer, dat, ook na een keurig en vriendelijk verzoek, met redenen omkleed, aan datzelfde beheer bleef volharden in haar afwijzing van mijn persoon... Omdat ik had verklaard dat ik een christen ben.

Hierboven staat geloof ik nog een op slot gezette discussie over het MDI, dat inderdaad -zo weet ik uit eigen waarneming- nogal wonderlijke wegen gaat in het al of niet iets beoordelen als onoirbaar gedrag.

Dat malle negatieve sfeertje zal je bij de CU echt niet tegenkomen. SGP is weer een heel ander verhaal.

mark61
29-04-05, 15:01
Geplaatst door Wortel
Op joods.nl heb ik al mijn diplomatieke zeilen bij moeten zetten en kreeg ik een stortvloed aan scheldkannonades en denigrerende opmerkingen over me heen. De goeden niet te na gesproken, natuurlijk.
Heel veel Pavlovreacties van het Beheer, dat, ook na een keurig en vriendelijk verzoek, met redenen omkleed, aan datzelfde beheer bleef volharden in haar afwijzing van mijn persoon... Omdat ik had verklaard dat ik een christen ben.

Daargaat je brug, bouwer.

Wortel
29-04-05, 15:05
Zoals ik in een van mijn laatste posts op Joods.nl al meldde aan het Beheer nadat ze besloten hadden even uit de lucht te gaan vanwege klachten over hen bij het MDI (!):

Soms moet je eerst heien voordat je kunt bouwen.

mark61
29-04-05, 15:07
Geplaatst door Wortel
Zoals ik in een van mijn laatste posts op Joods.nl al meldde aan het Beheer nadat ze besloten hadden even uit de lucht te gaan vanwege klachten over hen bij het MDI (!):

Soms moet je eerst heien voordat je kunt bouwen.

Dat noemen ze in de int. diplomatie geloof ik een 'constructieve dialoog'. Dat is als ze elkaar binnenskamers voor rotte vis uitschelden, toch?

mark61
29-04-05, 15:15
Geplaatst door iQra
:) Gedurende tien minuten kon het wel maar daarna was de deur op slot. Had geen zin om andere alliasen te nemen. Als ik niet welkom ben, so be it. Maar was bang dat het kwam doordat ik een moslim met kritiek ben maar zo te zien vergaat het christenen niet anders. Tenzij je een evangalist bent, dan kan wel begrijpen waarom ze je daar niet willen hebben.

Tsja, voor de één ben je Volk van het Boek, voor de ander blijkbaar Dief van het Boek.

Of zoiets, ik ben geen interreligieus theoloog.

Wortel
29-04-05, 15:24
'constructieve dialoog'.

Zolang het maar gaat op de manier van de broertjes de Boer bij het voetbal. Elkaar naar het publiek toe de hand boven het hoofd houden als er eentje een penalty mist, maar in de beslotenheid van de kleedkamer elkaar het hardst verrot schelden en verder dan de maan wensen.

Al het andere heet Realpolitik.


Maar was bang dat het kwam doordat ik een moslim met kritiek ben maar zo te zien vergaat het christenen niet anders.

Wees gerust IQra, allen treft ons eenzelfde lot. Dat is dan weer mede een voedingsbodem voor dialoog.


Tenzij je een evangalist bent, dan kan wel begrijpen waarom ze je daar niet willen hebben.

Als je daar zegt dat je christen bent, dan evangeliseer je in de beeldvorming al. Zelfs na een openhartige en beleefde brief aan het Beheer waarin door mij het tegendeel werd beweerd, was de enige letterlijke zure reactie: "Dit gesprek is beeindigd!".
Godsdienstige spam is trouwens nooit erg vruchtbaar.

mark61
29-04-05, 15:30
Geplaatst door Wortel
Zolang het maar gaat op de manier van de broertjes de Boer bij het voetbal. Elkaar naar het publiek toe de hand boven het hoofd houden als er eentje een penalty mist, maar in de beslotenheid van de kleedkamer elkaar het hardst verrot schelden en verder dan de maan wensen.

Sjo, deden ze dat? En hoe weet ij dat dan weer als dat zo besloten was? Je houdt niet eens van voetbal. Was je neefje er weer bij, zeker. De roddelkont.

De vraag is dus of joods.nl openbaar of binnenskamers is, begrijp ik?

mark61
29-04-05, 15:31
Geplaatst door Wortel
Als je daar zegt dat je christen bent, dan evangeliseer je in de beeldvorming al.

Tsja, dat vind ik ook bedenkelijk. Ik loop toch ook niet te koop met mijn schrijnend gebrek aan zedelijke principes? ;)

Wortel
29-04-05, 15:41
Sjo, deden ze dat? En hoe weet ij dat dan weer als dat zo besloten was? Je houdt niet eens van voetbal. Was je neefje er weer bij, zeker. De roddelkont.

Ik hecht een groot geloof aan de onafhankelijke en altijd objectieve sportjournalistiek in Nederland. En met mijn ouderling doe ik het net zo.


De vraag is dus of joods.nl openbaar of binnenskamers is, begrijp ik?

Het probleem bij Joods.nl is dat ze openbaar zijn, terwijl ze denken dat ze binnenskamers zijn. Kom daar als cyberallochtoon binnen en ze gaan kijken of jij de bom bent en zij naar de schuilkelder moeten.


Tsja, dat vind ik ook bedenkelijk. Ik loop toch ook niet te koop met mijn schrijnend gebrek aan zedelijke principes?

Even voor de helderheid van het begrippenapparaat: welke lading wordt gedekt door het begrip bet-wister? :wink:

Prlwytzkofski
29-04-05, 16:03
Geplaatst door Wortel
Even voor de helderheid van het begrippenapparaat: welke lading wordt gedekt door het begrip bet-wister? :wink:

Achterhaalde betweter ?

~Panthera~
29-04-05, 16:07
Geplaatst door mark61
Je dacht toch niet dat ik het meende. Ik durf er niet eens te gaan kijken .

Je kunt er niet eens "kijken".
Moet je er meteen "registreren".
Dolletjes. :moe:

mark61
29-04-05, 17:13
Geplaatst door Prlwytzkofski
Achterhaalde betweter ?

Right on!

Ik overweeg nu al maanden over te gaan op be-twister. Dit voor de duidelijkheid.

GiovanniHN
29-04-05, 18:35
Juist ja, de Joden zijn de baas van Amerika en de veiligheidsdiensten.


Waarom plaatst de Mossad dan toch enkele spionnen binnen, als ik het goed herrinner...de FBI.


Het idee bij paranoïde internetgebruikers bestaat is dat de mensen die de macht hebben intelligente mensen zijn die dingen goed kunnen plannen. De praktijk wijst echter uit dat het incompetente idioten zijn, die alleen maar handelen uit eigenbelang. Ze willen geen enkel risico lopen, dus de CIA zou 11 septemeber nooit toestaan zonder er zelf geen grote voordelen bij te hebben. De CIA heeft echter alleen maar tegenslagen gehad.

The Patriot Act wordt gezien als een grote overwinning voor amerikaanse veiligheidsdiesten. Maar er is juist uiterst veel kritiek op en aandacht voor uit bepaalde hoeken. Dat moet je niet hebben als geheime dienst. Het is veel handiger als je allerlei dingen kan doen, die net op het randje zijn, maar waar niemand iets van af weet. The Patriot Act maakt dat zo goed als onmogelijk.

Simon
30-04-05, 07:22
Geplaatst door iQra
Ik en adbullah haselhoeff mogen trouwens niet op joods.nl komen. Blijkbaar kunnen ze niet tegen kritiek.

Ik ook niet. Kritiek op Israel heet daar anti-semitisch.

Wortel
30-04-05, 09:11
Join the club, Simon :maf3:

lennart
30-04-05, 20:45
Geplaatst door Pytaghoras
Er gaat een sterk gerucht dat Osama bin Laden dood is. Betrouwbare websites, waaronder Debka.com, hebben dat gemeld. Debka.com zou ook bronnen binnen de Israelische Geheime Dienst hebben.

Volgens Amsterdamse beurshandelaren stijgt de beurs op geruchten rondom de dood van topterrorist Osama bin Laden. De Amsterdamse AEX staat op een winst van 0,5 procent.

Dat zeg ik al jaren. Zoals die laatste video van "Osama" was zo fake als maar zijn kon.

Osama is al 4 jaar dood.

Spoetnik
30-04-05, 20:46
Geplaatst door lennart
Dat zeg ik al jaren. Zoals die laatste video van "Osama" was zo fake als maar zijn kon.

Osama is al 4 jaar dood.

En ik ook!

Shaka
01-05-05, 07:59
http://img250.exs.cx/img250/4616/osamapee2ag.gif

mark61
01-05-05, 11:58
Geplaatst door Spoetnik
En ik ook!

lummel! :hihi:



Maarre, wat had ie ook weer voor nierziekte? En hoe zit het met de gezondheidszorg in NW-Pakistan?