PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland mag echt blij zijn met de konigin



taouanza
30-04-05, 20:18
http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/beafun.jpg
Oranje boven

So egtwel
Nederland is met de huidige regering en mentaliteit echt een joke.
Je zal maar vertegenwoordigd zijn door figuren zoals Bakellende en Verdonk. Om je kapot te schamen.
Maar gelukkig hebben we nog de konigin die maakt echt een hoop goed.
Dus voor de republieken onder ons. Jullie weten niet waar jullie het over hebben

Leve de koningin :fpetaf:

tr_imparator
30-04-05, 20:28
haar schoondochter doet het beter onder het volk..

die allochtoon, ehmm ik bedoel maximus..nee niet gladiator, ... maxima.!!

tr_imparator
30-04-05, 20:28
Geplaatst door taouanza


Leve de koningin :fpetaf:


:fpetaf:

taouanza
30-04-05, 20:36
Geplaatst door tr_imparator
haar schoondochter doet het beter onder het volk..

die allochtoon, ehmm ik bedoel maximus..nee niet gladiator, ... maxima.!!

Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat de koningin niet mee doet met de waan van de dag.

AARDIG
30-04-05, 20:46
Oh ja, heeft ze dat generaal pardon nog gegeven. Sorry als het een overbodige vraag is, heb evve geen zin om het op te zoeken.

Dutchguy
30-04-05, 21:10
Geplaatst door AARDIG
Oh ja, heeft ze dat generaal pardon nog gegeven. Sorry als het een overbodige vraag is, heb evve geen zin om het op te zoeken.

Volgens mij niet AARDIG, maar zometeen bij NOVA komt er een itempje over zag ik.

Alien1375
30-04-05, 21:36
Oh ja, heeft ze dat generaal pardon nog gegeven. Sorry als het een overbodige vraag is, heb evve geen zin om het op te zoeken.

Zoals Taouanza al zei: Ze doet niet aan de waan van de dag....

rja2
30-04-05, 22:35
Geplaatst door taouanza
Leve de koningin :fpetaf: [/B] :fparty:

Eke
30-04-05, 22:57
Geplaatst door rja2
:fparty:

Zoals ik vanavond deze geciteerde uitspraak van prins Claus hoorde : Koningin van een Republiek !!!! :Iluvu:

~Panthera~
30-04-05, 23:22
Geplaatst door Eke
Zoals ik vanavond deze geciteerde uitspraak van prins Claus hoorde : Koningin van een Republiek !!!! :Iluvu:

:haha: DIE was goed he ?? :lole:

allard
30-04-05, 23:43
inderdaad, vegeteren is een kunst op zich.

mark61
01-05-05, 01:44
Geplaatst door allard
inderdaad, vegeteren is een kunst op zich.

Een beetje kunstmest doet wonderen.

~Panthera~
01-05-05, 02:25
Geplaatst door mark61
Een beetje kunstmest doet wonderen.


Volgens mij smeren ze al genoeg Pokon op hun edele delen. :moe:

mark61
01-05-05, 02:27
Geplaatst door ~Panthera~
Volgens mij smeren ze al genoeg Pokon op hun edele delen. :moe:

Wat ordinair zijn ze.

nl-x
01-05-05, 02:31
Hoi allemaal!

(Wat doen mn voeten pijn zeg :( Van kwart voor elf 's ochtends tot kwart over drie 's nachts buiten...)

mark61
01-05-05, 02:33
Geplaatst door nl-x
Hoi allemaal!

(Wat doen mn voeten pijn zeg :( Van kwart voor elf 's ochtends tot kwart over drie 's nachts buiten...)

Wat doe jij toch buiten? Fatsoenlijke mensen zijn op zo'n dag als vandaag aan het tuinieren. Of sjo.

~Panthera~
01-05-05, 02:36
Geplaatst door nl-x
Hoi allemaal!

(Wat doen mn voeten pijn zeg :( Van kwart voor elf 's ochtends tot kwart over drie 's nachts buiten...)

Nog zo'n nitwit. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c008.gif

mark61
01-05-05, 02:40
Geplaatst door ~Panthera~
Nog zo'n nitwit. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c008.gif

Jah wie laat er nou om 11 uur 's ochtends al zijn schoenen stelen? Of wou die lekker allo doen vandaag?

~Panthera~
01-05-05, 02:43
Geplaatst door mark61
Jah wie laat er nou om 11 uur 's ochtends al zijn schoenen stelen? Of wou die lekker allo doen vandaag?

Heeft gewoon geen tuin. :moe:

:hihi:

mark61
01-05-05, 02:44
Geplaatst door ~Panthera~
Heeft gewoon geen tuin. :moe:

:hihi:

Misschien mag hij bij tr_imp komen jagen.

~Panthera~
01-05-05, 02:45
Geplaatst door mark61
Misschien mag hij bij tr_imp komen jagen.



Handig, kan ie meteen Chinees koken.

mark61
01-05-05, 02:47
Geplaatst door ~Panthera~
Handig, kan ie meteen Chinees koken.

As dat niet multikul is weet ik het ook niet meer. Rat met wormaardbeien, wat jij.

~Panthera~
01-05-05, 02:50
Geplaatst door mark61
As dat niet multikul is weet ik het ook niet meer. Rat met wormaardbeien, wat jij.

Geheel voor de bakker. :duim:

Ook weer opgelost. :melig2:

mark61
01-05-05, 02:54
Geplaatst door ~Panthera~
Geheel voor de bakker. :duim:

Ook weer opgelost. :melig2:

Alleen heeft de beoogde kok het pand al weer verlaten, geloof ik. Zou het het recept zijn?

~Panthera~
01-05-05, 03:00
Geplaatst door mark61
Alleen heeft de beoogde kok het pand al weer verlaten, geloof ik. Zou het het recept zijn?



Denk het wel, blijft teveel tussen de tanden zitten, denk ik. :moe:

:D

tr_imparator
01-05-05, 03:04
Geplaatst door mark61
Misschien mag hij bij tr_imp komen jagen.

hey ik heb wel een beschermd gebiedje onder een boom in onze tuin..veilig van alles..daar zetten we altijd wat bosuien..lekker te vreten met ontbijt/lunch..vers..

Eke
01-05-05, 15:47
Geplaatst door allard
inderdaad, vegeteren is een kunst op zich.

Lieverds, jullie onderschatten de rol van de koningin in Nederland!

Kom eens met goeie argumenten waarom WIJ, als inwoners van Nederland, de monarchie af moeten schaffen...

Wat mij betreft ligt de keuze bij De Oranje's...

Al Sawt
01-05-05, 18:42
Geplaatst door Eke
Lieverds, jullie onderschatten de rol van de koningin in Nederland!

Kom eens met goeie argumenten waarom WIJ, als inwoners van Nederland, de monarchie af moeten schaffen...

Wat mij betreft ligt de keuze bij De Oranje's... Misschien omdat een monarchie, een aristocratische en vooral een middeleeuwse instantie is?

Eke
01-05-05, 19:09
Geplaatst door Al Sawt
Misschien omdat een monarchie, een aristocratische en vooral een middeleeuwse instantie is?

maar je schaft ook het huwelijk niet af omdat het al zolang bestaat, enz., maar je past het aan aan de tijd.kijk maar naar de geschiedenis van het huwelijk...

wat betreft aristocratie, dat bestaat bij de gratie van het gedrag van partijen.daar heb je zelf macht over, als volk.

Al Sawt
01-05-05, 20:17
Geplaatst door Eke
maar je schaft ook het huwelijk niet af omdat het al zolang bestaat, enz., maar je past het aan aan de tijd.kijk maar naar de geschiedenis van het huwelijk...

wat betreft aristocratie, dat bestaat bij de gratie van het gedrag van partijen.daar heb je zelf macht over, als volk. Een kind die uit een huwelijk voorkomt, is niet voorbestemt om hoofd van een land te worden.

Dus met alle respect, het is een drogredenatie.

Eke
01-05-05, 20:30
Geplaatst door Al Sawt
Een kind die uit een huwelijk voorkomt, is niet voorbestemt om hoofd van een land te worden.

Dus met alle respect, het is een drogredenatie.

He, maar de koningin is toch helemaal geen Hoofd van ons land ?

Daar hebben we toch JPB voor ? Ze mag wel adviseren, maar heeft geen stem.

Heb je er moeite mee dat het een erfelijke funktie is :koning(in) ?

Daar wordt tegenwoordig wel soepel mee omgegaan.Heb je de nieuwe aanwas gezien ?Allemaal nieuw bloed...prima toch ?

Waar precies (in concreto) heb jij moeite mee, Al Sawt ?

mark61
01-05-05, 21:51
Geplaatst door tr_imparator
hey ik heb wel een beschermd gebiedje onder een boom in onze tuin..veilig van alles..daar zetten we altijd wat bosuien..lekker te vreten met ontbijt/lunch..vers..

Lekker, bosuien met de tanden van de ratten er nog in.

rja2
01-05-05, 22:12
Geplaatst door Al Sawt
Een kind die uit een huwelijk voorkomt, is niet voorbestemt om hoofd van een land te worden.

Dus met alle respect, het is een drogredenatie.
De band met de Oranjes met Nederland, bestaat al bijna vierhonderd jaar, eerst waren het stadhouders.

De macht die het Koningshuis had, hebben ze 150 jaar ingeruild voor een ceremoniële functie. Officieel heeft het Koningshuis niet te vertellen, maar ze hebben wel invloed.

Een groot deel van Nederlanders steunt de monarchie. Het is toch een bind middel voor Nederland, een Koningshuis heeft toch veel meer uitstraling als een president. Volgens mij is veel belangstelling voor de Koningshuizen in de wereld groot. In Duitsland was er veel belangstelling voor het Koninginnedag dit jaar.

Al Sawt
01-05-05, 23:25
Geplaatst door Eke
He, maar de koningin is toch helemaal geen Hoofd van ons land ?

Daar hebben we toch JPB voor ? Ze mag wel adviseren, maar heeft geen stem.

Heb je er moeite mee dat het een erfelijke funktie is :koning(in) ?

Daar wordt tegenwoordig wel soepel mee omgegaan.Heb je de nieuwe aanwas gezien ?Allemaal nieuw bloed...prima toch ?

Waar precies (in concreto) heb jij moeite mee, Al Sawt ? Ik heb moeite met een instantie wiens macht gebaseerd is op erfelijkheid.

Ik heb moeite met een instantie wiens leden zonder enig vorm van prestaties invloed en macht kunnen uitoefenen.

~Panthera~
02-05-05, 01:06
Geplaatst door mark61
Lekker, bosuien met de tanden van de ratten er nog in.

Kom, kom, beetje extra kalk is nooit weg.
T is eigenlijk net zoiets als aardbeien met slakflavour. :cola:

:melig:

helly2002
02-05-05, 03:15
inderdaad top koninging bernard was een viespeuk claus mocht ik wel alexander schijnt vroeger echt een zuiperd tezijn geweest maar beatrix mag ik wel ookal heeft zewel een fout gemaakt door niet op de begrafenis van de paus tezijn en in dat jongerencentrum ze had eerst in de linneaustraat moeten zijn naar mijn mening maar verder top.balkenellende is niks en verdonk tjah die is soms testreng mischien maar dat oude asielbeleid kon gewoon niet meer dat was onder iemand anders ook strenger geworden .beatrix is in mijn ogen de beste van het koningshuis :handbang:


bestaat trouwens nogeneens geen 200 honderd jaar maar ok

Eke
02-05-05, 09:24
Geplaatst door Al Sawt
1)Ik heb moeite met een instantie wiens macht gebaseerd is op erfelijkheid.

2)Ik heb moeite met een instantie wiens leden zonder enig vorm van prestaties invloed en macht kunnen uitoefenen.

1) dat deel ik met je in principe.

2)volgens mij werkt de koningin zich te blubber. Ze staat heeel vroeg op en gaat aan het werk. Verdiept zich in alles wat op haar pad komt.Ze maakt hele lange werkdagen.
Maar goed, haar andere prestaties...ze is een ijkpunt voor heel veel leden van onze samenleving, vooral bij crises.
Daardoor heeft ze ook een samenbindend effect.Verder zijn wij als Nederland weer onderdeel van een grotere samenleving. Zij geeft ons herkenbaarheid en schept vertrouwen.
De Nederlandse industrie zit niet op een klein eilandje, vaart mee in haar kielzog.

Nu kun je daar ook schamper over denken---zelf moet ik me nog eens meer verdiepen in het (anti)globalisme---maar feit is dat de grenzen vervagen en het punt is om dit een positieve wending te geven zodat mensen hier baat bij hebben in plaats van verdriet.

Over de andere leden van het koningshuis. Die hebben b.b.b.h. , ook de vrouwen met kleine kinderen.Hun invloed (lid van het koningshuis)ligt op het gebied van 'goeie doelen'.De kroonprins is een expert op het gebied van watermanagement--heel belangrijk in onze wereld van de 21ste eeuw.Deelt en verdiept zijn kennis op wereldnivo.

Al Sawt, hier zouden misstanden KUNNEN ontstaan. Maar er is een scherpe controle vanuit de regering en de koningin.

helly2002
02-05-05, 12:11
Geplaatst door Al Sawt
1)Ik heb moeite met een instantie wiens macht gebaseerd is op erfelijkheid.

2)Ik heb moeite met een instantie wiens leden zonder enig vorm van prestaties invloed en macht kunnen uitoefenen.


welke macht :cool: de regering heeft het voor het zeggen kijk maar naar een royaal gebaar bijvoorbeeld .maar beatrix iswel top trekt de hoogste uitkering van nederland maarja een president zal ook niks minder kosten .

David
02-05-05, 12:17
Geplaatst door Al Sawt
Een kind die uit een huwelijk voorkomt, is niet voorbestemt om hoofd van een land te worden.


Precies. Alleen buitenechtelijke kinderen dienen in aanmerking te komen!

mark61
02-05-05, 12:49
Geplaatst door David
Precies. Alleen buitenechtelijke kinderen dienen in aanmerking te komen!

Breezersletjes rule OK!

tr_imparator
02-05-05, 19:40
Geplaatst door ~Panthera~
Kom, kom, beetje extra kalk is nooit weg.
T is eigenlijk net zoiets als aardbeien met slakflavour. :cola:

:melig:

raten lussen geen uien. :D