PDA

Bekijk Volledige Versie : Laura Bush zet George voor joker.



~Panthera~
01-05-05, 19:04
Laura Bush: ik ben een 'Desperate Housewife'


WASHINGTON - De Amerikaanse first lady Laura Bush heeft haar echtgenoot, president George Bush, zaterdagavond flink te kijk gezet tijdens een galadiner in Washington. Ze beklaagde zich openlijk over het kennelijke gebrek aan spanning in haar huwelijk met de machtigste man op aarde.


"Om negen uur 's avonds ligt Mr. Opwindend hier in diepe slaap en zit ik op televisie naar Desperate Housewives te kijken", aldus Laura Bush. "Dames en heren, ik bén een Desperate Housewife. Die meiden zouden het maar eens met George moeten proberen", ging ze verder.

Ook spotte de presidentsvrouw met de bijna spreekwoordelijke problemen die haar man heeft met de uitspraak van de Engelse taal. "In tegenstelling tot hem, kan ik het woord 'nucleair' correct uitspreken". Ze vroeg zich ook hardop af hoe het kan dat ze haar echtgenoot, toch bepaald geen boekenwurm, heeft ontmoet, terwijl ze zelf bibliothecaresse was.


:haha:

Ins
01-05-05, 19:05
Pure marketing :moe:

Eke
01-05-05, 21:08
Hij probeert natuurlijk ook thuis gelauwerd te worden (daarom drapeert ie die lakens om zich heen om 21.00 uur--leuke van internet, je kan melig doen :D )

Maar nee, zijn vrouw wil een man van vlees en bloed, die op zijn eigen benen staat en die zelfs mee helpt in het gezin..al is het maar met interesse tonen in de kinderen..

Maar George heeft het overdag te druk met zijn buik in en zijn borst breed te houden...VERMOEIEND hoor...Smile George :p

Die irritatie van Laura zoekt zich 'n weg : DESPERATE Housewifes !!!!

duende
02-05-05, 10:53
Geplaatst door ~Panthera~
Ze vroeg zich ook hardop af hoe het kan dat ze haar echtgenoot, toch bepaald geen boekenwurm, heeft ontmoet, terwijl ze zelf bibliothecaresse was.


:haha:
Toch typisch dat ze dat niet meer weet.
Zal al die jaren cannabis gebruik in combinatie met prozac dan toch zijn wrede sporen bij mevr Bush achter gelaten hebben?
En van al dat oorlog voeren zal je ook wel impotent worden.

taouanza
02-05-05, 11:26
Geplaatst door Ins
Pure marketing :moe:

Ja man ik was spontaan die beelden uit Irak vergeten.:loens:

duende
02-05-05, 11:40
Geplaatst door taouanza
Ja man ik was spontaan die beelden uit Irak vergeten.:loens:
Je ziet nu toch ook wel in dat Old Georgie boy een gewone doorsnee kerel is die gewoon met zijn pantoffeltjes op de bank naar sesamstraat kijkt en dan om negen uur lekker met zijn knuffeldekentje in bedje kruipt.
Alle vooroordelen dat de man volgens de normen van de Neurenberger processen een oorlogsmisdadiger is zijn hier duidelijk geslecht.
;)

taouanza
02-05-05, 12:15
Geplaatst door duende
Je ziet nu toch ook wel in dat Old Georgie boy een gewone doorsnee kerel is die gewoon met zijn pantoffeltjes op de bank naar sesamstraat kijkt en dan om negen uur lekker met zijn knuffeldekentje in bedje kruipt.
Alle vooroordelen dat de man volgens de normen van de Neurenberger processen een oorlogsmisdadiger is zijn hier duidelijk geslecht.
;)

Ja percies zoiets maar dan heel wat anders:
Hoe dom moet je zijn om zo'n debiel te volgen naar verdoemenis?

mark61
02-05-05, 12:26
Geplaatst door taouanza
Ja percies zoiets maar dan heel wat anders:
Hoe dom moet je zijn om zo'n debiel te volgen naar verdoemenis?

Oil makes the world go round.

~Panthera~
02-05-05, 12:27
Geplaatst door mark61
Oil makes the world go round.


Very creepy, samen met zijn Armageddon ideetjes. :moe:

mark61
02-05-05, 12:29
Geplaatst door ~Panthera~
Very creepy, samen met zijn Armageddon ideetjes. :moe:

Euh, ging jij gister niet met de auto naar Zandvoort? :argwaan:

taouanza
02-05-05, 12:29
Geplaatst door ~Panthera~
Very creepy, samen met zijn Armageddon ideetjes. :moe:

Wie zou de tekst geschreven hebben voor Mrs Creep?

~Panthera~
02-05-05, 12:31
Geplaatst door taouanza
Wie zou de tekst geschreven hebben voor Mrs Creep?


CEO van de Shell ?? :haha:
I dont know.

sphinx
02-05-05, 18:52
Geplaatst door ~Panthera~
Laura Bush: ik ben een 'Desperate Housewife'


WASHINGTON - De Amerikaanse first lady Laura Bush heeft haar echtgenoot, president George Bush, zaterdagavond flink te kijk gezet tijdens een galadiner in Washington. Ze beklaagde zich openlijk over het kennelijke gebrek aan spanning in haar huwelijk met de machtigste man op aarde.


"Om negen uur 's avonds ligt Mr. Opwindend hier in diepe slaap en zit ik op televisie naar Desperate Housewives te kijken", aldus Laura Bush. "Dames en heren, ik bén een Desperate Housewife. Die meiden zouden het maar eens met George moeten proberen", ging ze verder.

Ook spotte de presidentsvrouw met de bijna spreekwoordelijke problemen die haar man heeft met de uitspraak van de Engelse taal. "In tegenstelling tot hem, kan ik het woord 'nucleair' correct uitspreken". Ze vroeg zich ook hardop af hoe het kan dat ze haar echtgenoot, toch bepaald geen boekenwurm, heeft ontmoet, terwijl ze zelf bibliothecaresse was.


:haha:


Desperates housewives :hihi: