PDA

Bekijk Volledige Versie : Kunstenaar plaatste foto's Wilders



Simon
03-05-05, 16:18
Kunstenaar plaatste foto's Wilders

********************
ROTTERDAM Een Rotterdamse kunstenaar is
verantwoordelijk voor het ophangen van
foto's van Tweede Kamerlid Wilders.Hij
heeft zich inmiddels gemeld bij de
politie,meldt RTV Rijnmond.

Vorige week werden in Rotterdam en Den
Haag op verschillende plaatsen foto's
van Wilders gevonden.Bij sommige foto's
lagen rouwbloemen en brandden kaarsjes.
Dat was voor Wilders reden om aangifte
te doen bij de politie.

Volgens de kunstenaar zijn de foto's
decorstukken voor een geschiedenis die
nooit heeft plaatsgevonden,behalve in
de beleving van de toeschouwer.Hij zegt
dat ze geen politiek doel hadden.

bron: teletext

Bofko
03-05-05, 16:22
Laatste reaktie uit de topic www.marokkanenwo2.nl:


Geplaatst door Circe
Hallo Iqra/Farid26!
Blij je hier terug te zien! sorry dat het off-topic is, maar ik vroeg me al een tijdje af hoe het nu met je strafzaak vergaan is omwille van je bedreiging naar Geert Wilders?

Ga je nu nog in beroep (of hoe noemen ze dat in Nederland?). Ik las ergens dat je een paar maanden taakstraf had gekregen of zoiets?

Groetjes,
circe

:vierkant:

Circe
03-05-05, 16:27
Geplaatst door Bofko
Laatste reaktie uit de topic www.marokkanenwo2.nl:



:vierkant:

hallo bofko! ik denk niet dat Farid het zo bedoeld had hoor! dat waren geen fysieke bedreigingen he, gewoon een paar woordjes. Farid bedoelde het helemaal niet zo voor zover ik begrepen heb.

Bofko
03-05-05, 16:40
Geplaatst door Circe
hallo bofko! ik denk niet dat Farid het zo bedoeld had hoor! dat waren geen fysieke bedreigingen he, gewoon een paar woordjes. Farid bedoelde het helemaal niet zo voor zover ik begrepen heb.

Ok. Maar heeft hij die fotos opgehangen ? :stout:

Cameliaatje
03-05-05, 16:54
Geplaatst door Bofko
Ok. Maar heeft hij die fotos opgehangen ? :stout:
Nee, was een kunstenaar. En Farid is niet zo artistiek voor zover ik weet.

http://www.jonasstaal.nl/projects_nl.html

Simon
03-05-05, 16:55
Geplaatst door Bofko
Ok. Maar heeft hij die fotos opgehangen ? :stout:

Welnee! Als Farid iets is dan is het wel VERBAAL ! Kortom, een man van woorden en niet van beelden.

..zapper
03-05-05, 16:57
Weer zo'n overspannen uitspatting van justitie.
Jammer dat het kunst was, ik had het leuker gevonden als het een geintje zou zijn.

Joesoef
03-05-05, 17:26
Tbs. Op zijn minst.

Dutchguy
03-05-05, 18:21
Geplaatst door Joesoef
Tbs. Op zijn minst.

Mee eens.

marlies255
03-05-05, 19:03
Geplaatst door ..zapper
Weer zo'n overspannen uitspatting van justitie.
Jammer dat het kunst was, ik had het leuker gevonden als het een geintje zou zijn.

beetje smakeloos grapje, zou niet lachen als mij dat overkwam

Simon
04-05-05, 13:07
Geplaatst door iQra
Nogmaals, wie stelt dat dit niet wilders zelf is zoals de lpfer die een doodsdreigement verstuurde naar herben maar zich voordeed als moslim.

... en volgens mij bleek jij je haar en geeft je door de week uit voor Wilders om jezelf aan te klagen ...

C@rmella
04-05-05, 15:44
Geplaatst door iQra
:) Sure simon. Zie het al helemaal voor me. Toch blijf ik het een raar verhaal dat wilders munt kan slaan uit een gegeven wat niet is geverifieerd. Namelijk dat hij bij een boekhandel die niet bij naam genoemd wil worden niet welkom was, aldus wilders.
Het was de uitgever die niet bij naam genoemd wou worden. De boekhandel die de signeersessie heeft afgelast werd wel gewoon bij naam genoemd. Maar een leugentje meer of minder maakt je geloof ik niet uit in je kruistocht tegen Wilders, want die berust toch allang niet meer op de realiteit.

Simon
04-05-05, 16:33
Geplaatst door iQra
:) Sure simon. Zie het al helemaal voor me. Toch blijf ik het een raar verhaal dat wilders munt kan slaan uit een gegeven wat niet is geverifieerd. Namelijk dat hij bij een boekhandel die niet bij naam genoemd wil worden niet welkom was, aldus wilders.

Het was bol.com ...