PDA

Bekijk Volledige Versie : Opgepakt voor het ochtend gebed



Afrux
04-05-05, 10:18
In Italia is een marokkaan opgepakt voor het mishandelen van zijn 10 jarige dochter en 6 jarige zoon, omdat ze niet wakker zijn geworden voor het ochtend gebed.

Assabah

Timoesh
04-05-05, 10:25
Bron?

Couscousje
04-05-05, 10:27
Geplaatst door Lalla_fatoes
Bron?

De bron staat er onder, meisje. :rolleyes:

Cc

Timoesh
04-05-05, 10:29
Geplaatst door Couscousje
De bron staat er onder, meisje. :rolleyes:

Cc


Oh jah :rolleyes:


@ Afrux...dank u.

Afrux
04-05-05, 10:29
Geplaatst door Lalla_fatoes
Bron?

Ik heb het uit mijn duim gezogen... Wijs niet bang het is geen joods complot... Het is een Marokkaans krant.

http://www.assabah.press.ma/today/1.pdf

Tomas
04-05-05, 10:50
Moeten we tegenwoordig al helemaal naar italie uitwijken voor neagtief nieuws over marokkanen? En heb je niks ergers? Ik mishandel mn kinderen elke ochtend omdat ze niet wakker willen worden voor school. En in het weekend en de vakanties omdat ze juist weer te vroeg wakker worden.

mark61
04-05-05, 10:51
Geplaatst door Tomas
Moeten we tegenwoordig al helemaal naar italie uitwijken voor neagtief nieuws over marokkanen? En heb je niks ergers?

Jah tis komkommertijd. Tijd voor een gruwelijk Boek of Erger.

MarinadeMix
04-05-05, 10:55
Geplaatst door Tomas
Moeten we tegenwoordig al helemaal naar italie uitwijken voor neagtief nieuws over marokkanen? En heb je niks ergers? Ik mishandel mn kinderen elke ochtend omdat ze niet wakker willen worden voor school. En in het weekend en de vakanties omdat ze juist weer te vroeg wakker worden.

:hihi:

Rabi'ah.
04-05-05, 17:49
Geplaatst door Tomas
Moeten we tegenwoordig al helemaal naar italie uitwijken voor neagtief nieuws over marokkanen? En heb je niks ergers? Ik mishandel mn kinderen elke ochtend omdat ze niet wakker willen worden voor school. En in het weekend en de vakanties omdat ze juist weer te vroeg wakker worden.

:haha: