PDA

Bekijk Volledige Versie : Tien redenen waarom het homohuwelijk slecht is



David
04-05-05, 15:27
Tien redenen waarom het homohuwelijk slecht is.

1. Homosexualiteit is onnatuurlijk Echte mensen wijzen onnatuurlijke dingen af, zoals brillen, nylon en airconditioning.

2. Het homohuwelijk moedigt mensen aan om homo te worden, net zoals je langer wordt als je alleen met lange mensen omgaat.

3. Het homohuwelijk zorgt er voor dat het hek van de dam is. Mensen gaan dingen doen zoals met honden trouwen, aangezien een hond een rechtspersoon is en een huwelijksdocument kan tekenen.

4. Het heterohuwelijk is er al heel lang en is nooit veranderd. Vrouwen zijn nog steeds bezit, en zwarten mogen niet met blanken trouwen.

5. Heterohuwelijken worden minder waardevol als het homohuwelijk wordt toegestaan. De heiligheid van het 55 uur durende huwelijk van Britney spears zou er door worden aangetast.

6. Heterohuwelijk zijn geldig omdat er kinderen uit voortkomen. Homostellen, onvruchtbare stellen en ouderen zouden niet mogen trouwen. De weeshuizen zijn nog lang niet vol, en de wereld heeft meer kinderen nodig.

7. Uiteraard voeden homokoppels homokinderen op, aangezien heterokoppels slechts heterokinderen voortbrengen.

8. Het homohuwelijk wordt niet ondersteund door religie. In een theocratie zoals West Europa is het normaal dat religie alles en iedereen domineert. Daarom hebben we ook maar één religie.

9. Kinderen kunnen nooit goed worden opgevoed zonder een man én een vrouw thuis. Daarom is het in onze maatschappij ook expliciet verboden voor alleenstaanden om kinderen op te voeden.

10. Homohuwelijken zullen het fundament van onze maatschappij voor altijd veranderen, en daar zullen we ons nooit aan kunnen aanpassen. Net zo min als aan de auto, het vliegtuig, langer leven en de pinautomaat.

~Panthera~
04-05-05, 15:30
Waar haal je dit vandaan ?? :haha:

David
04-05-05, 15:35
Geplaatst door ~Panthera~
Waar haal je dit vandaan ?? :haha:

Van t net geplukt, ergens.

~Panthera~
04-05-05, 15:37
Geplaatst door David
Van t net geplukt, ergens.

Als het niet serieus is bedoelt, is het wel komisch. :haha:

David
04-05-05, 15:39
Geplaatst door ~Panthera~
Als het niet serieus is bedoelt, is het wel komisch. :haha:


Het is wél serieus bedoelt. Mij zijn nu de schellen van de ogen gevallen. morgen flikker ik dat zondige Portugese jong de straat op en ga echtscheiding aanvragen.

~Panthera~
04-05-05, 15:42
Geplaatst door David
Het is wél serieus bedoelt. Mij zijn nu de schellen van de ogen gevallen. morgen flikker ik dat zondige Portugese jong de straat op en ga echtscheiding aanvragen.


Echt ? nou, shove it where the sun doesn't shine dus. :roken:

Arme jong, wat moet ie nou op straat ? :droef:

mark61
04-05-05, 15:44
Geplaatst door ~Panthera~
Echt ? nou, shove it where the sun doesn't shine dus. :roken:

Arme jong, wat moet ie nou op straat ? :droef:

Poeh, A'dam is zondig genoeg.

David
04-05-05, 15:44
Geplaatst door ~Panthera~
Echt ? nou, shove it where the sun doesn't shine dus. :roken:

Hmmm. Daar wilde ik nou net mee stoppen.


Arme jong, wat moet ie nou op straat ? :droef:


Is ook weer zoiets, ja. Nou, vooruit dan maar, hij mag blijven. Hij is ook wel lief.

barfly
04-05-05, 15:45
Geplaatst door David
Het is wél serieus bedoelt. Mij zijn nu de schellen van de ogen gevallen. morgen flikker ik dat zondige Portugese jong de straat op en ga echtscheiding aanvragen.

David is genezen van z'n homo zijn, waarachtig het is dus mogelijk :lole:

~Panthera~
04-05-05, 15:45
Geplaatst door mark61
Poeh, A'dam is zondig genoeg.

Ja, daar wou ik hem nou net voor beschermen. :moe:
Je begrijpt ook niks he ? :hihi:

Tomas
04-05-05, 15:46
Gaat er nog iemand inhoudelijk reageren? Of is vakkevullen nu echt overal?

mark61
04-05-05, 15:46
Geplaatst door barfly
David is genezen van z'n homo zijn, waarachtig het is dus mogelijk :lole:

Je moet er wel een ongenadige hoeveelheid drank ingooien voor het zover is. Dus de afweging is moeilijk.

~Panthera~
04-05-05, 15:48
Geplaatst door David
Hmmm. Daar wilde ik nou net mee stoppen.

talk to the hand. :hihi:





Is ook weer zoiets, ja. Nou, vooruit dan maar, hij mag blijven. Hij is ook wel lief.

Pjoe hee, gelukkig, anders had ik verdomme weer een hele maaltijd moeten gaan doneren. http://www.mainzelahr.de/smile/frech/hehehmn.gif

~Panthera~
04-05-05, 15:51
Geplaatst door mark61
Je moet er wel een ongenadige hoeveelheid drank ingooien voor het zover is. Dus de afweging is moeilijk.


Moet kunnen. :cola:

Paco.x
04-05-05, 15:54
:lol:

Tomas
04-05-05, 15:56
Geplaatst door David
Tien redenen waarom het homohuwelijk slecht is.


Nou zal ik dan maar 's inhoudelijk reageren?



1. Homosexualiteit is onnatuurlijk Echte mensen wijzen onnatuurlijke dingen af, zoals brillen, nylon en airconditioning.


Ik begrijp niet waarom er hier over "echte mensen" wordt geproken. Alsof de mening van vrouwen ertoe doet. Onzin dus. De rest zal wel niet zulke bagger zijn.

David
04-05-05, 16:02
Geplaatst door Tomas
Nou zal ik dan maar 's inhoudelijk reageren?



Ik begrijp niet waarom er hier over "echte mensen" wordt geproken. Alsof de mening van vrouwen ertoe doet. Onzin dus. De rest zal wel niet zulke bagger zijn.


In de Bijbel wordt gesproken over "de mens en zijn vrouw". Vrouwen zijn dus geen mensen. En dus klopt het wel dat ik in mijn argumentatie over "echte mensen" spreek!

Wide-O
04-05-05, 16:03
Geplaatst door David
Van t net geplukt, ergens.

Dat zie ik er hier wel meer doen :p

Maar hij is leuk :lachu:

Tomas
04-05-05, 16:04
Geplaatst door David
In de Bijbel wordt gesproken over "de mens en zijn vrouw". Vrouwen zijn dus geen mensen. En dus klopt het wel dat ik in mijn argumentatie over "echte mensen" spreek!

OK. Ik zal nog 's verder lezen dan. Maar ik prefereer toch het begrip "echte mannen". Maargoed, dat kan gewoon een persoonlijke voorkeur zijn. Dat hoeft niet perse fundamenteel te zijn, bedoel ik dan. Of zoiets.

Tomas
04-05-05, 16:06
Geplaatst door David
2. Het homohuwelijk moedigt mensen aan om homo te worden, net zoals je langer wordt als je alleen met lange mensen omgaat.


Ah, dat klopt. Da's evolutie. Zo werkt dat.

David
04-05-05, 16:06
Geplaatst door Tomas
OK. Ik zal nog 's verder lezen dan. Maar ik prefereer toch het begrip "echte mannen". Maargoed, dat kan gewoon een persoonlijke voorkeur zijn. Dat hoeft niet perse fundamenteel te zijn, bedoel ik dan. Of zoiets.


Dat sterke nadruk leggen op "echte mannen" doet me erg homo aan. Stiekem kastnichtje? Zou me tegenvallen van je!

Tomas
04-05-05, 16:08
Geplaatst door David
Dat sterke nadruk leggen op "echte mannen" doet me erg homo aan. Stiekem kastnichtje? Zou me tegenvallen van je!

Damn.

"Echte mensen", klinkt inderdaad beter.

Wide-O
04-05-05, 16:14
Geplaatst door Tomas
Ah, dat klopt. Da's evolutie. Zo werkt dat.

O jee, een Lamarckiaan :ego:

David
04-05-05, 16:17
Geplaatst door Tomas
Ah, dat klopt. Da's evolutie. Zo werkt dat.


Precies. Met mij chatten kan ook al gevaarlijk zijn hoor, dus pas maar op. Dadelijk bespring je de buurman!

Tomas
04-05-05, 16:18
Geplaatst door David
Precies. Met mij chatten kan ook al gevaarlijk zijn hoor, dus pas maar op. Dadelijk bespring je de buurman!

Jij hebt blijkbaar nog nooit mijn buurman gezien.

...oeps.

~Panthera~
04-05-05, 16:19
Geplaatst door David
Precies. Met mij chatten kan ook al gevaarlijk zijn hoor, dus pas maar op. Dadelijk bespring je de buurman!


http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/rotfl.gif :zwaai:

Tomas
04-05-05, 16:20
Geplaatst door Wide-O
O jee, een Lamarckiaan :ego:

Bewijs jij maar eens dat 't niet zo is. Wel eens een korte giraf gezien?

David
04-05-05, 16:20
Geplaatst door Tomas
Jij hebt blijkbaar nog nooit mijn buurman gezien.

...oeps.


Ja, ja, Tomas..... beware! :strik:

Tomas
04-05-05, 16:22
Geplaatst door David
Ja, ja, Tomas..... beware! :strik:

Naahh.. Maar ik kap er mee, moet nog eten koken en de was doen.

David
04-05-05, 16:24
Geplaatst door Tomas
Naahh.. Maar ik kap er mee, moet nog eten koken en de was doen.


Ik ook, ik ga maar eens op huis aan en iets nuttigs doen. T was weer gezellig!

Wide-O
04-05-05, 17:59
Geplaatst door Tomas
Bewijs jij maar eens dat 't niet zo is. Wel eens een korte giraf gezien?

Kende jum :eek: of moest je stiekum goegele ? :student:

Enfin, ik heb net m'n buurman een stevige beurt gegeven, dus je weet maar nooit :D

Tomas
04-05-05, 18:06
Geplaatst door Wide-O
Kende jum :eek: of moest je stiekum goegele ? :student:

Enfin, ik heb net m'n buurman een stevige beurt gegeven, dus je weet maar nooit :D

Ik heb toch maar ff gegoogled. En ik kende 'm wel, achteraf. Hij was die gast die dacht dat muisen vanzelf in 't graan onstonden. Een graag geciteerde "wetenschapper" waarmee de creationisten ons proberen te beschuldigen van dom- en achterlijkheid. Toch was die man in zijn tijd best wel revolutionair. Maargoed, net zo fout als wij over nog 's 200 jaar blijken te zijn.

Wide-O
04-05-05, 18:14
Geplaatst door Tomas
Maargoed, net zo fout als wij over nog 's 200 jaar blijken te zijn.

Twijfel ik geen seconde aan, ech nie. We still are missing something. Maar durfdenken blijft dus "de rigueur" als ik het goed begrijp ?

Tomas
04-05-05, 18:18
Geplaatst door Wide-O
Twijfel ik geen seconde aan, ech nie. We still are missing something. Maar durfdenken blijft dus "de rigueur" als ik het goed begrijp ?

Rigueur? Jij bent wel een beetje betweterig bezig zeg. Wa's da nou weer?

Dutchguy
04-05-05, 18:22
Geplaatst door David
Tien redenen waarom het homohuwelijk slecht is.

1. Homosexualiteit is onnatuurlijk Echte mensen wijzen onnatuurlijke dingen af, zoals brillen, nylon en airconditioning.

2. Het homohuwelijk moedigt mensen aan om homo te worden, net zoals je langer wordt als je alleen met lange mensen omgaat.

3. Het homohuwelijk zorgt er voor dat het hek van de dam is. Mensen gaan dingen doen zoals met honden trouwen, aangezien een hond een rechtspersoon is en een huwelijksdocument kan tekenen.

4. Het heterohuwelijk is er al heel lang en is nooit veranderd. Vrouwen zijn nog steeds bezit, en zwarten mogen niet met blanken trouwen.

5. Heterohuwelijken worden minder waardevol als het homohuwelijk wordt toegestaan. De heiligheid van het 55 uur durende huwelijk van Britney spears zou er door worden aangetast.

6. Heterohuwelijk zijn geldig omdat er kinderen uit voortkomen. Homostellen, onvruchtbare stellen en ouderen zouden niet mogen trouwen. De weeshuizen zijn nog lang niet vol, en de wereld heeft meer kinderen nodig.

7. Uiteraard voeden homokoppels homokinderen op, aangezien heterokoppels slechts heterokinderen voortbrengen.

8. Het homohuwelijk wordt niet ondersteund door religie. In een theocratie zoals West Europa is het normaal dat religie alles en iedereen domineert. Daarom hebben we ook maar één religie.

9. Kinderen kunnen nooit goed worden opgevoed zonder een man én een vrouw thuis. Daarom is het in onze maatschappij ook expliciet verboden voor alleenstaanden om kinderen op te voeden.

10. Homohuwelijken zullen het fundament van onze maatschappij voor altijd veranderen, en daar zullen we ons nooit aan kunnen aanpassen. Net zo min als aan de auto, het vliegtuig, langer leven en de pinautomaat.

Ik kom zoals gewoonlijk weer te laat binnen strompelen maar hij is goed Daaf. ;)

Tomas
04-05-05, 18:24
Geplaatst door Dutchguy
Ik kom zoals gewoonlijk weer te laat binnen strompelen maar hij is goed Daaf. ;)

Nog iemand die er niet inhoudelijk op in wil gaan. Hebben we er nog niet genoeg van.

Dutchguy
04-05-05, 18:42
Geplaatst door Tomas
Nog iemand die er niet inhoudelijk op in wil gaan. Hebben we er nog niet genoeg van.

Nou wat zeur je dan? :hihi:

Descendent
04-05-05, 21:24
Geplaatst door Paco.x
:lol:

Niets aan toe te voegen.

Degene die bovenstaande geschreven heeft over homohuwelijk heeft oogkleppen op.
:jammer:

Wide-O
04-05-05, 23:33
Geplaatst door Tomas
Nog iemand die er niet inhoudelijk op in wil gaan. Hebben we er nog niet genoeg van.

De wereld is vakkevullen geworden en omgekeerd (ik zei bijna vice versa maar dat lukt bij jou niet :ego: )

De rigueur betekent gewoon "in" vrees ik. Maar dan dieper "in" dan gewoon "in" :D

I'll get my coat.

Juliette
04-05-05, 23:42
Geplaatst door Wide-O
De wereld is vakkevullen geworden en omgekeerd (ik zei bijna vice versa maar dat lukt bij jou niet :ego: )

Vv = Vv :maf2:

Juliette
04-05-05, 23:43
Geplaatst door Tomas
Nog iemand die er niet inhoudelijk op in wil gaan. Hebben we er nog niet genoeg van.

Wat inhoudelijk?

Ins
05-05-05, 01:13
Maakt mij echter geen voorstander van homo-betrekkingen.

Tomas
05-05-05, 11:46
Geplaatst door Juliette
Wat inhoudelijk?

Tja... Is het je vrouwzijn of je belgzijn dat hier opspeelt?

Tomas
05-05-05, 11:47
Geplaatst door Wide-O
De rigueur betekent gewoon "in" vrees ik. Maar dan dieper "in" dan gewoon "in" :D


Da's duidelijk. ....denk ik.

Wide-O
05-05-05, 11:52
Geplaatst door Tomas
Da's duidelijk. ....denk ik.

Je vergeet even mijn Belg zijn hierbij te betrekken :hihi:

Tomas
05-05-05, 11:59
Geplaatst door Wide-O
Je vergeet even mijn Belg zijn hierbij te betrekken :hihi:

Pas als ik weet wat er opspeelt. Ik hou niet van vooroordelen.

Wide-O
05-05-05, 12:00
Geplaatst door Tomas
Pas als ik weet wat er opspeelt. Ik hou niet van vooroordelen.

Ik heb bij voorbaat de pest aan mensen met vooroordelen :ego:

Tomas
05-05-05, 12:06
Geplaatst door Wide-O
Ik heb bij voorbaat de pest aan mensen met vooroordelen :ego:

Mij maakt dat laatste niet zo uit.