PDA

Bekijk Volledige Versie : Irritant



sjaen
05-05-05, 00:58
Ik krijg al geruime tijd geen e-mail notification meer, heb al meerdere e-mails naar beheer gestuurd.
Heeft hier nog iemand last van?

BTW mijn comp. klok loopt gelijk met de wereldklok die van maroc.nl loopt ± 6 min vóór!

Julien
05-05-05, 01:05
je moet 3 keer op de grond tikken met je wijsvinger en dan met je hoofd tegen de muur koppen, en dan doet je notificatie het weer.

TonH
05-05-05, 01:07
Geplaatst door sjaen
Ik krijg al geruime tijd geen e-mail notification meer, heb al meerdere e-mails naar beheer gestuurd.
Heeft hier nog iemand last van?

BTW mijn comp. klok loopt gelijk met de wereldklok die van maroc.nl loopt ± 6 min vóór!

Yep, same here... :)

~Panthera~
05-05-05, 01:08
Geplaatst door Julien
je moet 3 keer op de grond tikken met je wijsvinger en dan met je hoofd tegen de muur koppen, en dan doet je notificatie het weer.

ja hallo, das Voodoo, zo kan ik het ook. :ego:

:hihi:

sjaen
05-05-05, 01:11
Geplaatst door Julien
je moet 3 keer op de grond tikken met je wijsvinger en dan met je hoofd tegen de muur koppen, en dan doet je notificatie het weer.

AU!!

Sh*t, doet 't noch steeds niet.


:gniffel:

Simon
05-05-05, 09:55
Je kan de email notificatie beter op UIT zetten. Dat werkt altijd.

Ron Haleber
05-05-05, 10:16
ik ook niet - maarten ook niet. :traan1: ik denk niemand niet...

beter vragen: bij wie doet hij het wel?




Nog ernstiger: in pb-mailbox geen oud mailtje meer te vinden - nog bij in noch bij uit...

- terwijl er wel 2 als ongelezen staan aangekondigd... en terwijl ook 30% als gebruikt wordt opgegeven?

Simon
05-05-05, 11:38
Over email notificatie gesproken ... ik ben erg blij met PopTray dat ik sinds kort gebruik. Een handig programma dat aangeeft of er email is binnengekomen op één van je emailaccounts. En als je dan ook nog Freepops installeert dan kan het ook samenwerken met al je webbased accounts zoals hotmail, yahoo, gmail, mail.com etc..En ook je emailclient zoals Eudora of Outlook Express kan dan direct mail van die webbased email adressen binnenhalen. Wel handig!

sjaen
09-05-05, 18:05
Hij doet het weer!!

Merci bien beheer...

:fpetaf:

Rabi'ah.
09-05-05, 21:33
Geplaatst door sjaen
Ik krijg al geruime tijd geen e-mail notification meer, heb al meerdere e-mails naar beheer gestuurd.
Heeft hier nog iemand last van?

BTW mijn comp. klok loopt gelijk met de wereldklok die van maroc.nl loopt ± 6 min vóór!

Ik vind het juist irritant dat ik wel e-mailnotificatie krijg.

sjaen
09-05-05, 21:40
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik vind het juist irritant dat ik wel e-mailnotificatie krijg.

Dan zet je hem toch uit!
Of werkt dat averechts? (zou me niks verbazen) :loens: