PDA

Bekijk Volledige Versie : Hier wil ik naartoe!



Rabi'ah.
05-05-05, 20:35
.

Julien
05-05-05, 20:40
naar een punt? :hihi:

Orakel
05-05-05, 22:51
Geplaatst door Rabi'ah.
.

Kewl. Die zonsondergang ook, helemaal vet te wauw! ALsof je het eind van de wereld hebt bereikt en nooit meer trug wilt.
Het bereiken van dat gelukzalige gevoel dat je doet glimlachen en je huid doet tintelen, op welhaast onverklaarbare en mysterieuze wijze, je je problemen, je zonden, ontberingen en beproevingen uit het verleden en de toekomst doet vergeten.
Het ultieme lege niks en toch, toch is het niet leeg. Zo'n plek waar het zo stil is dat je jezelf kunt horen ademen en je eigen hart kunt horen kloppen, waar je oneindig ver van je af kunt kijken maar je toch niet nietig voelt.
Zouden we d'r ook met z'n tweeën op passen?

Julien
05-05-05, 23:07
Geplaatst door Orakel
Kewl. Die zonsondergang ook, helemaal vet te wauw! ALsof je het eind van de wereld hebt bereikt en nooit meer trug wilt.
Het bereiken van dat gelukzalige gevoel dat je doet glimlachen en je huid doet tintelen, op welhaast onverklaarbare en mysterieuze wijze, je je problemen, je zonden, ontberingen en beproevingen uit het verleden en de toekomst doet vergeten.
Het ultieme lege niks en toch, toch is het niet leeg. Zo'n plek waar het zo stil is dat je jezelf kunt horen ademen en je eigen hart kunt horen kloppen, waar je oneindig ver van je af kunt kijken maar je toch niet nietig voelt.
Zouden we d'r ook met z'n tweeën op passen?

:lol: Orakel, ik zei nog zo: blijf van die fles rum af!!

~Panthera~
05-05-05, 23:29
Geplaatst door Orakel
Kewl. Die zonsondergang ook, helemaal vet te wauw! ALsof je het eind van de wereld hebt bereikt en nooit meer trug wilt.
Het bereiken van dat gelukzalige gevoel dat je doet glimlachen en je huid doet tintelen, op welhaast onverklaarbare en mysterieuze wijze, je je problemen, je zonden, ontberingen en beproevingen uit het verleden en de toekomst doet vergeten.
Het ultieme lege niks en toch, toch is het niet leeg. Zo'n plek waar het zo stil is dat je jezelf kunt horen ademen en je eigen hart kunt horen kloppen, waar je oneindig ver van je af kunt kijken maar je toch niet nietig voelt.
Zouden we d'r ook met z'n tweeën op passen?


http://home.wanadoo.nl/gysen/politie_site_nederland/drugs/drugsimg/paddos.jpg http://vandedonk.nl/miscpics/paddo.jpg ??? :hihi:

sjaen
05-05-05, 23:44
Geplaatst door Rabi'ah.
.

Ben benieuwd of het je lukt.


:rotpc:

Wortel
06-05-05, 06:51
Kewl. Die zonsondergang ook, helemaal vet te wauw! ALsof je het eind van de wereld hebt bereikt en nooit meer trug wilt.
Het bereiken van dat gelukzalige gevoel dat je doet glimlachen en je huid doet tintelen, op welhaast onverklaarbare en mysterieuze wijze, je je problemen, je zonden, ontberingen en beproevingen uit het verleden en de toekomst doet vergeten.
Het ultieme lege niks en toch, toch is het niet leeg. Zo'n plek waar het zo stil is dat je jezelf kunt horen ademen en je eigen hart kunt horen kloppen, waar je oneindig ver van je af kunt kijken maar je toch niet nietig voelt.

Dit inspireert mij spontaan tot een gedicht:

De zon gaat onder
ik voel me bijzonder

Goodnight
06-05-05, 06:58
:giechel:

Bofko
06-05-05, 09:19
Geplaatst door Rabi'ah.
.

Daar waar uiteindelijk alles en niets samenkomen.

Dat lijkt me een inspirerende bestemming, Rabiah.
Moge de reis ernaar toe lang, groots en meeslepend zijn.

Tomas
06-05-05, 11:41
Ik wil jullie wel bringen hoor. Geen punt.

Wide-O
06-05-05, 11:42
Bringen ? :zozo:

Bofko
06-05-05, 11:53
Geplaatst door Tomas
Geen punt.

:o De reis niet nee, de bestemming wel.

tr_imparator
06-05-05, 12:08
Geplaatst door Rabi'ah.
.


Ben daar al een keer geweest..beetje saai.

tr_imparator
06-05-05, 12:12
Geplaatst door Bofko
:o De reis niet nee, de bestemming wel.


ehmm

gegeven:
bestemming=punt

aanvullende informatie:
de bestemming is wel geen punt

conclusie:
=>bestemming= geen punt

:confused:

Bofko
06-05-05, 12:21
Geplaatst door tr_imparator
ehmm

gegeven:
bestemming=punt

aanvullende informatie:
de bestemming is wel geen punt

conclusie:
=>bestemming= geen punt

:confused:

Tegen de aangetoonde keiharde inconsistentie in deze logica kan ik niet op :nerveus:

~Panthera~
06-05-05, 12:36
Dan breien we er toch een punt aan ? :D

Prlwytzkofski
06-05-05, 12:48
Geplaatst door Wide-O
Bringen ? :zozo:
Doordenker.
„An der Wurzel eines Problems sitzt immer ein Deutscher“

Juliette
06-05-05, 12:56
Ik krijg een punthoofd van deze topic.

Eke
06-05-05, 13:03
Maar als puntje bij het paaltje komt, Rabiah.Wil je dan nog steeds ??
Dit is belangrijk voor de beslissing die je moet nemen...

Tomas
06-05-05, 13:04
Geplaatst door Prlwytzkofski
Doordenker.

En zo kan je een heel boek schrijven over een tikfoutje. Of zelfs een religie stichten. Weet ik veel.

Prlwytzkofski
06-05-05, 13:07
Geplaatst door Tomas
En zo kan je een heel boek schrijven over een tikfoutje. Of zelfs een religie stichten. Weet ik veel.

Tikfout of Freudiaanse vergissing ?

Bofko
06-05-05, 13:08
Geplaatst door Juliette
Ik krijg een punthoofd van deze topic.

Puntzak lijkt me idd. moeilijker. :wink:

Prlwytzkofski
06-05-05, 13:08
Geplaatst door Bofko
Puntzak lijkt me idd. moeilijker. :wink:
Puntig.

Tomas
06-05-05, 13:13
Geplaatst door Prlwytzkofski
Tikfout of Freudiaanse vergissing ?

Nee, verborgen symboliek.

Ja, sorry, heb net de da vinci code uit. Wat een afknapper.

Prlwytzkofski
06-05-05, 14:00
Geplaatst door Tomas
Nee, verborgen symboliek.



Nog eentje dan:


De ruimte voor de jacht op het onbestaanbare is beperkt en reikt niet verder dan het verdwijnpunt.

tr_imparator
06-05-05, 17:39
Geplaatst door Bofko
Tegen de aangetoonde keiharde inconsistentie in deze logica kan ik niet op :nerveus:


stay focused.punt.

Rabi'ah.
06-05-05, 18:00
Ik zie dat mijn topic sinds mijn "on second thought"-wijziging allerlei kanten op is gegaan. :hihi:

Ik wil het bijna niet verklappen, maargoed, hier ga ik dus naartoe:

Woensdag 18 mei 2005 van 9.30 tot 17 uur
symposium - Women and Islam: New Perspectives

In de wereldwijde discussie over vrouwen en islam zijn een drietal verschillende benaderingen te onderscheiden. Eén benadering is dat de Koran onderdrukking van vrouwen legitimeert en dat feminisme en islam in de kern onverzoenbaar zijn. Daartegenover staat het standpunt van traditioneel islamitische denkers dat islamitische vrouwen niet hoeven te emanciperen omdat zij binnen het kader van de islam al een volwaardig leven leiden. Een derde relatief nieuw perspectief, verwoord door een toenemend aantal moslimfeministes en activisten die zich inzetten voor vrouwenrechten in moslimsamenlevingen, houdt in dat islam en feminisme elkaar niet uitsluiten maar met elkaar te verenigen zijn.
Spreeksters: Prof.dr Fatima Sadiqi, Prof.dr Ziba Mir-Hosseini, Prof.dr Amina Wadud
Locatie: De Balie (Kleine Gartmanplantsoen 10, 1017 RR Amsterdam
Kosten: (inclusief lunch en borrel) €. 20,-
Meer info: De inschrijving verloopt via de kassa van De Balie (020 5535100). Om organisatorische redenen stellen wij het op prijs indien u zich inschrijft en uw plaatsbewijs ophaalt voor 10 mei a.s. Mocht dit problemen opleveren neemt u dan contact op met Carla Hoekendijk, per e-mail [email protected], of telefonisch op 020 4206095.

Orakel
06-05-05, 19:18
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik wil het bijna niet verklappen, maargoed, hier ga ik dus naartoe:

symposium - Women and Islam: New Perspectives



:moe:

Bummer. 'kvon de andere bestemming leuker.
In plaats van helderblauw water, ivoorwitte stranden, bloedrode zonsondergangen, waaiende palmen, betoverende flamengo's, zwoele zomeravonden waarbij je door het lauwe doch verkwikkende water van de zee sloft, op de achtergrond het geluid van de rustige branding die speels op de rotsen slaat, heb ik nou in ene een zaal vol oestrogeen voor ogen, waarbij de afgunst wedijvert met venijn, stalen en neerbuigende blikken elkaar vorsen, onzekerheid buigt voor arrogantie, de kift de rede verdringt.............




CATFIIIIGHT!!!!!!!!

Ik kom ook!

Juliette
06-05-05, 20:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik zie dat mijn topic sinds mijn "on second thought"-wijziging allerlei kanten op is gegaan. :hihi:

Ik wil het bijna niet verklappen, maargoed, hier ga ik dus naartoe:

Woensdag 18 mei 2005 van 9.30 tot 17 uur
symposium - Women and Islam: New Perspectives

In de wereldwijde discussie over vrouwen en islam zijn een drietal verschillende benaderingen te onderscheiden. Eén benadering is dat de Koran onderdrukking van vrouwen legitimeert en dat feminisme en islam in de kern onverzoenbaar zijn. Daartegenover staat het standpunt van traditioneel islamitische denkers dat islamitische vrouwen niet hoeven te emanciperen omdat zij binnen het kader van de islam al een volwaardig leven leiden. Een derde relatief nieuw perspectief, verwoord door een toenemend aantal moslimfeministes en activisten die zich inzetten voor vrouwenrechten in moslimsamenlevingen, houdt in dat islam en feminisme elkaar niet uitsluiten maar met elkaar te verenigen zijn.
Spreeksters: Prof.dr Fatima Sadiqi, Prof.dr Ziba Mir-Hosseini, Prof.dr Amina Wadud
Locatie: De Balie (Kleine Gartmanplantsoen 10, 1017 RR Amsterdam
Kosten: (inclusief lunch en borrel) €. 20,-
Meer info: De inschrijving verloopt via de kassa van De Balie (020 5535100). Om organisatorische redenen stellen wij het op prijs indien u zich inschrijft en uw plaatsbewijs ophaalt voor 10 mei a.s. Mocht dit problemen opleveren neemt u dan contact op met Carla Hoekendijk, per e-mail [email protected], of telefonisch op 020 4206095.

Beetje teleurstellend deze onthulling maar je hebt n punt. :hihi:

p.s. ik herhaal m'n eerdere opmerking dat je Durre Ahmad r werk s moet opzoeken. Over "de Islam en het feminieme". Je zal er geen spijt van hebben.

tr_imparator
07-05-05, 00:45
Geplaatst door Juliette
Beetje teleurstellend deze onthulling maar je hebt n punt. :hihi:



geen punt. bij karwei dan. :hihi:

allard
07-05-05, 01:15
Dacht ook even dat je licht aan het eind van de tunnel zag, maar nee, weer een nest muslim feministes zitten in de weg :confused:

Ron Haleber
07-05-05, 10:19
Geplaatst door Orakel
:moe:

Bummer. 'kvon de andere bestemming leuker.

In plaats van helderblauw water, ivoorwitte stranden, bloedrode zonsondergangen, waaiende palmen, betoverende flamengo's, zwoele zomeravonden waarbij je door het lauwe doch verkwikkende water van de zee sloft, op de achtergrond het geluid van de rustige branding die speels op de rotsen slaat, heb ik nou in ene een zaal vol oestrogeen voor ogen, waarbij de afgunst wedijvert met venijn, stalen en neerbuigende blikken elkaar vorsen, onzekerheid buigt voor arrogantie, de kift de rede verdringt.............




CATFIIIIGHT!!!!!!!!
Ik kom ook!

Zo'n prachtige litteraire zin met supersarkastische wending toont aan dat Orakel zn tijd maar in dat stomme dorp van hem verdoet.

Hier spreekt de ware columnist waarvoor alle Ephi's in hun slakkenhuis kruipen! :dood:

Enkel Maarten 't Hart is in staat om dergelijk anti-feminisme op gelijk niveau te verwoorden! :rolleyes:

Rabi'ah.
08-05-05, 09:27
Geplaatst door Orakel
:moe:

Bummer. 'kvon de andere bestemming leuker.
In plaats van helderblauw water, ivoorwitte stranden, bloedrode zonsondergangen, waaiende palmen, betoverende flamengo's, zwoele zomeravonden waarbij je door het lauwe doch verkwikkende water van de zee sloft, op de achtergrond het geluid van de rustige branding die speels op de rotsen slaat, heb ik nou in ene een zaal vol oestrogeen voor ogen, waarbij de afgunst wedijvert met venijn, stalen en neerbuigende blikken elkaar vorsen, onzekerheid buigt voor arrogantie, de kift de rede verdringt.............




CATFIIIIGHT!!!!!!!!

Ik kom ook!


De kaarten zijn op. :(

Ik ben meteen de dag nadat ik het hoorde naar de Balie gegaan en er was nog maar 1 kaartje!

Die was dus voor mij. :D

Zwarte Kat
08-05-05, 13:44
Geplaatst door Orakel
Kewl. Die zonsondergang ook, helemaal vet te wauw! ALsof je het eind van de wereld hebt bereikt en nooit meer trug wilt.
Het bereiken van dat gelukzalige gevoel dat je doet glimlachen en je huid doet tintelen, op welhaast onverklaarbare en mysterieuze wijze, je je problemen, je zonden, ontberingen en beproevingen uit het verleden en de toekomst doet vergeten.
Het ultieme lege niks en toch, toch is het niet leeg. Zo'n plek waar het zo stil is dat je jezelf kunt horen ademen en je eigen hart kunt horen kloppen, waar je oneindig ver van je af kunt kijken maar je toch niet nietig voelt.
Zouden we d'r ook met z'n tweeën op passen?

:duim: