PDA

Bekijk Volledige Versie : Homoactivist mishandeld in Amsterdam



magden_david
06-05-05, 23:51
starttijd=00:09:53&speelduur=00:18:55

http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523


In Amsterdam is de Amerikaanse journalist en homoactivist Chris Crain op Koninginnedag ernstig mishandeld. Hij en zijn partner werden door zeven jongens in elkaar geslagen toen ze hand in hand over straat liepen.

De journalist liep 's ochtends met zijn vriend door de stad toen twee jongens hem bespuugde. Toen Crain vroeg waarom ze dat deden, antwoordden de jongens dat ze 'fucking fags' waren. Daarna kwamen nog vijf jongens aangelopen en de groep begon Crain af te tuigen. Zijn vriend wist te ontkomen, Crain liep verwondingen in het gezicht op. Er waren tientallen omstanders, maar deze grepen niet in.

"In het zuiden van Amerika, waar ik opgroeide, reken je op een vuist in je gezicht", zei Crain in een commentaar op de website van zijn blad, de Washington Blade. Hij verbaasde zich erover dat dit hem juist in de 'homovriendelijkste stad van de wereld' moest overkomen. Verder verwees hij naar de toespraak die koningin Beatrix op 30 april hield. "Ze zei dat ze ook verward is door de opkomende intolerantie in haar eigen land. Ik heb helaas uit de eerste hand kunnen ervaren wat ze bedoelde."

De Amerikaan heeft aangifte gedaan van de mishandeling bij de Amsterdamste politie. "Ik zal nooit die blikken van de jongens die me schopten vergeten. Het was meer walging dan haat, maar het was vreselijk om te zien. Ik hoop dat de homo's in Nederland beseffen dat het hebben van homovriendelijke wetten nog geen homovriendelijk land oplevert."

Chris Crain is de hoofdredacteur van de Washington Blade, een invloedrijk Amerikaans homoblad. Ieder jaar wordt Amsterdam door tienduizenden homo's bezocht. De stad stond jarenlang bekend als homo-hoofdstad van de wereld. Dit imago levert onze hoofdstad jaarlijks miljoenen euro's aan inkomsten op.

Update 23:31u
Volgens onder andere weblog GeenStijl zijn de daders van Marokkaanse komaf. Chris Crain schrijft in een weblog: "Zodra dat ik me goed genoeg voel zal ik een nieuwe log plaatsen over de meest interessante reacties die ik heb gekregen. Hieronder zijn ook reacties die de aanval op mij tegen het licht van het falende Nederlandse imigratiebeleid plaatsen."

AARDIG
07-05-05, 00:05
http://www.planet-smilies.de/kaos/AngelKaos/pcheers3.gif


:moe:

tr_imparator
07-05-05, 00:27
Geplaatst door magden_david
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523


.. Zijn vriend wist te ontkomen, ..

..Er waren tientallen omstanders, maar deze grepen niet in...




wat een vriend zeg, die wegrent als je hulp nodig hebt, rolf maatschappij die naar zoiets kijkt, en zeker niet op de eerste plaats de mensen die zoiets flikken..

het is ook geen beeld die homo's hand in hand :haha:

nl-x
07-05-05, 00:33
Geplaatst door tr_imparator
het is ook geen beeld die homo's hand in hand :haha:
dus ? :moe:

Om maar niet eens over de nietszeggendheid van AARDIG te spreken. Something you want to add to the discussion?

tr_imparator
07-05-05, 00:43
Geplaatst door nl-x
dus ? :moe:

Om maar niet eens over de nietszeggendheid van AARDIG te spreken. Something you want to add to the discussion?


dus waT? niks! vrijheid van meningsuiting? :duim: ..gaat goed met mij he: volledig geintergreerd!~~ :auw:

Dutchguy
07-05-05, 02:09
Geplaatst door tr_imparator
wat een vriend zeg, die wegrent als je hulp nodig hebt, rolf maatschappij die naar zoiets kijkt, en zeker niet op de eerste plaats de mensen die zoiets flikken..

het is ook geen beeld die homo's hand in hand :haha:

Is dat alles wat je te zeggen hebt. Zeg dan niets of zo. (CENSORED) :boos: Moet me nou echt ff heel erg in proberen te houden om geen ban te krijgen...

Mark
07-05-05, 05:33
nou daar gaan je amerikaanse toeristen

Mark
07-05-05, 05:34
Geplaatst door tr_imparator


het is ook geen beeld die homo's hand in hand :haha:

Dat zeg ik ook steeds over al die arabieren hier, die lopen ook hand in hand. Ze zeggen dat dat hier normaal is maar ik weet wel beter, het zijn gewoon allemaal flikkers.

Wide-O
07-05-05, 07:47
Geplaatst door tr_imparator
wat een vriend zeg, die wegrent als je hulp nodig hebt, rolf maatschappij die naar zoiets kijkt, en zeker niet op de eerste plaats de mensen die zoiets flikken..


"My boyfriend had escaped his attackers and had come to my aid, and that finally convinced the others to run."

Dus die kun je weer inslikken.



het is ook geen beeld die homo's hand in hand :haha:


Nog een beetje onzeker over je sexualiteit imp ?

Je vind dit beeld ook wel leuk ?

http://www.washblade.com/blog/images/post-amsterdam.jpg

Wat een ongelofelijk lullige reactie van je. :aanwal:

Milhouse
07-05-05, 08:34
"As we passed two men standing on the side of the street, one of them deliberately spat on us, mainly hitting me in the face. Without saying a word, we stood our ground. We stopped, turned around, and asked why. The man, who looked in his 20s, had Moroccan features and spoke with a heavy accent, murmured something about "fucking fags.""

Verbazingwekkend. Dat had ik nu nooit verwacht.

Simon
07-05-05, 08:38
Looking hate in the face
Holding hands with your boyfriend can earn you a beating, even in the country with the gay-friendliest laws on earth.

By Chris Crain


IF YOU WOULD have told me when I first came out that at some point in my life I would be beaten up for being gay, I would never have imagined it like this.

As a child of the South, where “fag” and “queer” were everyday insults, I would have expected a fist to the face somewhere back home for sure.

For years now, in big cities and small, I suppose I’ve tempted fate, living my life as I have always seen everyone else live theirs.

If the mood strikes me to hold my boyfriend’s hand, I do it. If a chill in the air makes me want to put my arm around his shoulders, I do that, too. If he says something romantic that deserves a peck on the lips, he can expect that’s coming, too.

As it happens, I tempted fate one too many times in arguably the “gay-friendliest” place on the planet.

By almost any measure, the equality movement in the Netherlands was won years ago. There are laws protecting against discrimination based on sexual orientation, there are hate crime laws, and Holland is one of only a handful of countries where gay couples can legally marry.

What’s more, there are few times of the year more welcoming than Queen’s Day, not so named for the gays who flock by the thousands to Amsterdam for the holiday, but for the Netherlands’ Queen Beatrix, who last Saturday celebrated a quarter century on the throne.

In her annual address to the nation, she said she was disturbed by a rising tide of intolerance in this most tolerant of countries. Early Saturday morning, I got a firsthand look at what she meant.

I WAS WALKING through central Amsterdam with my boyfriend back to our hotel. People were still milling about on the sidewalks from Friday night’s revelry. We were only blocks from the most popular gay areas; and we were holding hands.

As we passed two men standing on the side of the street, one of them deliberately spat on us, mainly hitting me in the face. Without saying a word, we stood our ground. We stopped, turned around, and asked why. The man, who looked in his 20s, had Moroccan features and spoke with a heavy accent, murmured something about "fucking fags."

Within seconds, the two somehow turned into seven — and five of them were ganging up on me, probably because at 6-foot-7 I’m a good bit bigger than my boyfriend.

It seemed like every direction I turned, I got another punch to the face, and when they kicked me to the ground, time seemed to stop. My heart still pounds as I write about it now. I remember feeling almost helpless.

Then just as quickly, it was over. I was standing up on my own, and our attackers were fleeing. There had been dozens of people on the street corner, but none of them had acted or even said anything. My boyfriend had escaped his attackers and had come to my aid, and that finally convinced the others to run.

I was badly bruised and covered in blood, but I got lucky. There was no permanent damage, although my nose was broken.

EVEN MORE THAN the physical wounds, the attack on my boyfriend and me felt like an attack on us for living our lives openly and for having the temerity to stand up for ourselves.

On the ambulance ride to the hospital, I beat myself up emotionally as much as my attackers had. Should we have been walking hand-in-hand late at night, especially on a party weekend? Should we have just shrugged and kept going after the initial spit?

I could see that night in my boyfriend’s face the fear that I might be seriously hurt. He had no visible injuries, but the whole nightmare for him had been worse. He saw me surrounded by five men, being beaten and kicked and covered in blood.

I decided the next evening, as we walked together down that same street, that I was not going to second-guess our decisions anymore. Standing up for ourselves can have consequences, but not standing up for ourselves can, too.

I filed formal charges with the police, who had come to the scene quickly. At the station the next day, they agreed readily that we had been victims of a bias crime.

Of course we all know that we cannot legislate away the hate some people feel about us for openly and honestly living our lives. For as long as I live, I will never forget the looks in their faces. It was more disgust than hate, but it was there, and it was unmistakable.

I hope our gay friends in Holland realize that it’s a bit too soon to declare victory and go home, now that they’ve won their legal battles. Winning the hearts and minds of the people will be a much more challenging task.

And as we walked down that same street the next night, the sidewalks still crowded with Queen’s Day partiers, I wore sunglasses covering my worst injuries.
As so many strangers brushed past, I even reached out for my boyfriend’s hand a few times — but this time only just to squeeze it for support.

bron: washingtonblade.com

Jammer dat ik gelijk denk ... het zullen wel marokkanen zijn geweest en dat het nog klopt ook .... en dat iemand die zich "AARDIG" noemt hierbij het glas wil heffen maakt hem wat mij betreft zijn Godsdienst onwaardig. Een Godsdienst die dit soort zinloos geweld ook afkeurt. Het is volslagen hypocriet medeleven te vragen voor het ingooien van ruiten in moskeeën als je hierbij het glas heft AARDIG !!!.

Ron Haleber
07-05-05, 08:43
Geplaatst door Mark
Dat zeg ik ook steeds over al die arabieren hier, die lopen ook hand in hand. Ze zeggen dat dat hier normaal is maar ik weet wel beter, het zijn gewoon allemaal flikkers.

Je begrijpt het niet Mark, dat zijn moslimflikkers die het ware geloof aanhangen!

In Nederland gaat het om koeffaar die het recht niet hebben om flikker te zijn. Zij beroepen zich op voor moslims niet bestaande mensenrechten!

Je weet toch de mening van de imaams: de koeffaar horen thuis in DE VUUR!

GTV
07-05-05, 09:02
Geplaatst door Mark
Dat zeg ik ook steeds over al die arabieren hier, die lopen ook hand in hand. Ze zeggen dat dat hier normaal is maar ik weet wel beter, het zijn gewoon allemaal flikkers.

Echte Arabieren? Of bedoel je Noord-Afrikaanse Wanabee-Arabieren? :)

knuppeltje
07-05-05, 09:05
Geplaatst door AARDIG
http://www.planet-smilies.de/kaos/AngelKaos/pcheers3.gif


:moe:



Zelden een reaktie gezien met een zo groot randdebielachtig gehalte.

Chapeau, m'n waarde. Werkelijk grote klasse, wees er trots op.

~Panthera~
07-05-05, 09:10
Geplaatst door magden_david
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523


In Amsterdam is de Amerikaanse journalist en homoactivist Chris Crain op Koninginnedag ernstig mishandeld. Hij en zijn partner werden door zeven jongens in elkaar geslagen toen ze hand in hand over straat liepen.

De journalist liep 's ochtends met zijn vriend door de stad toen twee jongens hem bespuugde. Toen Crain vroeg waarom ze dat deden, antwoordden de jongens dat ze 'fucking fags' waren. Daarna kwamen nog vijf jongens aangelopen en de groep begon Crain af te tuigen. Zijn vriend wist te ontkomen, Crain liep verwondingen in het gezicht op. Er waren tientallen omstanders, maar deze grepen niet in.

"In het zuiden van Amerika, waar ik opgroeide, reken je op een vuist in je gezicht", zei Crain in een commentaar op de website van zijn blad, de Washington Blade. Hij verbaasde zich erover dat dit hem juist in de 'homovriendelijkste stad van de wereld' moest overkomen. Verder verwees hij naar de toespraak die koningin Beatrix op 30 april hield. "Ze zei dat ze ook verward is door de opkomende intolerantie in haar eigen land. Ik heb helaas uit de eerste hand kunnen ervaren wat ze bedoelde."

De Amerikaan heeft aangifte gedaan van de mishandeling bij de Amsterdamste politie. "Ik zal nooit die blikken van de jongens die me schopten vergeten. Het was meer walging dan haat, maar het was vreselijk om te zien. Ik hoop dat de homo's in Nederland beseffen dat het hebben van homovriendelijke wetten nog geen homovriendelijk land oplevert."

Chris Crain is de hoofdredacteur van de Washington Blade, een invloedrijk Amerikaans homoblad. Ieder jaar wordt Amsterdam door tienduizenden homo's bezocht. De stad stond jarenlang bekend als homo-hoofdstad van de wereld. Dit imago levert onze hoofdstad jaarlijks miljoenen euro's aan inkomsten op.

Update 23:31u
Volgens onder andere weblog GeenStijl zijn de daders van Marokkaanse komaf. Chris Crain schrijft in een weblog: "Zodra dat ik me goed genoeg voel zal ik een nieuwe log plaatsen over de meest interessante reacties die ik heb gekregen. Hieronder zijn ook reacties die de aanval op mij tegen het licht van het falende Nederlandse imigratiebeleid plaatsen."






:kotsen: :kotsen: :kotsen:

Mark
07-05-05, 09:30
Geplaatst door GTV
Echte Arabieren? Of bedoel je Noord-Afrikaanse Wanabee-Arabieren? :)

Nee echte, golfarabieren, je weet wel de uber-moslims :)

en ze zoenen elkaar ook! :fplet:

RinC
07-05-05, 10:41
Integratie is gelukt :moe:

Max Stirner
07-05-05, 11:28
Geplaatst door tr_imparator
dus waT? niks! vrijheid van meningsuiting? :duim: ..gaat goed met mij he: volledig geintergreerd!~~ :auw:



Blijkbaar niet dus. Je blijft denken als een primitief plattelandertje.

Van de Amsterdamse 'doe wat je niet laten kan, als ik er maar geen last van heb'-mentaliteit heb je in ieder geval geen F**K begrepen. Je kan beter in Staphorst gaan wonen.


Maar ja, vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot goed: Je mag jezelf zo belachelijk maken als je wilt. Dat lukt je prima.

rja2
07-05-05, 11:40
Geplaatst door tr_imparator
dus waT? niks! vrijheid van meningsuiting? :duim: ..gaat goed met mij he: volledig geintergreerd!~~ :auw:
Werkelijk,

We hebben grondwet in Nederland, die zegt dat iedereen gelijk is, ongacht sexe, sexuele voorkeur, huidskleur, godsdienst of overtuiging. Discriminatie is verboden.

Met zo'n uitspraak laat je zien, dat je weinig respect voor onze grondwet.

Je wordt waarschijnlijk boos als een moslima om haar hoofddoek wordt gediscrimineerd, maar je doet zelf het zelfde.

Dutchguy
07-05-05, 13:04
Geplaatst door AARDIG
http://www.planet-smilies.de/kaos/AngelKaos/pcheers3.gif


:moe:

Zou je dit uit kunnen leggen? Ik hoop namelijk dat ik je intenties verkeerd begrijp.

Juliette
07-05-05, 13:07
Geplaatst door magden_david
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523

Het was meer walging dan haat, maar het was vreselijk om te zien.

Dégoutant :fpotver:

delirious
07-05-05, 13:08
Geplaatst door rja2
Werkelijk,

We hebben grondwet in Nederland, die zegt dat iedereen gelijk is, ongacht sexe, sexuele voorkeur, huidskleur, godsdienst of overtuiging. Discriminatie is verboden.

Met zo'n uitspraak laat je zien, dat je weinig respect voor onze grondwet.

Je wordt waarschijnlijk boos als een moslima om haar hoofddoek wordt gediscrimineerd, maar je doet zelf het zelfde.

Het is het uiteraard een schande om iemand zo toe te takelen.
Als Marokkaan schaam ik mij diep voor deze gasten. Mocht het inderdaad om Marokkanen gaan
Maar ja...lieden met een Homofobie zijn meestal ook Homo.
Alleen onderdrukken ze dit gevoel door hun mede Homo's in elkaar te timmeren zonder reden.

:mad:

Mill
07-05-05, 13:10
Geplaatst door delirious
Als Marokkaan schaam ik mij diep voor deze gasten. Mocht het inderdaad om Marokkanen gaan

Je gaat je toch niet schamen voor een stel tiefuslijers die je niet kent?

delirious
07-05-05, 13:16
Geplaatst door Mill
Je gaat je toch niet schamen voor een stel tiefuslijers die je niet kent?

Ik schaam me dat ze de naam " Marokkaan " dragen, beste Mill.

j.knoppers
07-05-05, 13:23
Quote:wat een vriend zeg, die wegrent als je hulp nodig hebt, rolf maatschappij die naar zoiets kijkt, en zeker niet op de eerste plaats de mensen die zoiets flikken..

het is ook geen beeld die homo's hand in hand



Hoi TR_Imparator,

Juist wel op de eerste plaats de mensen die zoiets flikken.
Daar begint de ellende mee.
En vervolgens om twee van die "buitengewoon moedige :kotsen2: " mannen, die twee homo's te laten bespuwen en dan bij een waarom vraag er één vervolgens met zeven moedige mensen :kotsen2: -vijf uiteraard eerst verstopt- in elkaar te tremmen.
Hier maakt de afkomst van de verdachten, voor mij althans geen enkel verschil, maar ik verzeker je het volgende; Stel, ik kan je er vele voorbeelden van geven, dat deze twee mensen, een vechtsport hadden beheerst en in dit geval deze moedige mensen letsel hadden toegebracht, dan was de Nederlandse wereld onder aanvoering van mevrouw O, weer te klein geweest.
Kun je je voorstellen wat er dan mogelijk op de Site had gestaan?

Groet Rico :huil:

jaap aap
07-05-05, 14:24
Ze moesten die 7 gasten maar eens in een marokkaanse gevangenis stoppen... Daar neukt iedereen elkaar in zn reet. Kijken of ze dan nog zo dapper zijn.

Zolang iemand je niet lastig valt, hoef je er ook niet op te reageren. En al zeker niet door gelijk met 7 man op 1 iemand in te slaan... Maarja, daar zijn marokkanen kennelijk goed in.

Misschien een excursie naar auswitch om eens met beide benen op de grond te worden gezet?

barfly
07-05-05, 14:35
Hoewel ik dit soort daden ontzettend smerig vind en een enorme hekel heb aan mensen die vinden dat ze anderen met geweld moeten duidelijk maken dat ze hun levenswijze afkeuren. Vind ik wel dat we niet teveel de nadruk moeten leggen op het feit dat het Marokkanen lijken te zijn, immers potenrammen is van ouds her een autochtoon feestje van autochtonen randdebielen. Dat Marokkanen en wie dan ook zich er ook aan schuldig maken is uitermate treurig maar niet nieuw.

AARDIG
07-05-05, 14:37
Zou je dit uit kunnen leggen? Ik hoop namelijk dat ik je intenties verkeerd begrijp.

Dat wil ik zeker uitleggen. Jammer genoeg, schat ik de rest van de prikkers weer te hoog in. Je zou eerder zeggen, dat een onderdrukt individu -moslims die niet mogen nadenken- mijn plaatsing niet begrijpt, aangezien nadenken volgens SMROY and co. niet gestimuleerd wordt. Sarcasme en metaforie daargelaten.

Anyway, wat je eruit moet halen is dit: "Jippie, maar niet heus ." Maar ach, men wil natuurlijk bevestigen dat moslims dit soort praktijken aanmoedigen. En daarom kijken ze "per ongeluk" over deze :moe: heen.

Mocht het niet duidelijk zijn, ik vind het een afschuwelijke daad, die elk normaal persoon, religieus of niet religieus moet afkeuren.


Jammer dat ik gelijk denk ... het zullen wel marokkanen zijn geweest en dat het nog klopt ook .... en dat iemand die zich "AARDIG" noemt hierbij het glas wil heffen maakt hem wat mij betreft zijn Godsdienst onwaardig. Een Godsdienst die dit soort zinloos geweld ook afkeurt. Het is volslagen hypocriet medeleven te vragen voor het ingooien van ruiten in moskeeën als je hierbij het glas heft AARDIG !!!.

Diepe zucht.......

delirious
07-05-05, 14:45
Geplaatst door AARDIG


Mocht het niet duidelijk zijn, ik vind het een afschuwelijke daad, die elk normaal persoon, religieus of niet religieus moet afkeuren.





Zeg dat dan meteen.

Juliette
07-05-05, 14:52
Geplaatst door delirious
Zeg dat dan meteen.

Mmm. Die relativeringssmiley :moe: was toch duidelijk?

Simon
07-05-05, 14:56
Geplaatst door AARDIG
Jammer genoeg, schat ik de rest van de prikkers weer te hoog in.

http://www.ruiterpuzzel.nl/images/vis_rebus.jpg

AARDIG
07-05-05, 14:58
Zeg dat dan meteen.

Pardon? Als je mijn reactie hebt gelezen, dan had je begrepen dat ik dat meteen heb afgebeeld. Dat ik daar een andere manier voor gebruik, is mijn goed recht. Net als het jullie recht is, om mij te vragen wat ik daarmee bedoelde. Maar de zotte frankensteinen onder ons, die slaan hun kans, om mij te betichten van onAARDIGheden. De enige verstandigen onder jullie zijn degenen die het a) begrepen en of b) hun wanbegrip uitten.
Heel dejavoodoistisch overigens, de reactie van "iemand" die een posting deed, over de kunstwerken van de verboden bordjes.
En verder schaam ik me nergens voor. Die klojo's hebben niks met mij te maken en ik niks met hun.

~Panthera~
07-05-05, 14:59
Geplaatst door Simon
http://www.ruiterpuzzel.nl/images/vis_rebus.jpg

Hij is flink uit de kluit gegroeid ?? :verward:

AARDIG
07-05-05, 15:03
Geplaatst door Simon
http://www.ruiterpuzzel.nl/images/vis_rebus.jpg

Wil je verder nog iets kwijt? http://www.planet-smilies.de/schlafen/schlafende_001.gif

Couscousje
07-05-05, 15:05
Ik dacht dat San Fransisco de homo-hoofdstad van de wereld was.

En is eigenlijk wel bevestigd dat het Marokkanen zijn?

Ik bedoel, ik ben de eerste die wel in is voor een fijn avondje Marokkanenbashen, maar dan wel met reden.

Mijns inziens zijn dit alleen maar speculaties, "Moroccan features" excuse me? Wat zijn in hemelsnaam Moroccan features? Please explain, want ik hoor mijn hele leven al dat ik Indonesische of Spaanse trekken heb, dus tot zo ver de Moroccan features. Mijn vriendinnen krijgen ook alleen maar Braziliaans, Spaans, Italiaans om de oren gesmeten, dus waar hebben we het over? Wat zijn die specifieke Marokkaanse trekken waar we het over hebben? Baardje, badslippers, Qur'an in ene hand, geit in andere? Overigens, als 1 van de 7 een Marokkaan blijkt te zijn, wanneer gaan we dan de afkomst van de andere 6 bashen?

Cc

Simon
07-05-05, 15:09
Geplaatst door Couscousje
"Moroccan features" excuse me? Wat zijn in hemelsnaam Moroccan features?

Ja dan weet je dat ze een kleurtje hadden. Meer ook niet, geef ik toe. En de daders zijn helaas niet gepakt.

Couscousje
07-05-05, 15:10
Geplaatst door Simon
Ja dan weet je dat ze een kleurtje hadden. Meer ook niet, geef ik toe. En de daders zijn helaas niet gepakt.

God, wat is dit ongelooflijk sneu, zeg.

Dus iedereen die een zonnebankkuur heeft gedaan, is een Marokkaan?

He, bah.

Die hysterie hier op dit forum, slaat werkelijk alles.

Cc

delirious
07-05-05, 15:10
Geplaatst door AARDIG
Pardon? Als je mijn reactie hebt gelezen, dan had je begrepen dat ik dat meteen heb afgebeeld. Dat ik daar een andere manier voor gebruik, is mijn goed recht. Net als het jullie recht is, om mij te vragen wat ik daarmee bedoelde. Maar de zotte frankensteinen onder ons, die slaan hun kans, om mij te betichten van onAARDIGheden. De enige verstandigen onder jullie zijn degenen die het a) begrepen en of b) hun wanbegrip uitten.
Heel dejavoodoistisch overigens, de reactie van "iemand" die een posting deed, over de kunstwerken van de verboden bordjes.
En verder schaam ik me nergens voor. Die klojo's hebben niks met mij te maken en ik niks met hun.

Duidelijk, wel AARDIG blijven he :D

AARDIG
07-05-05, 15:12
Ik weet wel zeker dat het 100% Marokkanen waren. Maar het blijkt maar weer eens, dat dat belangrijker is dan de rest.

Laten we afwachten, zodat we elkaar weer de haren in kunnen vliegen. :moe:

Simon
07-05-05, 15:13
Geplaatst door Couscousje
Dus iedereen die een zonnebankkuur heeft gedaan, is een Marokkaan?


Nee die is een nicht. Jij snapt er ook niks van!

Couscousje
07-05-05, 15:14
Geplaatst door Simon
Nee die is een nicht. Jij snapt er ook niks van!

Dat blijkt maar weer eens.

Dus een Marokkaanse nicht, heeft een Amerikaanse nicht in elkaar getrapt.

En nou is de Amerikaanse nicht boos, omdat zijn blauwoog niet meer matcht met zijn roze D&G truitje.

Cc

AARDIG
07-05-05, 15:15
Duidelijk, wel AARDIG blijven he

Sorry, liet me even gaan. http://www.planet-smilies.de/tanzen/tanzen_022.gif

delirious
07-05-05, 15:18
Geplaatst door AARDIG
Sorry, liet me even gaan. http://www.planet-smilies.de/tanzen/tanzen_022.gif

Heb ik ook wel eens last van :wink:

Couscousje
07-05-05, 15:19
Nu ga ik zelf wel eens uit in de homobuurten van Amsterdam, enige wat ik daar weinig zie zijn Marokkanen.

Dus dat het Marokkanen zijn, lijkt me sterk.

Geen enkele zichzelf respecterende homofobe macho-Marokkaan wil gezien worden in die buurt.

Cc

Dutchguy
07-05-05, 15:39
Geplaatst door AARDIG
Dat wil ik zeker uitleggen. Jammer genoeg, schat ik de rest van de prikkers weer te hoog in. Je zou eerder zeggen, dat een onderdrukt individu -moslims die niet mogen nadenken- mijn plaatsing niet begrijpt, aangezien nadenken volgens SMROY and co. niet gestimuleerd wordt. Sarcasme en metaforie daargelaten.

Anyway, wat je eruit moet halen is dit: "Jippie, maar niet heus ." Maar ach, men wil natuurlijk bevestigen dat moslims dit soort praktijken aanmoedigen. En daarom kijken ze "per ongeluk" over deze :moe: heen.

Mocht het niet duidelijk zijn, ik vind het een afschuwelijke daad, die elk normaal persoon, religieus of niet religieus moet afkeuren.



Diepe zucht.......

Duidelijk, ik snapte echt niet hoe ik het moest lezen. En of het nou wel of niet Marokkanen waren, ik word niet goed van de onverdraagzaamheid, of het nu deze homo betreft of het Marokkaanse meisje dat laatst door Lonsdalers gemolesteerd werd. Snappen zal ik het nooit.

Simon
07-05-05, 16:36
Geplaatst door Couscousje
Nu ga ik zelf wel eens uit in de homobuurten van Amsterdam, enige wat ik daar weinig zie zijn Marokkanen.


Zie liepen in de Leidsestraat. Dat zou ik nou geen 'homobuurt' noemen. Daar loopt zo ongeveer iedereen die uitgaat.

Couscousje
07-05-05, 16:58
Geplaatst door Simon
Zie liepen in de Leidsestraat. Dat zou ik nou geen 'homobuurt' noemen. Daar loopt zo ongeveer iedereen die uitgaat.

Waar noemt de auteur dat dan de "gay-scene" van Amsterdam?

Of is heel Amsterdam de "gay-scene" voor hem?

Hij vond het ook al de homohoofdstad van de wereld, dus dat zegt genoeg.

Cc

tr_imparator
07-05-05, 17:25
Geplaatst door Dutchguy
Is dat alles wat je te zeggen hebt. Zeg dan niets of zo. (CENSORED) :boos: Moet me nou echt ff heel erg in proberen te houden om geen ban te krijgen...

ik vind 3 dingen niet goed:

1) zomaar in elkaar slaan van iemand, dat er een homo en een marokkaan bij betrokken is, maakt de situatie voor mij niet anders.

2) de medemens die omkijkt en verder loopt.

3) de ''vriend'', die zich erbuiten houdt.

Ik vind deze 3 gevallen ''erger dan elkaar''.

tr_imparator
07-05-05, 17:26
Geplaatst door Mark
Dat zeg ik ook steeds over al die arabieren hier, die lopen ook hand in hand. Ze zeggen dat dat hier normaal is maar ik weet wel beter, het zijn gewoon allemaal flikkers.

je mag zeggen wat je wilt, kan me niet veel schelen. In dit land is vrijheid van mening belangrijker dan fatsoen heb ik begrepen.

tr_imparator
07-05-05, 17:30
Geplaatst door Wide-O
"My boyfriend had escaped his attackers and had come to my aid, and that finally convinced the others to run."

Dus die kun je weer inslikken.



Nog een beetje onzeker over je sexualiteit imp ?

Je vind dit beeld ook wel leuk ?


Wat een ongelofelijk lullige reactie van je. :aanwal:

Als het mijn vriend was zou hij met mij op de vuist gaan, ook al waren ze met hun 20tigen. Maar goed wat is een vriend he?

onzeker over mijn seksualiteit? nee hoor. me reactie was inderdaad een beetje lullig, ik wou hiermee duidelijk maken dat fatsoenlijkheid en respect belangrijker is dan een idiote mening.. anyways nu weet je waarom.

tr_imparator
07-05-05, 17:32
Geplaatst door Ron Haleber
Je begrijpt het niet Mark, dat zijn moslimflikkers die het ware geloof aanhangen!

In Nederland gaat het om koeffaar die het recht niet hebben om flikker te zijn. Zij beroepen zich op voor moslims niet bestaande mensenrechten!

Je weet toch de mening van de imaams: de koeffaar horen thuis in DE VUUR!

niemand die hier op reageert, ik ken jullie, jullie zijn niet de wind waar die waait in jullie gezicht.

tr_imparator
07-05-05, 17:34
Geplaatst door Max Stirner
Blijkbaar niet dus. Je blijft denken als een primitief plattelandertje.

Van de Amsterdamse 'doe wat je niet laten kan, als ik er maar geen last van heb'-mentaliteit heb je in ieder geval geen F**K begrepen. Je kan beter in Staphorst gaan wonen.


Maar ja, vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot goed: Je mag jezelf zo belachelijk maken als je wilt. Dat lukt je prima.

rot toch op met je intergratie..

Ins
07-05-05, 17:35
Ik blijf erbij: niemand kan mij dwingen om homoseksualiteit goed te vinden. Er zijn grenzen aan trends volgen.

tr_imparator
07-05-05, 17:37
Geplaatst door rja2
Werkelijk,

We hebben grondwet in Nederland, die zegt dat iedereen gelijk is, ongacht sexe, sexuele voorkeur, huidskleur, godsdienst of overtuiging. Discriminatie is verboden.

Met zo'n uitspraak laat je zien, dat je weinig respect voor onze grondwet.

Je wordt waarschijnlijk boos als een moslima om haar hoofddoek wordt gediscrimineerd, maar je doet zelf het zelfde.

weet je wel wat respect is? sommige dingen moet je beleven, om het te begrijpen. Ik wordt inderdaad boos als een moslima wordt gediscrimineerd, het is ook heel wat anders dan een idiote mening van mij.

Wide-O
07-05-05, 17:59
Geplaatst door tr_imparator
Als het mijn vriend was zou hij met mij op de vuist gaan, ook al waren ze met hun 20tigen. Maar goed wat is een vriend he?


Niet iedereen is even beslagen in fysieke agressie imp. Was ook niet z'n vriend, maar z'n lief. Ondertussen heb je al kunnen lezen dat ie uiteindelijk er voor gezorgd heeft dat de daders ophielden.



onzeker over mijn seksualiteit? nee hoor. me reactie was inderdaad een beetje lullig, ik wou hiermee duidelijk maken dat fatsoenlijkheid en respect belangrijker is dan een idiote mening.. anyways nu weet je waarom.

Zand erover. Verder is respect ver te zoeken dezer dagen.

Wide-O
07-05-05, 18:01
Geplaatst door Ins
Ik blijf erbij: niemand kan mij dwingen om homoseksualiteit goed te vinden. Er zijn grenzen aan trends volgen.

Ins, dat vraagt ook niemand van je. Het is je volste recht het af te keuren. Het is ook mijn recht om me daarna af te vragen "waar maak je je druk om ?"

Het is mijn recht om je er op te wijzen dat het altijd bestaan heeft, en altijd zal bestaan, en niets met "trends" te maken heeft. Het is mijn recht om te wensen dat mensen stoppen elkaar te discrimineren gebaseerd op ras, religie, geaardheid, of sociale positie. Het is mijn recht om je er op te wijzen dat het ook bij dieren voorkomt. Het is mijn recht je er op attent te maken dat je met je afkeuring in het zelfde kamp zit als Ratzinger, Bush, etc.

Aan de andere kant lijkt het me duidelijk dat het niet kan om mensen waarvan je de levenswijze niet goedkeurt maar meteen in mekaar te tremmen. Wereld van verschil toch ?

Wide-O
07-05-05, 18:10
Geplaatst door splijtstof
Dus dat maakt de prikkers dus ook schuldig aan de mishandeling van
de deze Homo Meneer.

Jaja, maar was het een Tilpoen ? :rood:

Ins
07-05-05, 18:11
Geplaatst door Wide-O
Ins, dat vraagt ook niemand van je. Het is je volste recht het af te keuren. Het is ook mijn recht om me daarna af te vragen "waar maak je je druk om ?"

Het is mijn recht om je er op te wijzen dat het altijd bestaan heeft, en altijd zal bestaan, en niets met "trends" te maken heeft. Het is mijn recht om te wensen dat mensen stoppen elkaar te discrimineren gebaseerd op ras, religie, geaardheid, of sociale positie. Het is mijn recht om je er op te wijzen dat het ook bij dieren voorkomt. Het is mijn recht je er op attent te maken dat je met je afkeuring in het zelfde kamp zit als Ratzinger, Bush, etc.

Aan de andere kant lijkt het me duidelijk dat het niet kan om mensen waarvan je de levenswijze niet goedkeurt maar meteen in mekaar te tremmen. Wereld van verschil toch ?

Dat is waar...maar als je al dieren moet gaan imiteren om je menselijkheid te benadrukken... :argwaan:

Bovendien ben ik het niet die me druk maakt, maar iedereen waaraan ik meedeel dat ik homoseksualiteit afkeur. Die krijgen dan een halve stuiptrekking en vragen zich af van welke planeet ik kom. Als je dat niet dwingen noemt, dan weet ik het ook niet meer. :zegniets: Trouwens wat jij doet met je categorisering (Ratzinger en Bush) is ook een impliciet dwingen. En daamee maak ik je er attent op dat ik linguist ben, dus geen talige trucjes met mij :stout:

Dutchguy
07-05-05, 19:18
Geplaatst door Ins
Dat is waar...maar als je al dieren moet gaan imiteren om je menselijkheid te benadrukken... :argwaan:

Bovendien ben ik het niet die me druk maakt, maar iedereen waaraan ik meedeel dat ik homoseksualiteit afkeur. Die krijgen dan een halve stuiptrekking en vragen zich af van welke planeet ik kom. Als je dat niet dwingen noemt, dan weet ik het ook niet meer. :zegniets: Trouwens wat jij doet met je categorisering (Ratzinger en Bush) is ook een impliciet dwingen. En daamee maak ik je er attent op dat ik linguist ben, dus geen talige trucjes met mij :stout:

Die 'dierenvergelijking' slaat als een lul op een slagroomgebakje. Maar het is je goed recht om homosexualiteit af te keuren, maar dat is de issue niet. Overigens vind ik wel dat je dan ook niet moet mekkeren als mensen de islam afkeuren. Dan geldt die vrijheid voor iedereen of niemand.

Ins
07-05-05, 19:34
Geplaatst door Dutchguy
Die 'dierenvergelijking' slaat als een lul op een slagroomgebakje. Maar het is je goed recht om homosexualiteit af te keuren, maar dat is de issue niet. Overigens vind ik wel dat je dan ook niet moet mekkeren als mensen de islam afkeuren. Dan geldt die vrijheid voor iedereen of niemand.

Dat was toch allang zo...? Geef toe dat je gepiqueerd bent omdat ik homoseksualiteit afkeur...Is dat zo moeilijk dan?

:fpetaf:

Dutchguy
07-05-05, 19:44
Geplaatst door Ins
Dat was toch allang zo...? Geef toe dat je gepiqueerd bent omdat ik homoseksualiteit afkeur...Is dat zo moeilijk dan?

:fpetaf:

Ik wijs je slechts op het feit dat het wel of niet goedkeuren van homosexualiteit niets met dit topic te maken heeft. Dit gaat over geweld. Hoe jij verder over homosexualiteit denkt zal mij een vette worst zijn.

Simon
07-05-05, 21:06
Geplaatst door Couscousje
Waar noemt de auteur dat dan de "gay-scene" van Amsterdam?


Dat van de Leidsestraat staat in het Parool ! De Leidsestraat komt lang de Leidsedwarsstraat waar de meeste homo tenten zitten.

Simon
07-05-05, 21:19
Geplaatst door tr_imparator
Als het mijn vriend was zou hij met mij op de vuist gaan, ook al waren ze met hun 20tigen. Maar goed wat is een vriend he?

Zo'n uitspraak zegt mij echt niks. De meeste mensen zijn als die omstanders die niks zeggen. Ik heb één keer iemand ontmoet die als hij zoiets zag gebeuren erop afstapte en vroeg 'waar zijn jullie nou mee bezig"? Maar die was niet zozeer sterk (integendeel) maar sociaal heel handig.

Zelf ben ik ook wel eens in elkaar geslagen door wat Ajax supporters die - volgens agenten die mij naar het ziekenhuis brachten - dat iedere week deden als ze uitgingen nadat Ajax speelde. De beruchte F-side. Een vriend van mij was erbij en deed ook niet zoveel. Hij verdedigde zichzelf en liep niet weg. Ik ook niet en deze gasten zaten op kickboksen. Je doet dan echt niet zoveel met 2 tegen 10 van die gasten. Tenzij je levensmoe bent. Ik schold ze uit omdat ze mijn neus gebroken hadden. Ja ze hebben nu een strafblad doordat ik aangifte heb gedaan en hun nummerbord had !

Julien
07-05-05, 22:24
:moe: wat een stoere jongens hoor. waarom moeten die sukkels toch altijd met een groepje 1 persoon in elkaar slaan? in hun eentje durven ze opeens niet meer.

het zou me niet verbazen als diezelfde jongeren wel moord en brand schreeuwen als "de marokkanen" worden lastiggevallen. hypocriet gedoe zeg.

aan de andere kant moet ik CC wel gelijk geven. Alleen op uiterlijk is een beetje moeilijk te zeggen dat het Marokkanen waren. Het zal wel zo zijn; maar hoe vaak worden Turken niet als Marokkanen gezien door autochtonen.

mark61
07-05-05, 22:28
Geplaatst door AARDIG
http://www.planet-smilies.de/kaos/AngelKaos/pcheers3.gif


:moe:

Heb je daar een hadith van?

Wide-O
07-05-05, 22:28
I’m a little pea
I love the sky the trees
I’m a teeny tiny little ant
Checking out this and that
I am nothing
So you have nothing to hide
And I’m a pacifist
So I can fuck your shit up
Oh yeah I’m small

Fuck you asshole
You homophobic redneck dick
You’re big and tough and macho
You can kick my ass
So fucking what


:)

mark61
07-05-05, 22:32
Geplaatst door delirious
Het is het uiteraard een schande om iemand zo toe te takelen.
Als Marokkaan schaam ik mij diep voor deze gasten. Mocht het inderdaad om Marokkanen gaan

Maar ja...lieden met een Homofobie zijn meestal ook Homo.
Alleen onderdrukken ze dit gevoel door hun mede Homo's in elkaar te timmeren zonder reden.

:mad:

Wat heb jij er nou mee te maken?

Jaha, het geeft altijd te denken...

Wide-O
07-05-05, 22:32
Geplaatst door Ins
Trouwens wat jij doet met je categorisering (Ratzinger en Bush) is ook een impliciet dwingen. En daamee maak ik je er attent op dat ik linguist ben, dus geen talige trucjes met mij :stout:

Is geen taaltruukje, zelfs geen sofisme: je staat objectief gezien, wat dit betreft, in het zelfde kamp als deze beide heren. Maar dat is dan weer niet mijn probleem.

Maar verder ging het inderdaad over bruut geweld, niet over jouw acceptatie van homosexualiteit. Ik accepteer CO2 overigens niet :maf:

Al Sawt
07-05-05, 22:55
Geplaatst door GTV
Echte Arabieren? Of bedoel je Noord-Afrikaanse Wanabee-Arabieren? :) Daarnaast heb je wannabee Russische en Nederlandse semieten.

allard
08-05-05, 00:43
Geplaatst door Wide-O
[ Ik accepteer CO2 overigens niet :maf: [/B] Op korte termyn is dat goed Wide-O, But in the long run you're dead. :lekpuh:

tr_imparator
08-05-05, 01:06
Geplaatst door Simon
Je doet dan echt niet zoveel met 2 tegen 10 van die gasten. Tenzij je levensmoe bent.

jezus ben je een wijf ofzo?

Ik begrijp ook wel dat we met z'n 2en weinig kunnen doen, maar daar gaat het ook niet om. Als er iets gebeurd, dat moet dat ONS overkomen, niet 1 van ons..Dat is de algemene gedachte die bij mij heerst..en zal heersen. De andere kant van eer?


i am out :zwaai:

allard
08-05-05, 01:13
Tr. impie , Met literatuur kennis doe je niet zoveel tegen potenrammers :staart: sportschool is beter!

tr_imparator
08-05-05, 01:19
Geplaatst door allard
Tr. impie , Met literatuur kennis doe je niet zoveel tegen potenrammers :staart: sportschool is beter!

"Knowledge should mean a full grasp of knowledge,
Knowledge means to know yourself, heart and soul.
If you have failed to understand yourself,
Then all of your reading has missed its call".

Y.E

Simon
08-05-05, 10:03
Geplaatst door tr_imparator
jezus ben je een wijf ofzo?

Ik begrijp ook wel dat we met z'n 2en weinig kunnen doen, maar daar gaat het ook niet om. Als er iets gebeurd, dat moet dat ONS overkomen, niet 1 van ons..Dat is de algemene gedachte die bij mij heerst..en zal heersen. De andere kant van eer?

Mensen die mooie woorden over eer hebben zijn vaak dezelfde die de andere kant op kijken als het erop aan komt. En sommige mensen die daar niet zo de mond vol van hebben kunnen je verrassen. Jouw opmerking .. ben je een wijf ofzo ... zegt mij al genoeg.

Rabi'ah.
08-05-05, 10:11
Ik ben het met Cc en Aardig eens.

Aangezien ik ook vaak genoeg voor Marokkaan aangezien word en genoeg mensen niet eens het verschil zien tussen een Turk en een Marokkaan, is dat gepraat over uiterlijk niet echt zinnig.

En sowieso, wat is de relevantie van de afkomst van de daders? Of het nou Marokkanen, Chiezen, Papoea's of Australiërs waren, zulk gedrag is gewoon onacceptabel.

En dat bepaalde mensen niet meteen het sarcasme in de reactie van Aardig herkenden, is tekenend voor hun vooroordelen.



Rabiah.

Dutchguy
08-05-05, 11:17
Geplaatst door Rabi'ah.


En dat bepaalde mensen niet meteen het sarcasme in de reactie van Aardig herkenden, is tekenend voor hun vooroordelen.

Rabiah.

Niet mee eens, ik ben er van overtuigd dat een autochtoon bij het gebruikt van verwarrende smileys in dit geval ook verkeerd geinterpreteerd zou kunnen worden.

Rabi'ah.
08-05-05, 12:19
Geplaatst door Dutchguy
Niet mee eens, ik ben er van overtuigd dat een autochtoon bij het gebruikt van verwarrende smileys in dit geval ook verkeerd geinterpreteerd zou kunnen worden.

Hoe komt het dan dat ik wel meteen begreep wat ze bedoelde?

Ron Haleber
08-05-05, 12:40
Geplaatst door tr_imparator
niemand die hier op reageert, ik ken jullie, jullie zijn niet de wind waar die waait in jullie gezicht.

Uit welke hoek bij jou de wind waait, is zeker na dit topic voor iedereen nu wel duidelijk...

Uit een provincialistisch Turks dorp waar fundamentalisme de scepter zwaait. En waar dus niemand de ander - zeker niet als hij homo is - het licht in de ogen gunt.



p.s. neem eens wat bijles in nederlands dan worden je domheden tenminste begrijpelijk!

Dutchguy
08-05-05, 12:42
Geplaatst door Rabi'ah.
Hoe komt het dan dat ik wel meteen begreep wat ze bedoelde?

Toeval? Ik snapte het niet en vroeg dus naar de betekenis.

Ron Haleber
08-05-05, 12:51
Geplaatst door Rabi'ah.

En dat bepaalde mensen niet meteen het sarcasme in de reactie van Aardig herkenden, is tekenend voor hun vooroordelen.



Kom voor de variatie eindelijk eens met wat originelers voor de dag dan dat eeuwig autochtonen 'vooroordelen' in hun schoenen te schuiven!

Ga eens een keer bij je eigen vooroordelen te rade - of die van de Suri's!

mark61
08-05-05, 13:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Hoe komt het dan dat ik wel meteen begreep wat ze bedoelde?

Omdat je een omgekeerd vooroordeel hebt misschien? Bovendien lees je zo slecht dat je niet eens doorhebt dat AARDIG een man is. Of kunnen alleen vrouwen aardig zijn? :stout:

Simon
08-05-05, 13:54
Geplaatst door Rabi'ah.
En dat bepaalde mensen niet meteen het sarcasme in de reactie van Aardig herkenden, is tekenend voor hun vooroordelen.

Rabiah.

Ook na zijn uitleg blijf ik het een randdebielerige reactie vinden.

Ron Haleber
08-05-05, 14:22
Geplaatst door mark61
Omdat je een omgekeerd vooroordeel hebt misschien? Bovendien lees je zo slecht dat je niet eens doorhebt dat AARDIG een man is. Of kunnen alleen vrouwen aardig zijn? :stout:

Allereerst: of Aardig, man, vrouw, homo, bie of travestiet is, variatie maakt de discussie voor mij enkel maar interessanter. En dat ze moslim zijn zal ik ze op grond daarvan nooit ontzeggen.


Maar ik heb Aardig eerder ook steeds als vrouw aangesproken vanwege zijn hoge feminien gekleurde emotionaliteit. Nu zijn bijna alle fundamentalisten erg emotioneel - en wel omdat ze rationaliteit niet kennen.

Maar bij de baard van onze profeet Bil@l wil ik toch wel zweren dat hij een echte man is!

Maar Aardig ging mij toen ik het en passant over hijaab had als 'normaal', de 'hoofdsluier' als plicht voorhouden - die hij fel verdedigt.

Dat gaat me ook voor een fundamentalistische 'man' net iets te ver! Ik zie hem dus ook nog steeds als vrouw.

Ik hou het dus bij de intuitie van Rabiah!

Met nicks kun je namelijk alles uithalen... Dat weet je al van die vee-dinges... :alien:

AARDIG
08-05-05, 16:09
Zie mij als vrouw, man, hoer, fundi, extremist, mongool, jood, nazi of heiden. Dat is niet relevant. Ga in op wat ik te melden heb, of ga je biertje zuipen.

Voor de rest, blijkt het maar weer eens hoe zielig mensen gaan doen, wanneer ze niks meer te melden hebben. De profeet is een verkrachter en ik maak randdebiele opmerkingen. Het wordt steeds professioneler. Helaas zijn er hier geen uitdagingen. Ouwe mannetjes die zichzelf deskundigheid toekennen, maar die van Bommels intervieuwen om hun hypotheses bevestigd te krijgen. En wanneer ze iemands post niet kunnen weerleggen, wordt de persoon in kwestie als een obsessie telkens weer in de "deskundige" waarnemingen opgenomen. Dat noemen ze rationeel falsificeren. Hà, grappemakers. Ga toch lekker genieten van het leven. 40 en niks bereikt. Probeer daar eens bij stil te staan.

Ron Haleber
08-05-05, 16:54
Geplaatst door AARDIG
...mannetjes die zichzelf deskundigheid toekennen, maar die van Bommels intervieuwen om hun hypotheses bevestigd te krijgen. En wanneer ze iemands post niet kunnen weerleggen, wordt de persoon in kwestie als een obsessie telkens weer in de "deskundige" waarnemingen opgenomen. Dat noemen ze rationeel falsificeren.

Ja jij hebt makkelijk praten... Met jouw fundie-uitleg van het Enig Ware Geloof heb jij de Waarheid op dit forum in pacht... Je doet dan ook geen druppel rationaliteit in jouw wijn. Rationeel falsificeren is er bij jou dus niet bij...

Imaam Van Bommel is echt niet zo dom als jij dat hij mensen nodig heeft "om zijn/hun hypotheses bevestigd te krijgen". Toevallig is dit een imaam die itt jou zijn eigen hersens gebruikt en een eigen oordeel heeft zonder al jouw slaafse letterknechterij van Heilige Boekspeuken...

A propos, als je zo superarrogant afgeeft op de inspanningen van anderen, wanneer kom jij eens met een interessant interview? Voor mijn part met Bil@l?

Ik weet nu al dat je de hersens ontbreken om ook maar één echte vraag te kunnen stellen aan welke moderne `alim dan ook.

Triest dat afgeven op anderen van meneer de moslim die het allemaal zoveel beter weet! :traan1:

tr_imparator
08-05-05, 17:10
Geplaatst door Ron Haleber
Uit welke hoek bij jou de wind waait, is zeker na dit topic voor iedereen nu wel duidelijk...

Uit een provincialistisch Turks dorp waar fundamentalisme de scepter zwaait. En waar dus niemand de ander - zeker niet als hij homo is - het licht in de ogen gunt.



p.s. neem eens wat bijles in nederlands dan worden je domheden tenminste begrijpelijk!



mijn welgemeende excuses, ik zal het in 't Engels proberen:



There is a plaque upon thy epileptic visage! You are not worth the wind which the rude wind blows into your face

dodo :ninja2:

Rabi'ah.
08-05-05, 17:12
Geplaatst door Ron Haleber
Kom voor de variatie eindelijk eens met wat originelers voor de dag dan dat eeuwig autochtonen 'vooroordelen' in hun schoenen te schuiven!

Ga eens een keer bij je eigen vooroordelen te rade - of die van de Suri's!

Welke vooroordelen heb ik? Waarom zou ik verantwoordelijk zijn voor de vooroordelen van Surinamers? Hoe vaak heb ik hier wel niet kritiek geuit op zowel moslims als Surinamers?

Rabi'ah.
08-05-05, 17:13
Geplaatst door mark61
Omdat je een omgekeerd vooroordeel hebt misschien? Bovendien lees je zo slecht dat je niet eens doorhebt dat AARDIG een man is. Of kunnen alleen vrouwen aardig zijn? :stout:


Hoezo is AARDIG een man? :verward:

AARDIG
08-05-05, 17:18
Hoezo is AARDIG een man?

Mannen kunnen ook chocoholics zijn. http://www.planet-smilies.de/boese/boese_029.gif

Julien
08-05-05, 17:19
Geplaatst door tr_imparator

There is a plaque upon thy epileptic visage! You are not worth the wind which the rude wind blows into your face


:hihi:

Wide-O
08-05-05, 17:20
Geplaatst door Rabi'ah.
Hoezo is AARDIG een man? :verward:

Mag ik 's lekker autochtoons hetero mannelijk sexistisch zwijn sjijn ?

AARDIG is een vrouw.

Nah :ego:

:D

Wide-O
08-05-05, 17:22
Geplaatst door Julien
:hihi:

Jij hebt ook ongeveer het verstand van een buiten werking gestelde koolmijn is het niet ? :slapen:

Rabi'ah.
08-05-05, 17:23
Geplaatst door AARDIG
Mannen kunnen ook chocoholics zijn. http://www.planet-smilies.de/boese/boese_029.gif

Nietus! :mad:


:ego:

Julien
08-05-05, 17:26
Geplaatst door Wide-O
Jij hebt ook ongeveer het verstand van een buiten werking gestelde koolmijn is het niet ? :slapen:

wat lul je nou??

Zwarte Kat
08-05-05, 17:28
:cola: Wat een leuke topic is dit.......

~Panthera~
08-05-05, 17:40
Geplaatst door Zwarte Kat
:cola: Wat een leuke topic is dit.......

:hihi:

Ron Haleber
08-05-05, 17:56
Geplaatst door tr_imparator
mijn welgemeende excuses, ik zal het in 't Engels proberen:



There is a plaque upon thy epileptic visage! You are not worth the wind which the rude wind blows into your face

dodo :ninja2:

Ja imparator dit is voor iedereen begrijpelijk en to the point. Dat is van Shakespeare nietwaar?

Citeer Shakespeare aub meer! Tesjekkür kardasj!

AARDIG
08-05-05, 18:07
Nietus!

http://www.planet-smilies.de/boese/boese_016.gifhttp://www.planet-smilies.de/boese/boese_024.gif

Ron Haleber
08-05-05, 18:24
Geplaatst door AARDIG
http://www.planet-smilies.de/boese/boese_016.gifhttp://www.planet-smilies.de/boese/boese_024.gif

Fatima, nu zelfs onze eerlijkste moslima's niet meer in je geloven, ben je toch door de mand gevallen! Beken het nu maar!

tr_imparator
08-05-05, 18:28
Geplaatst door Ron Haleber
Ja imparator dit is voor iedereen begrijpelijk en to the point. Dat is van Shakespeare nietwaar?

Citeer Shakespeare aub meer! Tesjekkür kardasj!


Thou elvish-marked, abortive, rooting hog!

tr_imparator
08-05-05, 18:31
Geplaatst door Wide-O
Jij hebt ook ongeveer het verstand van een buiten werking gestelde koolmijn is het niet ? :slapen:

He has not so much brain as ear-wax! :hihi:

tr_imparator
08-05-05, 18:32
Geplaatst door Zwarte Kat
:cola: Wat een leuke topic is dit.......

they are making the beast with two backs ...ehmm en..

put money in the purse!!

tr_imparator
08-05-05, 18:33
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:


Get thee to a nunnery :D

tr_imparator
08-05-05, 18:34
Geplaatst door Rabi'ah.
Nietus! :mad:


:ego:


Frailty, thy name is woman

tr_imparator
08-05-05, 18:35
Geplaatst door Ron Haleber
Fatima, nu zelfs onze eerlijkste moslima's niet meer in je geloven, ben je toch door de mand gevallen! Beken het nu maar!


what a disgrace is it to me to remember thy name!

tr_imparator
08-05-05, 18:36
Geplaatst door AARDIG
http://www.planet-smilies.de/boese/boese_016.gifhttp://www.planet-smilies.de/boese/boese_024.gif


illegitimate construction!

tr_imparator
08-05-05, 18:38
Zo iedereen nu blij?


let copulation thrive!


:duizelig:

AARDIG
08-05-05, 18:48
illegitimate construction!


There are few die well that die in battle

Julien
08-05-05, 19:01
Geplaatst door tr_imparator
He has not so much brain as ear-wax! :hihi:

haha ik lig in een deuk. :verward: hou toch je bek behaarde turk. die opmerking slaat nergens op.

tr_imparator
08-05-05, 19:08
Geplaatst door Julien
haha ik lig in een deuk. :verward: hou toch je bek behaarde turk. die opmerking slaat nergens op.


heb geen bek en ben ook niet behaard(zoals je denkt)..je moet een beetje terugbladeren als je het wil begrijpen...anders ff aan Ron vragen die koe kan je vast verder helpen :D

verder bedoelde ik er niks mee hoor( 't was maar een grapje)

AARDIG
08-05-05, 19:11
hou toch je bek behaarde turk. die opmerking slaat nergens op.

Weer je http://www.planet-smilies.de/autos/auto_031.gifexamen niet gehaald? :hihi:

tr_imparator
08-05-05, 19:20
Geplaatst door AARDIG
Weer je http://www.planet-smilies.de/autos/auto_031.gifexamen niet gehaald? :hihi:


zijn examinator was zeker een turk of instructeur? :melig2:

AARDIG
08-05-05, 19:25
Geplaatst door tr_imparator
zijn examinator was zeker een turk of instructeur? :melig2:

http://www.planet-smilies.de/ugly/ulgy_11.gifhttp://www.planet-smilies.de/ugly/ulgy_07.gifhttp://www.planet-smilies.de/ugly/ulgy_24.gif

~Panthera~
08-05-05, 19:49
WWIII uitgebroken ? :moe:

Julien
08-05-05, 20:08
Geplaatst door AARDIG
Weer je http://www.planet-smilies.de/autos/auto_031.gifexamen niet gehaald? :hihi:

neeh maar ik word niet graag neergezet als een hersenloos iemand. :knife_hea
jij wel dan? ;)

AARDIG
08-05-05, 20:15
Geplaatst door Julien
neeh maar ik word niet graag neergezet als een hersenloos iemand. :knife_hea
jij wel dan? ;)

Oh, dat begrijp ik. Tr meent dat niet. Maar ik ben er in iedergeval immuun voor.

tr_imparator
08-05-05, 20:20
Geplaatst door AARDIG
Oh, dat begrijp ik. Tr meent dat niet. Maar ik ben er in iedergeval immuun voor.

http://freespace.virgin.net/m.nash/Toons/Baboon/baboon2.gif <--- AARDIG

AARDIG
08-05-05, 20:24
Geplaatst door tr_imparator
http://freespace.virgin.net/m.nash/Toons/Baboon/baboon2.gif <--- AARDIG

http://www2.math.unifi.it/~archimede/archimede/islam/alkhwarizmibw.jpg + http://www.famousmuslims.com/IBN%20RUSHD_files/image002.jpg + http://www.newgenevacenter.org/portrait/avicenna.jpg = AARDIG


:hihi:

tr_imparator
08-05-05, 20:27
je immuunsysteem doet niks!!! of is dat juist de bedoeling?

http://freespace.virgin.net/m.nash/Toons/Baboon/weasel.gif

tr_imparator
08-05-05, 20:33
http://tn7.deviantart.com/300W/images3.deviantart.com/i/2004/172/b/b/Shin_Chan_By_TroGLoD.jpg <---RON HALEBER

Zwarte Kat
08-05-05, 20:40
Geplaatst door tr_imparator
http://freespace.virgin.net/m.nash/Toons/Baboon/baboon2.gif <--- AARDIG

:lol:

tr_imparator
08-05-05, 20:48
http://www.janw.easynet.be/wisclub/tux.jpg < rja

AARDIG
08-05-05, 20:49
Geplaatst door tr_imparator
http://tn7.deviantart.com/300W/images3.deviantart.com/i/2004/172/b/b/Shin_Chan_By_TroGLoD.jpg <---RON HALEBER --v

http://www.j-pop.de/anime/shin-chan/shin-chan-03.jpg


http://www.dibujosdibujos.com/i31/02.jpg


Precies.Tsjin Tsjen is net zo een gedrocht.

tr_imparator
08-05-05, 20:51
Geplaatst door Zwarte Kat
:lol:


ik kon de kat van karkamel niet vinden (belthazor), dan maar deze!!

http://www.hossa.net/window%20color/looney%20tunes/tw06.gif

Juliette
08-05-05, 20:57
Geplaatst door tr_imparator
niemand die hier op reageert, ik ken jullie, jullie zijn niet de wind waar die waait in jullie gezicht.

Reageren op Ron probeer ik niet meer te doen. Beter voor m'n gezondheid. Z'n posts lezen is al erg genoeg.

Julien
08-05-05, 21:03
Geplaatst door AARDIG
Precies.Tsjin Tsjen is net zo een gedrocht.

:hihi: Shin Chen is gewoon een Marokkaan! :)

mn 6-jarige neefje kijkt er de laatste tijd erg vaak naar, en hij gedraagt zich steeds slechter haha .. hij spreekt zijn moeder nu ook aan met "wat heb jij een dikke kont!"

Juliette
08-05-05, 21:03
Geplaatst door Ron Haleber
Uit welke hoek bij jou de wind waait, is zeker na dit topic voor iedereen nu wel duidelijk...

Uit een provincialistisch Turks dorp waar fundamentalisme de scepter zwaait. En waar dus niemand de ander - zeker niet als hij homo is - het licht in de ogen gunt.



p.s. neem eens wat bijles in nederlands dan worden je domheden tenminste begrijpelijk!

De man spelen en niet de bal. Zo kennen we je. Volwassen hoor Ron. :duim: :moe:

weer mislukt

Zwarte Kat
08-05-05, 21:28
Geplaatst door tr_imparator
ik kon de kat van karkamel niet vinden (belthazor), dan maar deze!!

http://www.hossa.net/window%20color/looney%20tunes/tw06.gif


:hihi:

Katten accepteren geen autoriteit.
So fuck the police! :roker:

~Panthera~
08-05-05, 21:36
Geplaatst door Zwarte Kat
:hihi:

Katten accepteren geen autoriteit.
So fuck the police! :roker:

*kuch*


http://www001.upp.so-net.ne.jp/nyanmo/image2/cat_ani.gif




:hihi:

Zwarte Kat
08-05-05, 21:50
Geplaatst door ~Panthera~
*kuch*


http://www001.upp.so-net.ne.jp/nyanmo/image2/cat_ani.gif




:hihi:


:jeweetog:


http://www.hossa.net/window%20color/schlumpfe/smurfs_gargamel.jpg

tr_imparator
08-05-05, 21:53
Geplaatst door Julien
:hihi: Shin Chen is gewoon een Marokkaan! :)

mn 6-jarige neefje kijkt er de laatste tijd erg vaak naar, en hij gedraagt zich steeds slechter haha .. hij spreekt zijn moeder nu ook aan met "wat heb jij een dikke kont!"


me broertje ook. Ik wordt er helemaal gek van.. humor op ron's niveau.

~Panthera~
08-05-05, 21:54
Geplaatst door Zwarte Kat
:jeweetog:


http://www.hossa.net/window%20color/schlumpfe/smurfs_gargamel.jpg




http://vhs.vusd.k12.ca.us/sports/polo/pantherAni.gif :hihi:

AARDIG
08-05-05, 21:54
Geplaatst door Juliette
Reageren op Ron probeer ik niet meer te doen. Beter voor m'n gezondheid. Z'n posts lezen is al erg genoeg.


Haha, ik ben dus niet de enige :hihi:

Zwarte Kat
08-05-05, 22:03
Geplaatst door ~Panthera~
http://vhs.vusd.k12.ca.us/sports/polo/pantherAni.gif :hihi:

:hihi: Mn kat denkt dat ie er ook zo uit ziet wanneer hij in zn dromen op avontuur is

~Panthera~
08-05-05, 22:05
Geplaatst door Zwarte Kat
:hihi: Mn kat denkt dat ie er ook zo uit ziet wanneer hij in zn dromen op avontuur is

Heeft elke kat. :haha:
Das ook het leuke. :wohaa:

tr_imparator
08-05-05, 22:06
Geplaatst door AARDIG
Haha, ik ben dus niet de enige :hihi:


Leeftijd gaat niet altijd samen met wijsheid, zoals bij ron gaat leeftijd alleen.. :jammer:

:vlammen:

Julien
08-05-05, 22:07
Geplaatst door tr_imparator
me broertje ook. Ik wordt er helemaal gek van.. humor op ron's niveau.

:o eerlijk gezegd ben ik zelf ook fan van Shin Chen ;) vooral die ingesproken stemmetjes doén het gewoon..

Zwarte Kat
08-05-05, 22:18
Geplaatst door ~Panthera~
Heeft elke kat. :haha:
Das ook het leuke. :wohaa:

:lekpuh: Je blijft lachen met die beesten

AARDIG
08-05-05, 22:27
Zo genoeg achterklap voor vandaag. :fplet:

~Panthera~
08-05-05, 23:38
Geplaatst door AARDIG
Zo genoeg achterklap voor vandaag. :fplet:



Nee, meppen deden we nu juist NIET. :stout:

Daar ging het over nl. :hihi:

wytze
09-05-05, 15:19
Ik wil er toch wel even op wijzen dat er op koninginnedag behoorlijk wat gabbergroepen in de stad waren die allemaal van buiten amsterdam waren. 's ochtends was ik in het centrum en wat me opviel was dat ik maar heel weinig marokkanen en turken zag in de stoet die vanaf het centraal station de stad introk. het was vooral een erg blank gebeuren. de kans lijkt mij daarom zeer aanwezig dat het hier niet om marokkanen ging. Vlak daarbij in de buurt, op het koningsplein, werd 'smiddags een jonge punker door een groepje extreem rechtse fasjos in elkaar geslagen.

j.knoppers
09-05-05, 17:00
Geplaatst door wytze
Ik wil er toch wel even op wijzen dat er op koninginnedag behoorlijk wat gabbergroepen in de stad waren die allemaal van buiten amsterdam waren. 's ochtends was ik in het centrum en wat me opviel was dat ik maar heel weinig marokkanen en turken zag in de stoet die vanaf het centraal station de stad introk. het was vooral een erg blank gebeuren. de kans lijkt mij daarom zeer aanwezig dat het hier niet om marokkanen ging. Vlak daarbij in de buurt, op het koningsplein, werd 'smiddags een jonge punker door een groepje extreem rechtse fasjos in elkaar geslagen.

Hoi Wytze,

Ik heb via mijn e-mail adres gelezen, dat jij op mijn stukje zou hebben gereageerd.
Ik heb daarin duidelijk gesteld, dat afkomst voor mij geen enkele betekenis heeft.
De rest lijkt me duidelijk.

Groet Rico

Simon
09-05-05, 18:23
Geplaatst door wytze
Ik wil er toch wel even op wijzen dat er op koninginnedag behoorlijk wat gabbergroepen in de stad waren die allemaal van buiten amsterdam waren. 's ochtends was ik in het centrum en wat me opviel was dat ik maar heel weinig marokkanen en turken zag in de stoet die vanaf het centraal station de stad introk. het was vooral een erg blank gebeuren. de kans lijkt mij daarom zeer aanwezig dat het hier niet om marokkanen ging. Vlak daarbij in de buurt, op het koningsplein, werd 'smiddags een jonge punker door een groepje extreem rechtse fasjos in elkaar geslagen.

nou weinig overtuigend ... maar misschien kan iemand ze aangeven ? dan zijn we van het gespeculeer af.

Dutchguy
09-05-05, 20:38
Amerikaanse homo in Amsterdam gemolesteerd
Chris Crain, hoofdredacteur van het Amerikaanse homoblad The Washington Blade, is op Koninginnedag in Amsterdam in elkaar geslagen toen hij met zijn vriend hand in hand door de Leidsestraat liep.

Crain werd naar eigen zeggen geschopt en geslagen door zeven Marokkaans uitziende jongens. Hij liep onder meer een gebroken neus op. Vanavond een gesprek met Crain. En in de studio reageert Job Cohen, burgemeester van Amsterdam.

www.novatv.nl

incubus
09-05-05, 21:41
Tsssk, het volgende ' incident' met onze mediterraanse ' medelanders'. Mooie contributie. Wel erg dat nu de kaaskoppen er op aangekeken worden..... :moe:

tr_imparator
09-05-05, 22:00
cohen benadrukte ook vooral de medestander die niks deden..een aantal mensen zouden kunnen ingrijpen...

jochie
09-05-05, 22:02
Geplaatst door tr_imparator
cohen benadrukte ook vooral de medestander die niks deden..een aantal mensen zouden kunnen ingrijpen...

hij zei NIET dat mensen zouden moeten hebben ingegrepen.

tr_imparator
09-05-05, 22:04
Geplaatst door jochie
hij zei NIET dat mensen zouden moeten hebben ingegrepen.

ik zeg toch een aantal mensen zouden kunnen

jochie
09-05-05, 22:19
iedereen die het zag zou kunnen hebben ingegrepen, Cohen riep echter Niet op dat zij dat ook daadwerkelijk zouden moeten hebben gedaan. dat is te gevaarlijk.

Die 7 kutventjes zijn namelijk gevaarljk.

Opsluiten die hap en eventueel lichamelijkstraffen.

Ik roep op voor lijfstraffen!

tr_imparator
09-05-05, 23:33
Geplaatst door jochie
iedereen die het zag zou kunnen hebben ingegrepen, Cohen riep echter Niet op dat zij dat ook daadwerkelijk zouden moeten hebben gedaan. dat is te gevaarlijk.

Die 7 kutventjes zijn namelijk gevaarljk.

Opsluiten die hap en eventueel lichamelijkstraffen.

Ik roep op voor lijfstraffen!


jullie zijn allemaaaaaal hopelooooos :ego:

Mark
10-05-05, 07:24
Geplaatst door tr_imparator
een aantal mensen zouden kunnen ingrijpen...

Zodat er hier een topic: "Racistische nederlanders mishandelen groepje marokkaanse jongens" geopend kan worden :hihi:

rikkie
10-05-05, 07:33
Geplaatst door tr_imparator
jullie zijn allemaaaaaal hopelooooos :ego:

die 7 kut mennekes zijn hopeloos!

Ron Haleber
10-05-05, 09:17
Normaliter heb ik achting voor Cohen. Dit keer was hij een laffe slapjanus...

Toen er werd gesteld dat er al tien jaar géén voorlichting op scholen over homosexualiteit meer plaatsvindt vanwege de druk van de allochtone ouders en idem dito leerlingen die dit niet wilden, pakte hij dit niet op. De laffe schooldirecties hebben weer vrij spel!

Nee hoor: "wij van de gemeente hadden na de moord op TvG mooie plannen gemaakt", waar dus niets van is uitgevoerd...

In plaats daarvan begon hij weer te klagen over het antisemitisme van Marokkanen... Treurig weerwoord, dat oude verplichte nummer van Cohen!



Wytze mag best een brave Internationaal Socialist of iets dergelijk "heel erg staatsgevaarlijk persoon" zijn bij zijn rode clubjes, hij mist in elk geval de guts om dit soort discriminatie aan de orde te stellen. Dat is net zo min als vrouwen iets dat 'in' is bij die clubjes...

In zijn stadsdeel Bos en Lommer zat ik als een van de sprekers naast een jonge homo die te geïntimideerd was om iets te durven zeggen. Wytze concludeerde daaruit dat het allemaal wel meeviel - niks aan de hand met de mensenrechten in Amsterdam!

Op het laffe afsijken hier, reageer ik dus niet - ik weet wat er achter zit: mensenrechten hangen bij die lui als papier op het toilet!

Simon
10-05-05, 10:04
Geplaatst door Ron Haleber
In plaats daarvan begon hij weer te klagen over het antisemitisme van Marokkanen... Treurig weerwoord, dat oude verplichte nummer van Cohen!


Hij had het ook over de toename van discriminatie van allochtonen o.a. bij sollicitaties. En hij gaf ook nog aan dat koninginnenacht rustig was verlopen en dat het aantal gewelddadige incidenten wegens homosexualiteit de laatste jaren niet is gestegen en vrij laag is. Het is natuurlijk ook zo dat dit een beetje een hype is doordat deze meneer hoofdredacteur is van een groot gay blad in de USA (men had het er bijvoorbeeld gisteren ook bij BvD over met Paul de Leeuw). Met programma's om tolerantie te vergroten op scholen zijn ze hard bezig en het lijkt mij ook beter het in dat kader te plaatsen. Daarbij mogen ze wat mij betreft ook verplicht homosexualiteit aan de orde stellen.

Ron Haleber
10-05-05, 10:29
Geplaatst door Simon
Hij had het ook over de toename van discriminatie van allochtonen o.a. bij sollicitaties. En hij gaf ook nog aan dat koninginnenacht rustig was verlopen en dat het aantal gewelddadige incidenten wegens homosexualiteit de laatste jaren niet is gestegen en vrij laag is. Het is natuurlijk ook zo dat dit een beetje een hype is doordat deze meneer hoofdredacteur is van een groot gay blad in de USA (men had het er bijvoorbeeld gisteren ook bij BvD over met Paul de Leeuw). Met programma's om tolerantie te vergroten op scholen zijn ze hard bezig en het lijkt mij ook beter het in dat kader te plaatsen. Daarbij mogen ze wat mij betreft ook verplicht homosexualiteit aan de orde stellen.

Simon, natuurlijk had Cohen die een half uur het woord kreeg, het en marge ook nog over dingen die hem hopelijk konden ontlasten, hij moest zich er tenslotte uitlullen. Dat de zaak een hype is, had Cohen juist moeten dwingen tot concrete uitspraken die hij wel over antisemitisme pleegt te doen...

Dat van die incidenten die afnamen, werd meteen al ontzenuwd - zelfs door Pauw. Wat hij tegen discriminatie van Marokkanen deed, bleek ook niks te zijn.

En dat "hard bezig zijn met programma's om tolerantie te vergroten op scholen" bleek helemaal nergens uit. Cohen kan dat Openbare Scholen namelijk verplicht opleggen wat hij dus expliciet niet doet!

Kijk Jeroen Pauw vraagt nergens over door als hij de eer heeft dat zo'n gewichtige excellentie bij hem op bezoek komt...



Wel was grappig toen hij zei: "Cohen als ik met jou incognito hand in hand door Geuzenveld loop, en we worden bespuugd en krijgen stenen naar ons kop, denk je dan dat de politie onze aangifte daarvan noteert?".

Cohen de verantwoordelijk korpsbeheerder daarvoor, zweeg! Dat spreekt voor mij al boekdelen...



Volgens mij ruikt Job Cohen dat de verkiezingen al in aantocht zijn!

Simon
10-05-05, 11:10
Geplaatst door Ron Haleber
Kijk Jeroen Pauw vraagt nergens over door als hij de eer heeft dat zo'n gewichtige excellentie bij hem op bezoek komt...

Wel was grappig toen hij zei: "Cohen als ik met jou incognito hand in hand door Geuzenveld loop, en we worden bespuugd en krijgen stenen naar ons kop, denk je dan dat de politie onze aangifte daarvan noteert?".

Cohen de verantwoordelijk korpsbeheerder daarvoor, zweeg! Dat spreekt voor mij al boekdelen...


Zo zie je maar hoe verchillend mensen een interview kunnen beleven. Ik vind dat Pauw altijd goed doorvraagt en Cohen zweeg niet maar zei dat de politie dat wel degelijk serieus neemt maar werd al weer onderbroken door de volgende vraag. Ik vind dit ook moeilijke interviews. Volgens mij wordt ieder weekend wel iemand in elkaar geslagen in amsterdam. En zoals Paul de Leeuw ook gisteren zei: ik ben wel voorzichtig om 6 uur s'nachts na koninginnenacht als de meesten die nog rondlopen teveel gezopen of gesnoven hebben. Als ik dan al hand-in-hand zou lopen zou ik wel even loslaten als ik ergens een groepje zie staan. Enfin, het blijft een heel vervelend incident ... maar dat was het ook toen ik door Ajax supporters in elkaar werd geslagen.

David
10-05-05, 11:19
Geplaatst door Simon
En zoals Paul de Leeuw ook gisteren zei: ik ben wel voorzichtig om 6 uur s'nachts na koninginnenacht als de meesten die nog rondlopen teveel gezopen of gesnoven hebben. Als ik dan al hand-in-hand zou lopen zou ik wel even loslaten als ik ergens een groepje zie staan.


Heeft hij gelijk in. Het zit er bij mij zó ingebakken dat je voorzichtig moet zijn, dat ik eigenlijk nooit hand in hand loop. Maar echt uitmaken doet het niet. Liep ooit met manlief over de Westermarkt. Niet hand in hand, klaarlichte dag, op weg naar de stad. Kregen we een blik Fanta naar ons hoofd gesmeten. Heel gezellig.

Bofko
10-05-05, 11:26
Geplaatst door David
Heeft hij gelijk in. Het zit er bij mij zó ingebakken dat je voorzichtig moet zijn, dat ik eigenlijk nooit hand in hand loop. Maar echt uitmaken doet het niet. Liep ooit met manlief over de Westermarkt. Niet hand in hand, klaarlichte dag, op weg naar de stad. Kregen we een blik Fanta naar ons hoofd gesmeten. Heel gezellig.

In islamitische landen is het voor mannen normaal om hand-in-hand te lopen.

Ron Haleber
10-05-05, 11:26
Geplaatst door Simon
Ik vind dat Pauw altijd goed doorvraagt


Simon je wil toch niet beweren dat Pauw ooit zn RTL-afkomst verloochent?

Die kan bij lange na niet in de schaduw van Paul Witteman staan. Als die of Ferry Mingelen Cohen hadden geïnterviewd, had Cohen voor de bijl gegaan!

David
10-05-05, 11:28
Geplaatst door Bofko
In islamitische landen is het voor mannen normaal om hand-in-hand te lopen.


Dat weet ik, maar wat heeft dat met mijn incident te maken? Ik liep niet hand in hand.

wytze
10-05-05, 11:36
Geplaatst door Ron Haleber





Wytze mag best een brave Internationaal Socialist of iets dergelijk "heel erg staatsgevaarlijk persoon" zijn bij zijn rode clubjes, hij mist in elk geval de guts om dit soort discriminatie aan de orde te stellen. Dat is net zo min als vrouwen iets dat 'in' is bij die clubjes...

In zijn stadsdeel Bos en Lommer zat ik als een van de sprekers naast een jonge homo die te geïntimideerd was om iets te durven zeggen. Wytze concludeerde daaruit dat het allemaal wel meeviel - niks aan de hand met de mensenrechten in Amsterdam!




Hallo warhoofd haleber,

waar heb je het allemaal over? het enige dat ik hier naar voren heb gebracht is dat het voor mij allerminst vaststaat dat de daders marokkaanse jongens waren, maar vooralsnog net zogoed een stel fasjos uit de achterhoek geweest kunnen zijn.

wat de avond in bos en lommer betreft geef je ook een schandalige weergave. de jonge homo, tevens vvd-deelraadslid, heeft gewoon z'n verhaal kunnen doen en is door niemand lastig gevallen of geintimideerd. uit zijn verhaal bleek dat het ergste wat hem was overkomen het uitschelden door een paar jochies van een jaar of 12 was geweest.

Simon
10-05-05, 11:45
Geplaatst door Ron Haleber
Als die of Ferry Mingelen Cohen hadden geïnterviewd, had Cohen voor de bijl gegaan!

Ferry Mingelen met zijn Jip en Janneke taal? Nou die had het ZEKER niet beter gedaan. Paul Witteman misschien wel. Maar ik vind Jeroen Pauw best goed !

Iwan
10-05-05, 11:59
Geplaatst door Ron Haleber
Je begrijpt het niet Mark, dat zijn moslimflikkers die het ware geloof aanhangen!

In Nederland gaat het om koeffaar die het recht niet hebben om flikker te zijn. Zij beroepen zich op voor moslims niet bestaande mensenrechten!

Je weet toch de mening van de imaams: de koeffaar horen thuis in DE VUUR!
Je geilt op het woord moslim he?

delirious
10-05-05, 12:11
Geplaatst door Simon
Ferry Mingelen met zijn Jip en Janneke taal? Nou die had het ZEKER niet beter gedaan. Paul Witteman misschien wel. Maar ik vind Jeroen Pauw best goed !

Als iemand als interviewer niet neutraal is en zijn eigen mening doordrukt is het Pauw wel.

:mad:

taouanza
10-05-05, 12:12
Geplaatst door delirious
Als iemand als interviewer niet neutraal is en zijn eigen mening doordrukt is het Pauw wel.

:mad:

'afzenders zijn het zelfde'

delirious
10-05-05, 12:17
Geplaatst door taouanza
'afzenders zijn het zelfde'

Dat was inderdaad een lage opmerking van em.
:mad:

Ron Haleber
10-05-05, 12:17
Geplaatst door wytze

Wat de avond in bos en lommer betreft geef je ook een schandalige weergave. de jonge homo, tevens vvd-deelraadslid, heeft gewoon z'n verhaal kunnen doen en is door niemand lastig gevallen of geintimideerd. uit zijn verhaal bleek dat het ergste wat hem was overkomen het uitschelden door een paar jochies van een jaar of 12 was geweest.

We hebben daarover uitvoerig gedebatteerd op het topic over die Bos&Lommer sessie. Tegelijk was er daar een bijeenkomst over op het EMCEMO van de Marokkanen met een stadsdeelvoorzitter die alles beaamde tegen dat bange joch van jullie in.

Dat joch - net uit Zwolle overgekomen - zat face to face met een zaal vol Marokkanen te bibberen - ook andere autochtonen hadden kritiek op zn angsthazerij... Schandalig dus van jullie kant om geen echte kerel uit te nodigen!


Lees je eigen mening en mijn commentaar nog maar eens na op:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=134046

Simon
10-05-05, 12:19
Geplaatst door delirious
Als iemand als interviewer niet neutraal is en zijn eigen mening doordrukt is het Pauw wel.

:mad:

Ja ik snap wat je bedoelt. Hij confronteert ... maar dat vind ik beter dan iemand die een antwoord voor lief neemt en de volgende vraag stelt die hij/zij al vóór het interview had uitgedacht.

Ron Haleber
10-05-05, 12:24
Geplaatst door Iwan
Je geilt op het woord moslim he?

Nee op DE VUUR die me te wachten staat van jou, die God in zn zak heeft! :duivels:

delirious
10-05-05, 12:47
Geplaatst door Simon
Ja ik snap wat je bedoelt. Hij confronteert ... maar dat vind ik beter dan iemand die een antwoord voor lief neemt en de volgende vraag stelt die hij/zij al vóór het interview had uitgedacht.

Je hebt confronteren en op de onderbuikgevoelens spelen. Ik vind het tweede het ergst. Kan me ook niet herinneren dat Pauw ooit een Marokkaanse gast heeft laten uitpraten.

Ron Haleber
10-05-05, 13:00
Geplaatst door Simon
Ferry Mingelen met zijn Jip en Janneke taal? Nou die had het ZEKER niet beter gedaan.

Ferry Mingelen is de ENIGE op de NL-tv die politici tot op het bot durft te fileren! Vergeleken met hem zijn het allemaal kontlikkers en amateurs!

Herinner je maar dat prachtige Mingelen-interview van een uur met Balkellende nav het onderzoek over diens slechte imago - waarin hij geen spaan heel liet van dat gruwelijk stuk onbenul!

Simon
10-05-05, 13:06
Geplaatst door Ron Haleber
Herinner je maar dat prachtige Mingelen-interview van een uur met Balkellende nav het onderzoek over diens slechte imago - waarin hij geen spaan heel liet van dat stuk onbenul!

Bij Mingelen moet ik gelijk denken aan de imatie in wijlen Kopspijkers van deze interviewer ..... 'aan de ene kant ...... 'aan de andere kant'...

Maar dat interview dat je noemt heb ik niet gezien. Als ik Balkenende op TV zie ga ik gelijk zappen ... heel raar is dat :hihi:

Ron Haleber
10-05-05, 13:12
Geplaatst door Simon
Als ik Balkenende op TV zie ga ik gelijk zappen ... heel raar is dat :hihi:

Ja, heel raar idd... Want je bent het dacht ik toch op M.O. vaak met die aardige man eens! Zeker vergeleken met IQra!

Simon
10-05-05, 13:23
Geplaatst door Ron Haleber
Ja, heel raar idd... Want je bent het dacht ik toch op M.O. vaak met die aardige man eens! Zeker vergeleken met IQra!

:) wat een intrigant ben je ook ...

Zwarte Kat
10-05-05, 13:28
Geplaatst door Dutchguy

Crain werd naar eigen zeggen geschopt en geslagen door zeven Marokkaans uitziende jongens.

Hoe kan een Amerikaanse toerist nou weten hoe een Marokkaan eruit ziet?
(Nog daargelaten dat hij de kans niet kreeg om hun uiterlijk goed te zien)
De meeste weten niet eens waar Marokko ligt, laat staan hoe de inwoners eruit zien........

Tenzij ie een paar seks trips naar gaycity Tanger gemaakt heeft.......