PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek ware liefde!

Bilal4447
07-05-05, 19:49
Hallo, ik ben een vriendelijke man van 34 jaar en zou graag een lieve, vrolijke en symphatieke vrouw willen leren kennen.

Mochten er dames zijn die een lieve berberse man zouden willen leren kennen die weet wat manieren zijn en respekt voor zijn medemens heeft aarzel dan niet te reageren. Ik ben en simpele man die wars is van macho gedrag maar juist bescheidenheid, openheid en een goed gesprek hoog in zijn vaandel heeft.

Ik hecht veel waarde aan echte liefde en zou graag eens iemand ontmoeten waar mijn hart sneller van gaat kloppen en ik de de hele dag aan zou blijven denken, iemand die vreugde in mijn leven geeft en een glimlach op mijn gezicht tovert als ik in haar mooie ogen kijk. Iemand die mij het gevoel geeft dat ik er voor haar mag zijn en zij voor mij, helaas heb ik dat in mijn 34 jaar nog niet mogen ervaren en ik zie dat als een groot gemis, misschien ben ik wel een dromerige romanticus maar ik wil het graag op deze manier proberen, wie weet!

Ik ben een lieve, eerlijke en beschaafde man van 34 jaar die nooit getrouwd is geweest en naar die lieve vrouw zoekt met respekt voor haar medemens, ik wil samen met jou een toekomst opbouwen en de romantiek ervaren waar ik zo naar verlang.

Heb je interesse stuur dan een mail naar [email protected] en stel jezelf voor, wellicht ben jij degene die die glimlach op mijn gezicht tovert!

Groetjes.

Gaya
07-06-05, 15:45
salaam aleiykoem,

Zou je misschien kunnen aangeven wat je zoal in het dagelijks leven doet? werk/studie?

Groetjes en wacht af op reactie.