PDA

Bekijk Volledige Versie : Zes aanhoudingen bij hotel Bush



Simon
08-05-05, 10:10
Zes aanhoudingen bij hotel Bush

HOUTHEM - Vlakbij het hotel van president Bush in Houthem hebben Nederlandse militairen zondagochtend zes vredesactivisten opgepakt. Dat heeft de politie zondag gezegd.


De zes werden opgepakt wegens het overtreden van de noodverordening. Volgens de actievoerders waren zij het hotel, Château St. Gerlach, tot op zo'n 200 meter genaderd.

Volgens de woordvoerder van het Vredesburo in Heerlen voerden de actievoerders bij het hotel een zogenoemde burgerinspectie uit "op zoek naar de koffer met de knoppen om kernwapens te activeren."

nl-x
08-05-05, 10:42
Geplaatst door Simon
Volgens de actievoerders waren zij het hotel, Château St. Gerlach, tot op zo'n 200 meter genaderd. [/B]

De criminelen!

~Panthera~
08-05-05, 11:22
Geplaatst door Simon
Zes aanhoudingen bij hotel Bush

HOUTHEM - Vlakbij het hotel van president Bush in Houthem hebben Nederlandse militairen zondagochtend zes vredesactivisten opgepakt. Dat heeft de politie zondag gezegd.


De zes werden opgepakt wegens het overtreden van de noodverordening. Volgens de actievoerders waren zij het hotel, Château St. Gerlach, tot op zo'n 200 meter genaderd.

Volgens de woordvoerder van het Vredesburo in Heerlen voerden de actievoerders bij het hotel een zogenoemde burgerinspectie uit "op zoek naar de koffer met de knoppen om kernwapens te activeren."


En ? Abu Graib ? :moeilijk:

Spoetnik
08-05-05, 11:35
En ik maar denken dat Nederland een vrij land is.

~Panthera~
08-05-05, 11:40
Geplaatst door Spoetnik
En ik maar denken dat Nederland een vrij land is.


Vrijheid is zowiezo een illusie... :lachu:

Olive Yao
08-05-05, 22:22
hotel Bush

Abu Graib ?
Ja, dat klopt.

wytze
09-05-05, 15:22
nee, ze zijn gewoon vrijgelaten, zonder boete.
ik was ook in maastricht, bij de lawaaidemo bij het vliegveld. heerlijk gevoel om een vinger te geven toen airforce 1 dichtbij langs kwam vliegen.

QuelleBidon
05-09-05, 17:14
Misschien kan Gerlach zelf ons er iets over vertellen..