PDA

Bekijk Volledige Versie : Heks ontsnapt in Engeland!!



Mark
10-05-05, 07:19
Brits meisje gemarteld omdat ze 'een heks was'
Gepost door Jeroen (steenz) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 9 mei 2005 @ 21:28
Vince_Taylor en D-ZONE hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Een 8-jarig meisje is in Groot-Brittannië maandenlang gevangen gehouden en gemarteld, omdat ze er van was beschuldigd een heks te zijn. Een ander kind had dit opgemerkt, waarna drie vrouwen en een man het kind op allerlei manieren mishandelden. Twee van de vrouwen is maandag poging tot moord ten laste gelegd, de rest heeft een aanklacht voor 'wreedheid' gekregen.

Het meisje emigreerde in 2002 met haar tante vanuit Angola naar Groot-Brittannië. Haar tante en de vrouw waarbij het tweetal woonde zijn de twee die voor poging tot moord zijn aangeklaagd. Ze hadden het kind al in een waszak genaaid, en stonden op het punt om die een rivier in te gooien. Daar voor was het kind al op verschillende manieren mishandeld. Zo was er rode peper in haar ogen gewreven, was ze uitgehongerd, geslagen en met messen bewerkt.

Op het moment dat de twee vrouwen het karwei wilden afmaken, wist iemand anders ze er van te overtuigen niet door te gaan met de poging tot moord. De Britse aanklager Patricia May noemde het gruwelijke voorval maandag 'onvoorstelbaar'. Hoe de politie lucht kreeg van de zaak, bleef nog onduidelijk.

MarinadeMix
10-05-05, 09:09
Ik dacht dat we dat al achter de rug hadden, dat hele heksenvervolging gedoe.

Tomas
10-05-05, 09:12
Geplaatst door MarinadeMix
Ik dacht dat we dat al achter de rug hadden, dat hele heksenvervolging gedoe.

Nee hoor, dankzij een vreselijk laks en incomopetent juridisch aparaat worden die heksen zo weer op vrije voeten gezet. En de politie doet 'r ook geen zak an.

MarinadeMix
10-05-05, 09:17
Geplaatst door Tomas
Nee hoor, dankzij een vreselijk laks en incomopetent juridisch aparaat worden die heksen zo weer op vrije voeten gezet. En de politie doet 'r ook geen zak an.

Heksen zitten in het juridisch apparaat en niet te vergeten in de politiek (sorry Verdonk), dus is het onmogelijk deze aan te pakken, hoe hard de politie hier ook aan werkt. En dan heb ik het niet eens over wat ze met dat hele hocus pocus gedoe aan kunnen richten....

Tomas
10-05-05, 09:21
Geplaatst door MarinadeMix
Heksen zitten in het juridisch apparaat en niet te vergeten in de politiek (sorry Verdonk), dus is het onmogelijk deze aan te pakken, hoe hard de politie hier ook aan werkt. En dan heb ik het niet eens over wat ze met dat hele hocus pocus gedoe aan kunnen richten....

Precies. Ik heb wel eens een lijst van namen gezien van de leden van de amerikaanse senaat. Schrikbarend hoeveel heksen namen daar tussen staan.

Wide-O
10-05-05, 09:24
Moet eens goed de bezem doorgehaald worden.

Bofko
10-05-05, 09:26
:rolleyes: Hebben heksen eigenlijk ook last van opvliegers ?

Tomas
10-05-05, 09:28
Spotters... Wacht maar tot jullie 's door een heks te grazen worden genomen. Dan praat je wel anders.

MarinadeMix
10-05-05, 09:29
Geplaatst door Tomas
Precies. Ik heb wel eens een lijst van namen gezien van de leden van de amerikaanse senaat. Schrikbarend hoeveel heksen namen daar tussen staan.

Ik zou maar op mijn tellen passen. Ik ben er wel zeker van dat er een aantal prikken op dit moment.

Wide-O
10-05-05, 09:31
Geplaatst door Bofko
:rolleyes: Hebben heksen eigenlijk ook last van opvliegers ?

Ja, maar daar bestaan tegenwoordig generische paddekwijl-medicijnen tegen.

Bofko
10-05-05, 09:41
Geplaatst door Wide-O
Ja, maar daar bestaan tegenwoordig generische paddekwijl-medicijnen tegen.

:D 3 maal daags een pollepel dan wel intraveneus toe te dienen.

freya
10-05-05, 10:06
Geplaatst door MarinadeMix
Heksen zitten in het juridisch apparaat en niet te vergeten in de politiek (sorry Verdonk)

:mad: Verdonk is veel te dom en kortzichtig om een heks te kunnen zijn :ego:

freya
10-05-05, 10:07
Geplaatst door MarinadeMix
Ik zou maar op mijn tellen passen. Ik ben er wel zeker van dat er een aantal prikken op dit moment.

:strik:

Wide-O
10-05-05, 10:09
Oei ! :rood:

MarinadeMix
10-05-05, 10:11
Geplaatst door freya
:mad: Verdonk is veel te dom en kortzichtig om een heks te kunnen zijn :ego:

Vergis je niet in haar krachten; ik ben een keer ziek geworden toen ze me alleen al aankeek (vanaf de buis). Ze heeft een hoop krachten.

freya
10-05-05, 10:18
Geplaatst door MarinadeMix
Vergis je niet in haar krachten; ik ben een keer ziek geworden toen ze me alleen al aankeek (vanaf de buis). Ze heeft een hoop krachten.

Ha, maar het verschil zit erin dat een heks haar krachten bewust richt en dat Verdonk mensen ziek maakt terwijl ze juist haar best doet om charmant over te komen :student: :hihi:

MarinadeMix
10-05-05, 10:32
Geplaatst door freya
Ha, maar het verschil zit erin dat een heks haar krachten bewust richt en dat Verdonk mensen ziek maakt terwijl ze juist haar best doet om charmant over te komen :student: :hihi:

Ze keek me recht in mijn ogen, met een blik alsof zij me kende, dat weet ik wel zeker :argwaan:

Brrrrrrrrrr

freya
10-05-05, 10:38
Geplaatst door MarinadeMix
Ze keek me recht in mijn ogen, met een blik alsof zij me kende, dat weet ik wel zeker :argwaan:

Brrrrrrrrrr

Tis niet voor niks dat mensen spontaan ketchup beginen te spuiten als ze haar in het echt tegenkomen :verrassin


Ketchup!
voor Verdonk

Ketchup voor de heerschappij
Tomaten goed geconserveerd
Zij druipen van 't gelaat der wet
dat met arresten reageert

Als ware het bloed, des doden smet,
de vruchten van het noodverweer
dat terecht een groots pardon bepleit,
grenzen slecht - Het smaakt naar meer

Deel emmers uit, opdat men smijt,
opdat repressie haar spoor nalaat
Zo kan men zien, een minister mét,
die, besmeerd, haar ware aard verraadt

Verpakt in mantel van westers vet
dat zelfs verhit niet smelten gaat,
likt van de lippen van haar beleid,
zij nu alleen nog ketchup, waant zich belaagd!


Joke Kaviaar, 18 juni 2004

MarinadeMix
10-05-05, 12:00
Geplaatst door freya
Tis niet voor niks dat mensen spontaan ketchup beginen te spuiten als ze haar in het echt tegenkomen :verrassin


Ketchup!
voor Verdonk

Ketchup voor de heerschappij
Tomaten goed geconserveerd
Zij druipen van 't gelaat der wet
dat met arresten reageert

Als ware het bloed, des doden smet,
de vruchten van het noodverweer
dat terecht een groots pardon bepleit,
grenzen slecht - Het smaakt naar meer

Deel emmers uit, opdat men smijt,
opdat repressie haar spoor nalaat
Zo kan men zien, een minister mét,
die, besmeerd, haar ware aard verraadt

Verpakt in mantel van westers vet
dat zelfs verhit niet smelten gaat,
likt van de lippen van haar beleid,
zij nu alleen nog ketchup, waant zich belaagd!


Joke Kaviaar, 18 juni 2004

:hihi: