PDA

Bekijk Volledige Versie : Slordig oh slordig



SalmayaSale
10-05-05, 09:55
Vijf sterrenbeelden achter smerigste auto's
08 mei 2005, 12:19:42

LONDEN (ANP) - Autobezitters die zijn geboren onder de sterrenbeelden Weegschaal, Kreeft, Vissen, Stier en Steenbok, zijn het minst geneigd hun voertuig schoon te houden. Dat blijkt uit een onderzoek dat een Brits bedrijf in auto-onderhoudsproducten heeft laten uitvoeren.

Zij gaan pas naar de autowasserette of halen emmer en spons te voorschijn als hun auto 'te vies is om in te rijden'. Watermannen, Rammen, Schorpioenen en Leeuwen daarentegen wassen elke week hun auto. Boogschutters en Tweelingen vinden om de twee weken voldoende en Maagden eens in de vier weken.

Niemand vindt autowassen overigens echt leuk. Op de vraag welk klusje zij zouden prefereren boven autowassen, antwoordde 36 procent: grasmaaien. Als gekeken wordt naar de astrologische achtergrond gaan Leeuwen, Vissen en Stieren liever koken en Weegschalen en Schorpioenen geven de voorkeur aan het doen van de afwas. Een op de drie Watermannen gaat nog liever huisvuil opruimen dan de auto wassen.

David
10-05-05, 09:59
Ik heb gelukkig geen auto, ik ben namelijk een kreeft. Mijn strippenkaart ziet er al groezelig en verfrommeld uit.

SalmayaSale
10-05-05, 10:02
Geplaatst door David
Ik heb gelukkig geen auto, ik ben namelijk een kreeft. Mijn strippenkaart ziet er al groezelig en verfrommeld uit.



Ben een Stier maar ik een auto zou hebben was het schoon, vooroordelen :verrassin

Bofko
10-05-05, 10:11
Geplaatst door SalmayaSale
Ben een Stier maar ik een auto zou hebben was het schoon, vooroordelen :verrassin

:rolleyes: Tsk. Er is een groot verschil tussen een auto schoonmaken en zeggen dat je je auto zou schoonmaken als je er een zou hebben.

freya
10-05-05, 10:23
Geplaatst door Bofko
:rolleyes: Tsk. Er is een groot verschil tussen een auto schoonmaken en zeggen dat je je auto zou schoonmaken als je er een zou hebben.

:hihi:

SalmayaSale
10-05-05, 10:25
Geplaatst door Bofko
:rolleyes: Tsk. Er is een groot verschil tussen een auto schoonmaken en zeggen dat je je auto zou schoonmaken als je er een zou hebben.


Hoe groot is de kans dat ik mijn auto wel zou wassen als ik die zou hebben en mijn auto wassen als ik die al heb? :wijs:
Iedereen is onschuldig tot............... toch?

SalmayaSale
10-05-05, 10:26
Geplaatst door freya
:hihi:


:ego:

Bofko
10-05-05, 10:31
Geplaatst door SalmayaSale
Hoe groot is de kans dat ik mijn auto wel zou wassen als ik die zou hebben en mijn auto wassen als ik die al heb? :wijs:
Iedereen is onschuldig tot............... toch?

Ik breng mijn auto om de 3 maanden naar de wasserette. :ego:

:loens: Iedereen is onschuldig tot.....
Ja. Klopt.

Iedereen kan altijd alles zeggen en daarom beoordeel ik mensen op hun daden en niet op hun woorden. Maar ja, op zo´n prikbord zie je wel alleen maar woorden. :wink:

SalmayaSale
10-05-05, 10:35
Ik breng mijn auto om de 3 maanden naar de wasserette. :ego:

Aha, je laat de vuile was aan anderen over, 3 maanden is ook erg lang, je doucht zeker ook niet om de 3 maanden? Een auto heet ook rechten :zweep:



Iedereen kan altijd alles zeggen en daarom beoordeel ik mensen op hun daden en niet op hun woorden. Maar ja, op zo´n prikbord zie je wel alleen maar woorden. :wink:


En als ik heel lief zou kijken? Zou je mij geloven? :love2:

TonH
10-05-05, 10:40
Geplaatst door Bofko
:rolleyes: Tsk. Er is een groot verschil tussen een auto schoonmaken en zeggen dat je je auto zou schoonmaken als je er een zou hebben.

:D

De wasstraat is de beste uitvinding sinds de uitvinding van het wiel. :roker:

Ik vis, lief schorpioen.
Ik wasstraat, lief zal het helemáál een zorg zijn.
Ik bevestiging vooroordeel, lief schopt vooroordeel de plomp in...

rja2
10-05-05, 10:48
Wat een onzin,

Ik ben een Ram, maar mijn auto wordt niet vaak gewassen en ziet er van binnen niet echt schoon uit.

SalmayaSale
10-05-05, 10:56
Geplaatst door rja2
Wat een onzin,

Ik ben een Ram, maar mijn auto wordt niet vaak gewassen en ziet er van binnen niet echt schoon uit.


Misschien een Ram met Stieren neigingen? ascendant vis of stier.

SalmayaSale
10-05-05, 10:58
Geplaatst door TonH
:D

De wasstraat is de beste uitvinding sinds de uitvinding van het wiel. :roker:

Ik vis, lief schorpioen.
Ik wasstraat, lief zal het helemáál een zorg zijn.
Ik bevestiging vooroordeel, lief schopt vooroordeel de plomp in...


Jij bevestiging regel :engel: , Lief de uitzondering die toch de regel bevestigt :rood:

Wortel
10-05-05, 11:03
Als kreeft ben ik al blij als ik op mijn bureau dit forum weet te vinden.

SalmayaSale
10-05-05, 11:18
Geplaatst door Wortel
Als kreeft ben ik al blij als ik op mijn bureau dit forum weet te vinden.


Moeten wij concluderen dat je auto nooit kunt vinden en daarom kun je het ook niet wassen? :fucyc:

Bofko
10-05-05, 11:22
Geplaatst door SalmayaSale

En als ik heel lief zou kijken? Zou je mij geloven? :love2:

Dan zou ik zeggen dat ik je zou geloven. :stout:

~Panthera~
10-05-05, 11:25
Goeie test: ik ben een Waterman, en ik was dat ding zelden. :hihi:

SalmayaSale
10-05-05, 11:27
Geplaatst door Bofko
Dan zou ik zeggen dat ik je zou geloven. :stout:


Maar zou je het ook menen? :huil:

SalmayaSale
10-05-05, 11:29
Geplaatst door ~Panthera~
Goeie test: ik ben een Waterman, en ik was dat ding zelden. :hihi:


Misschien omdat het WATER meer iets voor de MAN is? :kusgrijs:

~Panthera~
10-05-05, 11:29
Geplaatst door SalmayaSale
Misschien omdat het WATER meer iets voor de MAN is? :kusgrijs:


Geef mij maar een whirpool. :D

Wortel
10-05-05, 11:33
Moeten wij concluderen dat je auto nooit kunt vinden en daarom kun je het ook niet wassen?

Dat valt gelukkig nog mee, zolang het maar een licht gekleurde auto is.

Silver metallic werkt het best, dark green zou inderdaad onvindbaar zijn.

Maar serieus: een leven meer gericht op spiritualiteit dan op materiele zaken maakt mijn auto er niet opgeruimder op.

SalmayaSale
10-05-05, 11:37
Geplaatst door Wortel
Dat valt gelukkig nog mee, zolang het maar een licht gekleurde auto is.

Silver metallic werkt het best, dark green zou inderdaad onvindbaar zijn.

Maar serieus: een leven meer gericht op spiritualiteit dan op materiele zaken maakt mijn auto er niet opgeruimder op.



Een auto wassen zou ik niet onder materiele zaken labelen, een auto hebben wel. :wink:
Tijd voor een hygiënischespiritualiteit :lole:

Couscousje
10-05-05, 11:45
Leuk te weten aan wat voor soort onderzoeken ons geld wordt verkwanseld.

(Laten we er van uitgaan dat dit gesubsidieerd was, want ik kan me niet voorstellen dat iemand dit vrijwillig heeft onderzocht.)

Komkommertijd.

Cc

~Panthera~
10-05-05, 11:48
Het is een Engels onderzoek, mutsen. :fplet:

:hihi:

Wortel
10-05-05, 11:54
Een auto wassen zou ik niet onder materiele zaken labelen, een auto hebben wel.

Dat autowassen komt op mij toch als een erg grofstoffelijke bezigheid over. :rolleyes:


Tijd voor een hygiënische spiritualiteit

Daar zouden sommigen inderdaad wel wat carwax voor kunnen gebruiken.