PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar mijn evenbeeld!

Amqra
11-05-05, 01:16
Deze 29 jarige Man die met zijn beide benen in het leven en deze samenleving staat, is op zoek naar een leuke lieve (levens)parner!
Ben een lief en aardige persoon en heb een hart van goud (al zeg ik het zelf.. :lachu: )! Ik ben absoluut niet "traditioneel", houd veel van het leven en geniet er ook elke dag van. De persoon die ik zoek moet eveneens dezelfde instelling hebben en moet absoluut een "moderne" gedachtegang hebben.
Ik houd van uitgaan, dansen, atletiek, uiteten, bios ...maar ben ook te porren voor een romatische strand/bos-wandeling. Ik praat en lach veel maar kan ook van de stilte genieten .

Voor nu houd ik het maar hierbij en hoop op leuke reacties!

Groeten,

Amqra

bnija nadoria
18-05-05, 14:16
Ik weet echt niet meer wat mannen zoeken hoor, de ene keer zoeken jullie een modern iemand en dan weer een vrouw die hijab draagt...........pfff ik wordt zo moe....... :fpotver:

Amqra
18-05-05, 16:02
Geplaatst door bnija nadoria
Ik weet echt niet meer wat mannen zoeken hoor, de ene keer zoeken jullie een modern iemand en dan weer een vrouw die hijab draagt...........pfff ik wordt zo moe....... :fpotver:

Je kan niet spreken van "jullie", ht verschilt per persoon! Voor mij geldt in iedergeval "liever geen hoofddoek" maar als het klikt op alle fronten behalve dat die persoon graag een hoofdoek wil dragen, dan wil ik zeker meedenken! :p

criminar
22-05-05, 01:57
Ik weet echt niet meer wat mannen zoeken hoor, de ene keer zoeken jullie een modern iemand en dan weer een vrouw die hijab draagt...........pfff ik wordt zo moe....... :fpotver: Dan moet je maar een mini-rokje dragen onder je 7idjaab.En voila... de fundi's zijn content omdat je een 7idjaab draagt en de ondeugende freaky Marokkaan is ook blij, omdat hij lekker kan geilen over je hypocriete mini-rok dragende houding .

H&A
22-05-05, 17:14

Wat heeft hijab met "modern" te maken? Stupid mens.. :moe:

Amqra
05-06-05, 00:52
Er zijn weinig vrijdenkende Marokkaanse vrouwen valt me op..... :droef:

Gaya
07-06-05, 20:17
Hey, heb je ook een email via je PB verstuurd.
Je email sprak me aan. Wacht af op je reactie.
Het lijkt alsof we dezelfde gedachtegang hebben, wie weet....

Groetjes en misschien tot gauw

blue note
23-06-05, 21:52
hai,

ik ben ook een "moderne" meid, en het is verdamme heel moeilijk om een jongen te vinden die dat ook is.

ben benieuwd hoe modern jij wel bent.

groeten,

spicy :wohaa: