PDA

Bekijk Volledige Versie : Achraf, 18



David
11-05-05, 10:42
"Als ik die smerige gays zie zoenen dan word ik echt para, weet je. Daar krijg ik echt moordneigingen van! Homo's die zoenen zijn echt niet om aan te zien. Geef mij maar hetero's, die zijn tenminste normaal. Waarom kunnen mannen niet gewoon chickies vassen, dat is toch veel beter man. Ik ga echt niet bij iedere homo stoppen, maar het moet niet te smerig worden. als ik twee kussende homo's zou zien, zou ik misschien wel een fles naar ze gooien. een lege, geen volle hoor."


Metro weet ze wel te vinden!

RinC
11-05-05, 10:47
Geplaatst door David
"Als ik die smerige gays zie zoenen dan word ik echt para, weet je. Daar krijg ik echt moordneigingen van! Homo's die zoenen zijn echt niet om aan te zien. Geef mij maar hetero's, die zijn tenminste normaal. Waarom kunnen mannen niet gewoon chickies vassen, dat is toch veel beter man. Ik ga echt niet bij iedere homo stoppen, maar het moet niet te smerig worden. als ik twee kussende homo's zou zien, zou ik misschien wel een fles naar ze gooien. een lege, geen volle hoor."


Metro weet ze wel te vinden!


Gisteren "Man bijt hond" gezien?

David
11-05-05, 10:50
Alsjeblieft!

David
11-05-05, 10:51
Geplaatst door RinC
Gisteren "Man bijt hond" gezien?


Nee, vertel!

delirious
11-05-05, 10:51
Geplaatst door David
"Als ik die smerige gays zie zoenen dan word ik echt para, weet je. Daar krijg ik echt moordneigingen van! Homo's die zoenen zijn echt niet om aan te zien. Geef mij maar hetero's, die zijn tenminste normaal. Waarom kunnen mannen niet gewoon chickies vassen, dat is toch veel beter man. Ik ga echt niet bij iedere homo stoppen, maar het moet niet te smerig worden. als ik twee kussende homo's zou zien, zou ik misschien wel een fles naar ze gooien. een lege, geen volle hoor."


Metro weet ze wel te vinden!

Ze vallen allemaal voor de media trap.
Feit is wel dat metro wel een zeer zwakke tegenstander uitkiest.
De lafheid zelve. Het is het zelfde als kleine meisjes van 8 in elkaar slaan die geen tegenstand bieden.
:mad:

delirious
11-05-05, 10:53
Geplaatst door delirious
Ze vallen allemaal voor de media trap.
Feit is wel dat metro wel een zeer zwakke tegenstander uitkiest.
De lafheid zelve. Het is het zelfde als kleine meisjes van 8 in elkaar slaan die geen tegenstand bieden.
:mad:

Stel je voor Achraf had het volgende gezegd.

Ik hou van chickies. Ik heb geen probleem met homo's ,ieder zijn ding.

Tsoep .....weg Metro!!! :watte?:

David
11-05-05, 10:54
Geplaatst door delirious
Stel je voor Achraf had het volgende gezegd.

Ik hou van chickies. Ik heb geen probleem met homo's ,ieder zijn ding.

Tsoep .....weg Metro!!! :watte?:


Ik vind het wel hoopvol dat hij alleen lege flessen gooit, geen volle. Het is een begin, zeg maar.

delirious
11-05-05, 10:58
Geplaatst door David
Ik vind het wel hoopvol dat hij alleen lege flessen gooit, geen volle. Het is een begin, zeg maar.

Anders geeft de Metro hem wel volle flessen.
:mad:

The Hornet
11-05-05, 11:04
Geplaatst door delirious
Anders geeft de Metro hem wel volle flessen.
:mad:

Je hebt gelijk. De Metro moet zijn diepe en nederige excuses aanbieden voor het bestaan van zo'n verknipt mannetje als Achraf. Het is een grote schande en dan mag ie zijn verhaaltje nog doen ook!!


:rolleyes:

David
11-05-05, 11:08
Geplaatst door The Hornet
Je hebt gelijk. De Metro moet zijn diepe en nederige excuses aanbieden voor het bestaan van zo'n verknipt mannetje als Achraf. Het is een grote schande en dan mag ie zijn verhaaltje nog doen ook!!


:rolleyes:


Inderdaad! De boodschapper de schuld geven is een lange, mooie traditie hier op maroc.nl! :D


Maar zonder dollen, er kwamen in het stukkie nog meerdere mensen aan het woord. Een heteromeisje die zoenende homo's ééénig vond, een heterojongen die het allemaal wel best ovnd, een gristelijk tiep ddie het niet vond kunnen, maar zich er verder niet mee bemoeide en nog iemand, weet ik niet meer. Maar Achraf was wel de pittigste, en de domste, en ook wel de engste. Je zal toch maar een groepje Achrafjes tegnekomen als je met je man een ommetje maakt.

delirious
11-05-05, 11:11
Geplaatst door The Hornet
Je hebt gelijk. De Metro moet zijn diepe en nederige excuses aanbieden voor het bestaan van zo'n verknipt mannetje als Achraf. Het is een grote schande en dan mag ie zijn verhaaltje nog doen ook!!


:rolleyes:

Laat me niet lachen.
Metro is bewust op zoek naar zo'n verknipt mannetje, puur voor sensatie.
Durf te wedden dat ze ook andere hebben geintervieuwd die homo's accepteren.
Helaas zullen deze nooit aan het woord komen.
Neen ze hebben liever iemand die negatief over homo's praat.
De welbekende druk op de ketel houden.

:o

David
11-05-05, 11:15
Geplaatst door delirious
Durf te wedden dat ze ook andere hebben geintervieuwd die homo's accepteren. Helaas zullen deze nooit aan het woord komen.


Zie mijn vorgie post. Niet helemaal waar dus, Metro liet wel degelijk meerdere mensen aan het woord. Ik heb alleen Achraf geplaatst, dus misschien was ik uit op sensatie? O, jee. :eek:

The Hornet
11-05-05, 11:16
Geplaatst door David
Inderdaad! De boodschapper de schuld geven is een lange, mooie traditie hier op maroc.nl! :D

Yup!




Maar zonder dollen, er kwamen in het stukkie nog meerdere mensen aan het woord. Een heteromeisje die zoenende homo's ééénig vond, een heterojongen die het allemaal wel best ovnd, een gristelijk tiep ddie het niet vond kunnen, maar zich er verder niet mee bemoeide en nog iemand, weet ik niet meer. Maar Achraf was wel de pittigste, en de domste, en ook wel de engste. Je zal toch maar een groepje Achrafjes tegnekomen als je met je man een ommetje maakt.

Okay, er zijn zat allo's met een arabische achtergrond die het begrip 'homofilie' wel kunnen handelen, maar ik snap vooral niet zo goed wat nou bij zo'n groepje Achraffies die agressie doet opwekken. Zoenende homo's zijn nou bepaald geen lichamelijke bedreiging voor dat soort groepjes en als je vanuit je overtuiging zoiets niet ziet zitten en je wordt er toch mee geconfronteerd dan vloek je binnensmonds wat en loopt daarna weer lekker verder, de aarde is er toch groot genoeg voor?

David
11-05-05, 11:27
Geplaatst door The Hornet
Okay, er zijn zat allo's met een arabische achtergrond die het begrip 'homofilie' wel kunnen handelen, maar ik snap vooral niet zo goed wat nou bij zo'n groepje Achraffies die agressie doet opwekken. Zoenende homo's zijn nou bepaald geen lichamelijke bedreiging voor dat soort groepjes en als je vanuit je overtuiging zoiets niet ziet zitten en je wordt er toch mee geconfronteerd dan vloek je binnensmonds wat en loopt daarna weer lekker verder, de aarde is er toch groot genoeg voor?


Achraffies heb je in alle soorten en maten, in allo-vorm en in auto-vorm. Moslim of niet moslim doet er helemaal niet toe. Het is een slag gozers die te dom zijn om na te denken, en die het "stoer" vinden om alles wat "anders" is dan zijzelf of hun groepje stom te vinden. Agressie wordt eveneens gezien als "stoer".

Spoetnik
11-05-05, 11:38
Touriya Haoud for President!


Wanneer komt die uit?

sjaen
11-05-05, 11:40
Bron: Trouw


Niet langer tolerant voor homo's
door Marlise Hamaker
2005-05-11


Homo's willen weg uit Nederland of blijven in de kast. De tolerantie is tanende, zeggen ze. ,,Zelfs het katholieke Beieren is tegenwoordig beter dan Rotterdam.''



Hij is geen 'relhomo', zoals hij dat zelf noemt. Want hij draagt geen leren broeken, heeft geen snor en slist niet, somt hij op. Maar als de 23-jarige Tijn Elferink uitgaat in de Amsterdams Reguliersdwarsstraat en daarna richting het Leidseplein loopt, laat hij de hand van zijn vriend los.

,,Ik voel me beperkt in mijn vrijheid, voornamelijk op straat. Ik wil gewoon hand in hand over straat kunnen lopen, zoals elk verliefd stelletje.'' Elferink denkt dat dat niet kan, omdat hij regelmatig uitgescholden wordt vanwege zijn homoseksualiteit. ,,Ik ben niet de enige. Als ik luister naar de verhalen in mijn omgeving, dan blijkt dat er voor homo's wel relaxtere tijden zijn geweest.''

De Duitser Thomas Säckl (46) verruilde juist daarom vierentwinig jaar geleden het katholieke Beieren voor Rotterdam. De vriend van beeldend kunstenaar Säckl woonde al hier. ,,We konden kiezen: Duitsland of Nederland. We kozen het laatste, want hier was het een stuk toleranter voor homo's'', zegt Säckl. Maar dat is veranderd. ,,We worden structureel bespuugd en uitgescholden.''

De kunstenaar startte daarom in 1999 een website: newcommunity.nl. De site verkoopt producten als de 'anti-gay spray' en 'ja/nee-stickers' over verschillende vormen van discriminatie. ,,Ons doel is uitsluiting van homo's tegen te gaan. De spray is als een soort omgekeerde psychologie bedoeld.''

Hoewel harde cijfers ontbreken, zeggen homo's zelf dat Nederland minder tolerant is dan tien jaar geleden. Dat heeft vooral te maken met allochtone jongeren, denken ze. Zo blijft Jeroen Jaspers (37) in de kast op de Amsterdamse zwarte vmbo-school waar hij les geeft. Hij wil niet met zijn echte naam in de krant, omdat zijn leerlingen niet weten dat hij op mannen valt. ,,Het gaat ze niets aan met wie ik wat doe. En ik heb geen zin in problemen.''

Tijdens een les met zijn mentorgroep schrok hij van de reacties van zijn leerlingen op homo's. ,,Ik vroeg ze wat ze zouden doen als ze een dochter hadden die verliefd is op een meisje. 'Ze moet dood, ze moet dood', riepen mijn leerlingen. Zelfs de allerliefste meisjes van de klas vonden dat het toch echt niet kon, een dochter die op vrouwen valt.''

Ook de 36-jarige Miquel Marzabal uit Amsterdam zegt vooral gediscrimineerd te worden door Marokkanen. ,,Het zijn geen Chinezen of Zwitsers of Spanjaarden die 'vieze homo' naar me roepen of op mijn deur kalken. Het zijn Marokkanen'', zegt Marzabal boos. Mede doordat hij lastig wordt gevallen, overweegt hij terug naar zijn geboorteland Spanje te verhuizen.

Volgens Elferink moet Nederland uitkijken dat het niet bekend gaat staan als intolerant voor homo's.

,,Homoseksuele toeristen die twijfelen tussen Amsterdam en bijvoorbeeld Barcelona, kiezen door dit soort dingen voor die laatste plek. Homo's zijn hoog opgeleid, hebben een goed inkomen en geen kinderen om hun geld aan te besteden. Als die toeristen weg blijven is dat slecht voor de economie.''

Kunstenaar Säckl overweegt zelf terug te gaan naar Duitsland. ,,Ik was er in het najaar en dacht: Het is hier beter geworden. Barcelona en het Beierse München zijn tegenwoordig aantrekkelijker woonplaatsen dan Nederlandse steden.''

David
11-05-05, 11:47
Geplaatst door Spoetnik
Wanneer komt die uit?


Volgende week. Het is erg mooi geworden.

David
11-05-05, 11:48
Geplaatst door The_Reporter
http://www.saudiembassy.net/NewsPhotos/CP-Visits/05-Abdullah-Bush-walking-0425.jpg




Hahahaha!

David
11-05-05, 11:49
Geplaatst door sjaen
Bron: Trouw


Niet langer tolerant voor homo's
door Marlise Hamaker
2005-05-11


Homo's willen weg uit Nederland of blijven in de kast. De tolerantie is tanende, zeggen ze. ,,Zelfs het katholieke Beieren is tegenwoordig beter dan Rotterdam.''



Hij is geen 'relhomo', zoals hij dat zelf noemt. Want hij draagt geen leren broeken, heeft geen snor en slist niet, somt hij op. Maar als de 23-jarige Tijn Elferink uitgaat in de Amsterdams Reguliersdwarsstraat en daarna richting het Leidseplein loopt, laat hij de hand van zijn vriend los.

,,Ik voel me beperkt in mijn vrijheid, voornamelijk op straat. Ik wil gewoon hand in hand over straat kunnen lopen, zoals elk verliefd stelletje.'' Elferink denkt dat dat niet kan, omdat hij regelmatig uitgescholden wordt vanwege zijn homoseksualiteit. ,,Ik ben niet de enige. Als ik luister naar de verhalen in mijn omgeving, dan blijkt dat er voor homo's wel relaxtere tijden zijn geweest.''

De Duitser Thomas Säckl (46) verruilde juist daarom vierentwinig jaar geleden het katholieke Beieren voor Rotterdam. De vriend van beeldend kunstenaar Säckl woonde al hier. ,,We konden kiezen: Duitsland of Nederland. We kozen het laatste, want hier was het een stuk toleranter voor homo's'', zegt Säckl. Maar dat is veranderd. ,,We worden structureel bespuugd en uitgescholden.''

De kunstenaar startte daarom in 1999 een website: newcommunity.nl. De site verkoopt producten als de 'anti-gay spray' en 'ja/nee-stickers' over verschillende vormen van discriminatie. ,,Ons doel is uitsluiting van homo's tegen te gaan. De spray is als een soort omgekeerde psychologie bedoeld.''

Hoewel harde cijfers ontbreken, zeggen homo's zelf dat Nederland minder tolerant is dan tien jaar geleden. Dat heeft vooral te maken met allochtone jongeren, denken ze. Zo blijft Jeroen Jaspers (37) in de kast op de Amsterdamse zwarte vmbo-school waar hij les geeft. Hij wil niet met zijn echte naam in de krant, omdat zijn leerlingen niet weten dat hij op mannen valt. ,,Het gaat ze niets aan met wie ik wat doe. En ik heb geen zin in problemen.''

Tijdens een les met zijn mentorgroep schrok hij van de reacties van zijn leerlingen op homo's. ,,Ik vroeg ze wat ze zouden doen als ze een dochter hadden die verliefd is op een meisje. 'Ze moet dood, ze moet dood', riepen mijn leerlingen. Zelfs de allerliefste meisjes van de klas vonden dat het toch echt niet kon, een dochter die op vrouwen valt.''

Ook de 36-jarige Miquel Marzabal uit Amsterdam zegt vooral gediscrimineerd te worden door Marokkanen. ,,Het zijn geen Chinezen of Zwitsers of Spanjaarden die 'vieze homo' naar me roepen of op mijn deur kalken. Het zijn Marokkanen'', zegt Marzabal boos. Mede doordat hij lastig wordt gevallen, overweegt hij terug naar zijn geboorteland Spanje te verhuizen.

Volgens Elferink moet Nederland uitkijken dat het niet bekend gaat staan als intolerant voor homo's.

,,Homoseksuele toeristen die twijfelen tussen Amsterdam en bijvoorbeeld Barcelona, kiezen door dit soort dingen voor die laatste plek. Homo's zijn hoog opgeleid, hebben een goed inkomen en geen kinderen om hun geld aan te besteden. Als die toeristen weg blijven is dat slecht voor de economie.''

Kunstenaar Säckl overweegt zelf terug te gaan naar Duitsland. ,,Ik was er in het najaar en dacht: Het is hier beter geworden. Barcelona en het Beierse München zijn tegenwoordig aantrekkelijker woonplaatsen dan Nederlandse steden.''


Nou lekker dan. Zijn we mooi klaar mee.

Julien
11-05-05, 11:50
Geplaatst door iQra
Metro weet ze te vinden stel je? Joden blijkbaar ook

Denk je nou echt dat ie joods is alleen omdat ie David heet? :moe:

Ik zei toch dat je gewoon een jodenhater bent, je haalt in elk onderwerp het woord "Jood" naar voren. Dat zegt echt wel genoeg.

David
11-05-05, 11:51
Geplaatst door iQra
Touriya Haoud propageert haat tegen arabische komaf vader
http://forum2002.maghrebonline.nl/viewtopic.php?t=12247


Wat een hysterisch gebrul.

TonH
11-05-05, 11:52
Geplaatst door The Hornet
Yup!



Okay, er zijn zat allo's met een arabische achtergrond die het begrip 'homofilie' wel kunnen handelen, maar ik snap vooral niet zo goed wat nou bij zo'n groepje Achraffies die agressie doet opwekken. Zoenende homo's zijn nou bepaald geen lichamelijke bedreiging voor dat soort groepjes en als je vanuit je overtuiging zoiets niet ziet zitten en je wordt er toch mee geconfronteerd dan vloek je binnensmonds wat en loopt daarna weer lekker verder, de aarde is er toch groot genoeg voor?

po·ten·ram·mer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] iem. die zonder aanleiding homofielen afranselt

Potenrammen is een mooi Oud-Hollands woord en een mooie oude Hollandse traditie. :rolleyes:

Spoetnik
11-05-05, 11:52
Geplaatst door David
Volgende week. Het is erg mooi geworden.

Fantastisch! Het is dat ik niet in Nederland zit, maar anders zou ik em kopen.

David
11-05-05, 11:53
Geplaatst door TonH
Potenrammen is een mooi Oud-Hollands woord en een mooie oude Hollandse traditie. :rolleyes:


Net als kantklossen, dwergwerpen en koekhappen. :stout:

Klapheck
11-05-05, 11:55
Geplaatst door sjaen
Bron: Trouw


Niet langer tolerant voor homo's
door Marlise Hamaker
2005-05-11




Er staat niets maar dan ook niets nieuws in dit verhaal: we weten het allemaal al lang.

TonH
11-05-05, 11:56
Geplaatst door David
Net als kantklossen, dwergwerpen en koekhappen. :stout:

Over een tijdje zijn alle Nederlanders net zo blij met een woord als iQrasatie, iQratherapie, iQraïdiotie, iQrafiel, iQraseksueel... :D

MarinadeMix
11-05-05, 11:59
Geplaatst door David
"Als ik die smerige gays zie zoenen dan word ik echt para, weet je. Daar krijg ik echt moordneigingen van! Homo's die zoenen zijn echt niet om aan te zien. Geef mij maar hetero's, die zijn tenminste normaal. Waarom kunnen mannen niet gewoon chickies vassen, dat is toch veel beter man. Ik ga echt niet bij iedere homo stoppen, maar het moet niet te smerig worden. als ik twee kussende homo's zou zien, zou ik misschien wel een fles naar ze gooien. een lege, geen volle hoor."


Metro weet ze wel te vinden!

Die ene jonkie, die niet met zijn achternaam in de krant wil, maar wel een foto laat plaatsen.

Metro weet ze zeker te vinden.

sjaen
11-05-05, 11:59
Geplaatst door The_Reporter
http://www.saudiembassy.net/NewsPhotos/CP-Visits/05-Abdullah-Bush-walking-0425.jpg

Bron: http://www.saudiembassy.n(...)tail.asp?cIndex=5236 (http://www.saudiembassy.net/2005News/News/NewsDetail.asp?cIndex=5236)

Hoezo zich niet willen blootgeven
:jeweetog:

David
11-05-05, 12:02
Geplaatst door MarinadeMix
Die ene jonkie, die niet met zijn achternaam in de krant wil, maar wel een foto laat plaatsen.

Metro weet ze zeker te vinden.


Wat betekent eigenlijk "vassen"? Weet jij dat?

David
11-05-05, 12:03
Geplaatst door iQra
Of ik denk david een jood is? Ja, dat denk ik. Vanwege zijn naam? ja vanwege zijn naam en zijn bijdragen. Wil dat zeggen dat ik joden haat omdat ik woord jood vaak in de mond neem? Neen, dat is een hersenspinsel die enkel in jouw waanwereldje afspeelt. In nederland mag je Moslimterrorist, moslimfundamentalist, moslimextremist moslim..... zeggen maar owee als je het woord "jood" in de mond neemt, dan ben je volgens die figuren een jodenhater.


Zoals iedereen weet lever ik typisch joodse bijdragen! :blowen:

David
11-05-05, 12:06
Geplaatst door iQra
Om bij de topic te blijven, het is een trieste zaak dat mensen zich hier niet tuisvoelen. Ik hoor ook van veel buitelanders, moslim of niet, dat ze het hier gehad hebben en dat ze liever elders een hun heil zoeken. Als dit geen relnichten zijn die de boel opblazen, vind ik dat er hard moet worden opgetreden tegen verbaal of fysiek geweld tegen andersdenkenden, of dat nou joden, moslim of homoseuxelen zijn. We moeten hier met z'n allen in vrede kunnen leven.


En toen zei hij ineens iets verstandigs! :eek:

MarinadeMix
11-05-05, 12:06
Geplaatst door David
Wat betekent eigenlijk "vassen"? Weet jij dat?

Wat denk je zelf?

Wat doen homo's nog meer het hun partner, behalve winkelen en handjes vasthouden :p

TonH
11-05-05, 12:07
Geplaatst door iQra
Om bij de topic te blijven, het is een trieste zaak dat mensen zich hier niet tuisvoelen. Ik hoor ook van veel buitelanders, moslim of niet, dat ze het hier gehad hebben en dat ze liever elders een hun heil zoeken. Als dit geen relnichten zijn die de boel opblazen, vind ik dat er hard moet worden opgetreden tegen verbaal of fysiek geweld tegen andersdenkenden, of dat nou joden, moslim of homoseuxelen zijn. We moeten hier met z'n allen in vrede kunnen leven.

:argwaan:

Julien
11-05-05, 12:08
Geplaatst door iQra
Of ik denk david een jood is? Ja, dat denk ik. Vanwege zijn naam? ja vanwege zijn naam en zijn bijdragen. Wil dat zeggen dat ik joden haat omdat ik woord jood vaak in de mond neem? Neen, dat is een hersenspinsel die enkel in jouw waanwereldje afspeelt. In nederland mag je Moslimterrorist, moslimfundamentalist, moslimextremist moslim..... zeggen maar owee als je het woord "jood" in de mond neemt, dan ben je volgens die figuren een jodenhater.

Ten eerste, naar mijn weten is David niet joods.. en het feit dat jij hem een jood noemt omdat ie iets kritisch zegt over ene moslimjongere vind ik een kenmerk van jouw jodenhaat.

Ten tweede, ik vind het heel sinmpel. Types op dit forum die in elke topic het woord moslim/ islam gebruiken en relateren met iets negatiefs noem ik ook ISLAMHATERS en ik denk dat jij dat ook vindt. Nou aangezien jij hetzelfde doet maar dan met joden, ben je gewoon duidelijk een jodenhater. Is niks hypocriets aan.

David
11-05-05, 12:11
Geplaatst door MarinadeMix
Wat doen homo's nog meer het hun partner, behalve winkelen en handjes vasthouden :p


Best veel, eigenlijk. Koken, afwassen, eten, de kattenbak verschonen, stofzuigen, agenda's bijhouden, huis verven, elkaars artikelen lezen & van commentaar voorzien, slapen, films kijken, koffie drinken, op visitie gaan, visite krijgen, naar de verjaardag van vaders, moeders, broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes.

En dan nog dingen die je niks aangaan. :ego:

David
11-05-05, 12:12
Geplaatst door iQra
Nou of iedereen dat door heeft is nog maar de vraag david. Wat vind jij van de joodterreur in Palestina? Wat moet er volgens jouw direct gebeuren om het conflict te beindigen?


Die terreur vind ik een drama. Wist ik maar wat er moest gebeuren, dan deed ik het. Ik ben in dat conflict het overzicht totaal kwijt.

MarinadeMix
11-05-05, 12:15
Geplaatst door David
Best veel, eigenlijk. Koken, afwassen, eten, de kattenbak verschonen, stofzuigen, agenda's bijhouden, huis verven, elkaars artikelen lezen & van commentaar voorzien, slapen , films kijken, koffie drinken, op visitie gaan, visite krijgen, naar de verjaardag van vaders, moeders, broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes.

En dan nog dingen die je niks aangaan. :ego:

:p

Klapheck
11-05-05, 12:18
Geplaatst door iQra
Nou of iedereen dat door heeft is nog maar de vraag david. Wat vind jij van de joodterreur in Palestina? Wat moet er volgens jouw direct gebeuren om het conflict te beindigen?

Alle homo's ernaartoe sturen en ze hand in hand een muur laten vormen tussen de 2 partijen.

TonH
11-05-05, 12:21
Geplaatst door iQra
Feit is dat ik denk dat het een jood is. Niets negatief is aan. Het wordt pas negatief wanneer hij achter een nederlands maskertje haat propageert tegen moslims zoals een Daniel Teebaum op diverse fortuynsites. De malloot heeft meerdere malen dienst genomen in het terreurleger van Israel maar kan gewoon terug naar nederland om hier haat tegen moslims te propageren. Meneertje verandert alleen zijn naam in een nederlands klinkende naam Teeboom om daarmee zijn joodse achtergrond te verbergen.



Theeboom is al eeuwen een joodse naam. Bakkerij Theeboom was jarenlang de enige bakker in Amsterdam die op zondag open was. :roker:

TonH
11-05-05, 12:27
Geplaatst door iQra
Ja dat weet ik, alleen verandert daniel zijn naam Teebaum (wat direct op valt) in Teeboom wat nederlands klinkt en waar niet zo gauw een joodse achternaam wordt gezocht.

In de provincie dan... Hier in Amsterdam heb je dat 'probleem' niet. Het 'weggevertje' zit hem al in 'Daniel' dus why bother?

TonH
11-05-05, 12:43
Geplaatst door iQra
hahaha :) hmm david ook een weggevertje?

Voor jou kennelijk wel. Voor 15.999.999 anderen ligt dat genuanceerder...

David
11-05-05, 13:03
Geplaatst door iQra
hahaha :) hmm david ook een weggevertje?


I am not to be had for the price of a cocktail, like a salted peanut.

~Panthera~
11-05-05, 13:04
Wat een gelul.

Iedereen denkt toch ook niet dat ik Panthera heet he ? :moe:

The Hornet
11-05-05, 13:04
Geplaatst door TonH
po·ten·ram·mer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] iem. die zonder aanleiding homofielen afranselt

Potenrammen is een mooi Oud-Hollands woord en een mooie oude Hollandse traditie. :rolleyes:


Okay okay sorry hoor. Ik bedoelde juist met deze post aan te geven dat er een bepaalde categorie lompe homohaters bestaat en dat dat niet van betrekking is op iedere Moslim (dit omdat delerious ageerde tegen de beeldvorming) en inderdaad ze komen overal voor, bekrompen klojo's die niet kunnen leven met varieteit, dus ook onder auto's


pffffoee relax.... het zal voor mij allemaal wel iets te vanzelfsprekend zijn.

David
11-05-05, 13:05
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een gelul.

Iedereen denkt toch ook niet dat ik Panthera heet he ? :moe:

Jawel, en we weten allemaal dat dat een oude joodse naam is.

Wide-O
11-05-05, 13:05
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een gelul.

Iedereen denkt toch ook niet dat ik Panthera heet he ? :moe:

:schok: Niet dan ?

~Panthera~
11-05-05, 13:06
Geplaatst door David
Jawel, en we weten allemaal dat dat een oude joodse naam is.


FUCK.......... weer busted. :droef:

Das dan wel ERG oud. :lachu:

~Panthera~
11-05-05, 13:07
Geplaatst door Wide-O
:schok: Niet dan ?

:stomp: :engel:

David
11-05-05, 13:08
Geplaatst door ~Panthera~
FUCK.......... weer busted. :droef:

Das dan wel ERG oud. :lachu:


Je satanisch-zionistische denkbeelden veraden je. :stout:

taouanza
11-05-05, 13:08
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een gelul.

Iedereen denkt toch ook niet dat ik Panthera heet he ? :moe:

nee?!:schok:

David
11-05-05, 13:09
Geplaatst door taouanza
nee?!:schok:


Is Taouanza ook een oude joods-nichterige naam?

TonH
11-05-05, 13:09
Geplaatst door The Hornet
Okay okay sorry hoor. Ik bedoelde juist met deze post aan te geven dat er een bepaalde categorie lompe homohaters bestaat en dat dat niet van betrekking is op iedere Moslim (dit omdat delerious ageerde tegen de beeldvorming) en inderdaad ze komen overal voor, bekrompen klojo's die niet kunnen leven met varieteit, dus ook onder auto's


pffffoee relax.... het zal voor mij allemaal wel iets te vanzelfsprekend zijn.

Je stelde een vraag, je krijgt een antwoord. Het betreft een Oud-Hollands gebruik. Dat IS toch relaxed? :verward:

TonH
11-05-05, 13:10
Geplaatst door David
Is Taouanza ook een oude joods-nichterige naam?

Vooral voor joods/nichterige blondjes van 1 meter 85 en langer... :ego:

~Panthera~
11-05-05, 13:11
Geplaatst door David
Je satanisch-zionistische denkbeelden veraden je. :stout:

:eek: :hihi:

~Panthera~
11-05-05, 13:11
Geplaatst door taouanza
nee?!:schok:


Jij bent gewoon blond. :haha:

taouanza
11-05-05, 13:14
Nou ja zeg ik ben helemaal niet blond ben zelfs niet rood meer.
Heb meer dan een jaar nu mijn eigen haarkleur. Donkerbruin als ik mijn haar kort heb lijkt het zelfs zwart. Dus geen blond en ik laat het al helemaal niet blonderen. Wat een onzin zeg

~Panthera~
11-05-05, 13:19
Geplaatst door taouanza
Nou ja zeg ik ben helemaal niet blond ben zelfs niet rood meer.
Heb meer dan een jaar nu mijn eigen haarkleur. Donkerbruin als ik mijn haar kort heb lijkt het zelfs zwart. Dus geen blond en ik laat het al helemaal niet blonderen. Wat een onzin zeg


dat was het ook : onzin. :haha:

:fpuh:

taouanza
11-05-05, 13:19
Geplaatst door ~Panthera~
dat was het ook : onzin. :haha:

:fpuh:

Ja dat vond ik nou ook:ego:

TonH
11-05-05, 13:21
Geplaatst door taouanza
Ja dat vond ik nou ook:ego:

Allemaal onderdeel van het ontirQaën van een topic... :D

David
11-05-05, 13:22
Geplaatst door TonH
Allemaal onderdeel van het ontirQaën van een topic... :D


Hij is alweer weg. Jammer hoor.

TonH
11-05-05, 13:24
Geplaatst door David
Hij is alweer weg. Jammer hoor.

Da's beter voor je. Hij is te glibberig en dan weet je nooit waarie gezeten heeft. :strik:

taouanza
11-05-05, 13:33
Geplaatst door TonH
Allemaal onderdeel van het ontirQaën van een topic... :D

Nou ik heb over iets anders die Turk vraagt nog steeds of ik blond ben.
Ja Turk ja moet hij maar niet zo'n moeilijke nick hebben.

TonH
11-05-05, 13:35
Geplaatst door taouanza
Nou ik heb over iets anders die Turk vraagt nog steeds of ik blond ben.
Ja Turk ja moet hij maar niet zo'n moeilijke nick hebben.

Ah dus toch :roker: : iQra is een Turk...

Wide-O
11-05-05, 13:45
Geplaatst door TonH
Ah dus toch :roker: : iQra is een Turk...

Neej, ze bedoel tr_impie denk ik :bril:

taouanza
11-05-05, 13:46
Geplaatst door TonH
Ah dus toch :roker: : iQra is een Turk...

En je vroeg dus of ik blond was.

~Panthera~
11-05-05, 13:46
Geplaatst door Wide-O
Neej, ze bedoel tr_impie denk ik :bril:

Ton is nog niet echt wakker. :hihi:

Wide-O
11-05-05, 13:47
Geplaatst door taouanza
En je vroeg dus of ik blond was.

:hihi:

TonH
11-05-05, 13:49
Geplaatst door taouanza
En je vroeg dus of ik blond was.

Nee irQa, toch?!

En nou ga ik écht boodschappen doen. :zwaai:

~Panthera~
11-05-05, 13:52
Geplaatst door Wide-O
:hihi:


I don't wanna know. :hihi: