PDA

Bekijk Volledige Versie : Strenge maatregelen voor Antilliaanse jongeren



The_Reporter
11-05-05, 10:26
gewist

Julien
11-05-05, 10:56
Dit slaat dus echt nergens op. Ik vind dit echt op het randje van racisme, want Antilianen hebben het recht om zich hier te vestigen.. ze wonen namelijk binnen de koninkrijksgrenzen. En als het alleen zou gelden voor Antilianen die onveranderbaar crimineel zijn, ok dan kan ik het nog begrijpen. Maar ook Antilianen die geen werk kunnen vinden binnen bepaalde tijd worden teruggestuurd :kotsen2:

fuck deze regering.

delirious
11-05-05, 11:02
Geplaatst door Julien
want Antilianen hebben het recht om zich hier te vestigen.. ze wonen namelijk binnen de koninkrijksgrenzen.



Wie hebben dit recht niet dan?

Julien
11-05-05, 11:10
Geplaatst door delirious
Wie hebben dit recht niet dan?

hoe bedoel je? heeft NL dan nog andere overzeese provincies waardoor mensen zich zonder verblijfsvergunning hier kunnen vestigen? :moe:

delirious
11-05-05, 11:24
Geplaatst door Julien
hoe bedoel je? heeft NL dan nog andere overzeese provincies waardoor mensen zich zonder verblijfsvergunning hier kunnen vestigen? :moe:

Nee de leeftijden.

Marsipulami
11-05-05, 11:50
Geplaatst door Julien
Dit slaat dus echt nergens op. Ik vind dit echt op het randje van racisme, want Antilianen hebben het recht om zich hier te vestigen.. ze wonen namelijk binnen de koninkrijksgrenzen. En als het alleen zou gelden voor Antilianen die onveranderbaar crimineel zijn, ok dan kan ik het nog begrijpen. Maar ook Antilianen die geen werk kunnen vinden binnen bepaalde tijd worden teruggestuurd :kotsen2:

fuck deze regering.

Binnenkort gaat Nederland ook alle Limburgers terugsturen naar het land van herkomst :rambo:

Simon
11-05-05, 12:11
Geplaatst door Julien
Dit slaat dus echt nergens op. Ik vind dit echt op het randje van racisme, want Antilianen hebben het recht om zich hier te vestigen.. ze wonen namelijk binnen de koninkrijksgrenzen.

Nou dat zou dan ook andersom zou moeten zijn. Ik zag gisteren het relaas op TV van een lesbisch stel dat zich daar niet kon vestigen omdat hun huwelijk daar niet volgens de wet erkend is. Eén van de 2 was er notabene geboren. Maar de ander werd niet als echtgenote erkend. Overigens brengen ze dat wel voor de rechter. Maar ondertussen zijn ze gedwongen teruggekeerd naar nederland omdat ze daar fysiek bedreigd werden.

Overigens heb ik ook wel eens in de media vernomen dat het de politiek van de Antillen is moeilijke jongeren richting Holland te sturen. Dus een restrictief beleid lijkt mij nog niet zo gek.