PDA

Bekijk Volledige Versie : Racen met een hoofddoekje



sjaen
11-05-05, 13:12
Bron: www.ode.nl


Racen met een hoofddoekje

Wie aan Iran denkt, denkt niet gelijk aan autoracen en al helemaal niet aan een vrouw achter het stuur. Toch verslaat een Iranese vrouw momenteel vrijwel al haar mannelijke concurrenten. Laleh Seddigh is haar naam, en ze is pas 28 jaar. Het Iranese maandblad Zanan (letterlijk: ‘vrouw’) is dan ook apetrots op het rolmodel, naar wie steeds meer vrouwen zich richten. Seddigh hoopt dat vrouwen haar als voorbeeld nemen om meer in zichzelf te gaan geloven en het zelfvertrouwen te ontwikkelen om carrière te maken. Seddigh denkt daarbij niet zozeer aan nog meer vrouwelijke coureurs, maar ondertussen racen inmiddels wél dertig andere coureurs in een hoofddoekje rond. Gevraagd naar de reactie van haar mannelijke collega’s, is Seddigh gedecideerd: ‘De meeste zijn volgens mij jaloers, maar dat kan me niets schelen. Ik ga gewoon door en hoop dat ik de komende jaren veel zal winnen.’



Go girl


:giechel:

taouanza
11-05-05, 13:19
DAt is geen emancipathie wat weten ze in Iran daar nou van.
Kunnen ze niet beter met uitpuilende silliconentieten grote champagneflessen laten knallen?

David
11-05-05, 13:22
Geplaatst door taouanza
DAt is geen emancipathie wat weten ze in Iran daar nou van.
Kunnen ze niet beter met uitpuilende silliconentieten grote champagneflessen laten knallen?


Welnee, laat na de race maar opgepompte kerels in kleine broekjes met hapjes rondgaan voor de dames!

taouanza
11-05-05, 13:24
Geplaatst door David
Welnee, laat na de race maar opgepompte kerels in kleine broekjes met hapjes rondgaan voor de dames!

Ieuw!

David
11-05-05, 13:25
Geplaatst door taouanza
Ieuw!


Wat nou Ieuw? Hapjes zijn altijd lekker, en Iraanse meneren zijn best smakelijk!

Bofko
11-05-05, 13:26
Geplaatst door David
Welnee, laat na de race maar opgepompte kerels in kleine broekjes met hapjes rondgaan voor de dames!

:melig2: Horen daar geen bugs bunny-oren en zweetbandjes bij ?

taouanza
11-05-05, 13:27
Geplaatst door David
Wat nou Ieuw? en Iraanse meneren zijn best smakelijk!

Ieuw Ieuw

David
11-05-05, 13:29
Geplaatst door taouanza
Ieuw Ieuw


Ieuw Ieuw Ieuw.


Acht halfblote mannen, met grote schalen lekkers!

taouanza
11-05-05, 13:30
Geplaatst door David
Ieuw Ieuw Ieuw.


Acht halfblote mannen, met grote schalen lekkers!

Ik eet liever gezellig met jou

David
11-05-05, 13:32
Geplaatst door taouanza
Ik eet liever gezellig met jou


Okay! Jij met hoofddoek, en ik in fluor zwembroek met Bugs Bunny oortjes! :melig:

sjaen
11-05-05, 13:34
Geplaatst door taouanza
DAt is geen emancipathie wat weten ze in Iran daar nou van.
Kunnen ze niet beter met uitpuilende silliconentieten grote champagneflessen laten knallen?

The word is: emancipatie, tie Ta tie Ta

:D

~Panthera~
11-05-05, 13:35
Geplaatst door David
Ieuw Ieuw Ieuw.


Acht halfblote mannen, met grote schalen lekkers!



:stout: :nijn:

taouanza
11-05-05, 13:35
Geplaatst door David
Okay! Jij met hoofddoek, en ik in fluor zwembroek met Bugs Bunny oortjes! :melig:

Oke dit doet de deur dicht!
Geef mij het eten en zoek het lekker uit met je zwembroekjes!

David
11-05-05, 13:39
Geplaatst door taouanza
Oke dit doet de deur dicht!
Geef mij het eten en zoek het lekker uit met je zwembroekjes!



Nee, niet doen! Dan kom ik wel gewoon in spijkerbroek, trui en gympen zoals altijd!!!!!!!!!

taouanza
11-05-05, 13:43
Geplaatst door ~Panthera~
:stout: :nijn:

Oke zal ik jou iets vertellen over mannen
Goh krijg er nu nog slappe knieen van.
Tijdens zo'n suvrivaldinges moest je klimmen rennen roeien nog wat moest ik op een touw lopen van de ene boom naar de andere boom.
En de begeleiders waren 2 grote knappe mannen (een blond en donker) en ik ben klein dus ik kon niet bij de touw en toen gingen ze allebei knielen zodat ik hun knie als afstap kon gebruiken. Nou dat was al indrukwekkend genoeg en daarbij hoorde ik van een van de tig kinderen achter mij: Ma je hebt twee mannen op hun knieeen gekregen.
En iedereen had lol en ik schaamde me dood.
Mijn knieen werden was en ik kon niks en zij zaten daar nog steeds op hun knieen en lachende kinderen achter mij.
Leuk he kinderen :nerveus:

taouanza
11-05-05, 13:44
Geplaatst door David
Nee, niet doen! Dan kom ik wel gewoon in spijkerbroek, trui en gympen zoals altijd!!!!!!!!!

:blauwkus:

~Panthera~
11-05-05, 13:46
Geplaatst door taouanza
Oke zal ik jou iets vertellen over mannen
Goh krijg er nu nog slappe knieen van.
Tijdens zo'n suvrivaldinges moest je klimmen rennen roeien nog wat moest ik op een touw lopen van de ene boom naar de andere boom.
En de begeleiders waren 2 grote knappe mannen (een blond en donker) en ik ben klein dus ik kon niet bij de touw en toen gingen ze allebei knielen zodat ik hun knie als afstap kon gebruiken. Nou dat was al indrukwekkend genoeg en daarbij hoorde ik van een van de tig kinderen achter mij: Ma je hebt twee mannen op hun knieeen gekregen.
En iedereen had lol en ik schaamde me dood.
Mijn knieen werden was en ik kon niks en zij zaten daar nog steeds op hun knieen en lachende kinderen achter mij.
Leuk he kinderen :nerveus:


:fplet: :haha: Stond je toch even lekker voor joker met je wassen knietjes ! :hihi:

Lekker ja, kinderen. :moe: Ben blij met mijn 3 katten :fpuh: