PDA

Bekijk Volledige Versie : Volwassen man gezocht ...

laima_henia
11-05-05, 18:31
Salaam 3aylaycoum wr wb;
Ik hoop InchALLAH dat iedereen het hier goed stelt.
Via deze weg wil ik graag mijn vriendin een handje toesteken in het zoeken naar een eerlijke en vooral volwassen levenspartner.
Zoals ik vele hier al heb horen klagen, is een leuke ontmoetingplek dus echt een probleem voor zowel de dames als de heren.
Dus dacht ik via deze weg haar te laten zien dat er toch nog een andere manier bestaat van 'kennismaken'.
Eerst en vooral is mijn vriendin woonachtig in Belgie,ikzelf vind dat dat geen probleem mag vormen,dankzij onze mooie wegen :p .
Ook zijn er zelf mensen die hun partner 3000 km verderop vinden!! Mektab is niet altijd om de hoek.
Ik zal even de tijd nemen om haar voor te stellen.
Ze is een volwassen vrouw van 28 jaartjes jong.
Een zelfstandig maar tedere vrouw op zoek naar een stabiele en volwassen man.
Zelf is ze op zoek naar een man liefst tussen de 29 tot 40 jaar.
Ze is zeer verzorgend,attent, vriendelijk,eerlijk,respectvol,romantisch en hecht veel belang aan communicatie.
Lijkt deze dame wel iets voor u?
Aarzel dan niet om een mailtje te sturen naar [email protected]

Ps: Ik weet dat de meeste nu gaan denken dat het mijn email is ,maar heb met opzet haar naam gebruikt om hier in te loggen.
Ghair InchALLAH
Beslama S.

drakenhart2005
12-06-05, 16:47
Het is altijd te waarderen wanneer mensen elkaar helpen in het vinden van de juiste partner. Succes!

moon1966
27-05-06, 22:11
ik ben 39 ik woon in amsterdam ik zou graag in contact komen met jou
ik kom uit nador en ben heel lang niet geweest.
ik ben nu alleen en wacht op jou bericht .

veel liefst moon

said1975
17-01-07, 16:47
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem