PDA

Bekijk Volledige Versie : Iwan (vervolg)



Pagina's : [1] 2

taouanza
12-05-05, 13:47
Geplaatst door Iwan
De politiek heeft eenmaal macht en kunnen Jan en Piet makkelijk manupeleren om hun frustratie op een bepaalde groep te laten richten en dat gebeurd ook. De vraag aan de marokkanen wat is handig manier om zich te verweren? Moeten ze eindeloos discusie met Piet en Jan voeren om ze bewust te maken dat marokkanen gewoon mensen zijn of moet de probleem bij de kern pakken.

Ik denk dat de oplossing integratie is
Integratie volgens de definitie uit De Dikke Van Dale.
Dat allochtonen zich gedragen als NEderlandse staatsburgers
En dat autochtonen ons als zodanig gaan zien.

wytze
12-05-05, 13:52
Geplaatst door taouanza
Ik denk dat de oplossing integratie is
Integratie volgens de definitie uit De Dikke Van Dale.
Dat allochtonen zich gedragen als NEderlandse staatsburgers
En dat autochtonen ons als zodanig gaan zien.


alsjeblieft niet. bos en lommer is nu juist zo een leuke buurt. moet er niet aan denken dat iedereen hier zich als een Neederlandse staatsburger gaat gedragen

taouanza
12-05-05, 13:54
Geplaatst door wytze
alsjeblieft niet. bos en lommer is nu juist zo een leuke buurt. moet er niet aan denken dat iedereen hier zich als een Neederlandse staatsburger gaat gedragen

Wat versta je onder nederlandse staatsburger?:vreemd:

Iwan
12-05-05, 13:54
Geplaatst door taouanza
Ik denk dat de oplossing integratie is
Integratie volgens de definitie uit De Dikke Van Dale.
Dat allochtonen zich gedragen als NEderlandse staatsburgers
En dat autochtonen ons als zodanig gaan zien.
WOII heeft onze iets anders geleerd. De joden waren best geintegreerd en ze hadden een redelijk positie in EU.

Iwan
12-05-05, 13:59
P.S. waarom heb jij een nieuwe topic geopend. Vindt discusie over integratie belangrijk dan het schending van mensenrechten in marokko? Het is maar een vraag.

taouanza
12-05-05, 14:01
Geplaatst door Iwan
WOII heeft onze iets anders geleerd. De joden waren best geintegreerd en ze hadden een redelijk positie in EU.

Ze werden dus niet als NEderlandse staatsburgers gezien.
Integratie is niet eenzijdig zoals Pastors hier in Rotterdam beweert.
Daarom zeg ik volgens de definitie van het woordenboek en niet wat politici ervan maken.
Integratie volgens Verdonk bijv is dat we als GASTarbeiders ons plek kennen.

taouanza
12-05-05, 14:02
Geplaatst door Iwan
P.S. waarom heb jij een nieuwe topic geopend. Vindt discusie over integratie belangrijk dan het schending van mensenrechten in marokko? Het is maar een vraag.

Dit is een ander onderwerp dus een ander discussie.
Het ging niet meer over mensenrechten in Marokko

wytze
12-05-05, 14:05
Geplaatst door taouanza
Wat versta je onder nederlandse staatsburger?:vreemd:


neederlandse staatsburgers zijn er in diverse soorten en maten:
-tokkies
-grijze kantoormuizen
-nog grijzere kantoormuizen
-nazi's en hun sympathisanten als Nawijn, Herben en hun lpf gebroed.
-andere bevooroordeelden
-vriendelijke oudjes
-leuke autonomen, hippies&punks
-en een meerderheid van mensen die denken dat ze best progressief zijn maar niet in de gaten hebben hoe diep het blanke superioriteitsgevoel racisme en xenofobie er in gerot zitten.

Wat versta jij onder neederlandse staatsburgers dan?

@Iwan

Met die joodse integratie viel het reuze tegen kan ik je vertellen.

Iwan
12-05-05, 14:13
Geplaatst door taouanza
Ze werden dus niet als NEderlandse staatsburgers gezien.
Integratie is niet eenzijdig zoals Pastors hier in Rotterdam beweert.
Daarom zeg ik volgens de definitie van het woordenboek en niet wat politici ervan maken.
Integratie volgens Verdonk bijv is dat we als GASTarbeiders ons plek kennen.
Je begrip van integratie komt niet over bij de machthebben. Zij eisen van marokkanen om te integreren zoals ze willen. De vraag blijft, moeten we eindeloos blijven discuseren over integratie of moeten we probleem bij de kern houden, namelijk onze inzetten om marokko democratisch te maken zodat mensen die zich niet willen/kunnen integreren kans krijgen om naar marokko terug te gaan. Vergeet niet dat er miljoenen marokkanen in de rij wachten of in de zee springen om hier naar te komen.

taouanza
12-05-05, 14:14
Geplaatst door wytze
neederlandse staatsburgers zijn er in diverse soorten en maten:
-tokkies
-grijze kantoormuizen
-nog grijzere kantoormuizen
-nazi's en hun sympathisanten als Nawijn, Herben en hun lpf gebroed.
-andere bevooroordeelden
-vriendelijke oudjes
-leuke autonomen, hippies&punks
-en een meerderheid van mensen die denken dat ze best progressief zijn maar niet in de gaten hebben hoe diep het blanke superioriteitsgevoel racisme en xenofobie er in gerot zitten.

Wat versta jij onder neederlandse staatsburgers dan?



Maar das geen integratie das assimilatie

Integratie betekent dat je
Nederlands spreekt
Je houdt aan de Nederlandse wet
En werkt voor je geld

HEb je de definitie wel opgezocht?:moe:

taouanza
12-05-05, 14:16
Geplaatst door Iwan
Je begrip van integratie komt niet over bij de machthebben. Zij eisen van marokkanen om te integreren zoals ze willen. De vraag blijft, moeten we eindeloos blijven discuseren over integratie of moeten we probleem bij de kern houden, namelijk onze inzetten om marokko democratisch te maken zodat mensen die zich niet willen/kunnen integreren kans krijgen om naar marokko terug te gaan. Vergeet niet dat er miljoenen marokkanen in de rij wachten of in de zee springen om hier naar te komen.

Hoe zie je dat voor je?

Iwan
12-05-05, 14:16
Geplaatst door taouanza
Dit is een ander onderwerp dus een ander discussie.
Het ging niet meer over mensenrechten in Marokko
Nee, het gaat om zelfde onderwerp. Mensenrechten van marokkanen.

wytze
12-05-05, 14:20
Geplaatst door taouanza
Maar das geen integratie das assimilatie

Integratie betekent dat je
Nederlands spreekt
Je houdt aan de Nederlandse wet
En werkt voor je geld

HEb je de definitie wel opgezocht?:moe:


hoezo is dat integratie? er zijn zat nederlanders die zich niet aan de wet houden en geen werk hebben.
ik persoonlijk hou mij gemiddeld dagelijks ettelijke malen niet aan de wet.


ps. waar kan ik de definitie vinden?

Kal-El B.V
12-05-05, 14:26
Geplaatst door Iwan
De vraag blijft, moeten we eindeloos blijven discuseren over integratie of moeten we probleem bij de kern houden, namelijk onze inzetten om marokko democratisch te maken zodat mensen die zich niet willen/kunnen integreren kans krijgen om naar marokko terug te gaan.

De kern van het probleem is marokko democratich maken ??

Alsjeblieft zeg, alsof ik het niet moeilijk genoeg heb hier in Nederland. Whatever de problemen zijn in Marokko, die kunnen alleen de marokanen daar oplossen, omdat zij er middenin zitten. Ik zal nooit de ins en outs weten van wat daar allemaal gebeurt. Ik zit niet in die samenleving. De enige infromatie die tot mij komt is van derde hand(televisie,familie etc.) en die is vanzelfsprekend gekleurd.

Wat een onzin. los je eigen problemen op voordat je die van anderen gaat oplossen. Straks ga je hier nog proclameren dat we Marokko met de hulp van Amerika moeten gaan bevrijden.

Mark
12-05-05, 14:27
Geplaatst door wytze
neederlandse staatsburgers zijn er in diverse soorten en maten:
-tokkies
-grijze kantoormuizen
-nog grijzere kantoormuizen
-nazi's en hun sympathisanten als Nawijn, Herben en hun lpf gebroed.
-andere bevooroordeelden
-vriendelijke oudjes
-leuke autonomen, hippies&punks
-en een meerderheid van mensen die denken dat ze best progressief zijn maar niet in de gaten hebben hoe diep het blanke superioriteitsgevoel racisme en xenofobie er in gerot zitten.

Wat versta jij onder neederlandse staatsburgers dan?

@Iwan

Met die joodse integratie viel het reuze tegen kan ik je vertellen.

ik vind iedereen die zijn haar wast een crypto-fascist

wytze
12-05-05, 14:30
Geplaatst door Mark
ik vind iedereen die zijn haar wast een crypto-fascist



hangt van de shampoo af :fpimp:

Iwan
12-05-05, 14:34
Geplaatst door taouanza
Hoe zie je dat voor je?
Er moet een perspectief in marokko gecreerd worden, anders heeft het weinig zin om over integratie te praten. Iemand die kiest hier te blijven wonen is anders dan iemand die zich voelt hier te moeten blijven.

Tomas
12-05-05, 14:35
Geplaatst door wytze
neederlandse staatsburgers zijn er in diverse soorten en maten:
-tokkies
-grijze kantoormuizen
-nog grijzere kantoormuizen
-nazi's en hun sympathisanten als Nawijn, Herben en hun lpf gebroed.
-andere bevooroordeelden
-vriendelijke oudjes
-leuke autonomen, hippies&punks
-en een meerderheid van mensen die denken dat ze best progressief zijn maar niet in de gaten hebben hoe diep het blanke superioriteitsgevoel racisme en xenofobie er in gerot zitten.

Wat versta jij onder neederlandse staatsburgers dan?

@Iwan

Met die joodse integratie viel het reuze tegen kan ik je vertellen.

Kolere, acht soorten voor maar 1 bevolkingsgroep. Ik heb hier nog nooit iemand zich zo genuanceerd zien uitlaten. Petje af.

taouanza
12-05-05, 14:35
Geplaatst door Iwan
Nee, het gaat om zelfde onderwerp. Mensenrechten van marokkanen.

Nou problemen hier zijn zaak voor marokkanen hier
probelemen daar zijn zaak voor marokkanen daar
Je kan niet iemand helpen als je zelf niks voor jezelf kan doen.
Dus eerst onze eigen problemen oplossen en dan kunnen we anderen helpen.

tr_imparator
12-05-05, 14:36
als iedereen een andere definitie heeft voor dat woordje, gaat het wel heel moeilijk worden met 'intergreren'.

anyways ik wil ook ff me mening kwijt:

1) ik ben tegen integratie en tegen het gebruik van dat woord( in dit verband), omdat ik het een vaag begrip vind.

2) ik ben voor een taalcursus, en respect voor elkaars identiteit.


@taouanza: stel aub de allochtoonse gemeenschap NIET als inferieur op. De wet respecteren, en werken voor je geld lijkt me logisch en behoort niet tot het verschijnsel integratie.


Het is voor mij niet altijd duidelijk wat er bedoeld wordt met integreren? wat wilt men nou precies van de allochtoonse gemeenschap. Men is het vermogen tot het vrije denken verloren.

wytze
12-05-05, 14:37
Geplaatst door Iwan
Er moet een perspectief in marokko gecreerd worden, anders heeft het weinig zin om over integratie te praten. Iemand die kiest hier te blijven wonen is anders dan iemand die zich voelt hier te moeten blijven.



tis wellicht een beter idee om te proberen een perspectief in neederland te creeren, alhoewel dat ook niet zo makkelijk is.

Iwan
12-05-05, 14:38
Geplaatst door Kal-El B.V
De kern van het probleem is marokko democratich maken ??

Alsjeblieft zeg, alsof ik het niet moeilijk genoeg heb hier in Nederland. Whatever de problemen zijn in Marokko, die kunnen alleen de marokanen daar oplossen, omdat zij er middenin zitten. Ik zal nooit de ins en outs weten van wat daar allemaal gebeurt. Ik zit niet in die samenleving. De enige infromatie die tot mij komt is van derde hand(televisie,familie etc.) en die is vanzelfsprekend gekleurd.

Wat een onzin. los je eigen problemen op voordat je die van anderen gaat oplossen. Straks ga je hier nog proclameren dat we Marokko met de hulp van Amerika moeten gaan bevrijden.
Je hebt hier moeilijk omdat je nergens anders terecht kan. Je aanwezigheid hier is gevolg van ondemocratische marokko, het is dus je eigen probleem.

taouanza
12-05-05, 14:38
Geplaatst door wytze
hoezo is dat integratie? er zijn zat nederlanders die zich niet aan de wet houden en geen werk hebben.
ik persoonlijk hou mij gemiddeld dagelijks ettelijke malen niet aan de wet.




Daarom is het idioot om crimineel gedrag van allochtonen te wijten aan integratie.
Ik bedoel meer dat je dingen doet die in je geboorteland kunnen en hier niet.




ps. waar kan ik de definitie vinden?

woordenboek

wytze
12-05-05, 14:39
Geplaatst door tr_imparator



2) ik ben voor een taalcursus, en respect voor elkaars identiteit.


@taouanza: stel aub de allochtoonse gemeenschap NIET als inferieur op. De wet respecteren, en werken voor je geld lijkt me logisch en behoort niet tot het verschijnsel integratie.




met 2 ben ik het eens.

maar het is allerminst logisch dat iedereen zich aan de wet houdt en werkt voor z'n geld. hoe zit het dan met al die werklozen en wao'ers?

Tomas
12-05-05, 14:40
Geplaatst door Iwan
Je hebt hier moeilijk omdat je nergens anders terecht kan. Je aanwezigheid hier is gevolg van ondemocratische marokko, het is dus je eigen probleem.

Dat is alleen zo als je je hier niet (meer) thuis voelt.

wytze
12-05-05, 14:42
Geplaatst door taouanza
Daarom is het idioot om crimineel gedrag van allochtonen te wijten aan integratie.
Ik bedoel meer dat je dingen doet die in je geboorteland kunnen en hier niet.





aan wat voor dingen denk je dan?

tr_imparator
12-05-05, 14:43
Geplaatst door Iwan
namelijk onze inzetten om marokko democratisch te maken zodat mensen die zich niet willen/kunnen integreren kans krijgen om naar marokko terug te gaan. Vergeet niet dat er miljoenen marokkanen in de rij wachten of in de zee springen om hier naar te komen.


In turkije wilt ook iedereen naar Europa, zodra ze hier zijn willen ze weer terug en het is geen heimwee.

Iwan
12-05-05, 14:43
Geplaatst door wytze
tis wellicht een beter idee om te proberen een perspectief in neederland te creeren, alhoewel dat ook niet zo makkelijk is.
Je kan je perspectief hier zoeken, maar als er marokkanen naar nedeerland massal blijven komen dan moet elke keer bewijzen dat je andere marokkaan ben dan de andereen. Je blijft in de opgen van Jan en Piet als de marokkan die geen taal spreek, niet wil integreren..enz

Iwan
12-05-05, 14:44
Geplaatst door tr_imparator
In turkije wilt ook iedereen naar Europa, zodra ze hier zijn willen ze weer terug en het is geen heimwee.
Toch blijven ze hier hangen.

tr_imparator
12-05-05, 14:45
Geplaatst door wytze
hoe zit het dan met al die werklozen en wao'ers?

hoe bedoel je? Er wordt gekeken of je recht hebt om een WAO of WW uitkering, zo ja krijg je die? wat is het probleem?

wytze
12-05-05, 14:45
Geplaatst door Iwan
Je kan je perspectief hier zoeken, maar als er marokkanen naar nedeerland massal blijven komen dan moet elke keer bewijzen dat je andere marokkaan ben dan de andereen. Je blijft in de opgen van Jan en Piet als de marokkan die geen taal spreek, niet wil integreren..enz



volgens mij komen er helemaal geen massa's marokkanen naar nederland.
Misschien moeten Jan en Piet eens een andere bril opzetten?

tr_imparator
12-05-05, 14:46
Geplaatst door Iwan
Toch blijven ze hier hangen.

hoe bedoel je dit?

Iwan
12-05-05, 14:47
Geplaatst door Tomas
Dat is alleen zo als je je hier niet (meer) thuis voelt.
Ik kom weinig marokkanen die zich hier thuis voelen. Om hiet thuis te voelen moet jij het gevoel hebben dat je hier geaccepteerd ben. Het laatste is ver te zoeken.

taouanza
12-05-05, 14:47
Geplaatst door tr_imparator
als iedereen een andere definitie heeft voor dat woordje, gaat het wel heel moeilijk worden met 'intergreren'.

anyways ik wil ook ff me mening kwijt:

1) ik ben tegen integratie en tegen het gebruik van dat woord( in dit verband), omdat ik het een vaag begrip vind.

2) ik ben voor een taalcursus, en respect voor elkaars identiteit.


@taouanza: stel aub de allochtoonse gemeenschap NIET als inferieur op. De wet respecteren, en werken voor je geld lijkt me logisch en behoort niet tot het verschijnsel integratie.


.

Niks infereur dit is integratie. De meesten zijn dus geintegreerd.
Maar de politiek blijft zeiken en de politiek maakt van integratie een vaag begrip.
Maar het woordenboek en de grondwet kent geen paars bakellende of Wilders of waan van de dagpolitiek.
De politiek maakt van integratie een zoektocht naar de heilige graal om mensen zand in de ogen te strooien.
Wat is de heilige graal
Waar ligt de heilige graal
Bestaat de heilige graal

Iwan
12-05-05, 14:50
Geplaatst door wytze
volgens mij komen er helemaal geen massa's marokkanen naar nederland.
Misschien moeten Jan en Piet eens een andere bril opzetten?
De feiten geven andere beeld. Afgelopen jaren komen ze niet naar nederland maar wel naar spangje. Het probleem wordt dus in europa verschuift. Het is een kwestie van tijd in spanje politieke sfeer als in nederland krijgt.

wytze
12-05-05, 14:51
Geplaatst door Iwan
De feiten geven andere beeld. Afgelopen jaren komen ze niet naar nederland maar wel naar spangje. Het probleem wordt dus in europa verschuift. Het is een kwestie van tijd in spanje politieke sfeer als in nederland krijgt.


dus marokkanen zijn een probleem?

Iwan
12-05-05, 14:52
Geplaatst door tr_imparator
hoe bedoel je dit?
Ik zie weinig turken die naar turkij teruggaan, ook als ze zich hier niet thuis voelen en heimwee hebben.

Tomas
12-05-05, 14:52
Geplaatst door Iwan
Ik kom weinig marokkanen die zich hier thuis voelen. Om hiet thuis te voelen moet jij het gevoel hebben dat je hier geaccepteerd ben. Het laatste is ver te zoeken.

Er zijn er ook zat die zich hier thuis en geaccepteerd voelen. Wat is het verschil?

tr_imparator
12-05-05, 14:53
Geplaatst door taouanza
Niks infereur dit is integratie. De meesten zijn dus geintegreerd.
Maar de politiek blijft zeiken en de politiek maakt van integratie een vaag begrip.
Maar het woordenboek en de grondwet kent geen paars bakellende of Wilders of waan van de dagpolitiek.
De politiek maakt van integratie een zoektocht naar de heilige graal om mensen zand in de ogen te strooien.
Wat is de heilige graal
Waar ligt de heilige graal
Bestaat de heilige graal

jij zegt impliciet dat allochtonen niet de wet respecteren en dat ze niet werken voor geld. Wet respecteren en werken geldt voor iedereen.

taouanza
12-05-05, 14:54
Geplaatst door Iwan
De feiten geven andere beeld. Afgelopen jaren komen ze niet naar nederland maar wel naar spangje. Het probleem wordt dus in europa verschuift. Het is een kwestie van tijd in spanje politieke sfeer als in nederland krijgt.

En ik spanje is het keihard werken.
Daar krijgen ze ook niks cadeau
Ik vraag me af als ze net zoveel moeite doen in Marokko of ze niet hetzelfde succes krijgen?
Ook mensen met woning en inkomen willen hier naar toe komen.
Je verdient in Europa meer maar de kosten zijn ook hoger.

Iwan
12-05-05, 14:54
Geplaatst door taouanza
Niks infereur dit is integratie. De meesten zijn dus geintegreerd.
Maar de politiek blijft zeiken en de politiek maakt van integratie een vaag begrip.
Maar het woordenboek en de grondwet kent geen paars bakellende of Wilders of waan van de dagpolitiek.
De politiek maakt van integratie een zoektocht naar de heilige graal om mensen zand in de ogen te strooien.
Wat is de heilige graal
Waar ligt de heilige graal
Bestaat de heilige graal
Dus, het discusie over integratie is onzin.

wytze
12-05-05, 14:55
Geplaatst door tr_imparator
jij zegt impliciet dat allochtonen niet de wet respecteren en dat ze niet werken voor geld. Wet respecteren en werken geldt voor iedereen.



moet ik nou 1000 keer zeggen datwet respecteren en werken helemaal niet voor iedereen geldt?? :fplet:

taouanza
12-05-05, 14:56
Geplaatst door Tomas
Er zijn er ook zat die zich hier thuis en geaccepteerd voelen. Wat is het verschil?

Zijn het die ontslagen zijn en vervangen door Turken?

Iwan
12-05-05, 14:57
Geplaatst door wytze
dus marokkanen zijn een probleem?
Niet omdat ze marokkanen zijn maar omdat ze geen perspectief in eigen land hebben. Imegratie is altijd een serieus probleem voor rijk landen.

Tomas
12-05-05, 14:58
Geplaatst door wytze
moet ik nou 1000 keer zeggen datwet respecteren en werken helemaal niet voor iedereen geldt?? :fplet:

Wel als je wilt integeren en dat geldt dan ook weer voor iedereen ongeacht afkomst. Je hoeft niet perse werk te hebben, maar dan ben je opzoek naar werk , kan je niet werken of hoef je niet meer te werken.

Iwan
12-05-05, 14:59
Geplaatst door Tomas
Er zijn er ook zat die zich hier thuis en geaccepteerd voelen. Wat is het verschil?
Bedoel jij er waren zat marokkanen die zich hier thuis voelden, maar nu niet meer. Tenminst weinig. Ik kom ze niet meer tegen.

Tomas
12-05-05, 14:59
Geplaatst door taouanza
Zijn het die ontslagen zijn en vervangen door Turken?

Als je echt een reactie verwacht moet je iets meer je best doen om jezelf duidelijk te maken. Dit is geloof ik niet de eerste keer dat je dat gezegd wordt.

taouanza
12-05-05, 14:59
Geplaatst door tr_imparator
jij zegt impliciet dat allochtonen niet de wet respecteren en dat ze niet werken voor geld. Wet respecteren en werken geldt voor iedereen.

Nee dat zeg ik niet dat zegt de regering
Die zeggen dat de integratie is mislukt
Wat is integratie werken taal leren en je aan de wet houden
Dus als de regering zegt dat de integratie is mislukt zeggen ze dat alle allochtone geen nederlands sprekende criminelen zijn.

Ik ben toch niet degene die zegt dat de integratie is mislukt?
Van de allochtonen in ieder geval niet
Het zijn de autochtonen die steeds verhuizen en hun kinderen weghalen bij allochtonen.
Integratie moet van twee kanten komen
mischien moet je de andere discussie ook volgen dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=138835

taouanza
12-05-05, 15:00
Geplaatst door Tomas
Als je echt een reactie verwacht moet je iets meer je best doen om jezelf duidelijk te maken. Dit is geloof ik niet de eerste keer dat je dat gezegd wordt.

Ik heb niet voor elke topic een andere mening dat verwacht ik ook niet van anderen.

tr_imparator
12-05-05, 15:00
Geplaatst door Iwan
Ik zie weinig turken die naar turkij teruggaan, ook als ze zich hier niet thuis voelen en heimwee hebben.


ik voel me hier niet thuis en heb ook heimwee. Ik kan niet terug:

1) ik ben hier opgegroeid, gewend geraakt, en maak geen enkele kans om daar te overleven.

2) als ik terug ga en daar kan leven okey. Maar hoe moet het dan met me andere familieleden?

Emigreren is niet zo simpel als je denkt. Me vader is 59 jaar, met vut, en wil teruggaan naar turkije, nadat hij hier 34 jaar heeft gewerkt, is het amper volgens deze bureacratische systeem in Nederland, mogelijk dat hij doorbetaald wordt, als hij volledig terugkeert. Hoezo willen wij dan nog daar leven? Dit is alleen maar 1 reden.

wytze
12-05-05, 15:00
Geplaatst door Iwan
Niet omdat ze marokkanen zijn maar omdat ze geen perspectief in eigen land hebben. Imegratie is altijd een serieus probleem voor rijk landen.


waar kom jijzelf eigenlijk vandaan?
de immigratie van zgn gastarbeiders is overigens een proces dat door westerse landen zelf is begonnen.

Tomas
12-05-05, 15:01
Geplaatst door Iwan
Bedoel jij er waren zat marokkanen die zich hier thuis voelden, maar nu niet meer. Tenminst weinig. Ik kom ze niet meer tegen.

Nou ja, die ik ken vinden het politieke klimaat wel enigszins vervelend, maar niet erg genoeg om dat in de priveesfeer te betrekken. Maargoed, ik ken er dan ook maar heel erg weinig.

Maar het blijft een feit dat je je alleen op marokko moet focussen als je je hier niet thuis voelt. Daar gaat het wel om. En volgens mij is dat ondanks het politieke klimaat nog altijd een keuze en geen verplichting.

wytze
12-05-05, 15:04
Geplaatst door taouanza
Nee dat zeg ik niet dat zegt de regering
Die zeggen dat de integratie is mislukt
Wat is integratie werken taal leren en je aan de wet houden
Dus als de regering zegt dat de integratie is mislukt zeggen ze dat alle allochtone geen nederlands sprekende criminelen zijn.

Ik ben toch niet degene die zegt dat de integratie is mislukt?
Van de allochtonen in ieder geval niet
Het zijn de autochtonen die steeds verhuizen en hun kinderen weghalen bij allochtonen.
Integratie moet van twee kanten komen
mischien moet je de andere discussie ook volgen dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel


dat zeg ik. misschien moeten Jan en Piet en Miepen Truus es een anderen bril opzetten.

Tomas
12-05-05, 15:04
Geplaatst door taouanza
Ik heb niet voor elke topic een andere mening dat verwacht ik ook niet van anderen.

Ben je bang ofzo om je duidelijk uit te drukken? Ik bijt niet hoor.

wytze
12-05-05, 15:05
Geplaatst door tr_imparator
ik voel me hier niet thuis en heb ook heimwee. Ik kan niet terug:

1) ik ben hier opgegroeid, gewend geraakt, en maak geen enkele kans om daar te overleven.





hoezo voel jij je hier niet thuis? je woont toch in amsterdam west?

Iwan
12-05-05, 15:06
Geplaatst door taouanza
En ik spanje is het keihard werken.
Daar krijgen ze ook niks cadeau
Ik vraag me af als ze net zoveel moeite doen in Marokko of ze niet hetzelfde succes krijgen?
Ook mensen met woning en inkomen willen hier naar toe komen.
Je verdient in Europa meer maar de kosten zijn ook hoger.
De eerste generatie heeft hier ook keihart gewerkt. Ik zal zeggen wacht over een paar jaren dan zie jij iets anders.
In marokko kan jij keihart werken maar de eind resultaat is mager en dit heeft een corruptie systeem in marokko.

taouanza
12-05-05, 15:07
Geplaatst door Tomas
Ben je bang ofzo om je duidelijk uit te drukken? Ik bijt niet hoor.

Hoe kan jij nou voor allochtonen bepalen hoe ze zich voelen?

taouanza
12-05-05, 15:08
Geplaatst door Iwan
De eerste generatie heeft hier ook keihart gewerkt. Ik zal zeggen wacht over een paar jaren dan zie jij iets anders.
In marokko kan jij keihart werken maar de eind resultaat is mager en dit heeft een corruptie systeem in marokko.
HEt gras is altijd groener aan de overkant.

Tomas
12-05-05, 15:08
Geplaatst door taouanza
Hoe kan jij nou voor allochtonen bepalen hoe ze zich voelen?

Ik zou het niet weten. Maar moet ik hier uit op halen dat je het verschil niet begrijpt tussen een vraag en een mening?

wytze
12-05-05, 15:09
van dale:

in·te·gra·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het maken tot een harmonisch geheel of opnemen in een geheel
2 [econ.] het samenbrengen in één bedrijf van alle productiestadia

in·te·gra·tie·be·leid (het ~)
1 beleid gericht op de bevordering van integratie van allochtonen


Geen woord over aan de wet houden of over werken.

Iwan
12-05-05, 15:12
Geplaatst door tr_imparator
ik voel me hier niet thuis en heb ook heimwee. Ik kan niet terug:

1) ik ben hier opgegroeid, gewend geraakt, en maak geen enkele kans om daar te overleven.

2) als ik terug ga en daar kan leven okey. Maar hoe moet het dan met me andere familieleden?

Emigreren is niet zo simpel als je denkt. Me vader is 59 jaar, met vut, en wil teruggaan naar turkije, nadat hij hier 34 jaar heeft gewerkt, is het amper volgens deze bureacratische systeem in Nederland, mogelijk dat hij doorbetaald wordt, als hij volledig terugkeert. Hoezo willen wij dan nog daar leven? Dit is alleen maar 1 reden.
Uit mijn ervaring weet ik wat emigreren is en dat wens ik voor niemand, maar in sommige situaties moet je tussen twee kwaden kiezen.

tr_imparator
12-05-05, 15:14
Geplaatst door wytze
hoezo voel jij je hier niet thuis? je woont toch in amsterdam west?

dat leg ik je ff uit..Vroeger toen ik een kindje was, dacht ik niet aan zulke dingen..maar de sfeer is er gewoon niet.

Ik kan me eigenlijk niet verbergen achter me identiteit. Daar komt het op neer.

Ik wil niet dat er over me gesproken wordt alsof ik een alien ben ofzo, ik wil niet dat oudjes me schuin aankijken, als ik achter ze loop, ik wil niet dat denken als ik ergens niet aangenomen wordt, dat het discriminatie kan zijn. Ik wil niet om 12 uur naar de kroeg en paar uur zitten drinken. Ik wil niet als ik tv kijk, steeds maar weer, negatieve berichten lezen over alloctonen. Ik wil niet dat men denkt dat mijn geloof achterlijk is. Ik wil gezien worden zoals ik ben, altijd was, en zo zal blijven. :ego:

taouanza
12-05-05, 15:15
Geplaatst door Tomas
Ik zou het niet weten. Maar moet ik hier uit op halen dat je het verschil niet begrijpt tussen een vraag en een mening?

Nee je moet hier uit halen dat ik je langer ken dan vandaag en wel weet waar je naar toe wil.

tr_imparator
12-05-05, 15:16
Geplaatst door Iwan
Uit mijn ervaring weet ik wat emigreren is en dat wens ik voor niemand, maar in sommige situaties moet je tussen twee kwaden kiezen.

het is en blijft een moeilijk keus, en waarom zou ik mijn huidige bestaan opgeven, het kan slechter met me gaan. Die risico wil ik niet nemen. Als de Nederlandse regering garant staat, wil ik best terug.

Iwan
12-05-05, 15:18
Geplaatst door wytze
waar kom jijzelf eigenlijk vandaan?
de immigratie van zgn gastarbeiders is overigens een proces dat door westerse landen zelf is begonnen.
Ik kwam waar jij vandaan kwam.
De immigratie van marokkanen met name die uit rif kwamen was door marokkaanse regime in samenwerking met westerse tot staand hebben gebracht om stabiliteit in marokko te creeren en deze mensen uit te buiten. Marokko was bang dat noord marokko de marokkaanse overheid nooit zal erkennen en tegen gaan werken.

taouanza
12-05-05, 15:18
Geplaatst door tr_imparator
dat leg ik je ff uit..Vroeger toen ik een kindje was, dacht ik niet aan zulke dingen..maar de sfeer is er gewoon niet.

Ik kan me eigenlijk niet verbergen achter me identiteit. Daar komt het op neer.

Ik wil niet dat er over me gesproken wordt alsof ik een alien ben ofzo, ik wil niet dat oudjes me schuin aankijken, als ik achter ze loop, ik wil niet dat denken als ik ergens niet aangenomen wordt, dat het discriminatie kan zijn. Ik wil niet om 12 uur naar de kroeg en paar uur zitten drinken. Ik wil niet als ik tv kijk, steeds maar weer, negatieve berichten lezen over alloctonen. Ik wil niet dat men denkt dat mijn geloof achterlijk is. Ik wil gezien worden zoals ik ben, altijd was, en zo zal blijven. :ego:

Je wilt dus dat autochtonen ook integreren.

tr_imparator
12-05-05, 15:19
Geplaatst door Iwan
Uit mijn ervaring weet ik wat emigreren is en dat wens ik voor niemand, maar in sommige situaties moet je tussen twee kwaden kiezen.

aan de andere kant heeft Nederland, maar dan niemand ook het recht om tegen mij te zeggen dat ik terug moet naar me eigen land. Het is onbeleefd, respectloos, en dom.

taouanza
12-05-05, 15:20
Geplaatst door tr_imparator
aan de andere kant heeft Nederland, maar dan niemand ook het recht om tegen mij te zeggen dat ik terug moet naar me eigen land. Het is onbeleefd, respectloos, en dom.

:hihi:

Tomas
12-05-05, 15:21
Geplaatst door taouanza
Nee je moet hier uit halen dat ik je langer ken dan vandaag en wel weet waar je naar toe wil.

Je spoort niet helemaal.

tr_imparator
12-05-05, 15:21
Geplaatst door taouanza
Je wilt dus dat autochtonen ook integreren.

nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon mezelf blijven. Ik wil helemaal niet integreren. taal leren oke, omdat het niet anders kan, maar wat nou integreren. Ik bepaal me eigen leven, daar heeft de regering niet te zoeken, en ook niet zo een aasgier van een Nederlander.

Iwan
12-05-05, 15:22
Geplaatst door taouanza
HEt gras is altijd groener aan de overkant.
Als je gras droogt eruit ziet dan ga jij het wel denken.

taouanza
12-05-05, 15:23
Geplaatst door tr_imparator
nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon mezelf blijven. Ik wil helemaal niet integreren. taal leren oke, omdat het niet anders kan, maar wat nou integreren. Ik bepaal me eigen leven, daar heeft de regering niet te zoeken, en ook niet zo een aasgier van een Nederlander.

Maar dat is juist als de NEderlander integreert.
als de regering en autochtonen jou zien als gelijkwaardige burger en jou niet gaan vertellen wat je moet doen.

Tomas
12-05-05, 15:23
Geplaatst door tr_imparator
nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon mezelf blijven. Ik wil helemaal niet integreren. taal leren oke, omdat het niet anders kan, maar wat nou integreren. Ik bepaal me eigen leven, daar heeft de regering niet te zoeken, en ook niet zo een aasgier van een Nederlander.

Wat heeft de regering dan ooit meer van je verlangd dan de taal leren en tot je 17e naar school?

tr_imparator
12-05-05, 15:25
Geplaatst door Tomas
Wat heeft de regering dan ooit meer van je verlangd dan de taal leren en tot je 17e naar school?

dat kan ze niet

taouanza
12-05-05, 15:25
Geplaatst door Tomas
Je spoort niet helemaal.

Dat zeggen mannen wel vaker tegen vrouwen als ze hun de mond willen snoeren.
JE bent erg orgineel moet ik zeggen.
Ik voel me nou zo voorschut dat ik spontaan niks meer ga zeggen.
Want o wat vind jou oordeel belangrijk.:loens:

tr_imparator
12-05-05, 15:27
Geplaatst door taouanza
Maar dat is juist als de NEderlander integreert.
als de regering en autochtonen jou zien als gelijkwaardige burger en jou niet gaan vertellen wat je moet doen.

dat bevalt me wel ja.

taouanza
12-05-05, 15:27
Geplaatst door Tomas
Wat heeft de regering dan ooit meer van je verlangd dan de taal leren en tot je 17e naar school?

Ja ik had echt geen idee waar je naar toe ging.:rolleyes:

Tomas
12-05-05, 15:27
Geplaatst door tr_imparator
dat kan ze niet

Dat vroeg ik niet. Je doet alsof je dat wel overkomen is, ondanks dat ze dat niet mag.

Iwan
12-05-05, 15:28
Geplaatst door tr_imparator
het is en blijft een moeilijk keus, en waarom zou ik mijn huidige bestaan opgeven, het kan slechter met me gaan. Die risico wil ik niet nemen. Als de Nederlandse regering garant staat, wil ik best terug.
Je hoef je bestaan hier niet op te geven als je hier kan overleven, maar er zijn veel turken en marokkanen hier niet kunnen overleven en ide komen vaak een vaak in geisoleerd posietie. Denk aan verslaving, gevangis, depresiviteit...enz

taouanza
12-05-05, 15:28
Geplaatst door tr_imparator
dat bevalt me wel ja.

Nou dat is nou integratie en dat moet van twee kanten komen.
Dus als autochtonen hun kinderen van school halen moeten ze niet gaan zeuren dat het de allochtonen zijn die bij elkaar gaan klitten.

Tomas
12-05-05, 15:29
Geplaatst door taouanza
Ja ik had echt geen idee waar je naar toe ging.:rolleyes:

Door dat gequote van je voel ik me zo ietwat gedwongen op je te reageren. Maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat je bedoelt of wat je denkt. Ik kan alleen maar concluderen dat je niet helemaal spoort. Hou dus op met me te quoten.

tr_imparator
12-05-05, 15:30
Geplaatst door Iwan
Je hoef je bestaan hier niet op te geven als je hier kan overleven, maar er zijn veel turken en marokkanen hier niet kunnen overleven en ide komen vaak een vaak in geisoleerd posietie. Denk aan verslaving, gevangis, depresiviteit...enz

dus?

tr_imparator
12-05-05, 15:31
Geplaatst door Tomas
Dat vroeg ik niet. Je doet alsof je dat wel overkomen is, ondanks dat ze dat niet mag.

hoe bedoel je?

Iwan
12-05-05, 15:31
Geplaatst door tr_imparator
aan de andere kant heeft Nederland, maar dan niemand ook het recht om tegen mij te zeggen dat ik terug moet naar me eigen land. Het is onbeleefd, respectloos, en dom.
Ik ben met je eens, maar Jan en Piet vinden het stoer en denken dat ze daar recht op hebben.

Tomas
12-05-05, 15:32
Geplaatst door tr_imparator
hoe bedoel je?

Je klonk alsof je last had van de overheid dat ze teveel van je eisen en je leven zoals jij dat wilt leven onmogelijk maakt. Maar dat is dus niet zo, begrijp ik nu. Je bent bang dat dat ooit gebeurt?

taouanza
12-05-05, 15:33
Geplaatst door Iwan
Je hoef je bestaan hier niet op te geven als je hier kan overleven, maar er zijn veel turken en marokkanen hier niet kunnen overleven en ide komen vaak een vaak in geisoleerd posietie. Denk aan verslaving, gevangis, depresiviteit...enz

Ja verslaafd en depri kan je ook in marokko zijn.

tr_imparator
12-05-05, 15:34
Geplaatst door Iwan
Ik ben met je eens, maar Jan en Piet vinden het stoer en denken dat ze daar recht op hebben.

misschien logisch dan dat ik me niet hier thuis voel. Als ik ergens niet gewenst ben, is het moeilijk om mezelf toch te dwingen om te blijven, als het mogelijk was, was ik foetsie.

taouanza
12-05-05, 15:35
Geplaatst door Tomas
Door dat gequote van je voel ik me zo ietwat gedwongen op je te reageren. Maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat je bedoelt of wat je denkt. Ik kan alleen maar concluderen dat je niet helemaal spoort. Hou dus op met me te quoten.

Je weet niet wat ik denk of wat ik bedoel maar je weet wel dat ik niet spoor.
volgens mij zegt je dat omdat je juist dondersgoed weet wat ik denk en wat ik bedoel.

tr_imparator
12-05-05, 15:37
Geplaatst door Tomas
Je klonk alsof je last had van de overheid dat ze teveel van je eisen en je leven zoals jij dat wilt leven onmogelijk maakt. Maar dat is dus niet zo, begrijp ik nu. Je bent bang dat dat ooit gebeurt?


ik weet het niet

Iwan
12-05-05, 15:40
Geplaatst door tr_imparator
dus?
In plaats van eindeloos discuseren over integratie pleit ik voor het verbeteren van levensomstandigheden in de landen waar de meeste allochtonen komen. Het is mogelijk als de regime daar veranderd moet worden. Anders krijgen wij hier op alnge termijn een zeer onagename omstandigheden.

Tomas
12-05-05, 15:40
Geplaatst door taouanza
Je weet niet wat ik denk of wat ik bedoel maar je weet wel dat ik niet spoor.
volgens mij zegt je dat omdat je juist dondersgoed weet wat ik denk en wat ik bedoel.

Nee, je bent volstrekt onduidelijk en vol met maffe insinuaties. En daarom, ja daarom denk ik dat je niet spoort. Niet omdat ik je volkomen begrijp. Deed ik dat maar. Je maakt er een beroep van om zo onduidelijk mogelijk over te komen. Ik kan niet anders concluderen dat je je niet durft uit te spreken. Dan bang voor je eigen gedachtes ofzo als je weet dat ik niet bijt?

Tomas
12-05-05, 15:42
Geplaatst door tr_imparator
ik weet het niet

Ik begrijp wel het gevoel, maar je moet je leven toch niet laten bepalen en beheersen door negatieve gevoelens?

taouanza
12-05-05, 15:43
Geplaatst door Tomas
Nee, je bent volstrekt onduidelijk en vol met maffe insinuaties. En daarom, ja daarom denk ik dat je niet spoort. Niet omdat ik je volkomen begrijp. Deed ik dat maar. Je maakt er een beroep van om zo onduidelijk mogelijk over te komen. Ik kan niet anders concluderen dat je je niet durft uit te spreken. Dan bang voor je eigen gedachtes ofzo als je weet dat ik niet bijt?

Als ik het zeg ga je het ontkennen.
Ik wacht rustig af je bent al aardig op weg.

Iwan
12-05-05, 15:44
Geplaatst door taouanza
Ja verslaafd en depri kan je ook in marokko zijn.
Ja, zolang dat mensen geen perspectief hebben. vandaar pleit ik voor perspektief. Hier is de kans groot is om verslaafd,depri...enz dan in marokko omdat identiteit niet geaccepteerd word en geen houvast heb.

Tomas
12-05-05, 15:45
Geplaatst door taouanza
Als ik het zeg ga je het ontkennen.
Ik wacht rustig af je bent al aardig op weg.

Ik heb zoals gewoonlijk geen flauw idee waarheen. Maargoed, ik kan je wel zeggen dat jij al bent waar ik vond dat je opweg naar was.

Iwan
12-05-05, 15:46
Geplaatst door tr_imparator
misschien logisch dan dat ik me niet hier thuis voel. Als ik ergens niet gewenst ben, is het moeilijk om mezelf toch te dwingen om te blijven, als het mogelijk was, was ik foetsie.
Juist.

tr_imparator
12-05-05, 15:46
Geplaatst door Iwan
In plaats van eindeloos discuseren over integratie pleit ik voor het verbeteren van levensomstandigheden in de landen waar de meeste allochtonen komen. Het is mogelijk als de regime daar veranderd moet worden. Anders krijgen wij hier op alnge termijn een zeer onagename omstandigheden.

sry maar ik vind dit een trieste gedachte, een conclusie die je niet kan trekken om de beweringen die je hebt gemaakt. Primair omdat het over het algemeen niet slecht gaat met allochtonen, en dat je uitgaat van een doemscenario. Substitioneel omdat ze dan zorg van deze staat nodig hebben, waar ze recht op hebben en meer substioneel omdat je dan het probleem verschuift en niks oplost.

taouanza
12-05-05, 15:47
Geplaatst door Iwan
Ja, zolang dat mensen geen perspectief hebben. vandaar pleit ik voor perspektief. Hier is de kans groot is om verslaafd,depri...enz dan in marokko omdat identiteit niet geaccepteerd word en geen houvast heb.

Sorry hoor als je niet geaccepteerd wordt is dat nog geen reden voor zelfvernietiging.
Als je niet om jezelf geeft moet je niet verwachten dat een ander het voor je doet.
Ik wordt niet geaccepteerd dus ik raak maar aan de drank.

Zo zijn we niet getrouwd

taouanza
12-05-05, 15:48
Geplaatst door tr_imparator
sry maar ik vind dit een trieste gedachte, een conclusie die je niet kan trekken om de beweringen die je hebt gemaakt. Primair omdat het over het algemeen niet slecht gaat met allochtonen, en dat je uitgaat van een doemscenario. Substitioneel omdat ze dan zorg van deze staat nodig hebben, waar ze recht op hebben en meer substioneel omdat je dan het probleem verschuift en niks oplost.

Ik vind het zo grappig als je serieus praat. :hihi:
Hou oud ben jij?

tr_imparator
12-05-05, 15:49
Geplaatst door Tomas
Ik begrijp wel het gevoel, maar je moet je leven toch niet laten bepalen en beheersen door negatieve gevoelens?


ik vind het irritant dat jij steeds richting geeft aan mijn mening, en ik ga dan met je mee ook, een zorgelijke toestand.

Tomas
12-05-05, 15:50
Geplaatst door tr_imparator
ik vind het irritant dat jij steeds richting geeft aan mijn mening, en ik ga dan met je mee ook, een zorgelijke toestand.

Nou da's dan onbedoeld. Ik probeer te begrijpen door te herformuleren, daarvan hoop ik dan dat jij zegt dat 't onzin is of klopt. Dat je je daardoor laat beinvloeden is een beetje jammer. Een beetje maar.

Iwan
12-05-05, 15:56
Geplaatst door tr_imparator
sry maar ik vind dit een trieste gedachte, een conclusie die je niet kan trekken om de beweringen die je hebt gemaakt. Primair omdat het over het algemeen niet slecht gaat met allochtonen, en dat je uitgaat van een doemscenario. Substitioneel omdat ze dan zorg van deze staat nodig hebben, waar ze recht op hebben en meer substioneel omdat je dan het probleem verschuift en niks oplost.
Je aanwezigheid in Nederland was opzich een probleem verschuiving.
Ik bekijkt het anders. De imegratieproblematiek in EU zal nooit opgelsot worden tot dat er andere alternatieve elders onstaan. Mensen zullen ook altijd, door de politici hun frustratie op minderheden richten om hun misser niet ter discusie stellen. Verder heb jij gelijk. Ik ben zwart kijker geworden.

taouanza
12-05-05, 15:58
Geplaatst door tr_imparator
ik vind het irritant dat jij steeds richting geeft aan mijn mening, en ik ga dan met je mee ook, een zorgelijke toestand.

:fpetaf:

taouanza
12-05-05, 15:59
Geplaatst door Iwan
Je aanwezigheid in Nederland was opzich een probleem verschuiving.
Ik bekijkt het anders. De imegratieproblematiek in EU zal nooit opgelsot worden tot dat er andere alternatieve elders onstaan. Mensen zullen ook altijd, door de politici hun frustratie op minderheden richten om hun misser niet ter discusie stellen. Verder heb jij gelijk. Ik ben zwart kijker geworden.

Nou dat is dus niet goed.Want je leeft ten eerste voorjezelf en niet voor degene die jou een slecht gevoel wil geven.

tr_imparator
12-05-05, 16:01
Geplaatst door taouanza
Ik vind het zo grappig als je serieus praat. :hihi:
Hou oud ben jij?

:denk: 21

Iwan
12-05-05, 16:06
Geplaatst door taouanza
Sorry hoor als je niet geaccepteerd wordt is dat nog geen reden voor zelfvernietiging.
Als je niet om jezelf geeft moet je niet verwachten dat een ander het voor je doet.
Ik wordt niet geaccepteerd dus ik raak maar aan de drank.

Zo zijn we niet getrouwd
Kwa logica heb jij gelijk, maar vergeet niet dat mensen ook uit emoties bestaat en niet iederen is sterk genoeg om altijd logische te blijven denken. Waarom denk je dat ze zwakke groepering (mensen die in een laag positie zich bevinden) de verslaafden, criminelen, WAO's ... vertegenwoordigen. Als je niet geaccepteerd wordt dan doet het heel veel met je emoties.

taouanza
12-05-05, 16:07
Geplaatst door tr_imparator
:denk: 21

Oke dacht al ga je ik je schattig vinden terwijl je ouder bent dan ik.:hihi:
Maar ik dacht al zoiets.

taouanza
12-05-05, 16:08
Geplaatst door Iwan
Kwa logica heb jij gelijk, maar vergeet niet dat mensen ook uit emoties bestaat en niet iederen is sterk genoeg om altijd logische te blijven denken. Waarom denk je dat ze zwakke groepering (mensen die in een laag positie zich bevinden) de verslaafden, criminelen, WAO's ... vertegenwoordigen. Als je niet geaccepteerd wordt dan doet het heel veel met je emoties.

Ja ik begrijp jou niet
JE wil dat we van hier de positie verbeteren in Marokko vervlogens heb je het over verslaafden en criminelen.
DIe ga je niet kunnen gebruiken voor je idealen
Die brengen je juist nog verder van huis.

tr_imparator
12-05-05, 16:12
Geplaatst door taouanza
Oke dacht al ga je ik je schattig vinden terwijl je ouder bent dan ik.:hihi:
Maar ik dacht al zoiets.

wat precies? :D

taouanza
12-05-05, 16:13
Geplaatst door tr_imparator
wat precies? :D

DAt je zo jong bent.

tr_imparator
12-05-05, 16:15
Geplaatst door taouanza
DAt je zo jong bent.

Nee ik bedoel welke leeftijd had je precies in je hoofd?

18,19,20,21,22,23 ..?

taouanza
12-05-05, 16:16
Geplaatst door tr_imparator
Nee ik bedoel welke leeftijd had je precies in je hoofd?

18,19,20,21,22,23 ..?

19 :vreemd:

Iwan
12-05-05, 16:18
Geplaatst door taouanza
Nou dat is dus niet goed.Want je leeft ten eerste voorjezelf en niet voor degene die jou een slecht gevoel wil geven.
Helaas, je leeft niet alleen op de mars. Je ben en je blijft een groepsdier om te overleven. Zolang dat je anfhakelijk van anderen ben dan blijft een interactie aan de gang.

tr_imparator
12-05-05, 16:18
Geplaatst door Iwan
Kwa logica heb jij gelijk, maar vergeet niet dat mensen ook uit emoties bestaat en niet iederen is sterk genoeg om altijd logische te blijven denken. Waarom denk je dat ze zwakke groepering (mensen die in een laag positie zich bevinden) de verslaafden, criminelen, WAO's ... vertegenwoordigen. Als je niet geaccepteerd wordt dan doet het heel veel met je emoties.

een klein steuntje in de rug kan geen kwaad :D, het is belangrijk dat we die mensen die steun nodig hebben, ook werkelijk steun geven. Dat doe je niet door steeds te zeggen dat ze een wao uitkering enzo hebben, door ze te 'kleineren' naast jezelf.

Tomas
12-05-05, 16:20
Geplaatst door taouanza
:fpetaf:

Is dit nu hetgeen je zo dwars zit? Je voelt je door mij teveel gedwongen om iets te vinden of te voelen?

tr_imparator
12-05-05, 16:28
Geplaatst door Tomas
Is dit nu hetgeen je zo dwars zit? Je voelt je door mij teveel gedwongen om iets te vinden of te voelen?

je zegt nooit iets over jezelf? wat jij ervan vind? Hoe jij erover denkt? Je wilt onze meningen weten, vervolgens onderzoek je of je ze kan plaatsen in jou kadertje van denken en heb je een mening over onze mening ipv over het werkelijke onderwerp..waardoor wij zo kwetsbaar worden, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Iwan
12-05-05, 16:31
Geplaatst door taouanza
Ja ik begrijp jou niet
JE wil dat we van hier de positie verbeteren in Marokko vervlogens heb je het over verslaafden en criminelen.
DIe ga je niet kunnen gebruiken voor je idealen
Die brengen je juist nog verder van huis.
Wat begrijp jij niet.
Het verhaal over verslaafden en criminelen ging om de gevolgen van als je niet geaccepteerd wordt....
Ik pleit voor verbetering van de marokkaanse samenleving om de imigratie van marokkanen te verminderen en de kans te geven aan marokkanen die zich hier niet thuis voelen terug te keren.

taouanza
12-05-05, 16:32
Geplaatst door tr_imparator
je zegt nooit iets over jezelf? wat jij ervan vind? Hoe jij erover denkt? Je wilt onze meningen weten, vervolgens onderzoek je of je ze kan plaatsen in jou kadertje van denken en heb je een mening over onze mening ipv over het werkelijke onderwerp..waardoor wij zo kwetsbaar worden, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Jij bent geniaal je hebt hem in een keer door!
:fpetaf:

Tomas
12-05-05, 16:32
Geplaatst door tr_imparator
je zegt nooit iets over jezelf? wat jij ervan vind? Hoe jij erover denkt? Je wilt onze meningen weten, vervolgens onderzoek je of je ze kan plaatsen in jou kadertje van denken en heb je een mening over onze mening ipv over het werkelijke onderwerp..waardoor wij zo kwetsbaar worden, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Euh... Is er hier iets besmettelijks aan het verspreiden?

Wat bedoel je nou, man?

Ik zeg niet genoeg over mezelf en ik heb niet genoeg mening? Of gaat het je er alleen om dat ik niet jou of je mening mag analyseren en/of begrijpen? En dat ik het alleen maar mag hebben over het onduidelijke onderwerp in dit topic zonder dat het iets met jou of de rest te maken mag hebben?

Nee, ik begrijp dus niet wat je bedoelt.

taouanza
12-05-05, 16:33
Geplaatst door tr_imparator
een klein steuntje in de rug kan geen kwaad :D, het is belangrijk dat we die mensen die steun nodig hebben, ook werkelijk steun geven. Dat doe je niet door steeds te zeggen dat ze een wao uitkering enzo hebben, door ze te 'kleineren' naast jezelf.

Precies goed voorbeeld doet goed volgen.

taouanza
12-05-05, 16:35
Geplaatst door Tomas
Euh... Is er hier iets besmettelijks aan het verspreiden?

Wat bedoel je nou, man?

Ik zeg niet genoeg over mezelf en ik heb niet genoeg mening? Of gaat het je er alleen om dat ik niet jou of je mening mag analyseren en/of begrijpen? En dat ik het alleen maar mag hebben over het onduidelijke onderwerp in dit topic zonder dat het iets met jou of de rest te maken mag hebben?

Nee, ik begrijp dus niet wat je bedoelt.

Tr imp is duidelijk
Hij spreekt klare taal zonder verborgen agenda integenstelling tot jou.
En daar kan jij niet tegen he.

Iwan
12-05-05, 16:35
Geplaatst door tr_imparator
een klein steuntje in de rug kan geen kwaad :D, het is belangrijk dat we die mensen die steun nodig hebben, ook werkelijk steun geven. Dat doe je niet door steeds te zeggen dat ze een wao uitkering enzo hebben, door ze te 'kleineren' naast jezelf.
In tegendeel. Ik verklein niemand. Ik heb juist begrip voor die mensen omdat ervan uitga dat elke mens die in moeilijk omstandigheden leeft heef meer kans om in WAO terecht te komen.

taouanza
12-05-05, 16:38
Geplaatst door Iwan
In tegendeel. Ik verklein niemand. Ik heb juist begrip voor die mensen omdat ervan uitga dat elke mens die in moeilijk omstandigheden leeft heef meer kans om in WAO terecht te komen.

MAar je moet eenpositieve voorbeeld geven waar de rest zich aan kan optrekken ipv van doemscenarios waar niemand vrolijk van wordt of gemotiveerd om zichzelf te beteren.

wytze
12-05-05, 16:39
Geplaatst door tr_imparator
je zegt nooit iets over jezelf? wat jij ervan vind? Hoe jij erover denkt? Je wilt onze meningen weten, vervolgens onderzoek je of je ze kan plaatsen in jou kadertje van denken en heb je een mening over onze mening ipv over het werkelijke onderwerp..waardoor wij zo kwetsbaar worden, als je begrijpt wat ik bedoel :D



:lole:

Iwan
12-05-05, 16:50
Geplaatst door taouanza
MAar je moet eenpositieve voorbeeld geven waar de rest zich aan kan optrekken ipv van doemscenarios waar niemand vrolijk van wordt of gemotiveerd om zichzelf te beteren.
Nu kan ik je niet volgen.
De discusie is begongen over mensenrechten in marokko. Je wilde perse een nieuwe topic ervan maken die over integratie problematiek van marokkanen. Ik geeft aan dat deze probleem niet kan oplossen zolang de marokkanen blijven naar EU vluchten. Daarnaast geef ik aan dat het verbeteren van marokkaanse regime zal een bijdrag leveren aan het integratie van marokkaane in EU: De instrom van marokkanen zal afnemen en de marokkanen die hun draai in EU niet kunnen vinden krijgen de mogelijkheden om hun bestaan alsnog in marokko voor te zetten. Vindt het een doemscenarios.

taouanza
12-05-05, 16:54
Geplaatst door Iwan
Nu kan ik je niet volgen.
De discusie is begongen over mensenrechten in marokko. Je wilde perse een nieuwe topic ervan maken die over integratie problematiek van marokkanen. Ik geeft aan dat deze probleem niet kan oplossen zolang de marokkanen blijven naar EU vluchten. Daarnaast geef ik aan dat het verbeteren van marokkaanse regime zal een bijdrag leveren aan het integratie van marokkaane in EU: De instrom van marokkanen zal afnemen en de marokkanen die hun draai in EU niet kunnen vinden krijgen de mogelijkheden om hun bestaan alsnog in marokko voor te zetten. Vindt het een doemscenarios.

Ja zover kon ik je nog volgen maar toen begon je over criminelen en verslaafden en toen kon ik je niet meer volgen.
:wat?!:

Iwan
12-05-05, 16:58
Geplaatst door taouanza
Ja zover kon ik je nog volgen maar toen begon je over criminelen en verslaafden en toen kon ik je niet meer volgen.
:wat?!:
Misschien legt het aan me. Ik kan mij gedachten niet zo goed uitdrukken. Het ik kan ook aan je leggen, als je de discusie niet goed heb gevolgd. Het geeft niet :fpimp:

taouanza
12-05-05, 17:01
Geplaatst door Iwan
Misschien legt het aan me. Ik kan mij gedachten niet zo goed uitdrukken. Het ik kan ook aan je leggen, als je de discusie niet goed heb gevolgd. Het geeft niet :fpimp:

Fijn vertel mij dan maar hoe met verslaafden en criminelen de situatie in Marokko kan verbeteren.

Iwan
12-05-05, 17:04
Geplaatst door taouanza
Fijn vertel mij dan maar hoe met verslaafden en criminelen de situatie in Marokko kan verbeteren.
Heb ik al gedaan. Perspectief bieden.

tr_imparator
12-05-05, 17:05
Geplaatst door Iwan
Nu kan ik je niet volgen.
De discusie is begongen over mensenrechten in marokko. Je wilde perse een nieuwe topic ervan maken die over integratie problematiek van marokkanen. Ik geeft aan dat deze probleem niet kan oplossen zolang de marokkanen blijven naar EU vluchten. Daarnaast geef ik aan dat het verbeteren van marokkaanse regime zal een bijdrag leveren aan het integratie van marokkaane in EU: De instrom van marokkanen zal afnemen en de marokkanen die hun draai in EU niet kunnen vinden krijgen de mogelijkheden om hun bestaan alsnog in marokko voor te zetten. Vindt het een doemscenarios.


..superioriteitswaan...Alsof de mensen in Marokko geen leven hebben? Je wilt Turkije en Marokko, vernederlandiseren omdat dat beter zal werken met de integratie van allochtonen in Nederland? Er zijn 16 miljoen Nederlanders en 75 miljoen Turken. of nee, nog beter waarom kunnen we niet allemaal Chinees gaan leren, en honden eten ofzo, misschien beter voor de ''wereldintegratie''? :moe:

Tomas
12-05-05, 17:05
Geplaatst door taouanza
Tr imp is duidelijk
Hij spreekt klare taal zonder verborgen agenda integenstelling tot jou.
En daar kan jij niet tegen he.

Hij is net zo duidelijk als jou, dus je zult er wel blij mee zijn. Verders geloof ik ook niet in een verborgen agenda bij tr_imp. Of jij die hebt is mij zoals alles bij jou onduidelijk. Je doet je best om te doen alsof je die hebt, maar dat kan ook gewoon een pose zijn.

Iwan
12-05-05, 17:15
Geplaatst door tr_imparator
..superioriteitswaan...Alsof de mensen in Marokko geen leven hebben? Je wilt Turkije en Marokko, vernederlandiseren omdat dat beter zal werken met de integratie van allochtonen in Nederland? Er zijn 16 miljoen Nederlanders en 75 miljoen Turken. of nee, nog beter waarom kunnen we niet allemaal Chinees gaan leren, en honden eten ofzo, misschien beter voor de ''wereldintegratie''? :moe:
Ik denk dat hier spraak van misverstand. Ik wil turkij en marokko absolut niet verwesten. Daar ben ik zelf tegen. Nogmaals, ik bedoel als bedoel als marokko en turkij beter rigeme brijgen die voor belangen van eigen volk opkomen dan zullen de marokkanen en de turken meer richten op het opbouwen van eigen leven in turkij en in marokko. EU zal niet noodzakkelijk voor hun zijn om te kunnen overleven zoals nu het is.
Daarnaast zullen de marokkanen en de turken die in EU leven, kans krijgen om naar eigen land terug te keren als ze zich in EU niet thuis voelen. Ik hoop dat mijn boodschap overkomt.

taouanza
12-05-05, 17:18
Geplaatst door Tomas
Hij is net zo duidelijk als jou, dus je zult er wel blij mee zijn. Verders geloof ik ook niet in een verborgen agenda bij tr_imp. Of jij die hebt is mij zoals alles bij jou onduidelijk. Je doet je best om te doen alsof je die hebt, maar dat kan ook gewoon een pose zijn.

Jij hebt een verborgen agenda.

Wide-O
12-05-05, 17:24
Dit blijft echt steken op het "allochtoon vs autochtoon" debat.

Bijzonder deprimerend.

Taouanza, voor mijn begrip, wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik snap het echt, echt niet.

(tenzij ik ook een verborgen agenda heb natuurlijk, maar dan bennen we klaar)

Had TonH ook een verborgen agenda ?

Tomas
12-05-05, 17:27
Geplaatst door Wide-O
Dit blijft echt steken op het "allochtoon vs autochtoon" debat.

Bijzonder deprimerend.

Taouanza, voor mijn begrip, wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik snap het echt, echt niet.

(tenzij ik ook een verborgen agenda heb natuurlijk, maar dan bennen we klaar)

Had TonH ook een verborgen agenda ?

TonH ook al? Bofko denk ik ook.

taouanza
12-05-05, 17:28
Geplaatst door Wide-O
Dit blijft echt steken op het "allochtoon vs autochtoon" debat.

Bijzonder deprimerend.

Taouanza, voor mijn begrip, wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik snap het echt, echt niet.

(tenzij ik ook een verborgen agenda heb natuurlijk, maar dan bennen we klaar)

Had TonH ook een verborgen agenda ?
Wat hebben TonH en jij ermee te maken?

Wide-O
12-05-05, 17:29
Geplaatst door Tomas
TonH ook al? Bofko denk ik ook.

Fuck that. Ik behoor m'n hele leven al tot een groep van ongeveer 1.

Ik snap vandaag gewoon niet. (qua maroc.nl dan)

tr_imparator
12-05-05, 17:31
Geplaatst door Iwan
Ik denk dat hier spraak van misverstand. Ik wil turkij en marokko absolut niet verwesten. Daar ben ik zelf tegen. Nogmaals, ik bedoel als bedoel als marokko en turkij beter rigeme brijgen die voor belangen van eigen volk opkomen dan zullen de marokkanen en de turken meer richten op het opbouwen van eigen leven in turkij en in marokko . EU zal niet noodzakkelijk voor hun zijn om te kunnen overleven zoals nu het is.
Daarnaast zullen de marokkanen en de turken die in EU leven, kans krijgen om naar eigen land terug te keren als ze zich in EU niet thuis voelen. Ik hoop dat mijn boodschap overkomt.

Het zou fijn zijn, als mensen terug konden naar eigen land, zonder te vrezen dat zij een slechter bestaan te krijgen. Nederland heeft een goed systeem, helaas hebben veel mensen een verdorven hart.
Leg jij is mij uit waarom iemand met pensioen niet terug kan naar z'n eigen land? Het heeft niks te maken met slechte regimes ofzo..turkije kan nederlandse-turken niet uitzonderen van de rest. Nederland kan ook geen speciale behandeling geven aan allochtonen. Het zijn de wetten die het onmogelijk maken.

en er zijn meer duitsers hier dan Turken, heb je daar ook een verklaring voor?

Tomas
12-05-05, 17:31
Geplaatst door Wide-O
Fuck that. Ik behoor m'n hele leven al tot een groep van ongeveer 1.

Ik snap vandaag gewoon niet. (qua maroc.nl dan)

Ik niet, ik hoor bij de zonder-te-weten-een-verborgenagendahebbers.

En snappen doe ik al heel lang dingen niet meer hier.

Tomas
12-05-05, 17:32
Geplaatst door tr_imparator
Het zou fijn zijn, als mensen terug konden naar eigen land, zonder te vrezen dat zij een slechter bestaan te krijgen. Nederland heeft een goed systeem, helaas hebben veel mensen een verdorven hart.
Leg jij is mij uit waarom iemand met pensioen niet terug kan naar z'n eigen land? Het heeft niks te maken met slechte regimes ofzo..turkije kan nederlandse-turken niet uitzonderen van de rest. Nederland kan ook geen speciale behandeling geven aan allochtonen. Het zijn de wetten die het onmogelijk maken.

en er zijn meer duitsers hier dan Turken, heb je daar ook een verklaring voor?

Hoezo kan je pa niet met z'n pensioen terug?

tr_imparator
12-05-05, 17:33
Geplaatst door Wide-O
Fuck that. Ik behoor m'n hele leven al tot een groep van ongeveer 1.

Ik snap vandaag gewoon niet. (qua maroc.nl dan)


gonul yarasi :)

tr_imparator
12-05-05, 17:37
Geplaatst door Tomas
Hoezo kan je pa niet met z'n pensioen terug?

ik weet niet kan gewoon niet, als je niet in nederland blijft, kan je toch nooit recht hebben.~!~

Wide-O
12-05-05, 17:38
Geplaatst door taouanza
Wat hebben TonH en jij ermee te maken?

Ton is dodelijk beledigd door je, en ik zit al de hele dag te denken "wat bedoelde je nou in godsnaam".

Elk gesprek, elke grap, elke confrontatie, wordt afgemeten aan "de afkomst/nationaliteit". Nu zelfs tot in vakkevulle.

Ik vind dat, als iemand die geen nationaliteit heeft, bijzonder eng.

iQra pispaal ? Nou, helemaal terecht als je't mij vraagt. Zelden zo'n dom hatelijk persoon "mogen" lezen. Zelden iemand zo elke discussie zien mogen fnuiken. Honestly.

Ik ben gigantisch boos, maar ik heb ook geen zin om dat FF hier neer te pleuren. Teveel mensen laten zich al leiden door haat en onbegrip.

You tell me: wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik vinnem een beetje te scherp soms, en uiterst droog. Maar verder snap ik echt niet wat je bedoelt. Bedoel je dat ie racist is ?

En ik vind Tr_Imp een "bazenpoeper" zoals ze hier zeggen.

Tell me, oh self proclaimed bitch: wat is in GODSNAAM de verborgen agenda ?

(zie je, nu wordt ik ook al weer boos...)

Nationaliteitsgevoelens ? Pah. Ooit zullen we daar boven uitstijgen.

Tomas
12-05-05, 17:40
Geplaatst door tr_imparator
ik weet niet kan gewoon niet, als je niet in nederland blijft, kan je toch nooit recht hebben.~!~

Als je voordat je je aow krijgt vertrekt verspeel je je recht daarop, maar zodra je het hebt kan dat niet meer volgens mij. Maar je pensioen staat daar weer los van, daar heb je sowieso recht op. Dus pas vertrekken met je 65e is de oplossing. Maar die geldt ook voor iedereen dan.

tr_imparator
12-05-05, 17:40
Geplaatst door Wide-O
Dit blijft echt steken op het "allochtoon vs autochtoon" debat.

Bijzonder deprimerend.

Taouanza, voor mijn begrip, wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik snap het echt, echt niet.

(tenzij ik ook een verborgen agenda heb natuurlijk, maar dan bennen we klaar)

Had TonH ook een verborgen agenda ?

waarom is tonH weg?

tr_imparator
12-05-05, 17:41
Geplaatst door Tomas
Als je voordat je je aow krijgt vertrekt verspeel je je recht daarop, maar zodra je het hebt kan dat niet meer volgens mij. Maar je pensioen staat daar weer los van, daar heb je sowieso recht op. Dus pas vertrekken met je 65e is de oplossing. Maar die geldt ook voor iedereen dan.

nee, het kan niet. weet niet waarom, maar kan gewoon niet. Je kan niet 100% weg en toch een uitkering ontvangen. Het kan wel 6 maanden hier en 6 mnd daar.

Tomas
12-05-05, 17:42
Geplaatst door Wide-O
Ton is dodelijk beledigd door je, en ik zit al de hele dag te denken "wat bedoelde je nou in godsnaam".

Elk gesprek, elke grap, elke confrontatie, wordt afgemeten aan "de afkomst/nationaliteit". Nu zelfs tot in vakkevulle.

Ik vind dat, als iemand die geen nationaliteit heeft, bijzonder eng.

iQra pispaal ? Nou, helemaal terecht als je't mij vraagt. Zelden zo'n dom hatelijk persoon "mogen" lezen. Zelden iemand zo elke discussie zien mogen fnuiken. Honestly.

Ik ben gigantisch boos, maar ik heb ook geen zin om dat FF hier neer te pleuren. Teveel mensen laten zich al leiden door haat en onbegrip.

You tell me: wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik vinnem een beetje te scherp soms, en uiterst droog. Maar verder snap ik echt niet wat je bedoelt. Bedoel je dat ie racist is ?

En ik vind Tr_Imp een "bazenpoeper" zoals ze hier zeggen.

Tell me, oh self proclaimed bitch: wat is in GODSNAAM de verborgen agenda ?

(zie je, nu wordt ik ook al weer boos...)

Nationaliteitsgevoelens ? Pah. Ooit zullen we daar boven uitstijgen.

Watje.

;)

Wide-O
12-05-05, 17:43
Geplaatst door tr_imparator
ik weet niet kan gewoon niet, als je niet in nederland blijft, kan je toch nooit recht hebben.~!~

Voor wat het waard is (and having been there): dat is gewoon niet waar.

Jouw vader heeft recht op zijn pensioen, waar ter wereld hij zich ook bevindt.

Tomas
12-05-05, 17:43
Geplaatst door tr_imparator
nee, het kan niet. weet niet waarom, maar kan gewoon niet. Je kan niet 100% weg en toch een uitkering ontvangen. Het kan wel 6 maanden hier en 6 mnd daar.

Dat verbaast me echt. Ik dacht dat alle pensionado's die het zich kunnen veroorloven allemaal in het zonige zuiden zitten.

Iwan
12-05-05, 17:45
Geplaatst door tr_imparator
Het zou fijn zijn, als mensen terug konden naar eigen land, zonder te vrezen dat zij een slechter bestaan te krijgen. Nederland heeft een goed systeem, helaas hebben veel mensen een verdorven hart.
Leg jij is mij uit waarom iemand met pensioen niet terug kan naar z'n eigen land? Het heeft niks te maken met slechte regimes ofzo..turkije kan nederlandse-turken niet uitzonderen van de rest. Nederland kan ook geen speciale behandeling geven aan allochtonen. Het zijn de wetten die het onmogelijk maken.

en er zijn meer duitsers hier dan Turken, heb je daar ook een verklaring voor?
Natuurlijk heeft dit te maken met slecht regime. Een slecht regime verziek de hele samenleving. Turken en marokkanen die met pensioen zijn kunnen in marokko of in turkij niet naar geen gemak hebben om de volgende reden:
- Last van corruptie.
- geen goed gezondheidzorg.
- Te veel armoede dat ze zich continu schuldig voelen omdat hun familie niets te eten hebben terwijl hij/zij zich kan permeteren om in lux te leven en of ze worden aangekeken omdat ze het goed hebben.
- Ze zien mensen om zich heen omnormatief gedragen om te kunnen overleven.....enz

tr_imparator
12-05-05, 17:47
Geplaatst door Wide-O
Ton is dodelijk beledigd door je, en ik zit al de hele dag te denken "wat bedoelde je nou in godsnaam".

Elk gesprek, elke grap, elke confrontatie, wordt afgemeten aan "de afkomst/nationaliteit". Nu zelfs tot in vakkevulle.

Ik vind dat, als iemand die geen nationaliteit heeft, bijzonder eng.

iQra pispaal ? Nou, helemaal terecht als je't mij vraagt. Zelden zo'n dom hatelijk persoon "mogen" lezen. Zelden iemand zo elke discussie zien mogen fnuiken. Honestly.

Ik ben gigantisch boos, maar ik heb ook geen zin om dat FF hier neer te pleuren. Teveel mensen laten zich al leiden door haat en onbegrip.

You tell me: wat is de verborgen agenda van Tomas ? Ik vinnem een beetje te scherp soms, en uiterst droog. Maar verder snap ik echt niet wat je bedoelt. Bedoel je dat ie racist is ?

En ik vind Tr_Imp een "bazenpoeper" zoals ze hier zeggen.

Tell me, oh self proclaimed bitch: wat is in GODSNAAM de verborgen agenda ?

(zie je, nu wordt ik ook al weer boos...)

Nationaliteitsgevoelens ? Pah. Ooit zullen we daar boven uitstijgen.

nou ja..als ik eerlijk mag zijn vind ik taouanza heel reeel, ik heb duidelijk gezegd wat ik ervan vindt, en dan doet hij alsof hij het niet begrijpt..jullie weten dondersgoed dat we niks opschieten met beledigenen aan elkaar, maar toch doen sommigen het..maar waarom?

Tomas
12-05-05, 17:49
Geplaatst door tr_imparator
nou ja..als ik eerlijk mag zijn vind ik taouanza heel reeel, ik heb duidelijk gezegd wat ik ervan vindt, en dan doet hij alsof hij het niet begrijpt..jullie weten dondersgoed dat we niks opschieten met beledigenen aan elkaar, maar toch doen sommigen het..maar waarom?

Is die hij nou ik? Ik doe alsof ik je niet begrijp? En wat heeft dat dan weer met die verborgen agenda te maken?

Wide-O
12-05-05, 17:50
Geplaatst door tr_imparator
nou ja..als ik eerlijk mag zijn vind ik taouanza heel reeel, ik heb duidelijk gezegd wat ik ervan vindt, en dan doet hij alsof hij het niet begrijpt..jullie weten dondersgoed dat we niks opschieten met beledigenen aan elkaar, maar toch doen sommigen het..maar waarom?

Waar heb ik jou precies beledigd ?

Wide-O
12-05-05, 17:51
Geplaatst door Tomas
Watje.

;)

Dat is wel zo ja, maar nu ?

Tomas
12-05-05, 17:52
Geplaatst door Wide-O
Dat is wel zo ja, maar nu ?

Niks, gewoon wachten tot het allemaal een keer duidelijk wordt. En zo niet, dan niet.

Iwan
12-05-05, 17:52
Geplaatst door tr_imparator
nou ja..als ik eerlijk mag zijn vind ik taouanza heel reeel, ik heb duidelijk gezegd wat ik ervan vindt, en dan doet hij alsof hij het niet begrijpt..jullie weten dondersgoed dat we niks opschieten met beledigenen aan elkaar, maar toch doen sommigen het..maar waarom?
emoties.

tr_imparator
12-05-05, 17:54
Geplaatst door Wide-O
Waar heb ik jou precies beledigd ?

nog niet.

Tomas
12-05-05, 17:56
Geplaatst door tr_imparator
nog niet.

Aha. Je hebt 'm door.

Wide-O
12-05-05, 17:56
Geplaatst door tr_imparator
nou ja..als ik eerlijk mag zijn vind ik taouanza heel reeel

Natuurlijk is Taouanza heel reëel, en wellicht als we elkaar zouden ontmoeten zouden we best nog een heleboel lol kunnen hebben volgens mij.

Ik snap alleen die plotse "alle auto's zijn eikels" toon van vandaag niet. En ik protesteer daartegen.

Tomas
12-05-05, 17:57
Geplaatst door Wide-O
Natuurlijk is Taouanza heel reëel, en wellicht als we elkaar zouden ontmoeten zouden we best nog een heleboel lol kunnen hebben volgens mij.

Ik snap alleen die plotse "alle auto's zijn eikels" toon van vandaag niet. En ik protesteer daartegen.

Als je een tijdje oplet zie je in die toon van vandaag een zekere periodiciteit.

Wide-O
12-05-05, 17:58
Geplaatst door tr_imparator
nog niet.

Je snapt toch wel dat ik daar nooit vanzeleven tegenop kan ?

(en ik had het stiekum al wel gedaan, door je een bazenpoeper te noemen. Maar dat heeft weinig te maken met ras of geloof...)

Wide-O
12-05-05, 17:59
Geplaatst door Tomas
Als je een tijdje oplet zie je in die toon van vandaag een zekere periodiciteit.

Die is ook weer flauw Tomas, en dat weet je best.

Tomas
12-05-05, 18:00
Geplaatst door Wide-O
Die is ook weer flauw Tomas, en dat weet je best.

Strafpunten waardig zelfs.

Maar soms is het allemaal niet zo ingewikkeld als het lijkt.

Wide-O
12-05-05, 18:01
Geplaatst door Tomas
Aha. Je hebt 'm door.

Mijn agenda ? :tranen:

Tomas
12-05-05, 18:03
Geplaatst door Wide-O
Mijn agenda ? :tranen:

Wat is eigenlijk een bazenpoeperd?

tr_imparator
12-05-05, 18:03
ach Wide-O wat moet het nou met die trots van jullie?

Wide-O
12-05-05, 18:04
Geplaatst door Tomas
Wat is eigenlijk een bazenpoeperd?

Meeheulen met "de sterkste". Zie VV.

Leer toch 's Vlaams man. Self-explanatory toch ?

Wide-O
12-05-05, 18:07
Geplaatst door tr_imparator
ach Wide-O wat moet het nou met die trots van jullie?

Trots ?

Jullie ?

Het heeft geen fuck te maken met trots man. Mijn woede is oprecht. Jij verbergt je achter racisme. Val niet stijl achterover als blijkt dat als alle rasicme opgelost is, je nog steeds een individu bent :) En gepest/getergd/belaagd wordt.

Maggoed, jij vind me te trots ?

tr_imparator
12-05-05, 18:13
Geplaatst door Wide-O
Trots ?

Jullie ?

Het heeft geen fuck te maken met trots man. Mijn woede is oprecht. Jij verbergt je achter racisme. Val niet stijl achterover als blijkt dat als alle rasicme opgelost is, je nog steeds een individu bent :) En gepest/getergd/belaagd wordt.

Maggoed, jij vind me te trots ?

racisme? ik d8 er amper aan.

Wide-O
12-05-05, 18:16
Wel, beste imp, ik beschouw je antwoord als een "vote of no confidence". Ook wel genaamd "3 strafpunten".

Het ga je goed, en hopelijk trek je ooit je hoofd uit je eigen hol. But I'm not holding my breath.

Veel geluk met Ron etc.

I'll see myself out :)

Tomas
12-05-05, 18:18
Geplaatst door Wide-O
Wel, beste imp, ik beschouw je antwoord als een "vote of no confidence". Ook wel genaamd "3 strafpunten".

Het ga je goed, en hopelijk trek je ooit je hoofd uit je eigen hol. But I'm not holding my breath.

Veel geluk met Ron etc.

I'll see myself out :)

ej, je vertrekt toch niet helemaal?

tr_imparator
12-05-05, 18:18
Geplaatst door Wide-O
Wel, beste imp, ik beschouw je antwoord als een "vote of no confidence". Ook wel genaamd "3 strafpunten".

Het ga je goed, en hopelijk trek je ooit je hoofd uit je eigen hol. But I'm not holding my breath.

Veel geluk met Ron etc.

I'll see myself out :)



nou ja... leg dan uit?

Tomas
12-05-05, 18:19
Geplaatst door tr_imparator
nou ja... leg dan uit?

Dat mag jij wel vragen en ik niet? Als je consequent bent doe jij dat dus ook niet.

Wide-O
12-05-05, 18:20
Geplaatst door Tomas
ej, je vertrekt toch niet helemaal?

Dagget wel. Zo'n heethoofd ben ik wel. Lees natuurlijk nog wel.

(searching for logout link...)

Tomas
12-05-05, 18:20
Geplaatst door Wide-O
Dagget wel. Zo'n heethoofd ben ik wel. Lees natuurlijk nog wel.

(searching for logout link...)

Stomme koppige belgen.

tr_imparator
12-05-05, 18:24
Geplaatst door Tomas
Dat mag jij wel vragen en ik niet? Als je consequent bent doe jij dat dus ook niet.

wat wil jij nou precies weten van mij?

ach laat ook maar zitten :zwaai:



btw ron kan de pot op

Tomas
12-05-05, 18:25
Geplaatst door tr_imparator
wat wil jij nou precies weten van mij?

ach laat ook maar zitten :zwaai:



btw ron kan de pot op

Je weet het dus wel, met je "laat maar zitten".

Tomas
12-05-05, 18:28
Geplaatst door Wide-O
Dagget wel. Zo'n heethoofd ben ik wel. Lees natuurlijk nog wel.

(searching for logout link...)

Maar neem dan aub Mars mee! Ik kan niet meer tegen z'n kritiek!

kaasinator
12-05-05, 18:39
Ik zie toch wel dat Taouanza haar best doet nog meer fans te krijgen.


Maar nee, ze is niet gefrustreerd, nee autochtonen zijn niet haar favoriete bliksemafleider, het ligt sowieso nooit aan anderen en Taouanza loopt met beide beentjes stevig op de grond.


Ik wou dat ik zo overtuigd was van mijn eigen perfectie :moe:

Prlwytzkofski
12-05-05, 18:48
Geplaatst door kaasinator
:wohaa: :zegniets:

kaasinator
12-05-05, 19:05
http://www.smily.at/smily/smily897.gif

Tomas
12-05-05, 19:07
Geplaatst door kaasinator
http://www.smily.at/smily/smily897.gif

Al 3 berichten en nog geen ban? Wass isst loss?

kaasinator
12-05-05, 19:14
Geplaatst door Tomas
Al 3 berichten en nog geen ban? Wass isst loss?

taouanza
Komtiedanhe

Geslacht: Vrouw
Registratie: Jul 2002
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18193
Strafpunten: 0


Status: Offline


Denk ik.

Tomas
12-05-05, 19:15
Geplaatst door kaasinator
taouanza
Komtiedanhe

Geslacht: Vrouw
Registratie: Jul 2002
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18193
Strafpunten: 0


Status: Offline


Denk ik.

Neem 't ervan.

kaasinator
12-05-05, 19:19
Geplaatst door Tomas
Neem 't ervan.


Stik, nou weet ik van de zenuwen niks meer te zeggen.....

Tomas
12-05-05, 19:20
Geplaatst door kaasinator
Stik, nou weet ik van de zenuwen niks meer te zeggen.....

Als je nou 's zou inzien dat je hele miezerige leventje om haar draait.

kaasinator
12-05-05, 19:28
Geplaatst door Tomas
Als je nou 's zou inzien dat je hele miezerige leventje om haar draait.

ja....

zucht....

http://www.smily.at/smily/smily895.gif

Boehoeee ik mis d'r zoooo.....

mark61
12-05-05, 23:24
Geplaatst door tr_imparator
nee, het kan niet. weet niet waarom, maar kan gewoon niet. Je kan niet 100% weg en toch een uitkering ontvangen. Het kan wel 6 maanden hier en 6 mnd daar.

Uitkeringen buitenland

Van alle klanten die recht hebben op een AOW-pensioen, Anw-uitkering of kinderbijslag, woont ongeveer 5% in het buitenland.

Aantal klanten in buitenland stijgt

Het aantal klanten in het buitenland neemt elk jaar enkele procenten toe. De SVB verwacht dat het aantal de komende jaren nog sneller zal stijgen. Oorzaken daarvan zijn onder andere:

mensen worden steeds mobieler: ze gaan en staan waar ze willen
allochtonen die lang in Nederland hebben gewoond en gewerkt, keren terug naar hun vaderland.

Vooral AOW

Het grootste deel van alle buitenlandse klanten krijgt AOW. Bijvoorbeeld boeren die naar Canada of de VS zijn geëmigreerd, of ouderen die Nederland verruilen voor een warm land, zoals Spanje. Maar ook buitenlanders die in Nederland rechten hebben opgebouwd en zijn teruggekeerd naar hun land van herkomst, zoals Turkije of Marokko.

http://www.svb.nl/nl/kennisbank/cijfers/uitkeringen_buitenland/index.jsp

Ziekenfonds is een ander verhaal.

Door remigratie geeft u alle rechten op om naar Nederland terug te keren, evenals uw recht op kinderbijslag, ziekenfondsverzekering, weduwen- of wezenpensioen en andere uitkeringen. Het is wel mogelijk een uitkering krachtens de Algemene Arbeidsongeschiktheidswet, Wet op de Arbeidsongeschiktheidsverzekering (AAW/WAO) en Algemene Ouderdomswet (AOW) naar het buitenland "mee te nemen".

http://jaap.vanwingerde.net/publ/SZW-1990.html

Vervalt de vestigings- of verblijfsvergunning bij remigratie?

Beschikt u niet over de Nederlandse nationaliteit, maar heeft u een Nederlandse vestigings- of verblijfsvergunning, dan komt deze vergunning in de regel te vervallen zodra u Nederland verlaat en in het buitenland gaat wonen. Dat houdt in dat u niet meer naar Nederland kunt terugkeren zonder nieuwe papieren.Wilt u meer informatie over dit onderwerp, dan raden wij u aan contact op te nemen met de Vreemdelingendienst (politie of gemeentesecretarie)of met het Nederlands Migratie Instituut (NMI) in Utrecht, tel. (030) 234 29 36.

http://www.cadans.nl/Images/5577_tcm4-321.pdf

Misschien dat pa & ma daarom niet terug willen?

Hopende u voorlopig voldoende te hebben ingelicht,

Hoogachtend,

M61

mark61
12-05-05, 23:30
Geplaatst door tr_imparator
nou ja..als ik eerlijk mag zijn vind ik taouanza heel reeel, ik heb duidelijk gezegd wat ik ervan vindt, en dan doet hij alsof hij het niet begrijpt..jullie weten dondersgoed dat we niks opschieten met beledigenen aan elkaar, maar toch doen sommigen het..maar waarom?

Tomas vroeg gewoon wat je bedoelde. Dat geürm over verborgen agenda's is voor jullie rekening. Verder komt Tomas hier al zo oneindig lang, dat iedereen, incl. Taouanza, zo onderhand wel weet waar hij voor staat. Dat jij dat niet weet kan, omdat je er nog niet zo lang bent. It's all in your mind.

mark61
12-05-05, 23:31
Geplaatst door tr_imparator
nog niet.

Aha, Wide-O met zijn verborgen agenda. Is die nu nog niet duidelijk, dan komt dat vast nog wel een keer.

mark61
12-05-05, 23:32
Geplaatst door Tomas
Als je een tijdje oplet zie je in die toon van vandaag een zekere periodiciteit.

Is dat golf- of deeltjestheorie? Of toch gewoon gouwe ouwe evolutie?

mark61
12-05-05, 23:36
Geplaatst door Wide-O
Ton is dodelijk beledigd door je, en ik zit al de hele dag te denken "wat bedoelde je nou in godsnaam".

Elk gesprek, elke grap, elke confrontatie, wordt afgemeten aan "de afkomst/nationaliteit". Nu zelfs tot in vakkevulle.

It's always there. Heel soms weet iemand zijn Etno een tijdje te verbergen.


iQra pispaal ? Nou, helemaal terecht als je't mij vraagt. Zelden zo'n dom hatelijk persoon "mogen" lezen. Zelden iemand zo elke discussie zien mogen fnuiken. Honestly.

Dan ken je zekere andere ex-prikkers nog niet. Al is het vandaag wel rabiaat. Het lijkt wel een virus.


En ik vind Tr_Imp een "bazenpoeper" zoals ze hier zeggen.

Das gek, dat heet in het Turks een bokyedicisi. Een (bazen-)poepeter.


Tell me, oh self proclaimed bitch: wat is in GODSNAAM de verborgen agenda ?

Wat een taal voor zo'n welopgevoede jongeman.


Nationaliteitsgevoelens ? Pah. Ooit zullen we daar boven uitstijgen.

When pigs fly.

P.S. Als je zacht&donzig Bofko op de kast weet te jagen moet je wel van goeden huize komen.

mark61
12-05-05, 23:38
Geplaatst door tr_imparator
ach Wide-O wat moet het nou met die trots van jullie?

Wat nou trots en wie is jullie? Last van 'zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten'? Trots speelt onder de hier aanwezige prikkers, muv jou blijkbaar, geen enkele rol. Integendeel.

mark61
12-05-05, 23:39
Geplaatst door Wide-O
Die is ook weer flauw Tomas, en dat weet je best.

Nou nee. Dan moet je misschien wat langer blijven.

mark61
12-05-05, 23:41
Geplaatst door Wide-O
Dagget wel. Zo'n heethoofd ben ik wel. Lees natuurlijk nog wel.

(searching for logout link...)

Rustig nou. Je laat je niet wegpesten toch? O zo gewaardeerde prikker.

~Panthera~
12-05-05, 23:43
Gaat weer lekker, zie ik ? :moe:

mark61
12-05-05, 23:43
Geplaatst door kaasinator
ja....

zucht....

http://www.smily.at/smily/smily895.gif

Boehoeee ik mis d'r zoooo.....

don't worry, ze is zoooo weer terug. SM is leuk, maar wel verslavend.

mark61
12-05-05, 23:45
Geplaatst door ~Panthera~
Gaat weer lekker, zie ik ? :moe:

Tis een fantastische score. In één dag Bofko, TonH en Wide-O weggetreiterd. De drie notoire racistische islambashers, zal ik maar zeggen. In hun verborgen agenda dan.

Dat heet nou een selffulfilling prophecy: je jaagt normale mensen tegen je in het harnas, houdt de klootzakken ( :lachu: ) over, en zie: het is waar! Het zijn allemaal hufters!

~Panthera~
12-05-05, 23:49
Geplaatst door mark61
Tis een fantastische score. In één dag Bofko, TonH en Wide-O weggetreiterd. De drie notoire racistische islambashers, zal ik maar zeggen. In hun verborgen agenda dan.

Dat heet nou een selffulfilling prophecy: je jaagt normale mensen tegen je in het harnas, houdt de klootzakken ( :lachu: ) over, en zie: het is waar! Het zijn allemaal hufters!


Schiet mij maar af, ik snap hier ff helemaal geen hol van. :moe:

Eerst zie ik Tonh met: zoek het uit met je zooitje, daarna is Bofko dus ook pleiten, en nu Wide ook ?

poerkwa ?

mark61
12-05-05, 23:50
Geplaatst door Prlwytzkofski
:wohaa: :zegniets:

Zo, wandelende entropistische verborgen agendanees. :p

mark61
12-05-05, 23:51
Geplaatst door ~Panthera~
Schiet mij maar af, ik snap hier ff helemaal geen hol van. :moe:

Lees dit topic alsmede VV nog even na. En bedenk dan wat je ervan vindt. Kans dat bij het ochtendkrieken dit topic verdwenen is.

~Panthera~
12-05-05, 23:53
Geplaatst door mark61
Lees dit topic alsmede VV nog even na. En bedenk dan wat je ervan vindt. Kans dat bij het ochtendkrieken dit topic verdwenen is.

Ja, de http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif dus, je denkt toch niet dat ik 5044 berichten ga nalezen wel ? :hihi:

Short cut is er niet ?http://www.mainzelahr.de/smile/muede/gaehn.gif

tr_imparator
12-05-05, 23:55
Geplaatst door mark61
Tis een fantastische score. In één dag Bofko, TonH en Wide-O weggetreiterd. De drie notoire racistische islambashers, zal ik maar zeggen. In hun verborgen agenda dan.

Dat heet nou een selffulfilling prophecy: je jaagt normale mensen tegen je in het harnas, houdt de klootzakken ( :lachu: ) over, en zie: het is waar! Het zijn allemaal hufters!


nou jaa..ik zeg gewoon wat ik denk, ik zie nu dat er een link is gemaakt: verborgen agenda met racistische islambashers..dat had ik dus echt niet in me gedachte. Ik dacht eigenlijk meer elkaar pesten, beledigen enzo of nog beter (''cinvikir'')..maar goed ik moet rekening houden dat er hier en daar wat oudere mensen zijn die dieper kunnen denken zeg maar..beetje vergezocht..allemaal

tr_imparator
12-05-05, 23:57
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, de http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif dus, je denkt toch niet dat ik 5044 berichten ga nalezen wel ? :hihi:

Short cut is er niet ?http://www.mainzelahr.de/smile/muede/gaehn.gif

ik heb geen idee maar volgens mij heeft het iets te maken met iQra?

mark61
13-05-05, 00:00
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, de http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif http://www.mainzelahr.de/smile/sport/soccer.gif dus, je denkt toch niet dat ik 5044 berichten ga nalezen wel ? :hihi:

Short cut is er niet ?http://www.mainzelahr.de/smile/muede/gaehn.gif

Nee.

Luie knar. :)

mark61
13-05-05, 00:02
Geplaatst door tr_imparator
nou jaa..ik zeg gewoon wat ik denk, ik zie nu dat er een link is gemaakt: verborgen agenda met racistische islambashers..dat had ik dus echt niet in me gedachte. Ik dacht eigenlijk meer elkaar pesten, beledigen enzo of nog beter (''cinvikir'')..maar goed ik moet rekening houden dat er hier en daar wat oudere mensen zijn die dieper kunnen denken zeg maar..beetje vergezocht..allemaal

Ik weet niet meer of jij over die verborgen agenda begon, maar zoiets was het toch wel. En wat is die verborgen agenda dan, als het niet bovenstaande is? Ik heb Tomas niemand zien beledigen.

Wat is die obsessie met leeftijd toch? :) Wacht maar!

~Panthera~
13-05-05, 00:03
Geplaatst door mark61
Nee.

Luie knar. :)


Prima.

Krasse knar he, ik zit niet bibberend onder een paardedeken. :ego:

:hihi:

~Panthera~
13-05-05, 00:05
Maar goed, idioot als ik ben, heb ik deze thread dus zitten doorlezen, en behalve wat over en weer geeikel, weet ik dus nog niet waarom bv Bofko en TonH weg zijn.
Of ligt dat aan mij ? http://www.mainzelahr.de/smile/genervt/hae.gif leeftijd en zo ? seniel, BSE ?

tr_imparator
13-05-05, 00:10
Geplaatst door mark61
Ik weet niet meer of jij over die verborgen agenda begon, maar zoiets was het toch wel. En wat is die verborgen agenda dan, als het niet bovenstaande is? Ik heb Tomas niemand zien beledigen.

Wat is die obsessie met leeftijd toch? :) Wacht maar!


jullie met jullie verborgen agenda..wat ik heb gezegd is duidelijk te lezen..en ik vind het op zn plaats ook, waarover jullie zitten te praten kan ik geen enkele touw aan vastknopen...panthera zeg jij het maar..?

mark61
13-05-05, 00:15
Geplaatst door ~Panthera~
Prima.

Krasse knar he, ik zit niet bibberend onder een paardedeken. :ego:

:hihi:

Nee, jij heb een CV, een grill, en een schrank voor als je twijfelt aan de temperatuur.

mark61
13-05-05, 00:17
Geplaatst door ~Panthera~
Maar goed, idioot als ik ben, heb ik deze thread dus zitten doorlezen, en behalve wat over en weer geeikel, weet ik dus nog niet waarom bv Bofko en TonH weg zijn.
Of ligt dat aan mij ? http://www.mainzelahr.de/smile/genervt/hae.gif leeftijd en zo ? seniel, BSE ?

Bofko kreeg het in een iQratopic aan de stok met Ta. Kan je je voorstellen, Bofko, post weg en een strafpunt?

TonH kreeg op zijn lazerij omdat hij iets over iQra durfde te zeggen. Geloof ik. Misschien was er meer, maar ik ga niet al dat autistische ge-iQra doorspitten.

~Panthera~
13-05-05, 00:18
Geplaatst door tr_imparator
jullie met jullie verborgen agenda..wat ik heb gezegd is duidelijk te lezen..en ik vind het op zn plaats ook, waarover jullie zitten te praten kan ik geen enkele touw aan vastknopen...panthera zeg jij het maar..?

Ik denk dat het een kwestie is dat sommige mensen erg veel moeite met de replieken van elkaar hebben, en dat inderdaad tot behoorlijke misverstanden kan leiden.
De pest daarbij is: men ZIET elkaar niet, geen lichaamstaal etc, dus wordt men sneller achterdochtig over hetgeen gezegd wordt.
DAT werkt nog meer gedonder in de hand, en voor je het weet kan niemand er meer een touw aan vastknopen.

duidelijk? :)

~Panthera~
13-05-05, 00:20
Geplaatst door mark61
Bofko kreeg het in een iQratopic aan de stok met Ta. Kan je je voorstellen, Bofko, post weg en een strafpunt?

TonH kreeg op zijn lazerij omdat hij iets over iQra durfde te zeggen. Geloof ik. Misschien was er meer, maar ik ga niet al dat autistische ge-iQra doorspitten.

Godzalmedriemaalpikken, opvouwen en in de kast douwen, en dat allemaal op 1 ochtend ? :wow:

mark61
13-05-05, 00:21
Geplaatst door ~Panthera~
Ik denk dat het een kwestie is dat sommige mensen erg veel moeite met de replieken van elkaar hebben, en dat inderdaad tot behoorlijke misverstanden kan leiden.
De pest daarbij is: men ZIET elkaar niet, geen lichaamstaal etc, dus wordt men sneller achterdochtig over hetgeen gezegd wordt.
DAT werkt nog meer gedonder in de hand, en voor je het weet kan niemand er meer een touw aan vastknopen.

duidelijk? :)

Als je mijn lichaamstaal erbij ziet wordt het alleen nog maar erger. :vreemd:

mark61
13-05-05, 00:22
Geplaatst door ~Panthera~
Godzalmedriemaalpikken, opvouwen en in de kast douwen, en dat allemaal op 1 ochtend ? :wow:

superta.

~Panthera~
13-05-05, 00:24
Geplaatst door mark61
Als je mijn lichaamstaal erbij ziet wordt het alleen nog maar erger. :vreemd:

Tell me about it. afgrijselijk. :hihi:

Ga jij nou maar weer onder de paardedeken. http://www.mainzelahr.de/smile/boese/torte.gif

:melig2:

~Panthera~
13-05-05, 00:26
Geplaatst door mark61
superta.

:vlammen: Alles ligt nooit alleen aan 1 persoon, dat ga je me nu ook niet wijsmaken. :fpotver:

tr_imparator
13-05-05, 00:27
Geplaatst door ~Panthera~
Ik denk dat het een kwestie is dat sommige mensen erg veel moeite met de replieken van elkaar hebben, en dat inderdaad tot behoorlijke misverstanden kan leiden.
De pest daarbij is: men ZIET elkaar niet, geen lichaamstaal etc, dus wordt men sneller achterdochtig over hetgeen gezegd wordt.
DAT werkt nog meer gedonder in de hand, en voor je het weet kan niemand er meer een touw aan vastknopen.

duidelijk? :)

beetje opdringend maar ja..maar het is toch maar een discussie op het net, waarom neemt men het zoo serieus(leeftijd denk ik dus)? Als ik af en toe verlies van de computer met vechten( street fighter) denk ik van ''het is maar een spel'' dus :fpuh:, we praten toch meestal gezellig met elkaar over zoveel dingen, dat een meningsverschilletje zoveel schade kan opleveren is gewoon triest..

~Panthera~
13-05-05, 00:29
Geplaatst door tr_imparator
beetje opdringend maar ja..maar het is toch maar een discussie op het net, waarom neemt men het zoo serieus(leeftijd denk ik dus)? Als ik af en toe verlies van de computer met vechten( street fighter) denk ik van ''het is maar een spel'' dus :fpuh:, we praten toch meestal gezellig met elkaar over zoveel dingen, dat een meningsverschilletje zoveel schade kan opleveren is gewoon triest..


HALLO IMP ! IK zit hier wel als MENS hoor, met alles wat erbij hoort, en ben geen streetfighter figuurtje. :fplet:

Jij toch ook niet, of vergis ik me ?
Als ik jou uitscheld voor verotte vis en je helemaal plat tegen de muur aanlul, voel jij je dan lekker ? :duivels:

het roept toch ook emoties op ?

mark61
13-05-05, 00:31
Geplaatst door ~Panthera~
:vlammen: Alles ligt nooit alleen aan 1 persoon, dat ga je me nu ook niet wijsmaken. :fpotver:

Heel leep. Nee ik houd haar niet verantwoordelijk voor WOIII. Wel voor drie gebroken jongenshartjes.

mark61
13-05-05, 00:34
Geplaatst door tr_imparator
beetje opdringend maar ja..maar het is toch maar een discussie op het net, waarom neemt men het zoo serieus(leeftijd denk ik dus)? Als ik af en toe verlies van de computer met vechten( street fighter) denk ik van ''het is maar een spel'' dus :fpuh:, we praten toch meestal gezellig met elkaar over zoveel dingen, dat een meningsverschilletje zoveel schade kan opleveren is gewoon triest..

Tsja, en sommigen nemen wel serieus wat ze zeggen. En wat tegen ze gezegd wordt. Het is daarbuiten al een kolerezooi genoeg, dus zoeken we hier uzlasma. Ga me niet vertellen dat jij niet hier zit inclusief je bagage van al die keer dat je kirildin daarbuiten door de een of andere gavur of de hele gavur hukumeti.

~Panthera~
13-05-05, 00:34
Geplaatst door mark61
Heel leep. Nee ik houd haar niet verantwoordelijk voor WOIII. Wel voor drie gebroken jongenshartjes.


Aggut, life's a bitch, and then you merry one. :hihi:

Ik zet even een jankmuziekje erbij op, goed ? :vlammen:

tr_imparator
13-05-05, 00:35
Geplaatst door ~Panthera~
HALLO IMP ! IK zit hier wel als MENS hoor, met alles wat erbij hoort, en ben geen streetfighter figuurtje. :fplet:

Jij toch ook niet, of vergis ik me ?
Als ik jou uitscheld voor verotte vis en je helemaal plat tegen de muur aanlul, voel jij je dan lekker ? :duivels:

het roept toch ook emoties op ?

van jou misschien wel, maar niet van een of andere randebiel :)

anders..nee..jaa...misschien..zie je wist ik wel tis gewoon de leeftijd :D

~Panthera~
13-05-05, 00:36
Geplaatst door mark61
Tsja, en sommigen nemen wel serieus wat ze zeggen. En wat tegen ze gezegd wordt. Het is daarbuiten al een kolerezooi genoeg, dus zoeken we hier uzlasma. Ga me niet vertellen dat jij niet hier zit inclusief je bagage van al die keer dat je kirildin daarbuiten door de een of andere gavur of de hele gavur hukumeti.

precies, ik zit hier aardig te uslasmaen en mijn kirikidayum gaat ook niet echt lekker. :moe:


:engel:

mark61
13-05-05, 00:37
Geplaatst door ~Panthera~
Aggut, life's a bitch, and then you merry one. :hihi:

Ik zet even een jankmuziekje erbij op, goed ? :vlammen:

Jah, vooral dat marryen. Das echt niet merry. Zou het dan toch allemaal door die vermaledijde vrouwen komen? Auw, niet slaan. Das geen taboe meer.

tr_imparator
13-05-05, 00:38
Geplaatst door mark61
Tsja, en sommigen nemen wel serieus wat ze zeggen. En wat tegen ze gezegd wordt. Het is daarbuiten al een kolerezooi genoeg, dus zoeken we hier uzlasma. Ga me niet vertellen dat jij niet hier zit inclusief je bagage van al die keer dat je kirildin daarbuiten door de een of andere gavur of de hele gavur hukumeti.


nee dat boek is gesloten voor maroc.nl

~Panthera~
13-05-05, 00:38
Geplaatst door tr_imparator
van jou misschien wel, maar niet van een of andere randebiel :)

anders..nee..jaa...misschien..zie je wist ik wel tis gewoon de leeftijd :D


ja jeetje Imp, voor hetzelfde geld vind je mij ook een randdebiel, en dan ?
Dan is alles wat ik zeg niet meer goed, want dat DENK je al bij voorbaat.
Das toch niet eerlijk ?

En je leeftijd heeft er geen ruk mee te maken, je kunt toch denken? :stout:

mark61
13-05-05, 00:39
Geplaatst door ~Panthera~
precies, ik zit hier aardig te uslasmaen en mijn kirikidayum gaat ook niet echt lekker. :moe:


:engel:

Je kirikwatte?

mark61
13-05-05, 00:40
Geplaatst door tr_imparator
nee dat boek is gesloten voor maroc.nl

Dat denk jij, maar in werkelijkheid her zaman yaninda tasiyorsun. Sirtinda. Siziyor her yerinden.

tr_imparator
13-05-05, 00:42
Geplaatst door ~Panthera~
ja jeetje Imp, voor hetzelfde geld vind je mij ook een randdebiel, en dan ?
Dan is alles wat ik zeg niet meer goed, want dat DENK je al bij voorbaat.
Das toch niet eerlijk ?

En je leeftijd heeft er geen ruk mee te maken, je kunt toch denken? :stout:

nee dat bedoel ik niet.. stel er komt een een of andere newby aan die roept en zegt heel veel naars over je..wat kan dat jou dan schelen..nu dat ik jou redelijk ken om maar bijvoorbeeld iemand te noemen,..is jou woord iets harder, snappie? en van dat leeftijd is maar een grapje hoor..ik zit mark te pesten :D

~Panthera~
13-05-05, 00:42
Geplaatst door mark61
Jah, vooral dat marryen. Das echt niet merry. Zou het dan toch allemaal door die vermaledijde vrouwen komen? Auw, niet slaan. Das geen taboe meer.

merry maakt niet merry nee, komt allemaal door die merry Mary's. :moe:
En ja, pijn is fijn, hoeven we het ook al niet meer over te hebben.
T wordt wel een eng klein discussieveldje eigenlijk. :blowen:
Maar weer terug naar de zin van het bestaan dus. :moe:

mark61
13-05-05, 00:44
Geplaatst door tr_imparator
nee dat bedoel ik niet.. stel er komt een een of andere newby aan die roept en zegt heel veel naars over je..wat kan dat jou dan schelen..nu dat ik jou redelijk ken om maar bijvoorbeeld iemand te noemen,..is jou woord iets harder, snappie? en van dat leeftijd is maar een grapje hoor..ik zit mark te pesten :D

Isj goed torunum. Ik wil niet brutaal zijn, maar jij bent de newby vergeleken bij Tomas. Dan moet je dus niet zo snel oordelen.

tr_imparator
13-05-05, 00:44
Geplaatst door mark61
Dat denk jij, maar in werkelijkheid her zaman yaninda tasiyorsun. Sirtinda. Siziyor her yerinden.


dat kan misschien wel, maar er staat toch niks in, nog niet.. ik hoor wel hier en daar dat ik er nog veel in ga schrijven..maar goed ik ben nog niet echt in aanraking geweest met het echt leven..zeg maar..

mark61
13-05-05, 00:45
Geplaatst door tr_imparator
dat kan misschien wel, maar er staat toch niks in, nog niet.. ik hoor wel hier en daar dat ik er nog veel in ga schrijven..maar goed ik ben nog niet echt in aanraking geweest met het echt leven..zeg maar..

21 yas yetiyor. Mensen worden al beïnvloed door wat voor hun geboorte rahimde gebeurt. Echt.

~Panthera~
13-05-05, 00:46
Geplaatst door tr_imparator
nee dat bedoel ik niet.. stel er komt een een of andere newby aan die roept en zegt heel veel naars over je..wat kan dat jou dan schelen..nu dat ik jou redelijk ken om maar bijvoorbeeld iemand te noemen,..is jou woord iets harder, snappie? en van dat leeftijd is maar een grapje hoor..ik zit mark te pesten :D

Newby ok, maar die beginnen meestal niet zo, en dat zijn meestal van die nitwits die hier alleen maar komen om even te spuien en daarna zie je ze nooit meer. dus hee..what the fuck ja.
Daar trek ik me ook niets van aan.
Maar dat kan je van Bofko en TonH niet zeggen, die zijn hier al heel lang.
En ik persoonlijk "ken" ze niet als beledigende mensen.
Als je eerlijk bent, jij ook niet, toch ?
En om die gaat het dus nu.
Ik snap je heus wel, maar doe nu niet, alsof je mij niet snapt ja ? :stout:

tr_imparator
13-05-05, 00:47
Geplaatst door mark61
Isj goed torunum. Ik wil niet brutaal zijn, maar jij bent de newby vergeleken bij Tomas. Dan moet je dus niet zo snel oordelen.

ik zei wat ik d8 over hem, en had ook gezegd wat ik denk over jou..en wat heb ik nou eigenlijk gezegd (zelfkritiek)...cuss newby :ego: <trots?!

~Panthera~
13-05-05, 00:48
Geplaatst door mark61
21 yas yetiyor. Mensen worden al beïnvloed door wat voor hun geboorte rahimde gebeurt. Echt.


Dat geloof jij ook echt ?
Had ik niet van je gedacht...

tr_imparator
13-05-05, 00:52
Geplaatst door mark61
21 yas yetiyor. Mensen worden al beïnvloed door wat voor hun geboorte rahimde gebeurt. Echt.

ga toch weg man..ik kijk altijd positief eerst, en dan nog een keer positief..eigenlijk ben ik een optimist..en heb altijd hoop, en neem nooit hoop weg..alleen als het niet anders kan..dan denk ik wat ik moet denken.

Wide-O
13-05-05, 01:02
Geplaatst door mark61
Heel leep. Nee ik houd haar niet verantwoordelijk voor WOIII. Wel voor drie gebroken jongenshartjes.

Oi ! :hihi:

Maar verder was het wel een volslagen kutdag hier ten BBS-e.

mark61
13-05-05, 01:02
Geplaatst door tr_imparator
ik zei wat ik d8 over hem, en had ook gezegd wat ik denk over jou..en wat heb ik nou eigenlijk gezegd (zelfkritiek)...cuss newby :ego: <trots?!

Het gaat hier denk ik meer over Ta dan over jou, maar goed, je weigerde ook Tomas antwoord te geven. Dat snap ik niet zo.

~Panthera~
13-05-05, 01:03
ik lul weer tegen de muur. :rolleyes:

http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/byedrop.gif

mark61
13-05-05, 01:05
Geplaatst door ~Panthera~
Dat geloof jij ook echt ?
Had ik niet van je gedacht...

Is dat pos of neg? In any case, daar ga je met je vooroordelen...

Kwam er ooit op door verslag over problemen met direct na geboorte geadopteerde Colombianen. Die schenen toch een tik van hun moeders ahum avontuurlijke leven meegekregen te hebben. Bijvoorbeeld. Nog afgezien van 1001 andere invloeden.

~Panthera~
13-05-05, 01:08
Geplaatst door mark61
Is dat pos of neg? In any case, daar ga je met je vooroordelen...

Kwam er ooit op door verslag over problemen met direct na geboorte geadopteerde Colombianen. Die schenen toch een tik van hun moeders ahum avontuurlijke leven meegekregen te hebben. Bijvoorbeeld. Nog afgezien van 1001 andere invloeden.

Is iets niet denken nu ook al een vooroordeel ? :hihi:

Lijkt me namelijk heel aannemelijk. je zit toch 9 maanden aardig af te luisteren. ;)

mark61
13-05-05, 01:08
Geplaatst door tr_imparator
ga toch weg man..ik kijk altijd positief eerst, en dan nog een keer positief..eigenlijk ben ik een optimist..en heb altijd hoop, en neem nooit hoop weg..alleen als het niet anders kan..dan denk ik wat ik moet denken.

Das mooi, maar je kan je nooit helemaal aan negatieve invloeden onttrekken. Dat hoeft ook niet bewust te zijn. Tenzij je een Perfect VoorbeeldMens bent natuurlijk.

Oh ik ga niet weg.

~Panthera~
13-05-05, 01:10
Geplaatst door Wide-O
Oi ! :hihi:

Maar verder was het wel een volslagen kutdag hier ten BBS-e.

:hihi: cheer up, chap !

mark61
13-05-05, 01:10
Geplaatst door ~Panthera~
Is iets niet denken nu ook al een vooroordeel ? :hihi:

Ja ja, smoesjes. U weet wat de uitdrukking 'Dat had ik niet' betekent.


Lijkt me namelijk heel aannemelijk. je zit toch 9 maanden aardig af te luisteren. ;)

Te voelen, meestressen, zuipen, ongelukkig wezen, lol hebben.

~Panthera~
13-05-05, 01:12
Geplaatst door mark61
Ja ja, smoesjes. U weet wat de uitdrukking 'Dat had ik niet' betekent.

Soms weet ik echt helemaal niks. :hihi:




Te voelen, meestressen, zuipen, ongelukkig wezen, lol hebben.

Nou, precies.
Niemand gaat mij vertellen, dat het geen invloed heeft.

Wide-O
13-05-05, 01:15
Geplaatst door ~Panthera~
HALLO IMP ! IK zit hier wel als MENS hoor, met alles wat erbij hoort, en ben geen streetfighter figuurtje. :fplet:

Jij toch ook niet, of vergis ik me ?
Als ik jou uitscheld voor verotte vis en je helemaal plat tegen de muur aanlul, voel jij je dan lekker ? :duivels:

het roept toch ook emoties op ?

Neewantditisinternetdustisallemaalnietecht enz. (combinatie van rolleyes en moe smiley gewenst).

Ik moet gaan slapen. Halen jullie Ton FF trug ? Jaja, leeftijd en zo (agism :ego: ) maar het was niet leuk. Het was bijzonder lullig.

En als ik maandag nog dezelfde drek lees van iQra dan kan dit BBS de pot op.

tr_imparator
13-05-05, 01:16
Geplaatst door mark61
Het gaat hier denk ik meer over Ta dan over jou, maar goed, je weigerde ook Tomas antwoord te geven. Dat snap ik niet zo.

ik moest ff terugkijken maar oke. ik was toch superduidelijk~~

2 dingen zei ik over hem


1) dat hij richting geeft aan mijn mening( door anders te formuleren, conlusies te trekken van niks, en door gedeeltes weg te laten)

2) dat hij vooral iets zegt over iemand anders zijn mening en dat hij in het midden zit met zijn mening, waardoor hij ons makkelijk kunnen beetnemen en wij niet hem ( ''argumentaal'')

Dat was toch duidelijk..en taouanza bedoelde hier hetzelfde..ik weet niet wat er in andere topics hebben afgespeeld gister? vanmorgen, ik was druk bezig toen..en Wide-O begrijp ik helemaal niet..beetje wazig dat hij over racisme begint..

Wide-O
13-05-05, 01:18
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi: cheer up, chap !

Ik ben als immer de vrolijkheid zelve :ego:

Nou ja, bijna dan.