PDA

Bekijk Volledige Versie : Kijktip



Spitsboef
14-05-05, 13:08
zaterdag 14 mei Nederland 3 om 22.30


De 21-jarige Nicolette, is net in Rotterdam gaan samenwonen met de Marokkaanse Mohammed. De verhuisdozen zijn nauwelijks uitgepakt of er lijkt een zware aanslag plaats te vinden in de Rotterdamse haven. Na veel speculaties gebeurt het nu dan toch echt in Nederland: tientallen dodelijke slachtoffers, enorme paniek en chaos. De ramp blijkt voor Nicolette nog indringender gevolgen te hebben als Mohammed wordt gearresteerd op verdenking van medeplichtigheid. Volledig overtuigd van de onschuld van haar vriend trekt Nicolette ten strijde tegen de vooroordelen, chaos en rechteloosheid, die plots in Nederland heerst. Gaandeweg stapelen zich echter aanwijzingen op dat Mohammed wel degelijk bij de zaak betrokken zou kunnen zijn. Nicolette wordt gedwongen een keuze te maken tussen het geloof in de liefde en de harde realiteit…

Spitsboef
14-05-05, 17:27
:denk:


ps:link voor de trailer Staatsgevaarlijk (http://www.omroep.nl/portal/telefilm/)

Couscousje
14-05-05, 17:37
Jezus, die trailer duurt net zo lang als de film.

Cc

GiovanniHN
14-05-05, 18:18
Ben wel benieuwd naar de film. Ik vraag me af hoe realistisch de film is en of Najib al wat beter kan acteren.

Joesoef
14-05-05, 18:25
Trailer van 10 minuten, ik hoef die tv-film niet meer te zien. De Moslim die je schoonzoon mag zijn blijkt toch zo een fundi te zijn. Leuke boodschap.

Couscousje
14-05-05, 18:27
Geplaatst door Joesoef
Trailer van 10 minuten, ik hoef die tv-film niet meer te zien. De Moslim die je schoonzoon mag zijn blijkt toch zo een fundi te zijn. Leuke boodschap.

LOL, dat was de film.

;)

Cc