PDA

Bekijk Volledige Versie : Nancy Ajram Banned From Marrakech



The_Reporter
14-05-05, 12:54
gewist

Tomas
14-05-05, 13:22
Egyptische pers meldt dat een libanese zangeres extreem veel mensen trok tijdens haar concert in Marokko. Zoveel dat de burgemeester een herhaling niet ziet zitten. Maar die egyptische journalist moet daarbij dan wel zo nodig vermelden dat deze zangeres niet kan tippen aan hun eigen grote ster? Dat is buitengewoon relevant?

mulan
14-05-05, 13:50
Geplaatst door Tomas
Egyptische pers meldt dat een libanese zangeres extreem veel mensen trok tijdens haar concert in Marokko. Zoveel dat de burgemeester een herhaling niet ziet zitten. Maar die egyptische journalist moet daarbij dan wel zo nodig vermelden dat deze zangeres niet kan tippen aan hun eigen grote ster? Dat is buitengewoon relevant?

Wat dacht jij,hij schrijft niet zomaar wat.

Tomas
14-05-05, 13:53
Geplaatst door mulan
Wat dacht jij,hij schrijft niet zomaar wat.

Die egyptische trekt zeker lang niet zoveel publiek?

mulan
14-05-05, 13:55
Geplaatst door Tomas
Die egyptische trekt zeker lang niet zoveel publiek?

Nee zij is dood :vreemd:

(ga je daar nu serieus op in? :maf: ,Tomas is verandert?)

Tomas
14-05-05, 13:59
Geplaatst door mulan
Nee zij is dood :vreemd:

(ga je daar nu serieus op in? :maf: ,Tomas is verandert?)

Oh, sorry.

Maar dat ik nooit serieus ben, zit bij jouw tussen de oren. Ik ben altijd serieus. En dat stomme gegrinnik van jou altijd, kwetst mij dan ook altijd enorm.

AARDIG
14-05-05, 15:07
Petje af voor Marrakech.

mulan
14-05-05, 16:18
Geplaatst door Tomas
Oh, sorry.

Maar dat ik nooit serieus ben, zit bij jouw tussen de oren. Ik ben altijd serieus. En dat stomme gegrinnik van jou altijd, kwetst mij dan ook altijd enorm.

Gegrinnik?Ik ben altijd bloedserieus en zeker bij jou ben ik op mijn hoede :engel: (ow bedoelde je dat?)

mark61
14-05-05, 16:34
Woodstock in Marokko. Ja ja, the times they are a-changing.

Klinkt een beetje als boeren die bang waren dat hun koeien geen melk meer zouden geven als zo'n dampende stoomtrein voorbijkwam.

mark61
14-05-05, 16:35
Geplaatst door AARDIG
Petje af voor Marrakech.

Petje af voor 100.000 fans.

mark61
14-05-05, 16:37
Geplaatst door Tomas
Die egyptische trekt zeker lang niet zoveel publiek?

Umm Kalthoum geldt als de grootste zangeres van de Arabische wereld aller tijden. Daarmee is ze een soort 'norm' geworden. Dat zowel zij als die journalist allebei Egyptisch zijn doet er niet zo toe.

Zo iemand hebben wij hier helemaal niet, denk ik. Maria Callas of zo voor de vorige generatie. Wel te vergelijken met de status van Lata Mangeshkar in India.

barneveld
14-05-05, 16:39
Geplaatst door mark61
Petje af voor 100.000 fans.

als je niets gewend bent om bloot te zien dan gaat ieder man op af het valt eigelijk wel mee 100.000

mark61
14-05-05, 17:07
Geplaatst door barneveld
als je niets gewend bent om bloot te zien dan gaat ieder man op af het valt eigelijk wel mee 100.000

Kom kom, niet zo negatief over Ajram's zangkunst.

barneveld
14-05-05, 17:12
Geplaatst door mark61
Kom kom, niet zo negatief over Ajram's zangkunst.

heb je de vidio clip niet gezien dan.de zang kunst verpest ze door haar kledij

mark61
14-05-05, 17:14
Geplaatst door barneveld
heb je de vidio clip niet gezien dan.de zang kunst verpest ze door haar kledij

Nee, ik ken die hele Ajram niet. Denk je werkelijk dat ze alleen voor haar lichaam komen?

barneveld
14-05-05, 17:27
Geplaatst door mark61
Nee, ik ken die hele Ajram niet. Denk je werkelijk dat ze alleen voor haar lichaam komen?

zij is een soort katja schuurmans

mark61
14-05-05, 17:35
Geplaatst door barneveld
zij is een soort katja schuurmans

Aha. Maar die kan helemaal niet zingen.

barneveld
14-05-05, 17:51
Geplaatst door mark61
Aha. Maar die kan helemaal niet zingen.

neny probeert het ook

Rabi'ah.
14-05-05, 19:10
Ik denk dat je Oem Koulthoum qua status inderdaad kunt vergelijken met Maria Callas, maar misschien ook met Amalia Rodrigues of Edith Piaf.

Zelf ben ik sinds kort helemaal gek op Warda.

Fayruz is ook heel goed, maar mij veel te zwaarmoedig.

Mijns inziens hadden ze zo'n groot event gewoon beter moeten beveiligen, dat had een hoop ellende kunnen voorkomen.

Veel Arabische popzangeressen vind ik qua muziek wel ok, maar dat geblondeerde haar met 3 kilo make-up en bijna geen kleren aan is ook niej echt mijn cup of tea.

Maar om dan meteen een concert af te lasten...........

Je zou denken dat er in Marokko wel grotere problemen op te lossen zijn dan een tidjelijke, collectieve festivalgekte.


Achja, de wereld door de ogen van de Marokkaanse overheid he. :rolleyes:


:moe:

barneveld
14-05-05, 19:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik denk dat je Oem Koulthoum qua status inderdaad kunt vergelijken met Maria Callas, maar misschien ook met Amalia Rodrigues of Edith Piaf.

Zelf ben ik sinds kort helemaal gek op Warda.

Fayruz is ook heel goed, maar mij veel te zwaarmoedig.

Mijns inziens hadden ze zo'n groot event gewoon beter moeten beveiligen, dat had een hoop ellende kunnen voorkomen.

Veel Arabische popzangeressen vind ik qua muziek wel ok, maar dat geblondeerde haar met 3 kilo make-up en bijna geen kleren aan is ook niej echt mijn cup of tea.

Maar om dan meteen een concert af te lasten...........

Je zou denken dat er in Marokko wel grotere problemen op te lossen zijn dan een tidjelijke, collectieve festivalgekte.


Achja, de wereld door de ogen van de Marokkaanse overheid he. :rolleyes:


:moe:

geef mij maar sabah. de tina turner van libanoen.

Rabi'ah.
14-05-05, 19:23
Geplaatst door barneveld
geef mij maar sabah. de tina turner van libanoen.

Die ken ik niet. Maar Natacha Atlas en Najwa Karam doen ook. :duim:

barneveld
14-05-05, 19:26
Geplaatst door Rabi'ah.
Die ken ik niet. Maar Natacha Atlas en Najwa Karam doen ook. :duim:

sabah is 70 jaar ongeveer, heeft stuk of 50 scheidingen gehad.nu heeft ze iemand van 34 jaar

~Panthera~
14-05-05, 19:33
Geplaatst door barneveld
sabah is 70 jaar ongeveer, heeft stuk of 50 scheidingen gehad.nu heeft ze iemand van 34 jaar



Goh, die heeft het voor elkaar. :hihi:

Rabi'ah.
14-05-05, 19:43
Geplaatst door barneveld
sabah is 70 jaar ongeveer, heeft stuk of 50 scheidingen gehad.nu heeft ze iemand van 34 jaar

Toe maar. :hihi:

De Arabische Liz Taylor?

Maar wat voor muziek maakt ze dan? Noem eens een hit van d'r.

barneveld
15-05-05, 16:28
Geplaatst door Rabi'ah.
Toe maar. :hihi:

De Arabische Liz Taylor?

Maar wat voor muziek maakt ze dan? Noem eens een hit van d'r.

clasic muziek,

dala3 ya dala3