PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan iemand mij bewijzen dat de VS 'nu' met opzet Israel steunt tegen de Palestijnen?



The_Reporter
15-05-05, 12:43
gewist

helly2002
15-05-05, 13:25
dat probleem wordt daar toch nooit never opgelost usa steunt wel meer zo is er gisteren een stuk op tv geweest over die 2 russische landen waar de regering er vanaf was geschopt.


ps hoe kan het dat de ouders van al die palastijnen gemiddeld 1200 dollar in drie maanden krygen als dat hun kind zichzelf opblaast .of is dat geen steunen :fpuh: beetje kort door de bocht om usa en israel overal de schuld van tegeven

taouanza
15-05-05, 13:42
Geplaatst door helly2002
dat probleem wordt daar toch nooit never opgelost usa steunt wel meer zo is er gisteren een stuk op tv geweest over die 2 russische landen waar de regering er vanaf was geschopt.


ps hoe kan het dat de ouders van al die palastijnen gemiddeld 1200 dollar in drie maanden krygen als dat hun kind zichzelf opblaast .of is dat geen steunen :fpuh: beetje kort door de bocht om usa en israel overal de schuld van tegeven

Hoeveel verdienen Israelische soldaten om Palestijnen te vermoorden slimmerik?

taouanza
15-05-05, 15:34
Geplaatst door iQra
Er zijn de afgelopen 3 jaar ongeveer 3000 palestijnen vermoord. Oftewel reken je winst maar uit. Palestijnen krijgen financiele hulp van isalmitische organistaies net zoals Israel geld krijgt die ingezameld is door kerken in europa en VS. Oftewel, dit komt er nog bij naast de miljardenhulp die Israel van de VS krijgt.

Israelische moeders schamen zich kapot als hun kinderen het leger in gaan.

Spoetnik
15-05-05, 16:08
Geplaatst door taouanza
Israelische moeders schamen zich kapot als hun kinderen het leger in gaan.

Het is verplicht..

sjaakie
15-05-05, 16:17
Geplaatst door taouanza
Hoeveel verdienen Israelische soldaten om Palestijnen te vermoorden slimmerik?

Ok vertel mij maar hoeveel een dienstplichtige aan salaris krijgt.
:(

barneveld
15-05-05, 16:38
Geplaatst door iQra
Olieprijs is het antwoord. Ik zal daar wat uitgebreider op terug komen.

kom, veteel ik heb nu tijd

barneveld
15-05-05, 17:27
zo dat is lang verhaal.

barneveld
15-05-05, 17:33
iqra
je bent zeker nieuw en je wil je zelf bewijzen.

barneveld
15-05-05, 17:36
:handbang: :duim:

barneveld
15-05-05, 17:43
ga door bijna tijd voor studio sport

helly2002
15-05-05, 18:03
Hoeveel verdienen Israelische soldaten om Palestijnen te vermoorden slimmerik?



tjah je kunt lullen watje wild zou beter zijn als er is wat meer naar oplossingen werdt gekeken dan al die haat jegens israel,maar dat probleem zal nooit opgelost worden geloof ik .als iemand aan de mensen komt waar ik van hou dan had ik echt geen geld nodig hoor.