PDA

Bekijk Volledige Versie : Gastsprekers Nmo Meetingpoint Gezocht!!!!



BELANGRIJK
15-05-05, 21:01
NMO MEETINGPOINT zoekt sprekers!!!!!!!!!!!!!!!

Beste mensen,


Het programma Meeting Point van de NMO (Nederlandse Moslim Omroep) is regelmatig op zoek naar sprekers die hun mening willen geven over diverse onderwerpen.

Klinken de volgende onderwerpen interessant?? Reageer dan snel!!!!
• Relaties
• Eerwraak
• Ben jij bezig met een onderneming in eigen land om vervolgens voorgoed terug te keren? Dan ben jij diegene die we zoeken!!!

Laat Nederland ook JOUW stem/ mening horen!!!!!

Meer informatie is te vinden op www.nmo.nl

Aarzel niet en meld je aan d.m.v. een mailtje [email protected] of bel naar 035-6774761 en vraag naar Frank!!!

Als je vragen hebt dan hoor ik het graag

Ik zou het ook heel erg op prijs stellen als dit bericht doorgemaild wordt!!!!!!

Alvast bedankt voor de te nemen moeite,

Wa Salamoe3alaikoem,

___________________________________

Tomas
15-05-05, 21:16
Ik wil best weleens proberen om uit te legen hoe, wanneer, met welke richting en hoelang je moet bidden, wat je wel wanneer en hoeveel mag eten, hoe je iemand mag moet aanspreken of groeten, wat je wel mag zeggen denken en/of doen. Hoe om te gaan met kafir's, zoogdieren en insecten. Welke taal je wel en niet mag spreken en/of schrijven. En dat je niets mag interpreteren enzo. Heb je daar wat aan? Of denk je, maakt niet uit we gaan toch allemaal naar de hel?

taouanza
15-05-05, 22:35
Geplaatst door Tomas
Ik wil best weleens proberen om uit te legen hoe, wanneer, met welke richting en hoelang je moet bidden, wat je wel wanneer en hoeveel mag eten, hoe je iemand mag moet aanspreken of groeten, wat je wel mag zeggen denken en/of doen. Hoe om te gaan met kafir's, zoogdieren en insecten. Welke taal je wel en niet mag spreken en/of schrijven. En dat je niets mag interpreteren enzo. Heb je daar wat aan? Of denk je, maakt niet uit we gaan toch allemaal naar de hel?

Stoer echt stoer!

Tomas
15-05-05, 22:43
Geplaatst door taouanza
Stoer echt stoer!

Was meer als geintje bedoeld. Maar als je 't stoer vind ook goed.

AARDIG
15-05-05, 22:45
Geplaatst door taouanza
Stoer echt stoer!

:hihi:

Orakel
15-05-05, 22:59
Geplaatst door BELANGRIJK
NMO MEETINGPOINT zoekt sprekers!!!!!!!!!!!!!!!

Klinken de volgende onderwerpen interessant?? Reageer dan snel!!!!
• Relaties
• Eerwraak
• Ben jij bezig met een onderneming in eigen land om vervolgens voorgoed terug te keren? Dan ben jij diegene die we zoeken!!!

Laat Nederland ook JOUW stem/ mening horen!!!!!



Laat ze fijn de kouwe koorts krijgen daar bij het NMO.
Waarom vragen ze niet om mensen die het willen hebben over globalisering, het milieu, de afbraak van de verzorginsstaat, het onderwijs of goede doelen?
Waarom persι weer van die uitgemolken onderwerpen?

Als je jezelf niet serieus neemt, reken er dan maar op dat je serieus genomen gaat worden.

GiovanniHN
15-05-05, 23:37
Geplaatst door Tomas
Ik wil best weleens proberen om uit te legen hoe, wanneer, met welke richting en hoelang je moet bidden, wat je wel wanneer en hoeveel mag eten, hoe je iemand mag moet aanspreken of groeten, wat je wel mag zeggen denken en/of doen. Hoe om te gaan met kafir's, zoogdieren en insecten. Welke taal je wel en niet mag spreken en/of schrijven. En dat je niets mag interpreteren enzo. Heb je daar wat aan? Of denk je, maakt niet uit we gaan toch allemaal naar de hel?

Hoe moet je omgaan met insecten? Want wij hebben nogal last van torren. Meestal spoel ik ze door de plee, maar is dat de correcte manier?

Tomas
15-05-05, 23:41
Geplaatst door GiovanniHN
Hoe moet je omgaan met insecten? Want wij hebben nogal last van torren. Meestal spoel ik ze door de plee, maar is dat de correcte manier?

Ik verwijs je nu toch even door naar Islam en meer, als je 't niet erg vindt.

mark61
16-05-05, 00:53
Zeg eh, mevrouw Belangrijk, is het een idee als uitzendingen van de NMO online te bekijken zijn? Dat kan bij bijna alle omroepen tegenwoordig. Of laat het budget dat niet toe?

AARDIG
16-05-05, 01:03
Wat is iedereen toch verbitter hierzo :lol: :hihi:

mark61
16-05-05, 01:32
Geplaatst door AARDIG
Wat is iedereen toch verbitter hierzo :lol: :hihi:

Hoezo? Ik wil fillempie kijken.

~Panthera~
16-05-05, 01:42
Geplaatst door mark61
Hoezo? Ik wil fillempie kijken.


http://nmo.omroep.nl/cgi/nmo/

:stomp:

AARDIG
16-05-05, 01:43
Geplaatst door mark61
Hoezo? Ik wil fillempie kijken.

:vreemd: :hihi:

mark61
16-05-05, 01:43
Geplaatst door ~Panthera~
http://nmo.omroep.nl/cgi/nmo/

:stomp:

Ja daar was ik net ook. Maar waar zitten die fillempies dan? Die zijn er niet toch? Ik wil Kaouthar Darmoni wel ff zien. Schit-te-rend mens.

~Panthera~
16-05-05, 01:48
Geplaatst door mark61
Ja daar was ik net ook. Maar waar zitten die fillempies dan? Die zijn er niet toch? Ik wil Kaouthar Darmoni wel ff zien. Schit-te-rend mens.

Op TV klikken, en dan een onderwerp uitkiezen, op MEER drukken en dan kun je rechts bovenaan zien of de uitzending ervan op het net staat.

kaouthar was prachtig ja. :D

mark61
16-05-05, 01:57
Geplaatst door ~Panthera~
Op TV klikken, en dan een onderwerp uitkiezen, op MEER drukken en dan kun je rechts bovenaan zien of de uitzending ervan op het net staat.

kaouthar was prachtig ja. :D

Das aardig van je, maar waar staat 'meer'? Je bedoelt 'lees verder'? Nou en dan zie ik niks op het net staan. Al heb je natuurlijk ook uitzendinggemist.nl of zoiets. We zoeken verder.

~Panthera~
16-05-05, 01:59
Geplaatst door mark61
Das aardig van je, maar waar staat 'meer'? Je bedoelt 'lees verder'? Nou en dan zie ik niks op het net staan. Al heb je natuurlijk ook uitzendinggemist.nl of zoiets. We zoeken verder.

Ja, lees verder en waar je dan staat, naar beneden naar Archief.
Overzicht alle afleveringen, dan kies je er 1, en weer: lees meer, en dan rechts bovenaan staat dan of je het online kunt zien.
Niet bij ALLE afleveringen kan het dus.

mark61
16-05-05, 02:12
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, lees verder en waar je dan staat, naar beneden naar Archief.
Overzicht alle afleveringen, dan kies je er 1, en weer: lees meer, en dan rechts bovenaan staat dan of je het online kunt zien.
Niet bij ALLE afleveringen kan het dus.

Das een cirkelverwijzing mop. Dan kom je weer terug bij de tekst. Op uitzendinggemist is alleen aflevering 1 van de Dialoog met TvG te zien.

~Panthera~
16-05-05, 02:24
Geplaatst door mark61
Das een cirkelverwijzing mop. Dan kom je weer terug bij de tekst. Op uitzendinggemist is alleen aflevering 1 van de Dialoog met TvG te zien.

TV
De Dialoog
Archief overzicht alle afleveringen
In dialoog met Theodor Holman
lees verder

rechts bovenaan ??

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/nmo.jpg

mark61
16-05-05, 02:27
Geplaatst door ~Panthera~
TV
De Dialoog
Archief overzicht alle afleveringen
In dialoog met Theodor Holman
lees verder

rechts bovenaan ??

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/nmo.jpg

Oh ja joh, dank voor de moeite. Hoe doe jij dat allemaal met zo'n mooi pijltje op de printscreen?

Maar ik wil natuurlijk niet die leipe griezel van een holman zien, maar kaouthar. Geduld dus. tot de herhaling as. zaterdag bijvoorbeeld.

~Panthera~
16-05-05, 02:29
Geplaatst door mark61
Oh ja joh, dank voor de moeite. Hoe doe jij dat allemaal met zo'n mooi pijltje op de printscreen?

Maar ik wil natuurlijk niet die leipe griezel van een holman zien, maar kaouthar. Geduld dus. tot de herhaling as. zaterdag bijvoorbeeld.


Paint Shop Pro. :hihi:

Gelukt dus. :fpetaf:

mark61
16-05-05, 02:32
Geplaatst door ~Panthera~
Paint Shop Pro. :hihi:

Gelukt dus. :fpetaf:

Vermoeiende bizniz. Heb je je al aangemeld voor je mening over eerwraak? Dat de hele familie Banderas achter je aanzit enzo?

Ik ga slapen! :zwaai:

~Panthera~
16-05-05, 02:39
Geplaatst door mark61
Vermoeiende bizniz. Heb je je al aangemeld voor je mening over eerwraak? Dat de hele familie Banderas achter je aanzit enzo?

Ik ga slapen! :zwaai:




Waarvoor dacht je dat die schrank was ? :stout:
Er IS geen familie Banderas meer...




Pit ze ! :zwaai:

Ron Haleber
16-05-05, 08:37
Geplaatst door mark61
Das aardig van je, maar waar staat 'meer'? Je bedoelt 'lees verder'? Nou en dan zie ik niks op het net staan. Al heb je natuurlijk ook uitzendinggemist.nl of zoiets. We zoeken verder.


Ja het is enorm klote met dat uitzendinggemist...

Dokwerk NPS had een heel leuke uitzending over jonge Marokkanen in R'dam... "Ik heet Mohamed"... Zag stukkie ervan, heel erg geinig - veel geram...

Zit al een maand te zoeken. Niks! Blijkt me ineens dat ze zaterdagochtend vroeg het ding stiekem na een maand hebben uitgezonden... Maar weer niet terug op het net...

taouanza
16-05-05, 11:09
Geplaatst door ~Panthera~
Op TV klikken, en dan een onderwerp uitkiezen, op MEER drukken en dan kun je rechts bovenaan zien of de uitzending ervan op het net staat.

kaouthar was prachtig ja. :D

Ja he wat een verademing vergeleken met de bagger waar je tegenwoordig me om de oren wordt geslagen.
Ik heb echt genoten van haar.

Julien
16-05-05, 11:42
Geplaatst door mark61
Ja daar was ik net ook. Maar waar zitten die fillempies dan? Die zijn er niet toch? Ik wil Kaouthar Darmoni wel ff zien. Schit-te-rend mens.

K Darmoni is een prachtmens :) mooi accentje, slim en nog knap ook.

taouanza
16-05-05, 11:50
Geplaatst door Julien
K Darmoni is een prachtmens :) mooi accentje, slim en nog knap ook.

vooral het accentje he?

En dan die dombos die beweren dat ze zei dat vrouwen hun bazen moeten verleiden. Echt dom dom dom.

Julien
16-05-05, 11:58
Geplaatst door taouanza
vooral het accentje he?

En dan die dombos die beweren dat ze zei dat vrouwen hun bazen moeten verleiden. Echt dom dom dom.

ja idd veel journalisten zijn echt te dom voor woorden; die verdraaien je woorden zelfs als je het voor ze uitkauwt. (bijv. Barend&vDorp).. ik snap niet waarom zo'n intelligente vrouw als zij niet meer aandacht krijgt in de "autochtone" media.. Hirsi Ali kan nog heel veel van haar leren! Misschien cursusje buikdansen voor Ayaan?? :hihi:

taouanza
16-05-05, 12:25
Geplaatst door Julien
ja idd veel journalisten zijn echt te dom voor woorden; die verdraaien je woorden zelfs als je het voor ze uitkauwt. (bijv. Barend&vDorp).. ik snap niet waarom zo'n intelligente vrouw als zij niet meer aandacht krijgt in de "autochtone" media.. Hirsi Ali kan nog heel veel van haar leren! :

Nou dat heeft ze zelf ook goed uitgelegd.



Misschien cursusje buikdansen voor Ayaan?? :hihi

Ooit aan een carriere gedacht als horrorfilmmaker?
Je hebt goeie ideeen.:duim:

Rabi'ah.
16-05-05, 12:29
Geplaatst door taouanza

Ooit aan een carriere gedacht als horrorfilmmaker?
Je hebt goeie ideeen.:duim:

:haha:

Je maakt mijn dag goed! :D

Rabi'ah.
16-05-05, 12:31
Maar Taou en Juul hebben gelijk, Kaouthar was. :duim:

Intelligent, knap, charmant, genuanceerd en zowel kritisch tegenover moslims als tegenover het Westen.

Dus niet zo'n muts die doet alsof alles van het Westen geweldig is, maar ook niet iemand die het steeds heeft over het verdorven Westen blablabla.

@ Taou: Zullen wij een keer samen naar Meetingpoint gaan? :duivels:

taouanza
16-05-05, 12:33
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar Taou en Juul hebben gelijk, Kaouthar was. :duim:

Intelligent, knap, charmant, genuanceerd en zowel kritisch tegenover moslims als tegenover het Westen.

Dus niet zo'n muts die doet alsof alles van het Westen geweldig is, maar ook niet iemand die het steeds heeft over het verdorven Westen blablabla.

@ Taou: Zullen wij een keer samen naar Meetingpoint gaan? :duivels:

Ik heb er over nagedacht maar je ik heb er naar gekeken en toch maar van af gezien. Het is echt voor autochtonen gemaakt van kijk hoe braaf we zijn. Zo komt het bij mij over.
Want ze gaan nergens diep op in en laten mensen niet uitpraten.
Oh zo bang voor een afwijkende mening.

Ps: Het feit dat we haar zo geweldig vinden is natuurlijk puur krabbenmentaliteit.:rolleyes:

Rabi'ah.
16-05-05, 12:34
Geplaatst door taouanza
Ik heb er over nagedacht maar je ik heb er naar gekeken en toch maar van af gezien. Het is echt voor autochtonen gemaakt van kijk hoe braaf we zijn. Zo komt het bij mij over.
Want ze gaan nergens diep op in en laten mensen niet uitpraten.
Oh zo bang voor een afwijkende mening.

Maar wij kunenn dan tohc laten zien dat we niet rbaaf zijn?

Een soort live maroc.nl. :hihi:

Tomas
16-05-05, 12:35
Geplaatst door Rabi'ah.

Dus niet zo'n muts die doet alsof alles van het Westen geweldig is, maar ook niet iemand die het steeds heeft over het verdorven Westen blablabla.


Saai dus. Maar wel knap?

Rabi'ah.
16-05-05, 12:36
Geplaatst door Tomas
Maar wel knap?

Heel yeah.:jeweetog:

Tunesisch temperament gecombineerd met een zeer charmant Frans accent. :wink:





Damn, wat ben ik exotistisch bezig vandaag . :moe:

taouanza
16-05-05, 12:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar wij kunenn dan tohc laten zien dat we niet rbaaf zijn?

Een soort live maroc.nl. :hihi:

Daar is Nederland niet klaar voor.
Wil je de AIVD op je dak??

Ron Haleber
16-05-05, 12:52
Geplaatst door taouanza
Daar is Nederland niet klaar voor.
Wil je de AIVD op je dak??

Alsof je ons Nederlanders niet al een jaar hier aan het klaarstomen bent?

Maak er maar lekker Marokko.nl van. Stevig schelden op die gemene koeffaar! Heb je je goed in getraind! :haha:

taouanza
16-05-05, 12:57
Geplaatst door Ron Haleber
Alsof je ons Nederlanders niet al een jaar hier aan het klaarstomen bent?

Maak er maar lekker Marokko.nl van. Stevig schelden op die gemene koeffaar! Heb je je goed in getraind! :haha:

Dit is Maroc.nl

Ron Haleber
16-05-05, 13:42
Geplaatst door taouanza
Dit is Maroc.nl

Weet'k maar de moslima's zijn hier te netjes - op Marokko.nl daar luchten ze echt hun hart!



Doe je het - moet ik foead ff bellen dat jullie komen?

Zal ik hem zeggen dat jij ook nog een paar van je koeffaar meeneemt? DoeSSchate lijkt me goed voor je om op te schelden!

taouanza
16-05-05, 13:53
Geplaatst door Ron Haleber
Weet'k maar de moslima's zijn hier te netjes - op Marokko.nl daar luchten ze echt hun hart!





:moe:

MO_NL
17-05-05, 12:54
Fouad is vervangen

Ron Haleber
17-05-05, 13:21
Geplaatst door MO_NL
Fouad is vervangen

Mo ben jij hem opgevolgd?

Dan zullen Rabiah en Taouanza zeker langskomen!

taouanza
17-05-05, 13:24
Geplaatst door Ron Haleber
Mo ben jij hem opgevolgd?

Dan zullen Rabiah en Taouanza zeker langskomen!

Nee Imad el Kaka maar die ken ook wel feller dan bij Meetingpoint.