PDA

Bekijk Volledige Versie : VS waarschuwen Noord-Korea



~Panthera~
16-05-05, 00:22
VS waarschuwen Noord-Korea

WASHINGTON - De Amerikaanse regering heeft zondag Noord-Korea gewaarschuwd geen kernwapen te testen. Zo'n stap zou er toe kunnen leiden dat de Verenigde Staten en bondgenoten nieuwe strafmaatregelen zullen nemen tegen het regime in Pyongyang. Dat zei de Amerikaanse nationale veiligheidsadviseur Stephen Hadley.


Hij wilde in een vraaggesprek met het televisieprogramma Fox News niet zeggen welke stappen Washington dan zal nemen tegen het stalinistische land. Volgens Hadley is de Japanse regering echter tot de conclusie gekomen dat in zo'n geval de zaak wordt doorverwezen naar de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties en dat sancties kunnen volgen.

sphinx
16-05-05, 12:15
Geplaatst door ~Panthera~
VS waarschuwen Noord-Korea

WASHINGTON - De Amerikaanse regering heeft zondag Noord-Korea gewaarschuwd geen kernwapen te testen. Zo'n stap zou er toe kunnen leiden dat de Verenigde Staten en bondgenoten nieuwe strafmaatregelen zullen nemen tegen het regime in Pyongyang. Dat zei de Amerikaanse nationale veiligheidsadviseur Stephen Hadley.


Hij wilde in een vraaggesprek met het televisieprogramma Fox News niet zeggen welke stappen Washington dan zal nemen tegen het stalinistische land. Volgens Hadley is de Japanse regering echter tot de conclusie gekomen dat in zo'n geval de zaak wordt doorverwezen naar de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties en dat sancties kunnen volgen.



welke sancties wouden ze opleggen dan
ik dacht dat ze dat al hadden gedaan

~Panthera~
16-05-05, 14:08
Geplaatst door sphinx
welke sancties wouden ze opleggen dan
ik dacht dat ze dat al hadden gedaan


Weet ik het ? misschien gooien ze er wel meteen een bom op. :moe:
Is nogal IN, tegenwoordig.

tr_imparator
16-05-05, 16:51
Geplaatst door ~Panthera~
Weet ik het ? misschien gooien ze er wel meteen een bom op. :moe:
Is nogal IN, tegenwoordig.

:maf3:

korea gooit een bom terug ..? en niet een kleine ook..misschien wel iets kernachtigs~~..you never know..

Pixelshade
16-05-05, 17:31
foei kim

~Panthera~
16-05-05, 19:13
Geplaatst door tr_imparator
:maf3:

korea gooit een bom terug ..? en niet een kleine ook..misschien wel iets kernachtigs~~..you never know..



dan hebben we allemaal een blaauw petje. :moe: