PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag joodse extremisten op al-Aqsa-moskee verijdeld



MO_NL
16-05-05, 19:36
http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1alaqsa.jpg
Al-Aqsa Moskee

JERUZALEM - De Israëlische politie heeft vorige maand negen joodse extremisten aangehouden die verdacht werden van het voorbereiden van een aanslag met een raket op de al-Aqsa-moskee in Jeruzalem. Dat hebben bronnen binnen de Israëlische veiligheidsdiensten maandag onthuld. De moskee is een van de heiligste plaatsen van de islam.

De arrestaties vonden plaats nadat de binnenlandse veiligheidsdienst Shin Beth had ontdekt dat de mannen van plan waren een of meer antitankraketten te kopen. Ook probeerden zij aan granaten te komen. Een van de negen zou bovendien bezig zijn geweest met plannen voor het kopen van een op afstand bestuurbaar vliegtuigje, dat hij wilde volstoppen met explosieven. Het plan was om het toestelletje te laten neerstorten op of bij de moskee.

bron: ANP

dj-WelloW
04-11-09, 18:31
salaam en gegroet :)

ik moet toch even aangeven dat de dome of rock geen Al- Aqsa moskee is.

zie hier een filmpje over hoe de zionisten en joden ons willen misleiden


www.youtube.com/watch?v=UW7XVon2sy4

verspreid het nieuws of de link en wees gewaarschuwt

aleikoem salaam

dj-WelloW
04-11-09, 18:32
gewaarscchuwd met een -d :)

ronald
04-11-09, 19:17
salaam en gegroet :)

ik moet toch even aangeven dat de dome of rock geen Al- Aqsa moskee is.

zie hier een filmpje over hoe de zionisten en joden ons willen misleiden




Zionisten? Joden?? Welke zionisten of Joden? Je hebt zo te merken jezelf schuldig gemaakt aan het mixen en ruim nemen van bepaalde termen.

DNA
04-11-09, 19:33
Zionisten? Joden?? Welke zionisten of Joden? Je hebt zo te merken jezelf schuldig gemaakt aan het mixen en ruim nemen van bepaalde termen.

:lol:


nee, dat waren geen zionisten of joden die Al Aksa mosque willen aanvallen :

slechts marsmannetjes !

dj-WelloW
04-11-09, 19:40
@ronald


zionisten en joden werken samen om de Al-AQSA moskee expres niet in beeld te brengen door Qubba al Sakhrah (Dome of the Rock - Goudenkoepel) te laten zien dan de werkelijke AL-AQSA-moskee om hun zogenaamde tempel te bouwen onder valse bedoelingen zodat ze de Qubba al Sakhrah (Dome of the Rock -Goudenkoepel)...

zie de link dan begrijp je wat ik bedoel: youtube.com/watch?v=UW7XVon2sy4

gegroet,

ronald
04-11-09, 20:26
@ronald


zionisten en joden werken samen om de Al-AQSA moskee expres niet in beeld te brengen door Qubba al Sakhrah (Dome of the Rock - Goudenkoepel) te laten zien dan de werkelijke AL-AQSA-moskee om hun zogenaamde tempel te bouwen onder valse bedoelingen zodat ze de Qubba al Sakhrah (Dome of the Rock -Goudenkoepel)...

zie de link dan begrijp je wat ik bedoel: youtube.com/watch?v=UW7XVon2sy4

gegroet,

Hoe kom je daar nou bij? Ten eerste is het commentaar bij het filmpje afkomstig van Christenen. In Israel spreekt men gewoon niet over de Omar-"moskee" maar over de Al-Aksa Aáharif. Dat is het gebouw met het gouden dak en de Rots erin, wat geen moskee is. Het gebouw even verderop is de Omar-moskee wat wel een moskee is. Ik weet dus niet wat je wilt zeggen. Je lijkt zelf een beetje in de war.
Dat de Derde Tempel op de Tempel berg zal komen te staan is al vanaf het begin bekend. Ver voor het ontstaan van de Islam. Ten spijt voor wie, en wat dan ook.