PDA

Bekijk Volledige Versie : Verliefde man ketent meisje aan zich



Marsipulami
17-05-05, 14:09
Verliefde man ketent meisje aan zich


08:47:42

Liefde drijft sommigen tot uitersten. Zo ook bij een smoorverliefde Zuid-Koreaan. Die was dermate bang dat zijn nieuwe geliefde, een Japans meisje, er vandoor zou gaan, dat hij besloot haar aan zich vast te ketenen. Dit ruim drie weken lang. De man is nu opgepakt wegens ontvoering.

"Ik was zo verliefd, ik wilde de hele tijd bij haar zijn", aldus de 29-jarige straatverkoper tegenover de Japanse politie. Hij ontmoette het meisje op het internet. Tijdens de ontvoering bedreigde de Zuid-Koreaan de Japanse meermaals met de dood als ze niet wat aardiger tegen hem zou gaan doen. Uiteindelijk wist ze gisteren, na drie weken vast te hebben gezeten, te ontsnappen.

Eerder bleek een 24-jarige Japanner een meisje drie maanden bij zich te hebbben gehouden. Ook dat gebeurde na contact via internet. De man had het meisje een hondenriem omgedaan, zo bekende hij tegenover de politie.
17/05/2005 - fok.nl

wytze
17-05-05, 15:14
die japanse meiden maken het er ook wel zelf naar. ze staan nota bene in de rij om bij een bondage fotograaf op sessie te mogen. :roken:

las ik laatst

MarinadeMix
17-05-05, 15:27
Wat romantisch :D

~Panthera~
17-05-05, 17:58
Volgens mij heeft ie SM niet echt goed begrepen. :hihi: