PDA

Bekijk Volledige Versie : Man aangehouden na bezoek New Yorks damestoilet



Bofko
18-05-05, 15:07
MUNTENDAM/NEW YORK - "Ik werd behandeld alsof ik een moord had gepleegd." De 44-jarige Frits Wolthuis uit het Groningse Muntendam heeft voorlopig zijn buik wel even vol van New York. Zes agenten pakten hem vorige week tijdens zijn vakantie in de Amerikaanse metropool op na een onschuldig bezoek aan het damestoilet.

Wolthuis kwam net uit een café, toen hij midden op straat plotseling hoge nood kreeg. Hij vluchtte het eerste het beste toiletgebouw in, maar omdat alle herentoiletten bezet waren, zocht hij in allerijl zijn heil bij de dames-wc's.

"Dat had ik beter niet kunnen doen", zei de Groninger woensdag. Na oog in oog te hebben gestaan met een kwartet woedende vrouwen werd hij overmeesterd door zes agenten. "Ze deden alsof ik een zware crimineel was. Ik moest me omdraaien en met mijn handen tegen de muur gaan staan", aldus Wolthuis. "Ik werd gefouilleerd en moest mijn paspoort overhandigen. Een van die agenten dreigde zelfs met de gevangenis." Volgens de ongelukkige toiletganger is zijn angstige blik zijn redding geweest. "Ze lieten me uiteindelijk zonder boete weer gaan. Waarschijnlijk omdat ik zo vreselijk bang was", vermoedt hij.

De Groninger heeft burgemeester Bloomberg van New York per mail om opheldering gevraagd. "En ik wilde weten of ik Amerika nog wel in kom. Ze hebben tenslotte al mijn gegevens genoteerd." Voorlopig zit een reisje naar de Verenigde Staten er in ieder geval niet in. "Ik heb het wel even gehad met Amerika."

nu.nl

delirious
18-05-05, 15:12
Geplaatst door Bofko
MUNTENDAM/NEW YORK - "Ik werd behandeld alsof ik een moord had gepleegd." De 44-jarige Frits Wolthuis uit het Groningse Muntendam heeft voorlopig zijn buik wel even vol van New York. Zes agenten pakten hem vorige week tijdens zijn vakantie in de Amerikaanse metropool op na een onschuldig bezoek aan het damestoilet.

Wolthuis kwam net uit een café, toen hij midden op straat plotseling hoge nood kreeg. Hij vluchtte het eerste het beste toiletgebouw in, maar omdat alle herentoiletten bezet waren, zocht hij in allerijl zijn heil bij de dames-wc's.

"Dat had ik beter niet kunnen doen", zei de Groninger woensdag. Na oog in oog te hebben gestaan met een kwartet woedende vrouwen werd hij overmeesterd door zes agenten. "Ze deden alsof ik een zware crimineel was. Ik moest me omdraaien en met mijn handen tegen de muur gaan staan", aldus Wolthuis. "Ik werd gefouilleerd en moest mijn paspoort overhandigen. Een van die agenten dreigde zelfs met de gevangenis." Volgens de ongelukkige toiletganger is zijn angstige blik zijn redding geweest. "Ze lieten me uiteindelijk zonder boete weer gaan. Waarschijnlijk omdat ik zo vreselijk bang was", vermoedt hij.

De Groninger heeft burgemeester Bloomberg van New York per mail om opheldering gevraagd. "En ik wilde weten of ik Amerika nog wel in kom. Ze hebben tenslotte al mijn gegevens genoteerd." Voorlopig zit een reisje naar de Verenigde Staten er in ieder geval niet in. "Ik heb het wel even gehad met Amerika."

nu.nl

Another 4 years of paranoide behaviour. The war on Toilets. :D

observer
18-05-05, 15:50
wat een sukkel alsof je hier zomaar een damestoilet in kan lopen

oke ze treden wat steviger op maar kans dat een of andere debiel gewapend is is daar groter

~Panthera~
18-05-05, 16:11
Geplaatst door delirious
Another 4 years of paranoide behaviour. The war on Toilets. :D


:gsm: "we found a man here, armed with a dick" :hihi:

Bofko
18-05-05, 16:19
Geplaatst door ~Panthera~
:gsm: "we found a man here, armed with a dick" :hihi:


" Ok men, boss said we have to disarm the fucker "

Simon
18-05-05, 16:27
Geplaatst door observer
wat een sukkel alsof je hier zomaar een damestoilet in kan lopen


... Oh dat doe ik ook wel eens ... en ook invaliden toiletten mijd ik niet. Al die apartheid! Goed te weten dat je dan in New York in de boeien geslagen kan worden.

AARDIG
18-05-05, 17:53
Helemaal mee eens :duim:

~Panthera~
18-05-05, 18:12
Geplaatst door Bofko
" Ok men, boss said we have to disarm the fucker "


"ok, get a grip on his merchandise"

delirious
18-05-05, 18:15
Geplaatst door ~Panthera~
"ok, get a grip on his merchandise"

We have a dmd (dick of mass destruction) here call the b-squad. :gek:

nl-x
18-05-05, 19:17
Strike 1 tellen we alvast.

delirious
18-05-05, 19:26
Geplaatst door nl-x
Strike 1 tellen we alvast.

Let op, binnenkort komt deze toiletterrorist zijn verhaal bij BvD vertellen.
Ben benieuwd. :)