PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedenk een naam voor de nieuwe show van Najib Amhali bij de VARA!



MO_NL
20-05-05, 10:39
Najib Amhali krijgt televisieshow bij de VARA

http://www.zwartekat.nl/grfx/2005-05-20-amhali-pjgdesign.jpg
Amhali glimt van trots!


HILVERSUM (ANP) - Najib Amhali krijgt een eigen televisieshow bij de VARA. Het programma wordt vanaf 2006 uitgezonden. De naam van het programma is nog niet bekend. De VARA wil in ieder geval een serie van tien afleveringen maken, maakte de omroep vrijdag bekend.

Najib Amhali werd in 1971 geboren in Marokko, maar groeide op in Nederland. Hij speelde in verscheidene films. Beter bekend is hij als cabaretier. In 1998 won hij het Leids Cabaret Festival. Sindsdien trekt hij met zijn shows met veel succes door het land.

Of de show van Amhali op de zaterdagavond, het tijdstip van het weggevallen Kopspijkers, wordt uitgezonden is nog niet bekend. ,,De inhoud en de programmering moet nu worden uitgewerkt. Er is wel iets bekend, maar dat kan volgende week wel weer veranderen. Het is prematuur daar nu al iets over te zeggen'', aldus een woordvoerder van de VARA.

De omroep is nog steeds in gesprek met Spijkerman en de cabaretiers die aan zijn programma meewerkten. De VARA liet bij het aangekondigde vertrek van Jack Spijkerman naar Tien, de nieuwe zender van John de Mol, weten de presentator aan zijn contract te houden. Veel van de cabaretiers toonden zich bij voorbaat niet enthousiast om Spijkerman te volgen naar de commerciële zender.

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00
Fragment uit de show "Vol = Vol"

Bron: ANP

Doe een voorspelling, gaat ie slagen of gaat ie falen?

delirious
20-05-05, 10:44
Geplaatst door MO_NL
Najib Amhali krijgt televisieshow bij de VARA

http://www.zwartekat.nl/grfx/2005-05-20-amhali-pjgdesign.jpg
Amhali glimt van trots!



Doe een voorspelling, gaat ie slagen of gaat ie falen?

Ik hoop dat hij zal slagen. :lole:
Its a funny Motha!!.
Maar ik heb ook gehoord dat J.Spijkerman hem bij Talpa wil hebben.
Of het waar is weet ik niet, vanmorgen gehoord op 538. :D

IbnRushd
20-05-05, 10:49
Geplaatst door MO_NL
Najib Amhali krijgt televisieshow bij de VARA

http://www.zwartekat.nl/grfx/2005-05-20-amhali-pjgdesign.jpg
Amhali glimt van trots!


HILVERSUM (ANP) - Najib Amhali krijgt een eigen televisieshow bij de VARA. Het programma zal vanaf 2006 worden uitgezonden. De naam van het programma is nog niet bekend.


De zwetende mocro, zou een leuk naampie voor 'm zijn. Ik heb één keer zijn optreden gezien. Op tv natuurlijk. En hij liept té zwéten..., niet normaal dacht ik toen.

delirious
20-05-05, 11:10
Geplaatst door IbnRushd
De zwetende mocro, zou een leuk naampie voor 'm zijn. Ik heb één keer zijn optreden gezien. Op tv natuurlijk. En hij liept té zwéten..., niet normaal dacht ik toen.

Heb jij alleen op het zweten gelet?
Je hebt wat gemist man! :)

IbnRushd
20-05-05, 11:19
Geplaatst door delirious
Heb jij alleen op het zweten gelet?
Je hebt wat gemist man! :)

Ach.. daar kun je ook omlachen :D

delirious
20-05-05, 12:46
Geplaatst door Marruecos
"Tfoe"

Als naam voor z'n show.

:duim: Goeie naam !

Het_Is_Lent
20-05-05, 12:50
Amhalig :maf:


L@vita

delirious
20-05-05, 12:53
Geplaatst door Marruecos
K vind het een spuug-lelijke naam. ;)

Denk je dat de Vara erin trapt.
"El Vara " btw is toch Marrokaanse straattaal voor Homosexuele neigingen.
:hihi:

taouanza
20-05-05, 13:19
Geplaatst door MO_NL
[Doe een voorspelling, gaat ie slagen of gaat ie falen? [/B]

:moe: