PDA

Bekijk Volledige Versie : Pianoman krijgt piano



~Panthera~
20-05-05, 23:38
Pianoman krijgt piano

Uitgegeven: 20 mei 2005 20:45
Laatst gewijzigd: 20 mei 2005 20:47

LONDEN - De mysterieuze 'pianoman' heeft een piano in zijn kamer gekregen. Artsen hopen met muziek en therapieën contact te kunnen leggen met de man, die op 7 april doorweekt op een Engels strand was aangetroffen. Dat meldde de Britse omroep BBC vrijdagavond.

Omdat de man niet spreekt, is over zijn lot niets bekend. Hij werd opgenomen in een beveiligde afdeling van een psychiatrisch instituut. Daar bleek dat hij achter een piano opbloeide.


Ruim duizend mensen van over de hele wereld kwamen met informatie over de mogelijke afkomst van de pianoman. De politie trekt de tips na.



Tja, ze hadden hem natuurlijk ook een drumstel kunnen geven. :moe:
Logisch.

tr_imparator
20-05-05, 23:45
Geplaatst door ~Panthera~


Tja, ze hadden hem natuurlijk ook een drumstel kunnen geven. :moe:
Logisch.

:lol:


nu nog een microfoon..dan kunnen ze ontdekken dat hij ook kan praten...:hihi: Ik kan het weten, hij woonde eerst in mijn schrank, helaas moest ik door overlast hem dumpen in de noordzee. Na herhaaldelijk contact met Verdonk is het ook niet gelukt om hem terug te halen,...:verdriet:

AARDIG
20-05-05, 23:46
Leuk. Zo een proefmonstertje. http://www.planet-smilies.de/musik/musik_026.gifhttp://www.planet-smilies.de/medizin/kranke_002.gif

~Panthera~
20-05-05, 23:50
Geplaatst door tr_imparator
:lol:


nu nog een microfoon..dan kunnen ze ontdekken dat hij ook kan praten...:hihi: Ik kan het weten, hij woonde eerst in mijn schrank, helaas moest ik door overlast hem dumpen in de noordzee. Na herhaaldelijk contact met Verdonk is het ook niet gelukt om hem terug te halen,...:verdriet:


:schok: geeez....zijn de schranken in de uitverkoop ?? :hihi:

tr_imparator
21-05-05, 00:07
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: geeez....zijn de schranken in de uitverkoop ?? :hihi:

ze zijn in ''actie'' inderdaad.

Bij elke dumping van een persoon, krijg je een gratis van Verdonk. Dumppremie heet het geloof ik, zoiets als oprotpremie..:hihi:

Marsipulami
21-05-05, 00:36
Geplaatst door ~Panthera~
Pianoman krijgt piano

Uitgegeven: 20 mei 2005 20:45
Laatst gewijzigd: 20 mei 2005 20:47

LONDEN - De mysterieuze 'pianoman' heeft een piano in zijn kamer gekregen. Artsen hopen met muziek en therapieën contact te kunnen leggen met de man, die op 7 april doorweekt op een Engels strand was aangetroffen. Dat meldde de Britse omroep BBC vrijdagavond.

Omdat de man niet spreekt, is over zijn lot niets bekend. Hij werd opgenomen in een beveiligde afdeling van een psychiatrisch instituut. Daar bleek dat hij achter een piano opbloeide.


:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: