PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat ik moslimextremisten in Nederland wel erg kwalijk neem!



taouanza
21-05-05, 11:07
De uitholling van de RET.

Het openbaar vervoer is duurder
De zones kleiner
Het OV begint later en eindigd eerder
Er rijden veel minder wagons

De RET heeft wel genoeg geld om de prijswijzigingen te vermommen in blitse billboard.
'savonds stap ik over op Kralingse Zoom' lacht een rugzak naar je.
Hij zegt er niet bij dat je eerst een kwartier op de metro moet wachten op alvorens bijna net zolang op Kralingse Zoom te wachten.

Maar zolang we kunnen hebben over hoofddoekjes en minaretten hebben we het niet over zaken waar we echt last van hebben!

Marsipulami
21-05-05, 11:11
Tis de schuld van de Marokkanen dat het openbaar vervoer duurder geworden is. Door het geweld tegen buschauffeurs en aanrandingen op de bus door macho draaideurcrimineeltjes moet er meer geld naar de beveiliging. Bovendien kunnen de door vandalisme vernielde zetels in de bus ook niet gratis vervangen worden. Resultaat is een duurder openbaar vervoer. :fpiraat:

taouanza
21-05-05, 11:14
Geplaatst door Marsipulami
Tis de schuld van de Marokkanen dat het openbaar vervoer duurder geworden is. Door het geweld tegen buschauffeurs en aanrandingen op de bus door macho draaideurcrimineeltjes moet er meer geld naar de beveiliging. Bovendien kunnen de door vandalisme vernielde zetels in de bus ook niet gratis vervangen worden. Resultaat is een duurder openbaar vervoer. :fpiraat:

Ik voel me in het OV toch meer bedreigd door RET zelf.

AARDIG
21-05-05, 19:05
Geplaatst door taouanza
Ik voel me in het OV toch meer bedreigd door RET zelf.

Wat is RET?

wytze
21-05-05, 19:22
Geplaatst door AARDIG
Wat is RET?



RET is het Rotterdams vervoer bedrijf, zoals de GVB in amsterdam.
maar waar de afkorting voor staat weet ik eigenlijk ook niet.

AARDIG
21-05-05, 19:50
Geplaatst door wytze
RET is het Rotterdams vervoer bedrijf, zoals de GVB in amsterdam.
maar waar de afkorting voor staat weet ik eigenlijk ook niet.

O ok. Thnx. Ik dacht dat overal wel hetzelfde was. Ik vond het al raar om in Amsterdam GVB te zien. Dacht dat alles van connexion was. Komt zeker door die privatisering.

wytze
21-05-05, 20:01
Geplaatst door AARDIG
O ok. Thnx. Ik dacht dat overal wel hetzelfde was. Ik vond het al raar om in Amsterdam GVB te zien. Dacht dat alles van connexion was. Komt zeker door die privatisering.


connexion doet meen ik het regio vervoer.
gvb wilde eerst privatiseren maar toen was er veel protest tegen en ging het niet door, maar nu is er weer wel spraken van een op z'n minst gedeeltelijke privatisering ofzo. kweet t ook niet precies.

AARDIG
21-05-05, 20:06
Geplaatst door wytze
connexion doet meen ik het regio vervoer.
gvb wilde eerst privatiseren maar toen was er veel protest tegen en ging het niet door, maar nu is er weer wel spraken van een op z'n minst gedeeltelijke privatisering ofzo. kweet t ook niet precies.

Ik weet in ieder geval dat die GVB controleurs een prachtig kantoorcomplex hebben. In Sloterdijk. Waarom, weet ik niet.

wytze
21-05-05, 20:11
Geplaatst door AARDIG
Ik weet in ieder geval dat die GVB controleurs een prachtig kantoorcomplex hebben. In Sloterdijk. Waarom, weet ik niet.


is dat zo? ik zie eigenlijk bijna nooit meer controleurs in het gvb.
zitten ze de hele dag op dat mooie kantoor misschien?

AARDIG
21-05-05, 20:37
Geplaatst door saycheese
Rotterdamse Elektrische Tramwegmaatschappij


Neem voor de grap eens lijn 23 als je toch in Rotjeknor bent en geniet van het contrast tussen een totaal verpauperde wijk en een groenstrook die voor het hogere wordt geofferd.

BTW snel lezen, mijn berichten hebben een korte houdbaarheidsdatum. Te veel een eigen mening...

Dank je wel. :duim:


is dat zo? ik zie eigenlijk bijna nooit meer controleurs in het gvb.
zitten ze de hele dag op dat mooie kantoor misschien?

Dat zal het zijn denk ik, of ze zitten in die leuke autotjes te cruisen.