PDA

Bekijk Volledige Versie : Haat-film jegens moslims in omloop



Pagina's : [1] 2 3 4

Tamza_N_Rif
15-05-05, 14:00
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

http://www.putfile.com/media.php?n=Nederland-anno-2005

Walgelijk. Ze hebben zelfs dezelfde opzet gebruikt als terroristen als Zarqawi. En dit filmpje is allerminst een persiflage oid.

Ik raad jullie overigens aan het filmpje vanaf het midden uit te zetten. De beelden worden dan te gruwelijk.

Kid Capri
15-05-05, 14:05
Waanzin!

K.

ber18kania
15-05-05, 14:11
Waar zal dit naartoe leiden :droef:


Hoe meer ze van dit soort misselijkheden :kotsen: verspreiden hoe meer haat hoe meer doden :droef:


T ergste wat doe je hier tegen :(

Couscousje
15-05-05, 14:15
:haha:

Wat doen jullie zielig opeens?

In plaats van in actie te komen tegen hetgeen dat in dat filmpje wordt vertoond, de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist en zullen we nog blijven zien, wordt ons aangeraden het filmpje af te zetten?

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?

Want het is volkomen terecht dat de Westerse samenleving dit soort filmpjes maakt.

Volkomen terecht om te vechten tegen iets wat puur kwaad is, pure haat.

En dat allemaal in de naam van Islam.

En wat doen de "vreedzame moslimpjes"?

Die zetten het filmpje af.

Taz.

Cc

GiovanniHN
15-05-05, 14:16
Geweldig filmpje, die mijn stelling dat iedereen terrorist kan worden bewijst.

Een oproep tot 'verzet' en een foto van Samir A. aan het einde. Op zulke momenten hoop je gewoon dat hij op straat wordt vermoord, al is het alleen maar om de reacties te zien.

Wel grappig dat ze het stukje van Nick Berg lieten zien waar hij uit het niets begint te schreeuwen, 30 seconden voordat hij onthoofd wordt, zonder zijn mond te bewegen.

ber18kania
15-05-05, 14:19
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat doen jullie zielig opeens?

In plaats van in actie te komen tegen hetgeen dat in dat filmpje wordt vertoond, de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist en zullen we nog blijven zien, wordt ons aangeraden het filmpje af te zetten?

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?

Want het is volkomen terecht dat de Westerse samenleving dit soort filmpjes maakt.

Volkomen terecht om te vechten tegen iets wat puur kwaad is, pure haat.

En dat allemaal in de naam van Islam.

En wat doen de "vreedzame moslimpjes"?

Die zetten het filmpje af.

Taz.

Cc



OKe redelijk wordt alleen *&*&^^$^ziek van maar goed doe eens een voorstel degene die dit gemaakt heeft moeten we dus aanklagen I'm in ben het nou voorgoed zat :mad:

Couscousje
15-05-05, 14:20
Geplaatst door ber18kania
OKe redelijk wordt alleen *&*&^^$^ziek van maar goed doe eens een voorstel degene die dit gemaakt heeft moeten we dus aanklagen I'm in ben het nou voorgoed zat :mad:

Lees eens goed wat ik zeg, meisje.

Ik sta juist achter de maker van dit filmpje.

Ben dus niet van plan hem aan te klagen.

Cc

Al Sawt
15-05-05, 14:21
Geplaatst door Tamza_N_Rif
http://www.putfile.com/media.php?n=Nederland-anno-2005

Walgelijk. Ze hebben zelfs dezelfde opzet gebruikt als terroristen als Zarqawi. En dit filmpje is allerminst een persiflage oid.

Ik raad jullie overigens aan het filmpje vanaf het midden uit te zetten. De beelden worden dan te gruwelijk. Sinds wanneer schittert Al Zarqawi in films??????

Heb ik wat gemist?

ber18kania
15-05-05, 14:24
Geplaatst door Couscousje
Lees eens goed wat ik zeg, meisje.

Ik sta juist achter de maker van dit filmpje.

Ben dus niet van plan hem aan te klagen.

Cc


Lezen is een moeilijk vak :moe:

Dom van mij dat ik dat dacht :o


En doe niet zo kleinerend met je meisje ;)

Couscousje
15-05-05, 14:26
Geplaatst door ber18kania
Lezen is een moeilijk vak :moe:

Dom van mij dat ik dat dacht :o


En doe niet zo kleinerend met je meisje ;)

Waarom mag ik niet kleinerend doen?

Je begreep het toch niet.

Cc

GiovanniHN
15-05-05, 14:26
Het grappige is dat er juist geen bewijzen worden gegeven.

11 september is niet uit naam van de Islam gebeurd. Eerder om een bondgenoot van Saudi-Arabië uit te schakelen. Een strategie die al veel langer plaatsvind.

Van Gogh is om dezelfde reden vermoord als Sharon Tate. Niet om Submission of zijn kritiek op de Islam. Dat maakte hem alleen maar een goed doelwit.

Jason W. had niet eens het lef om zijn leven te geven voor de Islam. Dus hij hoort helemaal niet thuis in dat rijtje.

Samir A. is een uniek geval. Iemand die eerder te vergelijken is met een jaren 70 Communist, dan een echte terrorist.

Nick Berg. Tja, dat stukje video dat ze daar lieten zien zegt genoeg.

Doodstraf door steniging is gewoon uiterst simpel. Dat is nou eenmaal een nadeel van een conservatieve gemeenschap die zich niet ontwikkeld. Die blijven vasthouden aan oude tradities.

Couscousje
15-05-05, 14:28
Geplaatst door GiovanniHN
Het grappige is dat er juist geen bewijzen worden gegeven.

11 september is niet uit naam van de Islam gebeurd. Eerder om een bondgenoot van Saudi-Arabië uit te schakelen. Een strategie die al veel langer plaatsvind.

Van Gogh is om dezelfde reden vermoord als Sharon Tate. Niet om Submission of zijn kritiek op de Islam. Dat maakte hem alleen maar een goed doelwit.

Jason W. had niet eens het lef om zijn leven te geven voor de Islam. Dus hij hoort helemaal niet thuis in dat rijtje.

Samir A. is een uniek geval. Iemand die eerder te vergelijken is met een jaren 70 Communist, dan een echte terrorist.

Nick Berg. Tja, dat stukje video dat ze daar lieten zien zegt genoeg.

Doodstraf door steniging is gewoon uiterst simpel. Dat is nou eenmaal een nadeel van een conservatieve gemeenschap die zich niet ontwikkeld. Die blijven vasthouden aan oude tradities.

Wat probeer je goed te praten?

Haat?

Geweld?

Moord?

Cc

Tamza_N_Rif
15-05-05, 14:28
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat doen jullie zielig opeens?

In plaats van in actie te komen tegen hetgeen dat in dat filmpje wordt vertoond, de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist en zullen we nog blijven zien, wordt ons aangeraden het filmpje af te zetten?

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?

Want het is volkomen terecht dat de Westerse samenleving dit soort filmpjes maakt.

Volkomen terecht om te vechten tegen iets wat puur kwaad is, pure haat.

En dat allemaal in de naam van Islam.

En wat doen de "vreedzame moslimpjes"?

Die zetten het filmpje af.

Taz.

Cc

Ja, want het volkomen normaal dat de moslim mensen onthoofden en mensen doodschieten. Get lost en leer relativeren.

Kidje, is dit filmpje niet strafbaar shek?

Couscousje
15-05-05, 14:30
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Ja, want het volkomen normaal dat de moslim mensen onthoofd en mensen doodschiet. Get lost en leer relativeren.

Kidje, is dit filmpje niet strafbaar shek?

Relativeren?

Neem je eigen advies in ere, Amazigh-nazi.

Het is niet normaal dat de moslim mensen onthoofd.

Maar dat doet ie wel.

En het werd eens tijd dat de andere moslim, die het daar niet mee eens is, wat tegen gaat doen...

In plaats van janken om filmpjes en jurisprudentie.

Cc

Tomas
15-05-05, 14:31
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat doen jullie zielig opeens?

In plaats van in actie te komen tegen hetgeen dat in dat filmpje wordt vertoond, de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist en zullen we nog blijven zien, wordt ons aangeraden het filmpje af te zetten?

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?

Want het is volkomen terecht dat de Westerse samenleving dit soort filmpjes maakt.

Volkomen terecht om te vechten tegen iets wat puur kwaad is, pure haat.

En dat allemaal in de naam van Islam.

En wat doen de "vreedzame moslimpjes"?

Die zetten het filmpje af.

Taz.

Cc

Ik vind dit soort filmpjes walgelijk en levens gevaarlijk. Een verbod erop is een serieuze optie. Anders op z' minst een ferm tegengeluid.

Maar aan de andere kant ik zag zon filmpje nog recentelijk op islam en meer, en daar wordt het als welkome inspiratie en informatie gezien. En dat vindt ik nog erger, dat zo veel moslims dergelijke filmpjes als volstrekt normaal ervaren. Nou ja, zolang het doelwit maar niet de islam is. Dat is volgens mij een hele belangrijke basis van deze steeds maar groeiene onderlinge haat.

Tamza_N_Rif
15-05-05, 14:32
Geplaatst door Al Sawt
Sinds wanneer schittert Al Zarqawi in films??????

Heb ik wat gemist?

Sinds hij mensen onthoofd, knulletje.

ber18kania
15-05-05, 14:32
Geplaatst door Couscousje
Waarom mag ik niet kleinerend doen?

Je begreep het toch niet.

Cc



Miscommuncatie :rolleyes: maar goed I get your point :moe:


@ Giovanni grappig vind ik het niet dat kan wel zo zijn wat je allemaal daar zegt maar wie gaat jou geloven Amerika heeft iedereen weten te hersenspoelen door telkens alles te herhalen en ons met leugens weten te misleiden ze weten wat ze doen vroeger hadden ze Rusland als doelwit en nu zijn het de moslims.......

Stop iemand een week in een kamer en vertel hem telkens hetzelfde en laat het zien d.m.v. beelden dan gaat ie het uiteindelijk geloven ook al is dat niet zo.........

De films van amerika zeggen genoeg ik weet niet meer hoe die film heet maar alles maar dan ook alles wat zich tijdens het wtc gebeuren heeft plaatsgevonden speelde zich af in die film maar die film was wel in 1996 nee ze weten wat ze doen en als we zelf niet ingrijpen dan 3de wereld oorlog...........

Blits
15-05-05, 14:32
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat doen jullie zielig opeens?

In plaats van in actie te komen tegen hetgeen dat in dat filmpje wordt vertoond, de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist en zullen we nog blijven zien, wordt ons aangeraden het filmpje af te zetten?

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?

Want het is volkomen terecht dat de Westerse samenleving dit soort filmpjes maakt.

Volkomen terecht om te vechten tegen iets wat puur kwaad is, pure haat.

En dat allemaal in de naam van Islam.

En wat doen de "vreedzame moslimpjes"?

Die zetten het filmpje af.

Taz.

Cc


Taz, taz, taz, TAAAZZZZZ!!! :haha:!!!

"Jaaa het is ook zooo niet meer normaal hè, al die Marokkaanse Moslimpjes die de Hollandse buren afslachten enzoowwww"

Wat doe je alsof we allemaal 1 en dezelfde persoon zijn?
Jouw achterlijke reactie doet me denken aan de vraag die aan M. Jabri werd gesteld bij Barend & Van Dorp; "Wat maakt jou anders dan Mohammed B.?"

Ja, goh Jezus.
Kweenie??
MISSCHIEN DAT HET 2 VERSCHILLENDE MENSEN ZIJN?!

(Shiiihiiitt héy, dit is tè irritant gewoon, wel goed voor mn lachspieren :lol: )

Jij bent gewoon een lachertje, van die mensen die opeens het hele "Marokkaan-Zijn" of "Moslim-Zijn" verwerpen vanwege een paar nieuwsberichten.

Van die mensen die om het meest kleine dingetje totaaaal verbitterd raken;
"Dus ik had gisteren zo'n doosje aarbeien gekocht hè, zat er gewoon eentje tussen die hartstikke vies was!! Ja, heb toen maar gelijk het hele doosje weggegooid. En ik hoef ik nooit meer aardbeien te eten. Nee ik koop ze niet meer. Voor mij GEEN aardbeien meer!"



:lol:

Tomas
15-05-05, 14:33
Hier heb ik m nog:

http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&threadid=135422

GiovanniHN
15-05-05, 14:34
Wie zegt dat ik iets goed probeer te praten?

Jij zei:

"de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist"

Ik gaf aan dat dit niet het geval is. Dat filmpje gaf geen enkel bewijs.

assassijn
15-05-05, 14:34
Dom filmpje.Er zijn trouwens wel meer van dat soort filmpjes op het Net te vinden.
Of het mij wat doet?Eerlijk gezegd niet, ik vind het te achterlijk.

Het is nu weer wachten tot een of andere leeghoofd uit onze gemeenschap een soortgelijk filmpje maakt.
Beelden van Joden uit WO2, marcherende Nederlandse neo-nazi's, bepaalde uitspraken van politici en beelden van islamitische gebouwen die in de hens staan en dat dan gaan betitelen als Nederland anno 2005.
Leeghoofden die dat soort filmpjes maken zijn achterlijk, en leeghoofden die dat geloven zijn gewoon meelijwekkend.

Couscousje
15-05-05, 14:34
Geplaatst door Tomas
Ik vind dit soort filmpjes walgelijk en levens gevaarlijk. Een verbod erop is een serieuze optie. Anders op z' minst een ferm tegengeluid.

Maar aan de andere kant ik zag zon filmpje nog recentelijk op islam en meer, en daar wordt het als welkome inspiratie en informatie gezien. En dat vindt ik nog erger, dat zo veel moslims dergelijke filmpjes als volstrekt normaal ervaren. Nou ja, zolang het doelwit maar niet de islam is. Dat is volgens mij een hele belangrijke basis van deze steeds maar groeiene onderlinge haat.

Ik geloof dat dit filmpje over Islamisme gaat.

Daar zit naar mijn weten een wezenlijk verschil in, vergeleken met Islam, de religie.

Cc

Al Sawt
15-05-05, 14:36
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Sinds hij mensen onthoofd, knulletje. Dus jij gelooft ook in het sprookje dat Al Zarqawi, mensen op videobeeld onthoofd?

Hoe konden ze hem herkennen? Via spraakherkenning? Of via zijn figuur en motoriek?

MarinadeMix
15-05-05, 14:36
Ik ben niet echt onder de indruk van het filmpje. Het zegt veel over degene die het filmpje gemaakt heeft, dat wel. Ik kom veel ergere dingen tegen op andere sites, maar ik lig er niet echt wakker van.

Tomas
15-05-05, 14:37
Geplaatst door Couscousje

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?


Ten overvloedde, zolang je mensen in groepen onder verdeelt zal je altijd bij walgelijke daden en mensen horen. Zo hoor ik voor de fundamentalisten bij de daden van bush en blair of de gevangenisbewaarder in guantanamo bay die de koran door de plee spoelt. En jij tot de groep die het wtc omver laat pleuren. Dat is wat deze filmpjes doen mensen verdelen in twe kampen. En dat is de fout, niet dat obl ook moslim is net als jij en ik een atheist net als... euh.. En ik een westerling net als bush.

GiovanniHN
15-05-05, 14:38
Sinds wanneer onthoofd Al-Zarqawi mensen?

Blits
15-05-05, 14:39
Geplaatst door Couscousje
Leer eens normaal typen, schuimbekkende randdebiel.

Cc


Aáááh, niets te zeggen dit keer? :(

Dat van de aardbeien kwam zeker hard aan hè :(






:haha:

Couscousje
15-05-05, 14:39
Geplaatst door GiovanniHN
Wie zegt dat ik iets goed probeer te praten?

Jij zei:

"de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist"

Ik gaf aan dat dit niet het geval is. Dat filmpje gaf geen enkel bewijs.

Jij vindt het geen bewijs.

Ik en genoeg anderen vinden van wel.

Cc

Couscousje
15-05-05, 14:40
Geplaatst door Blits
Aáááh, niets te zeggen dit keer? :(

Dat van de aardbeien kwam zeker hard aan hè :(






:haha:

Volgens mij had ik een reactie gegeven, dus hoezo niets te zeggen?

Verdwijn gewoon van deze topic, zwakzinnig kleutertje.

Je verpest de discussie voor een heleboel mensen met je gehinnik.

Cc

Blits
15-05-05, 14:40
Geplaatst door Couscousje
Leer eens normaal typen, schuimbekkende randdebiel.

Alsof het mij een malse kut kan schelen wat een levenloos MPS-sletje als jij een lachertje vindt.

Cc


Oeh Oeh, ze heeft er een paar scheldwoorden bij verzonnen!

OEHHH! :lol::lol:

Al Sawt
15-05-05, 14:41
Geplaatst door GiovanniHN
Sinds wanneer onthoofd Al-Zarqawi mensen? Sinds er mensen bestaan die het als waarheid, zien.

delirious
15-05-05, 14:42
Geplaatst door Tomas
Ik vind dit soort filmpjes walgelijk en levens gevaarlijk. Een verbod erop is een serieuze optie. Anders op z' minst een ferm tegengeluid.

Maar aan de andere kant ik zag zon filmpje nog recentelijk op islam en meer, en daar wordt het als welkome inspiratie en informatie gezien. En dat vindt ik nog erger, dat zo veel moslims dergelijke filmpjes als volstrekt normaal ervaren. Nou ja, zolang het doelwit maar niet de islam is. Dat is volgens mij een hele belangrijke basis van deze steeds maar groeiene onderlinge haat.

Traceer de makers van dit soort Verderfelijke filmpjes maar eens.
Verbod op het internet? Lijkt me onbegonnen werk.
Ferm tegengeluid, mee eens.

Tamza_N_Rif
15-05-05, 14:42
Geplaatst door Couscousje
Relativeren?

Neem je eigen advies in ere, Amazigh-nazi.

Het is niet normaal dat de moslim mensen onthoofd.

Maar dat doet ie wel.

En het werd eens tijd dat de andere moslim, die het daar niet mee eens is, wat tegen gaat doen...

In plaats van janken om filmpjes en jurisprudentie.

Cc

Wat let je om naar Irak af te reizen en met je opgeheven vingertje tegen Zarqawi te zeggen dat dat helemaal niet lief en islamitisch van hem is? Doe er wat aan, met je schijn emancipatie als coverup voor je schijtfrustraties.

Alsof dit filmpje terroristen er van weerhoudt mensen het hoofd af te snijden. Dit filmpje zorgt alleen maar voor aanvallen op onschuldige moslims. Dat ziet zelfs een zwakzinnige aankomen a maula.

Blijf jij die junks prijzen voor hun zielige filmpjes en je frustraties botvieren op dit puntje ---> .

Ik ga ondertussen uitzoeken of het strafbaar is. Flip ze.

taouanza
15-05-05, 14:44
Geplaatst door Tomas
Ik vind dit soort filmpjes walgelijk en levens gevaarlijk. Een verbod erop is een serieuze optie. Anders op z' minst een ferm tegengeluid.

Maar aan de andere kant ik zag zon filmpje nog recentelijk op islam en meer, en daar wordt het als welkome inspiratie en informatie gezien. En dat vindt ik nog erger, dat zo veel moslims dergelijke filmpjes als volstrekt normaal ervaren. Nou ja, zolang het doelwit maar niet de islam is. Dat is volgens mij een hele belangrijke basis van deze steeds maar groeiene onderlinge haat.

Erger dan wat?

Blits
15-05-05, 14:45
Geplaatst door Couscousje
Volgens mij had ik een reactie gegeven, dus hoezo niets te zeggen?

Verdwijn gewoon van deze topic, zwakzinnig kleutertje.

Je verpest de discussie voor een heleboel mensen met je gehinnik.

Cc



Ja, en die reactie was zó diep hè! :slaap:

Oh w8 effe hoor, mevrouw is het niet eens met mij, dus ik moét nu effe verdwijnen hoor! Oké, ik ga nú weg! Oké?

:lol:


Welke discussie a mens, welke discussie?! :haha:

Je bedoelt wie het meest scheldwoorden kan verwerken in 1 post?


PS. Volgens mij is het geluid dat een Nijlpaard voortbrengt véél en véél erger dan een eventueel gehinnik. :haha:

Couscousje
15-05-05, 14:45
Geplaatst door Tomas
Ten overvloedde, zolang je mensen in groepen onder verdeelt zal je altijd bij walgelijke daden en mensen horen. Zo hoor ik voor de fundamentalisten bij de daden van bush en blair of de gevangenisbewaarder in guantanamo bay die de koran door de plee spoelt. En jij tot de groep die het wtc omver laat pleuren. Dat is wat deze filmpjes doen mensen verdelen in twe kampen. En dat is de fout, niet dat obl ook moslim is net als jij en ik een atheist net als... euh.. En ik een westerling net als bush.

Dat is mijn punt nu ook.

Dat wij als moslims uit dat kamp moeten stappen waar we zijn ingedeeld en eens ons gaan inzetten for the greater good, iets wat niet alleen ons knusse Islamitische wereldje ten goede komt, maar ook de Westerse samenleving, waarin de meesten van ons hier geboren en getogen zijn. Het is namelijk verdomd grappig steeds te lezen hoe we het hebben over de Westerlingen, terwijl we in onze Prada-schoentjes achter onze Philips flatscreenmonitor zitten. Men vergeet dat er ook Westerse moslims zijn.

Cc

Tomas
15-05-05, 14:46
Geplaatst door Couscousje
Ik geloof dat dit filmpje over Islamisme gaat.

Daar zit naar mijn weten een wezenlijk verschil in, vergeleken met Islam, de religie.

Cc

De mensen die dit soort filmpjes maken vinden het verschil tussen islamisme (whatever) en buitenlanders in 't algemeen niet zo boeiend.

GiovanniHN
15-05-05, 14:46
Ik ben niet iemand die zich laat leiden door onderbuikgevoelens. Ik heb genoeg gelezen, geschreven en geanalyseerd om voldoende te weten over de terreurdreiging uit 'Islamitische' hoek.

Ik gaf aan waarom het niet klopte en jij komt met niet meer dan 'jij vind het geen bewijs'

Bewijs mij dan dat ik het mis heb, bewijs mij dat het pure Moslims waren die verantwoordelijk zijn voor 11 september.
Bewijs mij dat van Gogh vermoord is om Submission.

Al het 'bewijs' dat daarvoor is, bestaat uit de moordenaars zelf die zeggen 'we deden het in de naam van de Islam'.

De hamburg cel neukte blanke vrouwen in naam van de Islam. Ze aten ook varkensvlees. Ze dronken alcohol. Maar allemaal in naam van de Islam.
Moeten we die mensen geloven op hun woord?
Of moeten we misschien verder kijken naar de geschiedenis van terrorisme en de situatie in het thuisland.

Tomas
15-05-05, 14:47
Geplaatst door Couscousje
Dat is mijn punt nu ook.

Dat wij als moslims uit dat kamp moeten stappen waar we zijn ingedeeld en eens ons gaan inzetten for the greater good, iets wat niet alleen ons knusse Islamitische wereldje ten goede komt, maar ook de Westerse samenleving, waarin de meesten van ons hier geboren en getogen zijn. Het is namelijk verdomd grappig steeds te lezen hoe we het hebben over de Westerlingen, terwijl we in onze Prada-schoentjes achter onze Philips flatscreenmonitor zitten. Men vergeet dat er ook Westerse moslims zijn.

Cc

Kut, de buitenlanders pakken de flatscreenmonitoren waar wij recht op hebben af.

Tomas
15-05-05, 14:50
Geplaatst door delirious
Traceer de makers van dit soort Verderfelijke filmpjes maar eens.
Verbod op het internet? Lijkt me onbegonnen werk.
Ferm tegengeluid, mee eens.

Maar als het verboden zou kunnen worden ben ik daar niet op tegen. Binnen het nederlandsrecht is dit verboden en dat lijkt mij op zich geen slechte zaak.

Kid Capri
15-05-05, 14:50
Ja, de scenes laten zien wat er allemaal gebeurt onder de noemer Islam. En nee, dáár is de maker van dit filmpje niet verantwoordelijk voor.

Ik ageer niet tegen dit filmpje om de beelden die worden vertoond. Ik ageer tegen de technieken die de scenes onder mijn Islam scharen. In het filmpje wordt geen onderscheid gemaakt tussen radicale en gematigde vormen van Islam. Voor de maker bestaat er maar één vorm van Islam, namelijk de radicale Islam.
In het filmpje wordt daarnaast aangezet tot haat en geweld, tot disciminatie en een ongenuanceerde kijk op moslims. De Islam wordt gelijkgesteld met de ideologie van Hitler, zonder nuance. Het is een oproep tot de uitbanning van Islam uit de Nederlandse samenleving. Wat mij betreft is dit filmpje 1 miljoen keer erger dan het dreigfilmpje dat tot Geert Wilders was gericht. Hier wordt niet 1 persoon bedreigd, hier wordt de jacht geopend op alle moslims in Nederland (één miljoen dus).

Tot slot wil ik opmerken dat heel Nederland valt over de sympathisanten van Mohammed B. en over degenen die zijn daad en persoon uitbuiten voor hun eigen gewin. In feite doen de makers van dit filmpje niets anders dan het uitbuiten van Mohammed B. en zijn brief. Voor eigen gewin, ter bedreiging van 1 miljoen inwoners van dit land...

K.

P.S. Ik ben geen rechter, dus of dit strafbaar is? Maar ik weet wel dat dit aardig in de buurt komt van opruiing en oproepen tot haat. En dat zou voor het OM genoeg moeten zijn om vervolging in te stellen...

Coolassprov MC
15-05-05, 14:50
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Walgelijk. Ze hebben zelfs dezelfde opzet gebruikt als terroristen als Zarqawi. En dit filmpje is allerminst een persiflage oid.

Heel knap van je dat je dit stukje vervuiling, dat normaal in de vergetelheid was geraakt, weer eens goed onder de aandacht brengt.

Ruikt een beetje ook naar hypocrisie, als je wilt.

Zulke acties doen me denken aan sommige (geplande) acties van onze zogenaamde mocro-broeder-vrienden van al qalam.nl.

Couscousje
15-05-05, 14:51
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Wat let je om naar Irak af te reizen en met je opgeheven vingertje tegen Zarqawi te zeggen dat dat helemaal niet lief en islamitisch van hem is? Doe er wat aan, met je schijn emancipatie als coverup voor je schijtfrustraties.

Alsof dit filmpje terroristen er van weerhoudt mensen het hoofd af te snijden. Dit filmpje zorgt alleen maar voor aanvallen op onschuldige moslims. Dat ziet zelfs een zwakzinnige aankomen a maula.

Blijf jij die junks prijzen voor hun zielige filmpjes en je frustraties botvieren op dit puntje ---> .

Ik ga ondertussen uitzoeken of het strafbaar is. Flip ze.

Hetzelfde als wat jou let om in een hutje op de hei in de Rif te gaan vechten voor het Berberse volk tijdens het broodbakken, in plaats van ondertussen hier op dit forum ons de oren van de kop te zeiken over de Amazigh-zaak, namelijk dat ik een in Nederland geboren en woonachtige Westerse vrouw ben en me daar ook naar gedraag. Ik zet me hier en nu in voor de samenleving van hier en nu. En alles wat de samenleving van hier en nu beinvloed. Als dat "schijtfrustratie" is voor jou, dan moet je mij ff vertellen wat dat strontvervelende gezever van je moet voorstellen: hemels gezang?

Ga jij fijn uitzoeken of het strafbaar is, om vervolgens toch weer op je luie reet te gaan zitten, je hebt nooit anders gedaan.

:duim:

Cc

Couscousje
15-05-05, 14:53
Geplaatst door Kid Capri
Ja, de scenes laten zien wat er allemaal gebeurt onder de noemer Islam. En nee, dáár is de maker van dit filmpje niet verantwoordelijk voor.

Ik ageer niet tegen dit filmpje om de beelden die worden vertoond. Ik ageer tegen de technieken die de scenes onder mijn Islam scharen. In het filmpje wordt geen onderscheid gemaakt tussen radicale en gematigde vormen van Islam. Voor de maker bestaat er maar één vorm van Islam, namelijk de radicale Islam.
In het filmpje wordt daarnaast aangezet tot haat en geweld, tot disciminatie en een ongenuanceerde kijk op moslims. De Islam wordt gelijkgesteld met de ideologie van Hitler, zonder nuance. Het is een oproep tot de uitbanning van Islam uit de Nederlandse samenleving. Wat mij betreft is dit filmpje 1 miljoen keer erger dan het dreigfilmpje dat tot Geert Wilders was gericht. Hier wordt niet 1 persoon bedreigd, hier wordt de jacht geopend op alle moslims in Nederland (één miljoen dus).

Tot slot wil ik opmerken dat heel Nederland valt over de sympathisanten van Mohammed B. en over degenen die zijn daad en persoon uitbuiten voor hun eigen gewin. In feite doen de makers van dit filmpje niets anders dan het uitbuiten van Mohammed B. en zijn brief. Voor eigen gewin, ter bedreiging van 1 miljoen inwoners van dit land...

K.

P.S. Ik ben geen rechter, dus of dit strafbaar is? Maar ik weet wel dat dit aardig in de buurt komt van opruiing en oproepen tot haat. En dat zou voor het OM genoeg moeten zijn om vervolging in te stellen...

Kid, kan je dat provocerende gezever van die MPS-er verwijderen?

Oh, en het filmpje is anti-Islamisme, niet anti-Islam:

is·la·mis·me (het ~)
1 stroming van moslims die een grote invloed van de islam op het politieke leven voorstaan, die geen scheiding van kerk en staat willen

Cc

Mfeles
15-05-05, 14:53
Geplaatst door Kid Capri


P.S. Ik ben geen rechter, dus of dit strafbaar is? Maar ik weet wel dat dit aardig in de buurt komt van opruiing en oproepen tot haat. En dat zou voor het OM genoeg moeten zijn om vervolging in te stellen...

denk niet dat het strafbaar is man .. die beelden vind je ook op rtl 5 etc

nu kijken wat geert wilders en co zeggen dit filmpje haalt nieuws niet eens let maar op

Vreemde_Vogel
15-05-05, 14:53
Wat een k*tkoters zeg.

assassijn
15-05-05, 14:55
Als ik mij niet vergis is dit filmpje gemaakt door iemand van de NNP.Soortgelijk filmpje met dezelfde beelden stond een hele tijd geleden op hun site.

NA3 NA3
15-05-05, 14:55
Ik wil liever niet al te veel kwijt over dit filmpje, ik besteed mijn tijd en energie liever in de autochtone medemens die graag opbouwt in de samenleving ipv dit soort internethelden (uit alle hoeken en ideologieen) met hun uitzonderlijke Adobe Premiere of Windows Movie Maker skills, die eerder afbreken dan daadwerkelijk iets opbouwen in de samenleving.

Couscousje
15-05-05, 14:55
Geplaatst door GiovanniHN
Ik ben niet iemand die zich laat leiden door onderbuikgevoelens. Ik heb genoeg gelezen, geschreven en geanalyseerd om voldoende te weten over de terreurdreiging uit 'Islamitische' hoek.

Ik gaf aan waarom het niet klopte en jij komt met niet meer dan 'jij vind het geen bewijs'

Bewijs mij dan dat ik het mis heb, bewijs mij dat het pure Moslims waren die verantwoordelijk zijn voor 11 september.
Bewijs mij dat van Gogh vermoord is om Submission.

Al het 'bewijs' dat daarvoor is, bestaat uit de moordenaars zelf die zeggen 'we deden het in de naam van de Islam'.

De hamburg cel neukte blanke vrouwen in naam van de Islam. Ze aten ook varkensvlees. Ze dronken alcohol. Maar allemaal in naam van de Islam.
Moeten we die mensen geloven op hun woord?
Of moeten we misschien verder kijken naar de geschiedenis van terrorisme en de situatie in het thuisland.

Ik heb geen bewijzen nodig, niemand heeft die nodig.

Waarom je blijft hameren op bewijzen, is me een raadsel.

Iedereen heeft het recht om iets op zijn eigen manier te interpreteren, zonder dat er gemierenneukt wordt over bewijzen en regeltjes en wetgevingen en weet ik het wat voor smoesjes mensen zoals jij alsmaar gebruiken in een poging hun gelijk te halen, maar daarmee blijf je steken in een kat-en-muis-spelletje zonder einde. De beelden zijn voor mij voldoende bewijs, dat jij dat niet vindt is jouw zaak en daar ga ik niet over. Punt.

Niet zo opdringerig, Giovanni.

Ik heb mijn eigen mening al, ik hoef die van jou niet nog eens erbij.

Cc

taouanza
15-05-05, 14:57
Geplaatst door Blits

Jouw achterlijke reactie doet me denken aan de vraag die aan M. Jabri werd gesteld bij Barend & Van Dorp; "Wat maakt jou anders dan Mohammed B.?"




Werd hem dat echt gevraagd???

Couscousje
15-05-05, 14:59
Geplaatst door Tomas
Kut, de buitenlanders pakken de flatscreenmonitoren waar wij recht op hebben af.

:D

Cc

Kiekeboe
15-05-05, 14:59
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen....


:rolleyes:

Couscousje
15-05-05, 15:00
Geplaatst door Tomas
De mensen die dit soort filmpjes maken vinden het verschil tussen islamisme (whatever) en buitenlanders in 't algemeen niet zo boeiend.

Ze vermelden het anders heel duidelijk in het filmpje, dacht ik zo te lezen.

Cc

Blits
15-05-05, 15:00
Geplaatst door taouanza
Werd hem dat echt gevraagd???


Yup.



Note: Als er iemand provocerend bezig is, is het wel;
"CousCous! Den Groote Scheldmachine!"

Meer woorden wil er niet meer aan vuil maken.


Later!

Kid Capri
15-05-05, 15:00
Geplaatst door Couscousje
Kid, kan je dat provocerende gezever van die MPS-er verwijderen?

Oh, en het filmpje is anti-Islamisme, niet anti-Islam:

is·la·mis·me (het ~)
1 stroming van moslims die een grote invloed van de islam op het politieke leven voorstaan, die geen scheiding van kerk en staat willen

Cc

Dan verschillen wij van mening.

Het filmpje maakt naar mijn mening geen onderscheid tussen islam en (gatver) de uitwassen van het geloof. De critici van islamisme kunnen altijd op mijn sympathie rekenen, maar ik laat een ongenuanceerde aanval niet over mijn kant gaan. Wie onrecht bevecht, moet zelf ook integer blijven.

K.

Tamza_N_Rif
15-05-05, 15:02
Geplaatst door Kid Capri
Ja, de scenes laten zien wat er allemaal gebeurt onder de noemer Islam. En nee, dáár is de maker van dit filmpje niet verantwoordelijk voor.

Ik ageer niet tegen dit filmpje om de beelden die worden vertoond. Ik ageer tegen de technieken die de scenes onder mijn Islam scharen. In het filmpje wordt geen onderscheid gemaakt tussen radicale en gematigde vormen van Islam. Voor de maker bestaat er maar één vorm van Islam, namelijk de radicale Islam.
In het filmpje wordt daarnaast aangezet tot haat en geweld, tot disciminatie en een ongenuanceerde kijk op moslims. De Islam wordt gelijkgesteld met de ideologie van Hitler, zonder nuance. Het is een oproep tot de uitbanning van Islam uit de Nederlandse samenleving. Wat mij betreft is dit filmpje 1 miljoen keer erger dan het dreigfilmpje dat tot Geert Wilders was gericht. Hier wordt niet 1 persoon bedreigd, hier wordt de jacht geopend op alle moslims in Nederland (één miljoen dus).

Tot slot wil ik opmerken dat heel Nederland valt over de sympathisanten van Mohammed B. en over degenen die zijn daad en persoon uitbuiten voor hun eigen gewin. In feite doen de makers van dit filmpje niets anders dan het uitbuiten van Mohammed B. en zijn brief. Voor eigen gewin, ter bedreiging van 1 miljoen inwoners van dit land...

K.

P.S. Ik ben geen rechter, dus of dit strafbaar is? Maar ik weet wel dat dit aardig in de buurt komt van opruiing en oproepen tot haat. En dat zou voor het OM genoeg moeten zijn om vervolging in te stellen...

Merci, dat wilde ik weten ayumma. Ik ga dan even melding maken van deze zieke film. Heb ik weer een goede daad gedaan (mahshallah voor mezelf) en inca'Allah krijg ik wat hassanaat.

Cc, dear mental patient, daar is het puntje, daar ---> . <---

Couscousje
15-05-05, 15:04
Geplaatst door Kid Capri
Dan verschillen wij van mening.

Het filmpje maakt naar mijn mening geen onderscheid tussen islam en (gatver) de uitwassen van het geloof. De critici van islamisme kunnen altijd op mijn sympathie rekenen, maar ik laat een ongenuanceerde aanval niet over mijn kant gaan. Wie onrecht bevecht, moet zelf ook integer blijven.

K.

Ik zie heel duidelijk terug in dat filmpje dat ze niet de religie aanvallen, maar het extremisme binnen de religie, die zich om 1 of andere reden met de jaren steeds meer en meer manifesteert. Toen jij en ik nog in de zandbak aan het spelen waren, toen was Islamistisch terrorisme een niet veel voorkomend fenomeen. En nu beginnen wij, als Westerse moslims er ook last van te krijgen, ook de dupe van te worden. Immers, jij bent net zo Westers als ik en onze vrienden. Waarom we dat steeds vergeten, is me een raadsel. Waarom we spreken over de Westerlingen, terwijl we daar zelf een onderdeel van zijn, is me een raadsel. Op deze manier worden we onze eigen vijand.

Mijn punt is dat we heel snel moeten beginnen deze nieuwe "vijand" te bevechten, juist als aanhangers van de Islam, dat we VOOR onze religie moeten vechten tegen die rotte appels in onze mand die het voor zoveel verpesten, voordat de niet-moslims dat voor ons zullen doen en de geschiedenis zich misschien zal herhalen.

Cc

Couscousje
15-05-05, 15:05
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Merci, dat wilde ik weten ayumma. Ik ga dan even melding maken van deze zieke film. Heb ik weer een goede daad gedaan (mahshallah voor mezelf) en inca'Allah krijg ik wat hassanaat.

Cc, dear mental patient, daar is het puntje, daar ---> . <---

Sit on it, meisje.

Misschien krijg je er nog een leuke izri uit.

Cc

Chida!
15-05-05, 15:05
Geplaatst door NA3 NA3
Ik wil liever niet al te veel kwijt over dit filmpje, ik besteed mijn tijd en energie liever in de autochtone medemens die graag opbouwt in de samenleving ipv dit soort internethelden (uit alle hoeken en ideologieen) met hun uitzonderlijke Adobe Premiere of Windows Movie Maker skills, die eerder afbreken dan daadwerkelijk iets opbouwen in de samenleving.

Dat vind k ook.

Dit soort zeikfilmpjes gaan ook nergens over, ieder weldenkend mens weet heus wel wat er zich momenteel in de maatschappij en wereld afspeeld waarom zou je het moeten versterken en alleen maar meer angst zaaien bij de mensen terwijl er genoeg mensen zijn die dag in dag uit constant een verbetering proberen op te bouwen, debatten aangaan en de samenleving naar elkaar probeert te brengen.

Als je een filmpje gaat maken, maak er dan 1 waar we wat aan hebben wat de mens stimuleerd om beter te gaan leven en inspireerd om iets voor elkaar te doen en na te gaan wat er daadwerkelijk mis is in onze maatschappij. In plaats van dit soort onzin showen.

Couscousje
15-05-05, 15:08
Zijn de moderators er nou eindelijk over uit waar deze topic hoort, zodat ie kan blijven staan?

Cc

Tamza_N_Rif
15-05-05, 15:09
Geplaatst door NA3 NA3
Ik wil liever niet al te veel kwijt over dit filmpje, ik besteed mijn tijd en energie liever in de autochtone medemens die graag opbouwt in de samenleving ipv dit soort internethelden (uit alle hoeken en ideologieen) met hun uitzonderlijke Adobe Premiere of Windows Movie Maker skills, die eerder afbreken dan daadwerkelijk iets opbouwen in de samenleving.

Ur making a point there, NA3.

_h4T3D_sE7eN
15-05-05, 15:10
Geplaatst door NA3 NA3
Ik wil liever niet al te veel kwijt over dit filmpje, ik besteed mijn tijd en energie liever in de autochtone medemens die graag opbouwt in de samenleving ipv dit soort internethelden (uit alle hoeken en ideologieen) met hun uitzonderlijke Adobe Premiere of Windows Movie Maker skills, die eerder afbreken dan daadwerkelijk iets opbouwen in de samenleving.


Word, ouwe ... !


@ de islamofoben onder ons in deze topic: eat shit & die. Zelfhaat heeft zelden geleid tot verbetering van je situatie.

Couscousje
15-05-05, 15:13
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
@ de islamofoben onder ons in deze topic: eat shit & die.

Uh, yeah, u sure told them now. :rolleyes:

Cc

_h4T3D_sE7eN
15-05-05, 15:14
Geplaatst door Couscousje
Uh, yeah, u sure told them now. :rolleyes:

Cc


Obviously ...

Couscousje
15-05-05, 15:15
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Obviously ...

Ach ja, als ik een bekende schrijver mag citeren over jou:

"Hij is dom."

That's more obvious.

Cc

MarinadeMix
15-05-05, 15:16
Zovéél liefde :wtf:

_h4T3D_sE7eN
15-05-05, 15:17
Geplaatst door Couscousje
Ach ja, als ik een bekende schrijver mag citeren over jou:

"Hij is dom."

That's more obvious.

Cc

Mag hij zeggen. Hij was nogal kwaad over een artikel dat ik over 'm schreef. Doet vooralsnog niets af aan het feit dat jouw zelfhaat nauwelijks inspirerend is.

Couscousje
15-05-05, 15:17
Geplaatst door MarinadeMix
Zovéél liefde :wtf:

:haha:

Cc

Couscousje
15-05-05, 15:18
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Mag hij zeggen. Hij was nogal kwaad over een artikel dat ik over 'm schreef. Doet vooralsnog niets af aan het feit dat jouw zelfhaat nauwelijks inspirerend is.

Je weet niet eens welke schrijver, kneus.

Dus bespaar ons je bla.

En doe dat ook ff met die dooddoeners van je zoals "zelfhaat".

Je klinkt als een vastgelopen langspeelplaat met hele slechte muziek.

Cc

_h4T3D_sE7eN
15-05-05, 15:23
Geplaatst door Couscousje
Je weet niet eens welke schrijver, kneus.

Dus bespaar ons je bla.

En doe dat ook ff met die dooddoeners van je zoals "zelfhaat".

Je klinkt als een vastgelopen langspeelplaat met hele slechte muziek.

Cc

Bespaar me je scheldwoorden, meid. Ik ken jouw niveau en wens er niet mee in te gaan.

Die schrijver is me wel bekend. Nauwelijks een inspirerend iemand.

Bij mij zit er nog muziek in. Slecht of goed, is een subjectief iets.

Bij jou ontbreekt de totale inhoud.


Have fun finding cat-food. I'm out.

Couscousje
15-05-05, 15:27
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Bespaar me je scheldwoorden, meid. Ik ken jouw niveau en wens er niet mee in te gaan.

Die schrijver is me wel bekend. Nauwelijks een inspirerend iemand.

Bij mij zit er nog muziek in. Slecht of goed, is een subjectief iets.

Bij jou ontbreekt de totale inhoud.


Have fun finding cat-food. I'm out.

Je doet wel heel erg je best om dit persoonlijk te maken.

Feit blijft dat je weer eens voor de zoveelste keer uit mijn buurt bent getrapt, helaas voor jou.

Doe fijn of je "er niet mee in wenst te gaan", ik weet dat je toch wel weer komt smeken over een tijdje, want je kent mijn niveau inderdaad en ik steek met kop en schouders boven hypocrietjes als jij uit. En de schrijver ken je niet. Het fenomeen zelfhaat ken je ook niet, want je bent te geobsedeerd door je eigen persoontje om ook maar wat dan ook op te merken van je omgeving of van anderen.

Have fun finding integrity. Ik denk dat ik meer succes heb met catfood. :zwaai:

Cc

RinC
15-05-05, 15:28
Aight!

Een topic vol met wereldverbeteraars :rood:

Al Sawt
15-05-05, 15:30
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat doen jullie zielig opeens?

In plaats van in actie te komen tegen hetgeen dat in dat filmpje wordt vertoond, de dingen die in naam van onze religie gedaan worden en dat dat gebeurt is een feit, daar hebben we de bewijzen van gezien zojuist en zullen we nog blijven zien, wordt ons aangeraden het filmpje af te zetten?

Omdat het te walgelijk wordt?

Of omdat wij te walgelijk worden?
Zolang wij geen oorlogen voeren alla Congo of Joegoslavie, zijn we verre van walgelijkheid af.

Vreemde_Vogel
15-05-05, 15:30
Geplaatst door RinC
Aight!

Een topic vol met wereldverbeteraars :rood:

Mandela's asahbi.

taouanza
15-05-05, 15:30
Geplaatst door RinC
Aight!

Een topic vol met wereldverbeteraars :rood:

Zeg eens wereldverbeteraar, hoeveel onthoofdingen waren er na de herverkiezing van Bush?

Couscousje
15-05-05, 15:31
Geplaatst door Al Sawt
Zolang wij geen oorlogen voeren alla Congo of Joegoslavie, zijn we verre van walgelijkheid af.

Volgens mij voeren moslims wel ergere oorlogen.

Cc

Kiekeboe
15-05-05, 15:34
Geplaatst door Al Sawt
Zolang wij geen oorlogen voeren alla Congo of Joegoslavie, zijn we verre van walgelijkheid af.


wij als in marokkanen
of wij als in moslims

want als het de laatste is dan moet ik je teleurstellen de moslims waren ook actief in joegoslavie

Kid Capri
15-05-05, 15:36
Geplaatst door Couscousje
Ik zie heel duidelijk terug in dat filmpje dat ze niet de religie aanvallen, maar het extremisme binnen de religie, die zich om 1 of andere reden met de jaren steeds meer en meer manifesteert. Toen jij en ik nog in de zandbak aan het spelen waren, toen was Islamistisch terrorisme een niet veel voorkomend fenomeen. En nu beginnen wij, als Westerse moslims er ook last van te krijgen, ook de dupe van te worden. Immers, jij bent net zo Westers als ik en onze vrienden. Waarom we dat steeds vergeten, is me een raadsel. Waarom we spreken over de Westerlingen, terwijl we daar zelf een onderdeel van zijn, is me een raadsel. Op deze manier worden we onze eigen vijand.

Mijn punt is dat we heel snel moeten beginnen deze nieuwe "vijand" te bevechten, juist als aanhangers van de Islam, dat we VOOR onze religie moeten vechten tegen die rotte appels in onze mand die het voor zoveel verpesten, voordat de niet-moslims dat voor ons zullen doen en de geschiedenis zich misschien zal herhalen.

Cc

Er wordt geen enkele moeite ondernomen om een nuance aangebracht. Anders hadden zij de scenes niet laten passeren onder het gehoor van een islamitische du3a. Noch hadden de (waarschijnlijk) Iraanse moslima's iéts te maken met Hitler.

Ik vind het ook vreemd dat sommige moslims, die nu gepikeerd zijn, staan te juichen als een filmpje van radicaal-islamitische makelij op het net verschijnt. De niet-moslims kunnen het probleem 'gewelddadige islam' niet overwinnen zonder de inzet van moslims. En daarom zou men meer moeite moeten besteden aan het slaan van bruggen met de gematigde moslims ipv zulke filmpjes te maken die puur ter stemmingmakerij zijn bedoeld.

En daarom mijn afkeer.

K.

HINDUSTAN
15-05-05, 15:39
Geplaatst door ber18kania

@ Giovanni grappig vind ik het niet dat kan wel zo zijn wat je allemaal daar zegt maar wie gaat jou geloven Amerika heeft iedereen weten te hersenspoelen door telkens alles te herhalen en ons met leugens weten te misleiden ze weten wat ze doen vroeger hadden ze Rusland als doelwit en nu zijn het de moslims.......

Stop iemand een week in een kamer en vertel hem telkens hetzelfde en laat het zien d.m.v. beelden dan gaat ie het uiteindelijk geloven ook al is dat niet zo.........

[/B]

Dit laatste ben ik slechts gedeeltelijk met je eens.
Jah, kinderen kan je wel totaal indoctrineren door ze van kleins af aan een bepaald wereldbeeld voor te houden.

Maar bij volwassenen is het een kwestie van karakter of men zich laat indoctrineren.
Het verschil tussen goed en kwaad is duidelijk, en de wijze waarop men meent dat te interpreteren naargelang het uitkomt is afhankelijk van je karakter.
Iemand wiens familie vermoord is door de vijand zal natuurlijk eerder met haatgevoelens rondlopen, maar dat zijn extreme gevallen.

Maar terrorisme heeft vaak niks te maken met idealen. Het is vaak een middel waarachter verscholen wordt om de ware activiteiten (drugs en wapenhandel) te verbergen voor de buitenwereld.
Het is een heel smerig spelletje, maar mensen doen alles voor geld.
Mensen uit armere bevolkingsgroepen worden geronseld en geïndoctrineerd om de Westerse duivel te bestrijden, en ondertussen maken de topmensen veel geld in de daardoor gegenereerde wapen- en drugshandel.

Het is precies hetzelfde als bij die domme nazi's in Europa: ze brullen allemaal in koor dat ze nazi's zijn, hebben natte dromen over een wederopstanding en steeds meer worden ze overal verboden.
De lachende derde zijn de leiders, die grof verdienen aan alle merchandising (schoenen, buttons, kleding, enz. enz.) aan een extremistische stroming waarvan ze weten dat die 60 jaar na het eindigen van de 2e WO toch nooit meer volledig van de grond zal komen..

Blijft wel een feit dat er een fanatieke groep is die het verpest voor anderen die wel vreedzaam willen leven.
Ik vind het best moeilijk soms om neutraal te blijven. Ik ben een Hindustaan, en ik ben opgevoed met de India-Pakistan Moslimgedachte.
En al leven Moslims en Hindustanen in Suriname in relatieve rust naast elkaar (de moskee's en mandir's staan er zelfs naast elkaar), toch is er die India kwestie die bij ons allen meespeelt.

Maar ik heb met vele, vele moslims (voornamelijk Hindustaanse en Marocs) gesproken, een allemaal distantiëren ze zich van de fanatiekelingen in het verre oosten.
Wat Westersen vaak niet begrijpen, is het verschil tussen de Soennieten en Sji iten.
Plus dat er nog meer stammen zijn elkaar daar ook naar het leven staan.
Waarvan sommige stamhoofden zich door Westers milities laten omkopen (bijv. met medische zorg en voedsel voor hun hongerige volk) om de posities van andere stammen te verraden om zodoende zelf 2 vliegen in 1 klap te vangen..
Niet beseffende dat ze zich daarmee in en wespennest steken, waar ze even hard getroffen zullen worden als alle anderen.
En daarna...tja daarna ga je wel Westerlingen haten ja, als er zo met je omgegaan wordt.

Ik zeg niet dat die fanatiekelingen onschuldig zijn, maar Westerlingen en dan in het bijzonder Amerika hebben over de wereld de meest smerige spelletjes gespeeld wat je maar kan verzinnen, ik noem de wapenleveranties aan Afghanistan toen ze tegen de Russen vochten, de wapenleveranties en moorden in communistische regimes, El Salvador, Cuba... Wat about de rol van Amerika in Syrië en haar ruziënde buurlanden, de 70-er jaren doodseskaders van de CIA, die zelfs zijn verboden door Amerika zelf zo erg was het geworden.
Een puinhoop hebben ze ervan gemaakt, en dan praat ik nog niet over het koloniale verleden van Europa.
Amerika krijgt er goed van langs in Irak, het bewijs dat er toch nog een God is.

En Nederlanders? Ik krijg wel eens het gevoel dat ze zich erg op de borst kloppen voor hun zogenaamd Hollandse nuchterheid, maar die zijn net als vele anderen gewoon kuddedieren, die zich als makke lammetjes laten indoctrineren door een op sensatie beluste pers, die door eenzijdig nieuws te belichten zo ontzettend makkelijk een publieke opinie kan creëren en beïnvloeden.

Al zie het niet zo somber in als velen om mij heen.
Ik trap niet in een eenzijdige berichtgeving en meelopers in de straat die proberen mee te praten met alles wat ze maar horen omdat ze zo graag erbij willen horen.
Ik probeer mijn eigen conclusies te trekken, mijn eigen mening te vormen.

En mijn conclusie is, dat de NL overheid veel ontwikkelingen allang hadden kunnen zien aankomen, er ook uitgebreid voor gewaarschuwd zijn maar zoals gewoonlijk niet luisterde naar de stem van het volk.
En nu zitten ze met de gebakken peren.
Nu zien ze opeens in dat er wat moet veranderen, en nu struikelt de ene na de andere politici over elkaar heen om zogenaamd de goede daad te doen.

Ik zeg niet dat de politiek schuldig is aan het negatieve moslimbeeld van de laatste tijd, maar ik houd ze er wel mede voor verantwoordelijk.

RinC
15-05-05, 15:39
Geplaatst door taouanza
Zeg eens wereldverbeteraar, hoeveel onthoofdingen waren er na de herverkiezing van Bush?

Geen idee. Ik heb een andere hobby namelijk :p

Wat vind je van dit tegengeluid (http://users.pandora.be/spaanders/anasheed_this_is_islam/index.htm)?


Ps. NMO, zaterdag

Al Sawt
15-05-05, 15:39
Geplaatst door Kiekeboe
wij als in marokkanen
of wij als in moslims

want als het de laatste is dan moet ik je teleurstellen de moslims waren ook actief in joegoslavie Je hoeft me nergens teleurstellen. Met mijn kennis zit het goed. Misdaden die door Moslims zijn gepleegd in Joegoslavie, waren 1000X minder erg dan misdaden die door Serviers of Kroaten werden gepleegd.

Couscousje
15-05-05, 15:40
Geplaatst door Kid Capri
Er wordt geen enkele moeite ondernomen om een nuance aangebracht. Anders hadden zij de scenes niet laten passeren onder het gehoor van een islamitische du3a. Noch hadden de (waarschijnlijk) Iraanse moslima's iéts te maken met Hitler.

Ik vind het ook vreemd dat sommige moslims, die nu gepikeerd zijn, staan te juichen als een filmpje van radicaal-islamitische makelij op het net verschijnt. De niet-moslims kunnen het probleem 'gewelddadige islam' niet overwinnen zonder de inzet van moslims. En daarom zou men meer moeite moeten besteden aan het slaan van bruggen met de gematigde moslims ipv zulke filmpjes te maken die puur ter stemmingmakerij zijn bedoeld.

En daarom mijn afkeer.

K.

Ik denk dat het juist in orde is zulke filmpjes te maken.

Ik had al eerder aangegeven dat moslims geprovoceerd dienen te worden, eer dat ze in actie komen.

Om 1 of andere reden heeft het aanslaan van een redelijke toon nooit gewerkt.

Cc

Al Sawt
15-05-05, 15:42
Geplaatst door Couscousje
Volgens mij voeren moslims wel ergere oorlogen.

Cc O, Ja? Welke oorlogen, Couscousje? Ík daag je uit om die oorlogen op te noemen.

Hoewel ik zeker van ben, dat je het faliekant mis hebt.

ber18kania
15-05-05, 15:42
Rest mij nog 1 ding te zeggen :moe:



http://thisisislam.islamacademy.com/

taouanza
15-05-05, 15:42
Geplaatst door RinC
Geen idee. Ik heb een andere hobby namelijk :p

Wat vind je van dit tegengeluid (http://users.pandora.be/spaanders/anasheed_this_is_islam/index.htm)?


Ps. NMO, zaterdag

Ik heb vandaag gekeken en die vrouw was een verademing haar naam kreeg ik niet mee. Maar hoe ze praatte alsof ik mezelf hoorde.
Haar mening over vrouwen in de islamitische cultuur en hoe westerlingen er naar kijken. Ik had echt zoiets van wow eindelijk hoor ik het van iemand anders.

taouanza
15-05-05, 15:47
Geplaatst door taouanza
Ik heb vandaag gekeken en die vrouw was een verademing haar naam kreeg ik niet mee. Maar hoe ze praatte alsof ik mezelf hoorde.
Haar mening over vrouwen in de islamitische cultuur en hoe westerlingen er naar kijken. Ik had echt zoiets van wow eindelijk hoor ik het van iemand anders.

Je filmpje begon gelijk verkeerd.

De aanval op de twintowers, Pentagon en het witte huis was een strategische zet en heeft niks met islam te maken.
Het witte huis geeft orders om de wereld te vernietigen het pentagon voert het uit en het WTC bekostigd het.
Het is een strategische zet die niet goed doordacht is. Want ja er is geen plan gemaakt voor de rest en uit eindelijk heeft het aan meer moslims het leven gekost.
En dat laatste zegt ook genoeg want dat heeft uiteindelijk Bush in het zadel gehesen en die onthoofdingen hebben daar aan vast geschroefd.

Kiekeboe
15-05-05, 15:48
Geplaatst door Al Sawt
Je hoeft me nergens teleurstellen. Met mijn kennis zit het goed. Misdaden die door Moslims zijn gepleegd in Joegoslavie, waren 1000X minder erg dan misdaden die door Serviers of Kroaten werden gepleegd.

oh my god dat er nog gedachte zijn zoals dit.

doden, verkrachten, mishandelen staan allemaal bij mij op dezelfde lijn.
en laat ik even jouw kennis vergroten ze waren daar allemaal schuldig aan.... Misschien de één wat meer dan de ander, maar als ze voor God staan zullen ze allemaal hetzelfde horen.....

Couscousje
15-05-05, 15:50
Geplaatst door Al Sawt
O, Ja? Welke oorlogen, Couscousje? Ík daag je uit om die oorlogen op te noemen.

Hoewel ik zeker van ben, dat je het faliekant mis hebt.

Ik heb er 1 hele belangrijke voor je: de zogenaamde Heilige Oorlog.

Die oorlog is de enige in zijn soort wat betreft de pure haat die daaraan ten grondslag ligt.

En je hoeft me niet uit te dagen, engerd.

Kun jij niet gewoon normaal discussieren, zonder meteen hysterisch te worden?

Cc

Couscousje
15-05-05, 15:50
Geplaatst door taouanza
Je filmpje begon gelijk verkeerd.

De aanval op de twintowers, Pentagon en het witte huis was een strategische zet en heeft niks met islam te maken.
Het witte huis geeft orders om de wereld te vernietigen het pentagon voert het uit en het WTC bekostigd het.
Het is een strategische zet die niet goed doordacht is. Want ja er is geen plan gemaakt voor de rest en uit eindelijk heeft het aan meer moslims het leven gekost.
En dat laatste zegt ook genoeg want dat heeft uiteindelijk Bush in het zadel gehesen en die onthoofdingen hebben daar aan vast geschroefd.

Je citeerde jezelf?

Cc

RinC
15-05-05, 15:53
Geplaatst door taouanza
Ik heb vandaag gekeken en die vrouw was een verademing haar naam kreeg ik niet mee. Maar hoe ze praatte alsof ik mezelf hoorde.
Haar mening over vrouwen in de islamitische cultuur en hoe westerlingen er naar kijken. Ik had echt zoiets van wow eindelijk hoor ik het van iemand anders.

Dat is die buikdanseres. Ze geeft dansles ofzo op de UVA, Kauthar heet ze.

Ik bedoelde die van zaterdag, was herhaling van vorige week. Iets over Rotterdam :stout:

Arab2004
15-05-05, 15:54
Waar gaat dit over, juist de Amerikanen en andere landen zijn de grootste terrosisten die er zijn...Die maken kinderen en onschuldige burgers af, zomaar...Maar de mensen hier die kijken alleen maar naar de papparazzi en de dingen die je op televisie ziet, totale manipulatie... Dat jullie jullie daar door laten afleiden schandalig gewoon....Ik ben zwaar tegen het filmpje wat ik net heb gezien...Net of de Islam zo geweldadig is, het woord Islam alleen al betekent (vrede)...Alleen mensen kijken daar niet naar...Hier gaat allles maar om geld en macht en dat zorgt gewoon voor verderf hier op de Dunya (aarde)...De regering en politiek leiders denken alleen maar aan hun zakken die gevuld moeten worden en het woord van de bevolking dat deert ze echt niet....Ze doen alleen waar ze zelf zin in hebben, denken jullie dfaar maar eens over na....Elke keer word de Islam in het slecht daglicht gezet en waarom, omdat ze weten dat de Islam de waarheid is...Alleen bedekken ze het omdat ze van de aardse dingen willen genieten en daardoor de waarheid gaan onderdrukken...

Dit wou ik ff kwijt en ik ga hier verder niet eens meer op in..... :zwaai:

Couscousje
15-05-05, 15:55
Islam betekent overgave.

Salaam is vrede.

Wat kan jij zwetsen, zeg.

Cc

HINDUSTAN
15-05-05, 15:55
Geplaatst door taouanza
Je filmpje begon gelijk verkeerd.

De aanval op de twintowers, Pentagon en het witte huis was een strategische zet en heeft niks met islam te maken.
Het witte huis geeft orders om de wereld te vernietigen het pentagon voert het uit en het WTC bekostigd het.
Het is een strategische zet die niet goed doordacht is. Want ja er is geen plan gemaakt voor de rest en uit eindelijk heeft het aan meer moslims het leven gekost.
En dat laatste zegt ook genoeg want dat heeft uiteindelijk Bush in het zadel gehesen en die onthoofdingen hebben daar aan vast geschroefd.

Interessante theorie:
Zogenaamd zou Amerika zelf ook achter de 2001 aanslagen zitten om angst te creëren, zodoende een oorlog te kunnen initiëren, zodoende de consumptie in Amerika (en dus de hele wereld) een impuls te kunnen geven, en daarmee dus ook de wapenhandel...en kijk eens aan, het wordt allemaal betaald met de olie van een andere!

Maar het gaat er bij mij niet in dat er Amerikanen op een dergelijk hoog niveau een handtekening zouden hebben kunnen zetten onder een dergelijke staaltje van landverraad met zo'n massieve impact.
The Twin Towers waren niet zomaar 2 hoge wolkenkrabbertjes he.
Voor Amerikanen waren ze het fallussymbool voor alles wat stond voor de macht en kracht van het Amerikaanse imperium, in de machtige financiële wereldstad New York, New York.
En Amerikanen hechten heel erg aan hun symbolen, voor hun zijn ze heilig.

Het zou kunnen die theorie hoor, maar het is wel een heel wilde, en ik ben dus niet helemaal overtuigd.

MarinadeMix
15-05-05, 15:56
Geplaatst door Arab2004
Waar gaat dit over, juist de Amerikanen en andere landen zijn de grootste terrosisten die er zijn...Die maken kinderen en onschuldige burgers af, zomaar...Maar de mensen hier die kijken alleen maar naar de papparazzi en de dingen die je op televisie ziet, totale manipulatie... Dat jullie jullie daar door laten afleiden schandalig gewoon....Ik ben zwaar tegen het filmpje wat ik net heb gezien...Net of de Islam zo geweldadig is, het woord Islam alleen al betekent (vrede)...Alleen mensen kijken daar niet naar...Hier gaat allles maar om geld en macht en dat zorgt gewoon voor verderf hier op de Dunya (aarde)...De regering en politiek leiders denken alleen maar aan hun zakken die gevuld moeten worden en het woord van de bevolking dat deert ze echt niet....Ze doen alleen waar ze zelf zin in hebben, denken jullie dfaar maar eens over na....Elke keer word de Islam in het slecht daglicht gezet en waarom, omdat ze weten dat de Islam de waarheid is...Alleen bedekken ze het omdat ze van de aardse dingen willen genieten en daardoor de waarheid gaan onderdrukken...

Dit wou ik ff kwijt en ik ga hier verder niet eens meer op in..... :zwaai:

Islam betekent onderwerping aan God.

taouanza
15-05-05, 15:58
Geplaatst door HINDUSTAN
Interessante theorie:
Zogenaamd zou Amerika zelf ook achter de 2001 aanslagen zitten om angst te creëren, zodoende een oorlog te kunnen initiëren, zodoende de consumptie in Amerika (en dus de hele wereld) een impuls te kunnen geven, en daarmee dus ook de wapenhandel...en kijk eens aan, het wordt allemaal betaald met de olie van een andere!

Maar het gaat er bij mij niet in dat er Amerikanen op een dergelijk hoog niveau een handtekening zouden hebben kunnen zetten onder een dergelijke staaltje van landverraad met zo'n massieve impact.
The Twin Towers waren niet zomaar 2 hoge wolkenkrabbertjes he.
Voor Amerikanen waren ze het fallussymbool voor alles wat stond voor de macht en kracht van het Amerikaanse imperium, in de machtige financiële wereldstad New York, New York.
En Amerikanen hechten heel erg aan hun symbolen, voor hun zijn ze heilig.

Het zou kunnen die theorie hoor, maar het is wel een heel wilde, en ik ben dus niet helemaal overtuigd.

Ik ben ook niet helemaal overtuigd maar vind het logischer dan Moslims zijn as van het kwaad en Amerika brengt vrijheid en democratie.

Al Sawt
15-05-05, 16:00
Geplaatst door Couscousje
Ik heb er 1 hele belangrijke voor je: de zogenaamde Heilige Oorlog.

Die oorlog is de enige in zijn soort wat betreft de pure haat die daaraan ten grondslag ligt.
Het mag duidelijk zijn dat je geen verstand van geschiedenis bezit.
Anders kwam je met voorbeelden, die met een gedegen argumentatie zijn voorzien.


Wat betreft de pure haat van zogenaamde heilige oorlog, die verblijkt met de haat van Europa in 1933 t/m 45. 50 miljoen doden, waaronder meer dan 10.miljoen vermoordde mensen.

Dan ben ik blij dat ik een moslim ben en dat de mate van walgelijkheid afhangen aan betekenis die een zelfhatende persoon tegen aan gooit.


En je hoeft me niet uit te dagen, engerd. Niet zo onaardig, Cc!
We begonnen juist een verstandshouding met elkaar te kweken. Ik daag je al te graag uit.


Kun jij niet gewoon normaal discussieren, zonder meteen hysterisch te worden?

Cc Alleen als jij belooft, om niet te schelden?

assassijn
15-05-05, 16:04
Geplaatst door HINDUSTAN
Interessante theorie:
Zogenaamd zou Amerika zelf ook achter de 2001 aanslagen zitten om angst te creëren, zodoende een oorlog te kunnen initiëren, zodoende de consumptie in Amerika (en dus de hele wereld) een impuls te kunnen geven, en daarmee dus ook de wapenhandel...en kijk eens aan, het wordt allemaal betaald met de olie van een andere!

Maar het gaat er bij mij niet in dat er Amerikanen op een dergelijk hoog niveau een handtekening zouden hebben kunnen zetten onder een dergelijke staaltje van landverraad met zo'n massieve impact.
The Twin Towers waren niet zomaar 2 hoge wolkenkrabbertjes he.
Voor Amerikanen waren ze het fallussymbool voor alles wat stond voor de macht en kracht van het Amerikaanse imperium, in de machtige financiële wereldstad New York, New York.
En Amerikanen hechten heel erg aan hun symbolen, voor hun zijn ze heilig.

Het zou kunnen die theorie hoor, maar het is wel een heel wilde, en ik ben dus niet helemaal overtuigd.

Toch blijft het vreemd dat de mensen die als eerste zijn opgepakt weer direct zijn vrijgelaten.Het befaamde "witte busje" met mannen die alles aan het filmen waren terwijl ze het gebeuren dansend vierden is alweer door iedereen vergeten.

HINDUSTAN
15-05-05, 16:11
Geplaatst door assassijn
Toch blijft het vreemd dat de mensen die als eerste zijn opgepakt weer direct zijn vrijgelaten.Het befaamde "witte busje" met mannen die alles aan het filmen waren terwijl ze het gebeuren dansend vierden is alweer door iedereen vergeten.

Ja ik was het ook, even vergeten, en er klopte nog meer niet, zoals het wel ERG makkelijke arrest van Saddam.

Ja, een nieuw mysterie is geboren.
Amerikanen hebben er al een paar, deze kan er nog wel bij.
Dit keer zijn ze echter bezig hun 2e Vietnamtrauma op te lopen in Irak.

Ach, opeens bedenk ik me dat Amerikanen zelf in de 60er jaren ook een Amerikaanse president hebben neergeschoten omdat hij tegen de wapenlobby was, dus eigenlijk zijn dan de Twintowers en het Pentagon peanuts.

Carolus
15-05-05, 16:11
Geplaatst door assassijn
Toch blijft het vreemd dat de mensen die als eerste zijn opgepakt weer direct zijn vrijgelaten.Het befaamde "witte busje" met mannen die alles aan het filmen waren terwijl ze het gebeuren dansend vierden is alweer door iedereen vergeten.

Witte busjes....mannen in witte pakken.
L'histoire se repète. :maf2:

taouanza
15-05-05, 16:13
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee maar de boodschap (van Osama) achter de aanslagen was juist dat Amerika de as van het kwaad was, en dát lijkt me dan weer een veel logischer verklaring voor de aanslag dan die theorie.

Nou daar begon ik ook over en dan zou het een strategische zet zijn die niet doordacht is. Niks in de naam van Islam.

HINDUSTAN
15-05-05, 16:13
Geplaatst door MAGICA ARABICA
:lol:
die zat !!!!! die kwam zeker hard aan HINDU !!! hahahahahahhaha
beter ga je je bezig houden met je eigen volk

Ik was even bezig met het voorgaande berichtje, dus niet te voorbarig juichen he! :koppel:

Hoe zit het met extremistische Hindoes.
Ja vertel eens, hoe zit het daarmee?
Ik hoor er zo weinig over namelijk in het nieuws...

MAGICA ARABICA
15-05-05, 16:16
bepaalde mensen worden door zelfhaat bedreven want in hun ogen zijn de arabieren en moslim de oorzaak van alles. Als ze de geschiedenis beter kenden, dan hadden ze een andere beeld over de wereld en waren ze met minder haat beladen

HINDUSTAN
15-05-05, 16:16
Geplaatst door taouanza
Nou daar begon ik ook over en dan zou het een strategische zet zijn die niet doordacht is. Niks in de naam van Islam.

Ja maar goed, volgens Osama was de hele aanslag dus wel in de naam van de Islam.
Maar dat zei ik al eerder, die naam wordt gewoon misbruikt om andere activiteiten te verbergen.

HINDUSTAN
15-05-05, 16:24
Ik zie dat er erg strict op uitspraken gecontroleerd wordt hier...

Een beetje pit in de uitspraken en kritische geluiden zoals net van die 2 jongens mogen van mij best hoor.

Ik zal never een vraag negeren namelijk, en toch altijd correct blijven.

taouanza
15-05-05, 16:28
Geplaatst door HINDUSTAN
Ja maar goed, volgens Osama was de hele aanslag dus wel in de naam van de Islam.
Maar dat zei ik al eerder, die naam wordt gewoon misbruikt om andere activiteiten te verbergen.

Nou wat dan nog ik vind niet dat het de naam van de islam schaadt.
Als je dat denkt dat vind je moslims zo inferieur dat ze geen recht hebben op zelfverdediging.
Niemand heeft over het christendom,jodendom of democratie een slechte naam geven. NEe bij die drie is het heel logisch om te verdedigen.

Al Sawt
15-05-05, 16:32
Geplaatst door MAGICA ARABICA
bepaalde mensen worden door zelfhaat bedreven want in hun ogen zijn de arabieren en moslim de oorzaak van alles. Als ze de geschiedenis beter kenden, dan hadden ze een andere beeld over de wereld en waren ze met minder haat beladen Dit is zeker van toepassing op Tamza en Cc, onze hardcore zelfhaters.

Al Sawt
15-05-05, 16:35
Geplaatst door HINDUSTAN
Ja maar goed, volgens Osama was de hele aanslag dus wel in de naam van de Islam. Drogredenatie.

Osama bekleedt geen enkele religieuze positie en voorts bezit ie geen enkel juridisictie, om in naam van Islam te handelen.

Ik kan ook in naam van Internationale Marxisme aanslagen beramen en plegen. Is dan Socialisme schuldig aan?

delirious
15-05-05, 16:37
Geplaatst door Al Sawt
Drogredenatie.

Osama bekleedt geen enkele religieuze positie en voorts bezit ie geen enkel juridisictie, om in naam van Islam te handelen.

Ik kan ook in naam van Internationale Marxisme aanslagen beramen en plegen. Is dan Socialisme schuldig aan?

Hij biedt zich toch wel aan als PR man van de Islam.
OBL.

assassijn
15-05-05, 16:37
Geplaatst door MAGICA ARABICA
bepaalde mensen worden door zelfhaat bedreven want in hun ogen zijn de arabieren en moslim de oorzaak van alles. Als ze de geschiedenis beter kenden, dan hadden ze een andere beeld over de wereld en waren ze met minder haat beladen

Zelfhaters zijn gewoon zielige persoontjes met een serieuze identiteitscrisis.Na wat hulp van een psycholoog zal hun geestelijke gesteldheid vanzelf vooruit gaan.

De nieuwe trend die je tegenwoordig ziet is echter nog zieliger.Allochtonen die niets voorstellen in het dagelijks leven proberen door Hirsi Ali te immiteren toch hun seconds of fame te halen.Hirsi Ali wordt besproken door haar uitspraken, en door die uitspraken ook te doen denken ze ook ooit beroemd en besproken te worden.
Te zielig en te kansloos om iets op eigen kracht te presteren, met de wind van iemand anders meewaaien om toch een invulling aan je zielige leventje te geven...triester dan triest, en kanslozer dan kansloos.

Arab2004
15-05-05, 16:40
Geplaatst door Couscousje
Islam betekent overgave.

Salaam is vrede.

Wat kan jij zwetsen, zeg.

Cc

Ja hoor, zo ken ik er ook nog wel een paar....Het woord Islam betekent; vrede aangaan en moeslim betekent; overgegevene....Dus ik weet niet wie er hier nou zwetst!

Het klopt wel dat salaam vrede betekent, maar zo heb je veel woorden die verschillende betekenissen hebben....

taouanza
15-05-05, 16:43
Geplaatst door Arab2004
Ja hoor, zo ken ik er ook nog wel een paar....Het woord Islam betekent; vrede aangaan en moeslim betekent; overgegevene....Dus ik weet niet wie er hier nou zwetst!

Het klopt wel dat salaam vrede betekent, maar zo heb je veel woorden die verschillende betekenissen hebben....

Ja maar Salaam is geen Islam. Dat zijn twee aparte definties.

parido
15-05-05, 16:45
Geplaatst door taouanza
Ja maar Salaam is geen Islam. Dat zijn twee aparte definties.

egt waar ??






:ergleuk:

Arab2004
15-05-05, 16:46
Geplaatst door MarinadeMix
Islam betekent onderwerping aan God.

True, maar het woord Islam ken je in vele manieren uitleggen...Kijk maar is op het internet hoeveel betekennissen je hebt van het woord Islam...

Chida!
15-05-05, 16:48
Gaan ze discussiëren over wat Salaam betekent en Islam.

Als de interpretatie en meningen daarover al onderling verschillen bij Moslims

Laat staan hoe de buitenwereld en niet-moslims wel moeten weten/denken wat de Islam is.


:haha:

Arab2004
15-05-05, 16:50
Geplaatst door taouanza
Ja maar Salaam is geen Islam. Dat zijn twee aparte definties.

Klopt, maar heb toch ook niet gezegt dat Salaam, Islam is....Ik zeg alleen dat je Islam op verschillende manieren kan uitleggen, That's It!

MarinadeMix
15-05-05, 16:52
Geplaatst door Arab2004
True, maar het woord Islam ken je in vele manieren uitleggen...Kijk maar is op het internet hoeveel betekennissen je hebt van het woord Islam...

Je kunt wel zeggen; islam is een boodschap van vrede, maar dat is niet de betekenis ervan.

Zoek maar na;)

ber18kania
15-05-05, 16:53
zijn ze nog bezig :moe:

RinC
15-05-05, 16:59
Geplaatst door taouanza
Ja maar Salaam is geen Islam. Dat zijn twee aparte definties.

Islam, komt van de stam S-L-M, wat ook voorkomt in Salaam.

HINDUSTAN
15-05-05, 17:00
Geplaatst door Al Sawt
Drogredenatie.

Osama bekleedt geen enkele religieuze positie en voorts bezit ie geen enkel juridisictie, om in naam van Islam te handelen.

Ik kan ook in naam van Internationale Marxisme aanslagen beramen en plegen. Is dan Socialisme schuldig aan?

Nee dat is geen drogredenatie, Osama heeft de 11 sept. aanslagen gepleegd in de naam van de Islam, dat is een feit.

Nee, als jij aanslagen pleegt in de naam van het socialisme, dan zal men niet direct het socialisme de schuld geven.
Worden het er meer en meer en meer, en ga je opeens de Eiffeltoren en dat soort doelen opblazen, dan garandeer ik je dat het socialisme opeens wél negatief in de aandacht komt.

HINDUSTAN
15-05-05, 17:02
Geplaatst door taouanza
Nou wat dan nog ik vind niet dat het de naam van de islam schaadt.
Als je dat denkt dat vind je moslims zo inferieur dat ze geen recht hebben op zelfverdediging.
Niemand heeft over het christendom,jodendom of democratie een slechte naam geven. NEe bij die drie is het heel logisch om te verdedigen.

Het is maar wat je onder zelfverdediging verstaat.

Terrorisme is voor mij geen zelfverdediging.

Dat wordt bij de andere religies ook niet goed gepraat.

AARDIG
15-05-05, 17:06
Alles is eigenlijk gezegd, maar toch wil ik mijn mening ook eventjes kwijt. Ik zou me niet al te druk maken om een dergelijk filmpje, dit is slechts een begin van wat er nog gaat komen. Houd je gewoon bezig met je 5 gebeden per dag, als je ouders nog leven zorg ervoor dat ze tevreden over je zijn en blijfen. De niet-islamitische omgeving vertellen over je Islam en dat deze geen terreur predikt. Veel Nederlanders zijn niet zo als de mensen hier op het forum of elders. Kijk naar je buren, je vrienden, collega's en studiegenoten die hun interesse in jouw religie tonen. Een enkel geval zal bij het aanschouwen van jouw voorbeeldig gedrag -want dat is belangrijk- de Islam ook als religie aannemen. En natuurlijk zijn er onder ons hypocrieten die het verpesten. Ze weten meestal geen moer van de Islam en interpreteren naar gelang het hun uitkomt. Sommigen interpreteren dat je mensen mag vermoorden, sommigen interpreteren dat je met Kanker mag schelden. Zieke geesten zitten erbij. En de enige manier om te laten zien dat dat de Islam niet is, is door aan jezelf te werken. En dit ook uit te dragen aan de samenleving. Immers Allah verandert "onze" situatie niet totdat we ons zelf veranderen.

assassijn
15-05-05, 17:10
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee dat is geen drogredenatie, Osama heeft de 11 sept. aanslagen gepleegd in de naam van de Islam, dat is een feit.



Volgens mij is Osama een beetje boos omdat er buitenlandse troepen in z'n land zitten die daar niet horen.
USA heeft zich d.m.v. leugens gestationeerd in SA, en dat is hetgeen waarom Osama een beetje boos is...en DAT is een feit.

Couscousje
15-05-05, 17:11
Geplaatst door Al Sawt
Dit is zeker van toepassing op Tamza en Cc, onze hardcore zelfhaters.

Dat mag jij vinden, Hitler-in-de-dop.

En we weten allemaal wat er met je voorganger is gebeurd.

Cc

taouanza
15-05-05, 17:12
Geplaatst door HINDUSTAN
Het is maar wat je onder zelfverdediging verstaat.

Terrorisme is voor mij geen zelfverdediging.

.

HEt is niet voor jou zelfverdediging?
Waarom is het afhankelijkj van jouw oordeel?
Wordt jij bedreigd.


Dat wordt bij de andere religies ook niet goed gepraat

O nee? Wat noem je War on Terrorisme dan?

Couscousje
15-05-05, 17:12
Geplaatst door Arab2004
Ja hoor, zo ken ik er ook nog wel een paar....Het woord Islam betekent; vrede aangaan en moeslim betekent; overgegevene....Dus ik weet niet wie er hier nou zwetst!

Het klopt wel dat salaam vrede betekent, maar zo heb je veel woorden die verschillende betekenissen hebben....

Jij zwetst nog steeds.

Islam betekent overgave, heel simpel.

Maar het was al duidelijk dat jij je eigen zelfverzonnen religie aanhangt.

Cc

delirious
15-05-05, 17:12
Onderzoek radicaal internetbedrijf
Het Openbaar Ministerie onderzoekt samen met de Zwitserse justitie of het Nederlandse internetbedrijf 357hosting terroristische activiteiten ondersteunt.


Onderzoek hosting terreursites


Onthoofdingen
Het bedrijf heeft veel radicale moslim sites op internet gezet en zou betaald worden door rijke fundamentalisten. Op de sites staan video's van onthoofdingen en verminkingen in Irak.

Thuisbases
Justitie heeft 357hosting al langer op het oog. Tot dusver heeft dat nog niet tot actie geleid. Volgens kenners is Nederland door 357hosting één van de grootste thuisbases van extremistische moslim websites ter wereld.

rtlnieuws

Couscousje
15-05-05, 17:13
Geplaatst door Arab2004
Klopt, maar heb toch ook niet gezegt dat Salaam, Islam is....Ik zeg alleen dat je Islam op verschillende manieren kan uitleggen, That's It!

Jongen, duvel gewoon op met je bullshit.

Je hoort het van verschillende anderen en nog blijf je vasthouden aan je bledder.

Cc

taouanza
15-05-05, 17:15
Geplaatst door assassijn
Volgens mij is Osama een beetje boos omdat er buitenlandse troepen in z'n land zitten die daar niet horen.
USA heeft zich d.m.v. leugens gestationeerd in SA, en dat is hetgeen waarom Osama een beetje boos is...en DAT is een feit.

En moslims mogen niet boos zijn.
Die moeten zich in een hoekje gaan schamen voor hun bestaan.
Amerika mag boos zijn en met bommen gooien.
Dat die moslims het nooit leren!:mad:

HINDUSTAN
15-05-05, 17:19
Geplaatst door assassijn
Volgens mij is Osama een beetje boos omdat er buitenlandse troepen in z'n land zitten die daar niet horen.
USA heeft zich d.m.v. leugens gestationeerd in SA, en dat is hetgeen waarom Osama een beetje boos is...en DAT is een feit.

Ja, dat ook, hij is kwaad op zijn eigen volk.
Niet alleen omdat er Amerikanen zitten, maar sowieso om de samenwerkingsverbanden tussen die 2.
(die er overigens altijd al zijn geweest, vanwege de olie)

Maar het feit blijft ook dat hij in de naam van de Islam heeft gehandeld.
We hebben allemaal die toespraken van hem gezien.

assassijn
15-05-05, 17:20
Geplaatst door taouanza
En moslims mogen niet boos zijn.
Die moeten zich in een hoekje gaan schamen voor hun bestaan.
Amerika mag boos zijn en met bommen gooien.
Dat die moslims het nooit leren!:mad:

:hihi:

Moslims hebben toch geen gevoelens?

taouanza
15-05-05, 17:21
Geplaatst door Arab2004
Klopt, maar heb toch ook niet gezegt dat Salaam, Islam is....Ik zeg alleen dat je Islam op verschillende manieren kan uitleggen, That's It!

Zover ik weet betekent het alleen onderwerping.
Maar ik begrijp wat je bedoelt de islam staat voor vrede.
Maar vreedzaam is weer een ander defintie dan apathie.

assassijn
15-05-05, 17:24
Geplaatst door HINDUSTAN
Ja, dat ook, hij is kwaad op zijn eigen volk.
Niet alleen omdat er Amerikanen zitten, maar sowieso om de samenwerkingsverbanden tussen die 2.
(die er overigens altijd al zijn geweest, vanwege de olie)

Maar het feit blijft ook dat hij in de naam van de Islam heeft gehandeld.
We hebben allemaal die toespraken van hem gezien.

Nee, dat is juist de reden waarom hij een hekel heeft gekregen aan Amerika.Enkel omdat er Amerikaanse troepen in SA zaten en niet van plan waren om weg te gaan.

Voor de duidelijkheid, in zijn toespraken heeft hij de aanslagen op 9/11 nooit opgeeist.Hij heeft wel gezegd dat hij de plegers ervan prijst, maar nooit gezegd dat hij erachter zat.

HINDUSTAN
15-05-05, 17:25
Geplaatst door taouanza
HEt is niet voor jou zelfverdediging?
Waarom is het afhankelijkj van jouw oordeel?
Wordt jij bedreigd.

Nee heel simpel wat ik bedoel: Jij noemt de 11 september gebeurtenis 'zelfverdediging'. Ik noem het terrorisme.
Klaar.


Geplaatst door taouanza

O nee? Wat noem je War on Terrorisme dan?

War on Terrorism noem ik HET excuus van Bush en de gehele wereldwijde wapenlobby om de oorlog op te starten die ze zo graag wilden, om daarmee een biljardenomzet te maken met als extra bonus OLIE in de betrokken gebieden.

Of het nou war on terrorism of war on suikerlolly's was geweest, dat maakt ze geen moer uit.
De nadruk voor de Americans ligt niet op het "terrorism", maar op "war".

taouanza
15-05-05, 17:26
Geplaatst door assassijn
:hihi:

Moslims hebben toch geen gevoelens?

Jawel boosheid, wraakgevoelens, bitterheid.
Echt zebaniyet gewoon. 100% procent kwaad.
Welke gevoelens ze niet hebben zijn: Liefde meedogen, sympathie, liefde voor hun kinderen.
Ze hebben geen positieve gevoelens.
Gelukkig maar stel je voor dat Amerikanen daar stil bij moeten staan als ze hun opblazen.
Nee gelukkig hebben die moslims geen menselijke gevoelens en hoeven Amerikanen daar ook geen rekening mee te houden.
Democratie en vrijheid brengen is al zwaar genoeg zonder gewetensproblemen.

Tamza_N_Rif
15-05-05, 17:28
Wie heeft hier uberhaupt over Arabieren gehad, a leegschedels? Degene die over Arabieren beginnen en over haat jegens Arabieren hebben serieus een gaar zelfbeeld. Fijn allemaal, maar projecteer dat ajb niet op anderen, stelletje losgeslagen dieren.

HINDUSTAN
15-05-05, 17:28
Geplaatst door assassijn
Nee, dat is juist de reden waarom hij een hekel heeft gekregen aan Amerika.Enkel omdat er Amerikaanse troepen in SA zaten en niet van plan waren om weg te gaan.

Voor de duidelijkheid, in zijn toespraken heeft hij de aanslagen op 9/11 nooit opgeeist.Hij heeft wel gezegd dat hij de plegers ervan prijst, maar nooit gezegd dat hij erachter zat.

Ok maar je weet ook dat je iets niet direct hoeft te zeggen om het wel te suggereren.
Hij heeft namelijk ook nooit ontkent dat hij er niet achterzat.
Maar dat maakt verder niet uit, de hele wereld weet dat hij er o.a. achter zat.

Ik denk verder ook dat hoe langer het duurt dat hij niet gepakt is, hoe waarschijnlijker de Amerikaanse bemoeienistheorie wordt, en als hij nooit meer gepakt wordt weet ik zeker dat Amerika een belangrijk aandeel heeft gehad in de 11 september aanslag.

taouanza
15-05-05, 17:29
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee heel simpel wat ik bedoel: Jij noemt de 11 september gebeurtenis 'zelfverdediging'. Ik noem het terrorisme.
Klaar.



War on Terrorism noem ik HET excuus van Bush en de gehele wereldwijde wapenlobby om de oorlog op te starten die ze zo graag wilden, om daarmee een biljardenomzet te maken met als extra bonus OLIE in de betrokken gebieden.

Of het nou war on terrorism of war on suikerlolly's was geweest, dat maakt ze geen moer uit.
De nadruk voor de Americans ligt niet op het "terrorism", maar op "war".

Dat is ook terrorisme en 11/9 is een aanval op terrorisme.
Tijdens 11/9 zijn veel minder onschuldige slachtoffers gevallen dan tijdens the War on Terrorism.

Tamza_N_Rif
15-05-05, 17:32
Salaam komt btw van 'azul' mensen. Mwhaahahhaha

Wat is dit een kansloze topic zeg.

assassijn
15-05-05, 17:34
Geplaatst door HINDUSTAN
Ok maar je weet ook dat je iets niet direct hoeft te zeggen om het wel te suggereren.
Hij heeft namelijk ook nooit ontkent dat hij er niet achterzat.
Maar dat maakt verder niet uit, de hele wereld weet dat hij er o.a. achter zat.

Ik denk verder ook dat hoe langer het duurt dat hij niet gepakt is, hoe waarschijnlijker de Amerikaanse bemoeienistheorie wordt, en als hij nooit meer gepakt wordt weet ik zeker dat Amerika een belangrijk aandeel heeft gehad in de 11 september aanslag.

Lijkt me sterk.Hoe verklaar jij het dan dat hij de aanslag op de Amerikaanse ambasade in Afrika WEL duidelijk heeft opgeeist, en de aanslag op het Amerikaanse marineschip?

Bush heeft ook nooit ontkent dat hijzelf achter de aanslagen zat, dus maakt dat hem ook verdacht...beetje vreemde redenering, niet?

HINDUSTAN
15-05-05, 17:37
Geplaatst door taouanza
Dat is ook terrorisme en 11/9 is een aanval op terrorisme.
Tijdens 11/9 zijn veel minder onschuldige slachtoffers gevallen dan tijdens the War on Terrorism.

11/9 is een aanval op terrorisme, ja okay mee eens.
Maar het is wel een aanval op het terrorisme met een terroristische daad.
Terrorisme bestrijden met terrorisme...kijk maar naar Israël en Palestina wat ervan komt.
Daar plegen de zelfmoordcommando's er ook bij elkaar op los in drukke winkelstraten en ze noemen dat ook zelfverdediging.

Nou ik niet.

taouanza
15-05-05, 17:39
Geplaatst door HINDUSTAN
11/9 is een aanval op terrorisme, ja okay mee eens.
Maar het is wel een aanval op het terrorisme met een terroristische daad.
Terrorisme bestrijden met terrorisme...kijk maar naar Israël en Palestina wat ervan komt.
Daar plegen de zelfmoordcommando's er ook bij elkaar op los in drukke winkelstraten en ze noemen dat ook zelfverdediging.

Nou ik niet.

Ik heb toch niet gezegd dat ik een tof plan vond?
Ik ben tegen geweld in het algemeen dus ook dat van de Amerikanen en Israeliers.

Couscousje
15-05-05, 17:40
Hoeveel verschillende discussies lopen er nu op deze topic?

Cc

assassijn
15-05-05, 17:40
Geplaatst door taouanza
Jawel boosheid, wraakgevoelens, bitterheid.
Echt zebaniyet gewoon. 100% procent kwaad.
Welke gevoelens ze niet hebben zijn: Liefde meedogen, sympathie, liefde voor hun kinderen.
Ze hebben geen positieve gevoelens.
Gelukkig maar stel je voor dat Amerikanen daar stil bij moeten staan als ze hun opblazen.
Nee gelukkig hebben die moslims geen menselijke gevoelens en hoeven Amerikanen daar ook geen rekening mee te houden.
Democratie en vrijheid brengen is al zwaar genoeg zonder gewetensproblemen.


Je zou eens wat boeken van dr van Ginneken moeten lezen over psychologie in de media.Heeft hele goede boeken geschreven omtrent dit onderwerp.

HINDUSTAN
15-05-05, 17:41
Geplaatst door assassijn
Lijkt me sterk.Hoe verklaar jij het dan dat hij de aanslag op de Amerikaanse ambasade in Afrika WEL duidelijk heeft opgeeist, en de aanslag op het Amerikaanse marineschip?

Toen ik zijn verklaring hoorde , was het voor mij (en met mij de rest van de wereld) toch aardig duidelijk dat hij erachter zat hoor.
Anders gaat ie dat allemaal ook niet lopen oplezen he.


Geplaatst door assassijn

Bush heeft ook nooit ontkent dat hijzelf achter de aanslagen zat, dus maakt dat hem ook verdacht...beetje vreemde redenering, niet?

Maar ik zei ook niet Bush, ik had het over Osama zelf, die nooit ontkent heeft dat hij niet achter de aanslagen zou zitten.

HINDUSTAN
15-05-05, 17:44
Geplaatst door taouanza
Ik heb toch niet gezegd dat ik een tof plan vond?
Ik ben tegen geweld in het algemeen dus ook dat van de Amerikanen en Israeliers.

Nee ik zeg ook niet dat je het tof vind.
Het ging er volgens mij even over dat jij 11/9 als zelfverdediging beschouwde, en ik als terrorisme.

AARDIG
15-05-05, 17:45
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Salaam komt btw van 'azul' mensen. Mwhaahahhaha

Wat is dit een kansloze topic zeg.

Off topic :Zou je dit alsjeblieft willen uitleggen.

Cyberman
15-05-05, 17:47
Geplaatst door Tamza_N_Rif
http://www.putfile.com/media.php?n=Nederland-anno-2005

Walgelijk. Ze hebben zelfs dezelfde opzet gebruikt als terroristen als Zarqawi. En dit filmpje is allerminst een persiflage oid.

Ik raad jullie overigens aan het filmpje vanaf het midden uit te zetten. De beelden worden dan te gruwelijk.


Ik vind die anasheed op de achtergrond alleen mooi.:D

Kan iemand die indian-anasheed voor mij regelen? :D

taouanza
15-05-05, 17:49
Geplaatst door assassijn
Je zou eens wat boeken van dr van Ginneken moeten lezen over psychologie in de media.Heeft hele goede boeken geschreven omtrent dit onderwerp.

Ontmenselijken van je vijanden is niks nieuws. Zo hebben ze al die arme sloebers

lekker gemaakt voor de Kruistochten.
Toen had je nog media of sateliet en al helemaal geen islamitische buren.
Hoe komt het dan nog dat mensen het nog steeds voor zoete koek slikken?
Ik denk dat het alles te maken heeft met de eigen ego.
De hele politiek ontstijgt naar mijn mening niet een ordinaire roddelcircuit. Hoe meer je de ander neerhaalt hoe beter je over jezelf voelt.
Zelfs tokkies voelen zich superieur met de kennis dat ze onderdeel zijn van de verlichting in tegenstelling tot moslims.
Mensen willen zich altijd beter voelen dus die willen helemaal niet horen dat andere ook gewone mensen zijn.Dan zijn ze zelf niet meer bijzonder.

Er zijn nog andere soorten zelfverheerlijking ten koste van de ander.
Miss Millie's en moeder theresa's bijv.

assassijn
15-05-05, 17:53
Geplaatst door HINDUSTAN
Toen ik zijn verklaring hoorde , was het voor mij (en met mij de rest van de wereld) toch aardig duidelijk dat hij erachter zat hoor.
Anders gaat ie dat allemaal ook niet lopen oplezen he.



Maar ik zei ook niet Bush, ik had het over Osama zelf, die nooit ontkent heeft dat hij niet achter de aanslagen zou zitten.

Kan je die verklaring opzoeken voor mij?Op de Arabische schotel heb ik een aantal verklaringen van hem gehoord, maar bij geen enkele heeft hij het opgeeist.
Maar dat vroeg ik niet, ik vroeg waarom hij wel zo duidelijk was om die andere aanslagen WEL op te eisen.

Ik had het wel over Bush, Bush heeft nooit ontkent dat het Pentagon niet achter de aanslagen zou zitten.

Al Sawt
15-05-05, 17:53
Geplaatst door Couscousje
Dat mag jij vinden, Hitler-in-de-dop.

En we weten allemaal wat er met je voorganger is gebeurd.Klopt! Maar het gaat om het rendement van zijn bewind en effect op wereld! Zijn ondergang is een detail.

Al Sawt
15-05-05, 17:54
Geplaatst door AARDIG
Off topic :Zou je dit alsjeblieft willen uitleggen. Vraag Tamza, voor gein of ze het kan staven met bronnen. P.s. Je moet wel een week geduld voor hebben!

AARDIG
15-05-05, 17:57
Geplaatst door Al Sawt
Vraag Tamza, voor gein of ze het kan staven met bronnen. P.s. Je moet wel een week geduld voor hebben!

Ja ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ook al duurt het een jaar, ik moet als het echt zo is, waarschijnlijk iets uit de Qoran en hadith verwerpen. Best wel gevaarlijk zo een statement van haar, maar ik heb genoeg tijd.

criminar
15-05-05, 17:58
Geplaatst door Al Sawt
Klopt! Maar het gaat om de rendement! Het Rendement!

Ik zie hier iedereen zijn medemens met de vinger wijzen,terwijl ze hun eigen persoontje bijna de hemel inprijzen.

P.s:Wat een slecht gemonteerde clip zeg.Zeker geen AVID gebruiker.

Gerard074
15-05-05, 17:59
Geplaatst door AARDIG
Ja ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ook al duurt het een jaar, ik moet als het echt zo is, waarschijnlijk iets uit de Qoran en hadith verwerpen. Best wel gevaarlijk zo een statement van haar, maar ik heb genoeg tijd.

Ook ff off topic dan: over wachten gesproken, ik wacht al 3 weken AARDIG, ik heb ook de tijd. Jou statement was dan wel niet uit de Koran maar was ook best gedurfd. :hihi:

Al Sawt
15-05-05, 18:00
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee dat is geen drogredenatie, Osama heeft de 11 sept. aanslagen gepleegd in de naam van de Islam, dat is een feit. Dus we kunnen ook vaststellen dat de misdaad die in naam van het Christendom gepleegd zijn, geen drogredenatie is? En dat geldt ook voor de extreemisme van Hindoes?


Nee, als jij aanslagen pleegt in de naam van het socialisme, dan zal men niet direct het socialisme de schuld geven. Nu snap ik het niet. Als je aanslagen in naam van Islam pleegt, dan doe je dat in naam van de Islam. Maar als je aanslagen pleegt in naam van Socialisme, dan heeft het niets met socialisme te maken?


Worden het er meer en meer en meer, en ga je opeens de Eiffeltoren en dat soort doelen opblazen, dan garandeer ik je dat het socialisme opeens wél negatief in de aandacht komt. Socialisme heeft toch zo`n slordige 40 miljoen mensen uitgemoord.

Wel vreemd dat je eerst de Eifeltoren moet opblazen, om een slechte naam te krijgen.

Al Sawt
15-05-05, 18:01
Geplaatst door criminar
Het Rendement!

Ik zie hier iedereen zijn medemens met de vinger wijzen,terwijl ze hun eigen persoontje bijna de hemel inprijzen. Het gaat niet om vingertje wijzen. Het gaat om uiten van uitspraken zonder grondig onderbouwing of staven van bronnen. Om vervolgens als waarheid te verkopen.

Couscousje
15-05-05, 18:02
Geplaatst door Al Sawt
Het gaat niet om vingertje wijzen. Het gaat om uiten van uitspraken zonder grondig onderbouwing of staven van bronnen.

In de realiteit kunnen er prachtige discussies gevoerd worden op basis van meningen, visies en analyses.

De bronnenpooier uithangen laten we wel aan inhoudsloze mensen zoals jij over, die alleen anderen na kunnen praten op basis van citaten, maar totaal niet in staat zijn zelf na te denken, voor dat laatste heb je iets meer ruggegraat, integriteit en intellect nodig dan jij bezit.

Cc

assassijn
15-05-05, 18:03
Geplaatst door taouanza
Ontmenselijken van je vijanden is niks nieuws. Zo hebben ze al die arme sloebers

lekker gemaakt voor de Kruistochten.
Toen had je nog media of sateliet en al helemaal geen islamitische buren.
Hoe komt het dan nog dat mensen het nog steeds voor zoete koek slikken?
Ik denk dat het alles te maken heeft met de eigen ego.
De hele politiek ontstijgt naar mijn mening niet een ordinaire roddelcircuit. Hoe meer je de ander neerhaalt hoe beter je over jezelf voelt.
Zelfs tokkies voelen zich superieur met de kennis dat ze onderdeel zijn van de verlichting in tegenstelling tot moslims.
Mensen willen zich altijd beter voelen dus die willen helemaal niet horen dat andere ook gewone mensen zijn.Dan zijn ze zelf niet meer bijzonder.

Er zijn nog andere soorten zelfverheerlijking ten koste van de ander.
Miss Millie's en moeder theresa's bijv.

Mensen zijn over het algemeen gewoon DOM, over het algemeen zijn ze niets anders dan consumtie-vee dat enkel dient om te werken en te kopen, en denken moeten ze overlaten aan mensen die er verstand van hebben.Mensen willen niet meer voor zichzelf denken en laten daarom een ander voor zich denken.

Al Sawt
15-05-05, 18:06
Geplaatst door Couscousje
In de realiteit kunnen er prachtige discussies gevoerd worden op basis van meningen, visies en analyses.

De bronnenpooier uithangen laten we wel aan inhoudsloze mensen zoals jij over, die alleen anderen na kunnen praten op basis van citaten, maar totaal niet in staat zijn zelf na te denken, voor dat laatste heb je iets meer ruggegraat, integriteit en intellect nodig dan jij bezit.

Cc Helemaal waar, Cc. Alleen jammer dat je in alle voorgaande discussie`s met mij, nauwelijks ver kwam dan uitschelden en afspelen op mijn persoon. Inhoudelijk had je niets en dan niets toe te voegen.


Zolang jij ruggegraat, integriteit en intellect ten toon spreidt, ben ik al tevreden.

taouanza
15-05-05, 18:07
Geplaatst door assassijn
Mensen zijn over het algemeen gewoon DOM, over het algemeen zijn ze niets anders dan consumtie-vee dat enkel dient om te werken en te kopen, en denken moeten ze overlaten aan mensen die er verstand van hebben.Mensen willen niet meer voor zichzelf denken en laten daarom een ander voor zich denken.

Ben jij bekend met mijn magnetronmeningtheorie?:zozo:

assassijn
15-05-05, 18:08
Geplaatst door taouanza
Ben jij bekend met mijn magnetronmeningtheorie?:zozo:

Nee, vertel:hihi:

Al Sawt
15-05-05, 18:09
Geplaatst door delirious
Hij biedt zich toch wel aan als PR man van de Islam.
OBL. In mijn vrije tijd ben ik ook PR. man van Islam. Heb ik nu legitimiteit, om in naam van Islam te handelen?

Couscousje
15-05-05, 18:11
Geplaatst door Al Sawt
Inhoudelijk had je niets en dan niets toe te voegen.

Dat is jouw mening.

Naar mijn mening ben ik heel erg inhoudelijk geweest.

Dat dat jou niet uitkomt, spreekt voor zich.

Zoals ik al eerder zei: het maakt in feite niet uit wat men tegen jou zegt, jij hebt geen greintje respect voor andermans mening. Daarom zal jij je uiterste best doen om alles wat iemand zegt te verdraaien en te ontkennen. Met jou in discussie treden heeft daarom geen enkele toegevoegde waarde.

Daarom krijg jij de scheldpartijen en voer ik de goede discussies met met mensen van wie ik wat kan leren.

Cc

criminar
15-05-05, 18:11
Geplaatst door taouanza
Ben jij bekend met mijn magnetronmeningtheorie?:zozo: Een vrouw moet meer tijd spenderen achter het fornuis, dan die 2 minuten achter de microgolfoven?

AARDIG
15-05-05, 18:12
Geplaatst door Gerard074
Ook ff off topic dan: over wachten gesproken, ik wacht al 3 weken AARDIG, ik heb ook de tijd. Jou statement was dan wel niet uit de Koran maar was ook best gedurfd. :hihi:

Er is een wezenlijk verschil. Ik had mijn argumenten gestaafd met een onderzoek. Het enige wat jij deed, is een andere interpretatie geven aan het onderzoek. Daaruitvolgend wilde ik nog wel naar een extra onderzoek zoeken, die mijn mening bevestigd. Dat is dus extra, zoals wanneer ik daar tijd voor heb.

taouanza
15-05-05, 18:21
Geplaatst door assassijn
Nee, vertel:hihi:


Je hebt in Nederland welliswaar de vrijheid om je eigen mening te vormen maar dat heb je met koken ook. Je kan naar de markt gaan en verschillenden produkten uitzoeken vergelijken en kopen. Je komt thuis je zoekt of bedenkt verschillende recepten en je kiest er eentje uit. JE gaat koken ondertussen kan je ook nog van idee veranderen. Maar je kan ook een kant en klaremaaltijd kopen in de supermarkt en die in een magnetron opwarmen en dan ben je ook klaar. Dan heb je ook gekookt.

En zo is het ook met nadenken en een eigen mening vormen. JE kan verschillende bronnen raadplegen vergelijken nadenken en nog eens nadenken en nog meer kennis zoeken en daar over nadenken.
MAar je kan ook een mening overnemen van iemand en doen alsof je zelf heb nagedacht.
En ik merk de laaste tijd hier in NEderland onzettend veel magnetronmeningen. PING ik heb een MENING!

http://www.click-smilies.de/sammlung0304/ernaehrung/food-smiley-013.gif

sienia
15-05-05, 18:26
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Salaam komt btw van 'azul' mensen. Mwhaahahhaha

Wat is dit een kansloze topic zeg.

En Azul komt weer van 'meuj'. :nerveus:

Fijn dat je als topicstartster het lef hebt :rolleyes: om dit toe te geven. Heb niet alles gelezen, wel een aantal wilde theorien, dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik heb nog nergens iets over een complot gelezen waarbij Israel betrokken is. :huil2:

De meest slimme reactie die ik wel gelezen heb is die van Na3na3. Ga mn haar maar eens wassen. ;)

Couscousje
15-05-05, 18:32
Geplaatst door sienia
En Azul komt weer van 'meuj'. :nerveus:

Fijn dat je als topicstartster het lef hebt :rolleyes: om dit toe te geven. Heb niet alles gelezen, wel een aantal wilde theorien, dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik heb nog nergens iets over een complot gelezen waarbij Israel betrokken is. :huil2:

De meest slimme reactie die ik wel gelezen heb is die van Na3na3. Ga mn haar maar eens wassen. ;)

Brilliant Brunette!

Cc

mulan
15-05-05, 18:33
Wat een gekken,voor sommige mensen is de geschiedenis begonnen op 11 sept. 2001 en beperkt die zich tot moslims,hoe narrow minded kun je zijn.

taouanza
15-05-05, 18:35
Geplaatst door mulan
Wat een gekken,voor sommige mensen is de geschiedenis begonnen op 11 sept. 2001 en beperkt die zich tot moslims,hoe narrow minded kun je zijn.

Pardon narrow minded? Kritisch zul je bedoelen. Kritisch en dapper.:ego:

mulan
15-05-05, 18:37
Geplaatst door Tomas
Kut, de buitenlanders pakken de flatscreenmonitoren waar wij recht op hebben af.

Niet iedereen over een kam scheren ja! We zijn niet allemaal zo,ik heb nog steeds zoals het hoort een monitor die groter is als Jlo's behind.

mulan
15-05-05, 18:41
Geplaatst door taouanza
Pardon narrow minded? Kritisch zul je bedoelen. Kritisch en dapper.:ego:

Sorry,ik kan nog niet zo goed omgaan met kritiek.Ok we zitten dus in het jaar 4.Ok.Dat maakt mij dus een produkt uit de pre-historie.Apart.

taouanza
15-05-05, 18:43
Geplaatst door mulan
Sorry,ik kan nog niet zo goed omgaan met kritiek.Ok we zitten dus in het jaar 4.Ok.Dat maakt mij dus een produkt uit de pre-historie.Apart.

En hoe voelt dat?:hardlach:

mulan
15-05-05, 18:49
Geplaatst door taouanza
En hoe voelt dat?:hardlach:

Ik heb veel minder bagage,dat is wel fijn en daarnaast is mijn historische kennis ongelofelijk vergroot,k denk dat ik mezelf nu wel historicus kan noemen(dit zeg ik uiteraard in alle bescheidenheid).

taouanza
15-05-05, 18:51
Geplaatst door mulan
Ik heb veel minder bagage,dat is wel fijn en daarnaast is mijn historische kennis ongelofelijk vergroot,k denk dat ik mezelf nu wel historicus kan noemen(dit zeg ik uiteraard in alle bescheidenheid).

Zo zie je maar weer: Elke nadeel heb z'n voordeel.:duim:

Adonis
15-05-05, 19:07
Zie reactie van Na3Na3 :tik:.

Trouwens walgelijke video.

De rest moet niet 1000 discussie's in één openen. ('t ging over een video.)

Al Sawt
15-05-05, 19:33
Geplaatst door Couscousje
Dat is jouw mening.

Naar mijn mening ben ik heel erg inhoudelijk geweest.

Dat dat jou niet uitkomt, spreekt voor zich.

Zoals ik al eerder zei: het maakt in feite niet uit wat men tegen jou zegt, jij hebt geen greintje respect voor andermans mening. Daarom zal jij je uiterste best doen om alles wat iemand zegt te verdraaien en te ontkennen. Met jou in discussie treden heeft daarom geen enkele toegevoegde waarde.

Daarom krijg jij de scheldpartijen en voer ik de goede discussies met met mensen van wie ik wat kan leren.

Cc Kortom je voert discussie`s met jezelf!

Ik zal het echt niet missen!

Couscousje
15-05-05, 20:14
Geplaatst door Al Sawt
Kortom je voert discussie`s met jezelf!

Ik zal het echt niet missen!

Ik voer discussies met een heleboel verschillende mensen op dit forum en buiten dit forum.

Dat jij bovenstaande conclusie trekt, onderstreept mijn punt maar al te goed.

En wat jij wel of niet mist, is er niet toe doende.

Cc

Tomas
15-05-05, 20:25
Geplaatst door mulan
Niet iedereen over een kam scheren ja! We zijn niet allemaal zo,ik heb nog steeds zoals het hoort een monitor die groter is als Jlo's behind.

Dt laatste daar kijk ik ook liever naar. Dus die hebben de andere buitenlanders alweer ingepikt.

Maar niemand gaat in op mijn hier terecht gekomen link met net zo'n filmpje. Die boeit blijkbaar niet. Da's normaal. Moet ik maar weer denken ofzo. Oh, dit heb ik niet zozeer tegen jou, want jij bent toch al compleet doorgeradicaliseerd.

GiovanniHN
15-05-05, 21:05
Geplaatst door Couscousje
Ik heb geen bewijzen nodig, niemand heeft die nodig.

Waarom je blijft hameren op bewijzen, is me een raadsel.

Iedereen heeft het recht om iets op zijn eigen manier te interpreteren, zonder dat er gemierenneukt wordt over bewijzen en regeltjes en wetgevingen en weet ik het wat voor smoesjes mensen zoals jij alsmaar gebruiken in een poging hun gelijk te halen, maar daarmee blijf je steken in een kat-en-muis-spelletje zonder einde. De beelden zijn voor mij voldoende bewijs, dat jij dat niet vindt is jouw zaak en daar ga ik niet over. Punt.

Niet zo opdringerig, Giovanni.

Ik heb mijn eigen mening al, ik hoef die van jou niet nog eens erbij.

Cc


Sorry hoor maar die reactie is gewoon uiterst zwak. Een mening is vooral gebasseerd op bewijzen en feiten. Jouw mening zo te zien niet. Daardoor heb je een compleet vertekend beeld van terrorisme. Daarin ben je niet alleen, want de meerderheid van de Nederlanders heeft dat.

Maar ik hamer op bewijzen, omdat jij mijn bijdrage als 'zomaar een mening' afdoet. Terwijl ik gekeken heb naar de geschiedenis, de achtergronden, de feiten, de bewijzen en de analyses. En alles komt neer op hetzelfde. De Islam is niet de bron van terrorisme. Dus als je inderdaad wil leren van discussies. Dan kan je beter op een wat minder bekrompen manier reageren.

SennaJameson
15-05-05, 21:28
Geplaatst door GiovanniHN
Sorry hoor maar die reactie is gewoon uiterst zwak. Een mening is vooral gebasseerd op bewijzen en feiten. Jouw mening zo te zien niet. Daardoor heb je een compleet vertekend beeld van terrorisme. Daarin ben je niet alleen, want de meerderheid van de Nederlanders heeft dat.

Maar ik hamer op bewijzen, omdat jij mijn bijdrage als 'zomaar een mening' afdoet. Terwijl ik gekeken heb naar de geschiedenis, de achtergronden, de feiten, de bewijzen en de analyses. En alles komt neer op hetzelfde. De Islam is niet de bron van terrorisme. Dus als je inderdaad wil leren van discussies. Dan kan je beter op een wat minder bekrompen manier reageren.

Ik heb geen zin om onder Couscousje in te loggen nu.

Die moeite neem ik niet voor jou.

Wat jij kan, kan ik nog beter.

Dit heb ik te zeggen op bovenstaande bericht:

Sorry, hoor. Maar je reactie is uiterst zwak.

Tot zover mijn imitatie van de enige echte bekrompen geest hier: jij.

Gezever over bronnen en bewijzen, alsof het alleen daarom draait.

Je bent te belachelijk voor woorden, de manier waarop jij je probeert voor te doen als een onderzoeksjournalist en iemand wiens mening niet strookt met die van jou probeert te kleineren met gigantische bullshit, die kant noch wal raakt. Jouw bijdrage is gewoon een mening, net als iedere andere bijdrage een mening is. Het feit dat jij jouw mening afdoet als superieur en beter beargumenteerd, zegt alleen dat je zo godvergeten sneu bent, dat het tegendeel van superieur beter op jou van toepassing is. Dan kun je beter met jezelf discussieren, alhoewel: discussieren is niet wat jij wil, jij loopt hier zo gigantisch op jezelf te geilen dat deze virtuele publieke masturbatie gewoon obsceen is. Leer toch eens een keer je mening niet op te dringen, kneus. Zo krijgen we hier ook een beetje de ruimte om te zeggen wat we vinden, zonder dat omhooggevallen kwasten als jij dat proberen te overschreeuwen met hun gekrijs over bronnen, feiten en bewijzen. Get a real job, because you suck at this one, achterlijke betweter.

Cc

mulan
15-05-05, 22:02
Geplaatst door Tomas
Dt laatste daar kijk ik ook liever naar. Dus die hebben de andere buitenlanders alweer ingepikt.

Maar niemand gaat in op mijn hier terecht gekomen link met net zo'n filmpje. Die boeit blijkbaar niet. Da's normaal. Moet ik maar weer denken ofzo. Oh, dit heb ik niet zozeer tegen jou, want jij bent toch al compleet doorgeradicaliseerd.

Ik denk dat dit soort filmpjes overal al besproken worden,ook buiten deze site. Dit in tegenstelling tot het filmpje dat in deze topic aangehaald word.

En niemand gaat daar inderdaad op in maar je moet maar zo denken,bijna niemand luistert naar elkaar in deze topic,je word dus heus niet buitengesloten als kat zijnde.

Ow en die opmerking over mijn radicalisering waardeer ik echt.Ik dacht dat je me nooit een compliment zou geven. :lole:

Rissa
15-05-05, 23:07
Nie echt een filmpje om je druk over te maken...

..vind ik...Teveel eer voor die SsukkelLonsdaler die erachterzit.


:rolleyes:

GiovanniHN
15-05-05, 23:14
Tja, als argumenten falen, dan maar beledigen.

Mag ik er even op wijzen dat jij anderen er steeds op wijst met bronnen te komen als ze jou citeren.

Waarschijnlijk zal je ook reageren op deze reactie met 'bewijs het dan'.

Ik zou makkelijk kunnen gaan schelden op jou. Maar ik wil je wat anders vragen.

Als jouw mening niet gebasseerd is op feiten of bronnen. Waar is die dan wel op gebasseerd?

Mag ik concluderen dat jouw mening niets meer is dan een simpele gedachte, zonder enige onderbouwing?

En graag een fatsoenlijke reactie zonder over te gaan tot schelden en zielig gezeur.

taouanza
15-05-05, 23:15
Geplaatst door Rissa
Nie echt een filmpje om je druk over te maken...

..vind ik...Teveel eer voor die SsukkelLonsdaler die erachterzit.


:rolleyes:

Ik heb niet eens gekeken hoe vind je die?:tik:

Adonis
15-05-05, 23:19
Geplaatst door taouanza
Ik heb niet eens gekeken hoe vind je die?:tik:



:haha:.

Ik dacht dat ik de enige was ( ik kan me wel wat voorstellen ).

GiovanniHN
15-05-05, 23:22
Geplaatst door klaaskop
.. maar ik heb het dan ook niet afgekeken; die onthoofding hoefde ik niet te zien)




De onthoofding zelf zie je niet. Maar ik kan je aanraden wel verder te kijken. Dan valt namelijk op dat Nick Berg's gezicht niet eens verandert als hij begint te schreeuwen.

In het origineel kan je ook nog zien dat voordat de onthoofding begint, de tijd bijna 12 uur verspringt.

In het origineel is ook te zien dat er bijna geen bloed vrijkomt als hij wordt onthoofd. Iets dat onmogelijk is bij een levend persoon.

Rissa
15-05-05, 23:27
Geplaatst door taouanza
Ik heb niet eens gekeken hoe vind je die?:tik:



Dan ben je stoer....Ofzo!

klaasklop..yeah get stoned, mag je rustig rondbrabbelen. Dit filmpje heeft een waarschuwingsbereik van nul komma nul komma nul tot aan het oneindige, gewoon een paar pubertjes die zich verVeelde op zo'n typisch regenachtige Hollandse dag......:argwaan:

Tamza_N_Rif
15-05-05, 23:32
Ik heb wel weer mn potje entertainment gehad vandaag. Ga nu allemaal maar weer fijn slapen, oogjes toe lieve kindes.

Deze topic gaat op slot. Wie alsnog reageert, krijgt een ban aan de bek.

taouanza
15-05-05, 23:34
Geplaatst door casablanca1
:haha:.

Ik dacht dat ik de enige was ( ik kan me wel wat voorstellen ).

Nee al dat geweld zegt mij niks hoor.

sienia
15-05-05, 23:34
Geplaatst door Tamza_N_Rif
Ik heb wel weer mn potje entertainment gehad vandaag. Ga nu allemaal maar weer fijn slapen, oogjes toe lieve kindes.

Deze topic gaat op slot. Wie alsnog reageert, krijgt een ban aan de bek.

Hold de bek selluf dicht!

Adonis
15-05-05, 23:35
Geplaatst door taouanza
Nee al dat geweld zegt mij niks hoor.



Ik heb 't gewoon niet gekeken.

Geef me één reden waarom ik 't wel zou bekijken...

sienia
15-05-05, 23:37
Geplaatst door klaaskop
:duim:

"Breek me de bek niet los ! " ;)
"Los" :Iluvu:

Waar kom je weg zeg?

sienia
15-05-05, 23:42
Geplaatst door klaaskop
Als je mijn postings daarover had gezien ... had je geweten dat mijn ouders uit Groningen (provincie) komen ...

Toen had je mn belangstellings nog niet.

Tamza, kiek's e'm-----> _l_

sienia
15-05-05, 23:47
Geplaatst door klaaskop
Dus hebben we nu een "haat-topic" in een "luv-topic" veranderd ... ;)
:blauwkus: ;)

Wat je met een beetje nuchterheid al niet kunt bereiken! :blauwkus:

Hay Jouhara
15-05-05, 23:48
Sorry hoor wat een bullshit :wtf:

Wat is nou de bedoeling van dit filmpje?

KomMaar
16-05-05, 01:32
Geplaatst door hay jouhara
Sorry hoor wat een bullshit :wtf:

Wat is nou de bedoeling van dit filmpje?

Mensen vervelen .. :knipoog:

mark61
16-05-05, 03:28
Geplaatst door RinC
Dat is die buikdanseres. Ze geeft dansles ofzo op de UVA, Kauthar heet ze.

Ik bedoelde die van zaterdag, was herhaling van vorige week. Iets over Rotterdam :stout:

dansles op de uva :vreemd:

Kaouthar Darmoni

Geboren in Tunesië en wonend in Nederland is Kaouthar Darmoni moslima, universitair docente en bovendien een beeldschone buikdanseres. In Nederland volgt ze de Arabische en westerse media op de voet. Ze interesseert zich met name voor de beeldvorming van moslims op de televisie. Ze haalt de media met haar kritische uitspraken over de Arabische en de westerse cultuur. Kaouthar ontdekte echter dat de westerse media vooral haar kritiek op de Arabische cultuur gretig oppikken. Sinds die ontdekking is ze vastbesloten zich in te zetten voor een evenwichtiger beeld over Arabische en islamitische culturen. Uit eigen ondervinding weet zij immers hoe mooi die cultuur óók is. In De Dialoog een gesprek over haar jeugd, het wahabisme, en de verhouding tussen mannen en vrouwen. Kaouthar: “Arabische mannen zijn bang voor vrouwen.”

http://nmo.omroep.nl/cgi/nmo/?s=4&id=20&e=441

Omdat dit topic toch al nergens over ging. Tis onderhand erger dan het filmpje waar het om begon.

HINDUSTAN
16-05-05, 06:04
Geplaatst door assassijn
Kan je die verklaring opzoeken voor mij?Op de Arabische schotel heb ik een aantal verklaringen van hem gehoord, maar bij geen enkele heeft hij het opgeeist.
Maar dat vroeg ik niet, ik vroeg waarom hij wel zo duidelijk was om die andere aanslagen WEL op te eisen.

Ik zal proberen iets erover te vinden.
Nou hebben ik (en de rest van de wereld) via bijv. CNN vernomen dat ze hem wel schuldig bevonden.
Als jij denkt dat Osama niet achter 9/11 zit, hebben we een meningsverschil.
Dat kan.


Geplaatst door assassijn
[B]
Ik had het wel over Bush, Bush heeft nooit ontkent dat het Pentagon niet achter de aanslagen zou zitten.

Maar in dat gedeelte wat je van mij gequote had wat je een rare verklaring van me noemde, had ik het niet over Bush en dat stukje ging het om.

HINDUSTAN
16-05-05, 06:21
quote:
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee dat is geen drogredenatie, Osama heeft de 11 sept. aanslagen gepleegd in de naam van de Islam, dat is een feit.

quote Sawt:
Dus we kunnen ook vaststellen dat de misdaad die in naam van het Christendom gepleegd zijn, geen drogredenatie is? En dat geldt ook voor de extreemisme van Hindoes?

Antwoord HINDUSTAN:
Het Christendom heeft ook veel misdaden gepleegd in de naam van het geloof.
Extremistische Hindoes, dat is weer een verhaal apart: die plegen meestal geen misdaden uit naam van het geloof, maar uit pure wraak.

quote:HINDUSTAN
Nee, als jij aanslagen pleegt in de naam van het socialisme, dan zal men niet direct het socialisme de schuld geven.

quote: SAWT
Nu snap ik het niet. Als je aanslagen in naam van Islam pleegt, dan doe je dat in naam van de Islam. Maar als je aanslagen pleegt in naam van Socialisme, dan heeft het niets met socialisme te maken?

Antwoord HINDUSTAN
Dat staat er niet, El Sawt.

quote HINDUSTAN:
Worden het er meer en meer en meer, en ga je opeens de Eiffeltoren en dat soort doelen opblazen, dan garandeer ik je dat het socialisme opeens wél negatief in de aandacht komt.

quote SAWT
Socialisme heeft toch zo`n slordige 40 miljoen mensen uitgemoord.

Wel vreemd dat je eerst de Eifeltoren moet opblazen, om een slechte naam te krijgen.

Antwoord HINDUSTAN:

40 miljoen mensen, ik geloof je op je woord. Vreemd toch dat het socialisme niet als gevaarlijk verschijnsel ter discussie staat.

En dat van die Eiffeltoren was natuurlijk maar een voorbeeld he.
Je hoeft het niet zo ver te zoeken, als je de plaatselijke kinderschommel opblaast met het kind er nog op krijg je ook best wel een slechte naam
(dit was ook een voorbeeld)

(beetje onoverzichtelijk kweet het maar ik weet niet hoe ik compleet moet quoten)

rabbia78
16-05-05, 09:14
Ik geloof niet dat Nick Berg door hun onthoofd is.De amerikanen weten er vast meer van....

Nick Berg (http://www.elqalem.nl/columnisten/index.php?id=106)

Timoesh
16-05-05, 10:08
Het afzien van Moslims.


de filmontwikkelaar moet nog een aantal cursusen volgen...filmpjes moeten in een andere volgorde en slechte kwaliteit

GiovanniHN
16-05-05, 12:37
Om even te reageren op Hindustan.

De rol van Osama Bin Laden is heel onduidelijk. Niet een journalist, deskundige of veiligheidsdienst kent zijn rol.

Er wordt wel geanalyseerd en gekeken wat het zou kunnen zijn. Maar niemand kan met zekerheid zeggen 'hij is de opdrachtgever' of 'hij zorgt voor het geld'.

In de media is een heel vertekend beeld van Bin Laden ontstaan. Omdat hij als eerste in beeld kwam na de aanslagen. Hij heeft meerdere keren opgeroepen tot aanslagen en heeft ook de aanslagen goedgekeurd. Maar niet opgeëist.

Om deze reden werd hij gezien als hoofdverdachte en dat is eigenlijk altijd zo gebleven. Maar zekerheid bestaat niet. En in een eerlijk proces zou hij zelfs niet verdacht zijn, omdat er gewoon zo weinig bewijs is van zijn rol in 11 september.

Couscousje
16-05-05, 12:53
Geplaatst door GiovanniHN
Tja, als argumenten falen, dan maar beledigen.

Mag ik er even op wijzen dat jij anderen er steeds op wijst met bronnen te komen als ze jou citeren.

Waarschijnlijk zal je ook reageren op deze reactie met 'bewijs het dan'.

Ik zou makkelijk kunnen gaan schelden op jou. Maar ik wil je wat anders vragen.

Als jouw mening niet gebasseerd is op feiten of bronnen. Waar is die dan wel op gebasseerd?

Mag ik concluderen dat jouw mening niets meer is dan een simpele gedachte, zonder enige onderbouwing?

En graag een fatsoenlijke reactie zonder over te gaan tot schelden en zielig gezeur.

:haha:

Wat een treurig persoon ben je ook.

Ik vraag het 1 keer aan boeffie, wat ging om iets wat ikzelf gezegd zou hebben.

En dat verdraai je opeens in mij die steeds aan anderen zou vragen met bronnen te komen?

Volgens mij vergelijk je appels met peren, maar dat zegt weer genoeg over jouw zogenaamde onderzoeksjournalistiek.

Jongetje, ik geloof dat jij de enige bent die jou serieus neemt hier.

Wij proberen hier een normaal gesprek met elkaar te voeren.

Jij past daar overduidelijk niet in met je betweterigheid en je leugens.

Zorg jij maar eerst dat je een fatsoenlijke reactie verdient.

Mijns inziens komt alleen een scheldpartij jou ten goede.

Cc

Si_Y
16-05-05, 12:57
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat een treurig persoon ben je ook.

Ik vraag het 1 keer aan boeffie, wat ging om iets wat ikzelf gezegd zou hebben.

En dat verdraai je opeens in mij die steeds aan anderen zou vragen met bronnen te komen?

Volgens mij vergelijk je appels met peren, maar dat zegt weer genoeg over jouw zogenaamde onderzoeksjournalistiek.

Jongetje, ik geloof dat jij de enige bent die jou serieus neemt hier.

Wij proberen hier een normaal gesprek met elkaar te voeren.

Jij past daar overduidelijk niet in met je betweterigheid en je leugens.

Zorg jij maar eerst dat je een fatsoenlijke reactie verdient.

Mijns inziens komt alleen een scheldpartij jou ten goede.

Cc

En toch vind ik jou de meest waardeloze discussie figuur op dit forum.

Couscousje
16-05-05, 12:58
Geplaatst door Si_Y
En toch vind ik jou de meest waardeloze discussie figuur op dit forum.

:rolleyes:

Komende van een afgebokte ramptoerist als jij, is dat helemaal niet raar dat je dat denkt.

Maar blijf me achtervolgen op topics omdat ik je getraumatiseerd heb.

Dat maakt jouw mening des te boeiender, maar niet heus.

Cc

GiovanniHN
16-05-05, 13:02
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Wat een treurig persoon ben je ook.

Ik vraag het 1 keer aan boeffie, wat ging om iets wat ikzelf gezegd zou hebben.

En dat verdraai je opeens in mij die steeds aan anderen zou vragen met bronnen te komen?

Volgens mij vergelijk je appels met peren, maar dat zegt weer genoeg over jouw zogenaamde onderzoeksjournalistiek.

Jongetje, ik geloof dat jij de enige bent die jou serieus neemt hier.

Wij proberen hier een normaal gesprek met elkaar te voeren.

Jij past daar overduidelijk niet in met je betweterigheid en je leugens.

Zorg jij maar eerst dat je een fatsoenlijke reactie verdient.

Mijns inziens komt alleen een scheldpartij jou ten goede.

Cc


Ik stelde je een vraag en wil graag dat je die beantwoord. Waar is jouw mening op gebasseerd? Op feiten? Op bewijzen?

Want in een discussie is het erg belangrijk om argumenten te gebruiken die ergens op gebasseerd zijn. Dat heeft niks te maken met betweterig zijn.

Daarnaast voer ik een normaal gesprek. Ik heb jou niet beledigd, jij begon met schelden. Zoals je zo vaak doet en meestal krijg je ook een zelfde reactie daarop.

Ik blijf beschaafd en zou een beschaafde reactie dus ook wel waarderen.

Zou je trouwens ook nog ergens aan kunnen geven waar ik de term 'onderzoeksjournalistiek' gebruik.

Couscousje
16-05-05, 13:04
Geplaatst door GiovanniHN
Ik stelde je een vraag en wil graag dat je die beantwoord. Waar is jouw mening op gebasseerd? Op feiten? Op bewijzen?

Want in een discussie is het erg belangrijk om argumenten te gebruiken die ergens op gebasseerd zijn. Dat heeft niks te maken met betweterig zijn.

Daarnaast voer ik een normaal gesprek. Ik heb jou niet beledigd, jij begon met schelden. Zoals je zo vaak doet en meestal krijg je ook een zelfde reactie daarop.

Ik blijf beschaafd en zou een beschaafde reactie dus ook wel waarderen.

Zou je trouwens ook nog ergens aan kunnen geven waar ik de term 'onderzoeksjournalistiek' gebruik.

Ik begon met schelden?

Zoals ik vaak doe, begin ik pas met schelden nadat de ander over de schreef is gegaan.

En leugens vertellen is verre van beschaafd, dan is schelden nog netter.

Dus je hebt geen enkel recht om antwoorden te eisen, superkneus.

Het heeft geen enkele zin om met jou in gesprek te treden, daar je een ordinaire leugenaar bent.

:zwaai:

Cc

Si_Y
16-05-05, 13:11
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Komende van een afgebokte ramptoerist als jij, is dat helemaal niet raar dat je dat denkt.

Maar blijf me achtervolgen op topics omdat ik je getraumatiseerd heb.

Dat maakt jouw mening des te boeiender, maar niet heus.

Cc

toen ik twaalf was praatte ik over afgebokt dit en afgebokt dat.

Met een mening kun je niet iemand "afbokken". Wil je iemand onderuit halen, dan moet je met onderbouwde meningen komen, maar ik vrees dat je niet al te behendig bent met informatie opzoeken. Bij nader inzien denk ik niet dat je niet behendig bent, dan wel lui.

In vrijwel alle éénzijdige discussies die jij hier voert, heeft de ander bij voorbaat al ongelijk. Komt diegene met onderbouwingen dan begin je diegene uit te schelden. En ik ga er tegenwoordig al bij voorbaat van uit dat als ik een mooie onderbouwing heb gelezen, dat jij komt met beschuldigingen van verdraaingen en ga zo door. En keer op keer komen mijn vermoedens uit.

Schelden is een typische verweermiddel voor de minder bedeelden onder ons.

GiovanniHN
16-05-05, 13:13
Ik zei dat je reactie zwak was, daarna begon je met schelden. Maar je reactie was ook inhoudelijk erg zwak. Je kwam met nul argumenten en deed ook geen enkele moeite om mijn ongelijk te bewijzen.

Dus ja, dat is zwak. Ik zie dat niet als een belediging. En als jij dat wel zo ziet, dan ben je heel erg snel beledigd.

Nu noem je me een leugenaar. Terwijl je vaak genoeg aan anderen vraagt je te citeren als ze iets over jou zeggen. Ik ga dit niet opzoeken in oude posts en waarschijnlijk zou je dat ook niet willen, aangezien je geen waarde hecht aan bewijzen.

Toch vraag ik je nogmaals, waar is jouw mening op gebasseerd. En waar gebruik ik het woord onderzoeksjournalistiek?

Couscousje
16-05-05, 13:16
Geplaatst door Si_Y
toen ik twaalf was praatte ik over afgebokt dit en afgebokt dat.

Met een mening kun je niet iemand "afbokken". Wil je iemand onderuit halen, dan moet je met onderbouwde meningen komen, maar ik vrees dat je niet al te behendig bent met informatie opzoeken. Bij nader inzien denk ik niet dat je niet behendig bent, dan wel lui.

In vrijwel alle éénzijdige discussies die jij hier voert, heeft de ander bij voorbaat al ongelijk. Komt diegene met onderbouwingen dan begin je diegene uit te schelden. En ik ga er tegenwoordig al bij voorbaat van uit dat als ik een mooie onderbouwing heb gelezen, dat jij komt met beschuldigingen van verdraaingen en ga zo door. En keer op keer komen mijn vermoedens uit.

Schelden is een typische verweermiddel voor de minder bedeelden onder ons.

Schelden is een prachtige gave.

Discussieren ook.

Ik heb bewezen dat ik het allebei verdomd goed kan.

Het feit dat jij zo getraumatiseerd bent, dat je me achtervolgt op topics, in de hoop dat iemand anders me aanspreekt, zodat jij uit je riool kan komen kruipen om zogenaamd je zegje te doen, zegt al genoeg. Jij bent nooit met onderbouwingen gekomen voor je ramptoerisme, jij komt al helemaal niet met onderbouwingen voor het feit dat je me stalkt sinds ik je publiekelijk voor schut heb gezet.

Ik vrees dat jij nergens behendig in bent.

Oh, nee.

Behalve in het zijn van een lafaard.

Cc

P.S.: Oh, en nu je 13 bent, praat je er niet meer over? Good for you. :rolleyes:

Couscousje
16-05-05, 13:20
Geplaatst door GiovanniHN
Ik zei dat je reactie zwak was, daarna begon je met schelden. Maar je reactie was ook inhoudelijk erg zwak. Je kwam met nul argumenten en deed ook geen enkele moeite om mijn ongelijk te bewijzen.

Dus ja, dat is zwak. Ik zie dat niet als een belediging. En als jij dat wel zo ziet, dan ben je heel erg snel beledigd.

Nu noem je me een leugenaar. Terwijl je vaak genoeg aan anderen vraagt je te citeren als ze iets over jou zeggen. Ik ga dit niet opzoeken in oude posts en waarschijnlijk zou je dat ook niet willen, aangezien je geen waarde hecht aan bewijzen.

Toch vraag ik je nogmaals, waar is jouw mening op gebasseerd. En waar gebruik ik het woord onderzoeksjournalistiek?

Ik hoef niets te bewijzen aan een leugenaar.

En dat ben je.

Waarom?

Omdat je leugentjes verzint, om enigszins een punt te kunnen maken.

Ik vraag nooit om bronnen, ik vraag nooit om citaten, mocht dat eens gedaan hebben, dan zal het vast een sarcastische opmerking van mijn kant zijn geweest, omdat ik geen waarde hecht aan gekopieerde teksten van anderen, maar meer aan iets wat iemand zelf bedacht heeft.

En wil je niet uitzoeken, omdat je weet dat het een leugen is wat je verkondigt.

Ik heb aan boeffie gisteren 1 keer gevraagd een topic op te halen waarvan hij beweerde dat ik iets daarin gezegd zou hebben, dat kon hij ook al niet, net zo min als jij dat kan. Dus ik stel voor dat je net als Si_Y gewoon opdondert van mijn beeldscherm, ik zie je wel weer verschijnen zodra iemand anders me ergens op aanspreekt en jij ook uit je riool kunt komen kruipen.

Ik treed nog altijd niet in discussie met leugenaars.

Die zijn namelijk pas zwak.

Cc

GiovanniHN
16-05-05, 13:21
Met andere woorden. Je bent gewoon uitgeluld.

Couscousje
16-05-05, 13:23
Geplaatst door GiovanniHN
Met andere woorden. Je bent gewoon uitgeluld.

Nee, met andere woorden: ik heb jou uitgeluld.

En dat zonder te liegen!

Cc

RinC
16-05-05, 13:24
:haha:!!

En waarom?

Gewoon --> :haha: !!

Si_Y
16-05-05, 13:42
Geplaatst door Couscousje
Schelden is een prachtige gave.

Discussieren ook.

Ik heb bewezen dat ik het allebei verdomd goed kan.

Het feit dat jij zo getraumatiseerd bent, dat je me achtervolgt op topics, in de hoop dat iemand anders me aanspreekt, zodat jij uit je riool kan komen kruipen om zogenaamd je zegje te doen, zegt al genoeg. Jij bent nooit met onderbouwingen gekomen voor je ramptoerisme, jij komt al helemaal niet met onderbouwingen voor het feit dat je me stalkt sinds ik je publiekelijk voor schut heb gezet.

Ik vrees dat jij nergens behendig in bent.

Oh, nee.

Behalve in het zijn van een lafaard.

Cc

P.S.: Oh, en nu je 13 bent, praat je er niet meer over? Good for you. :rolleyes:


Jij discussiert niet, jij bepaalt dat je gelijk hebt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Wat betreft dat traumatiseren, als dat ergens door komt, komt het wel door het feit dat jij een wel erg niet sympathieke persoon bent. Mijn walging over jou posts, wordt met de dag groter.

Ik ben benieuwd, wanneer jij me publiekelijk voor schut hebt gezet. Volgens mij, als al de mensen die ze3ma door jou publiekelijk voor schut zijn gezet, een enquete openen, om te vragen of de overige prikkers hetzelfde denken als jij denkt, zul je van een zeer koude en zeer natte kermis thuis komen.

Die paar, meningloze, vriendinnetjes van je zullen inderdaad Ja stemmen, maar het overgrote deel, ziet jouw beledigingen niet als publiekelijk voor schut zetten, maar als trieste actie, om maar te voorkomen een andere gelijk te geven. En om je eigen ze3ma status op te krikken.

Onderbouwingen die ik niet lever? De weinige discussies die ik voer probeer ik te onderbouwen, anders ga ik geen discussie aan. En sja, sommigen onder ons, die gaan een discussie aan om te laten zien dat ze moeilijk zijn oid, en hebben daarvoor geen onderbouwing nodig. Mienzie schelden is voor sommigen genoeg.

Ik ben inderdaad helemaal nergens goed in, ik ben de meest trieste persoon op de aardbol. Sjo, scheelt jou weer enige typwerk.

Het zegt genoeg over je om dergelijke opmerking te maken, zonder dat je me persoonlijk kent. Dat mensen in staat zijn zulke domme opmerkingen te maken vind ik helemaal triest. Maar ja, dat is een andere discussie.

Met die laatste opmerking heb je mij helemaal afgebokt. Jij bent moeilijk :duim:





Overigens, GiovanniH liegt aan één stuk door dus. Onderbouw dat ff. Moet niet al te moeilijk zijn.

Couscousje
16-05-05, 13:50
Geplaatst door Si_Y
Jij discussiert niet, jij bepaalt dat je gelijk hebt. Dat zijn twee verschillende dingen.

Wat betreft dat traumatiseren, als dat ergens door komt, komt het wel door het feit dat jij een wel erg niet sympathieke persoon bent. Mijn walging over jou posts, wordt met de dag groter.

Ik ben benieuwd, wanneer jij me publiekelijk voor schut hebt gezet. Volgens mij, als al de mensen die ze3ma door jou publiekelijk voor schut zijn gezet, een enquete openen, om te vragen of de overige prikkers hetzelfde denken als jij denkt, zul je van een zeer koude en zeer natte kermis thuis komen.

Die paar, meningloze, vriendinnetjes van je zullen inderdaad Ja stemmen, maar het overgrote deel, ziet jouw beledigingen niet als publiekelijk voor schut zetten, maar als trieste actie, om maar te voorkomen een andere gelijk te geven. En om je eigen ze3ma status op te krikken.

Onderbouwingen die ik niet lever? De weinige discussies die ik voer probeer ik te onderbouwen, anders ga ik geen discussie aan. En sja, sommigen onder ons, die gaan een discussie aan om te laten zien dat ze moeilijk zijn oid, en hebben daarvoor geen onderbouwing nodig. Mienzie schelden is voor sommigen genoeg.

Ik ben inderdaad helemaal nergens goed in, ik ben de meest trieste persoon op de aardbol. Sjo, scheelt jou weer enige typwerk.

Het zegt genoeg over je om dergelijke opmerking te maken, zonder dat je me persoonlijk kent. Dat mensen in staat zijn zulke domme opmerkingen te maken vind ik helemaal triest. Maar ja, dat is een andere discussie.

Met die laatste opmerking heb je mij helemaal afgebokt. Jij bent moeilijk :duim:





Overigens, GiovanniH liegt aan één stuk door dus. Onderbouw dat ff. Moet niet al te moeilijk zijn.

Jongen, ik ga niet eens je tekst lezen.

Ik heb werkelijk geen tijd voor bovenstaand gewauwel.

Ik ben pas "walgelijk" voor jou geworden, toen ik je alle hoeken van Pb liet zien.

En er is niemand hier die verwacht dat jij het toegeeft, dat doe ik ook niet.

Maar er verandert niets aan dat feit: men hoeft alleen je halve A4-tje vol haat en nijd te lezen. Dus ga vooral door met het showtje dat je probeert op te voeren: helaas voor jou had je gewoon je bek moeten houden, dan was je een stuk geloofwaardiger geweest. Vooralsnog kom je nog steeds over als een getraumatiseerd ventje, dat op iedere topic ff moet vertellen dat hij niet getraumatiseerd is. Zie je mij jou stalken? Nee. Het is juist andersom. Dus typ gerust nog een heel verhaal, maar je bent pas geloofwaardig als je gedrag strookt met wat je zegt, zielig ramptoeristje. Want dat ramptoerisme van je is exact de reden waarom je de grond werd in getrapt, low-life.

Cc

Origi
16-05-05, 14:00
Geplaatst door RinC
:haha:!!

En waarom?

Gewoon --> :haha: !!
mesgot :hihi:

Si_Y
16-05-05, 14:00
Geplaatst door Couscousje
Jongen, ik ga niet eens je tekst lezen.

Ik heb werkelijk geen tijd voor bovenstaand gewauwel.

Ik ben pas "walgelijk" voor jou geworden, toen ik je alle hoeken van Pb liet zien.

En er is niemand hier die verwacht dat jij het toegeeft, dat doe ik ook niet.

Maar er verandert niets aan dat feit: men hoeft alleen je halve A4-tje vol haat en nijd te lezen. Dus ga vooral door met het showtje dat je probeert op te voeren: helaas voor jou had je gewoon je bek moeten houden, dan was je een stuk geloofwaardiger geweest. Vooralsnog kom je nog steeds over als een getraumatiseerd ventje, dat op iedere topic ff moet vertellen dat hij niet getraumatiseerd is. Zie je mij jou stalken? Nee. Het is juist andersom. Dus typ gerust nog een heel verhaal, maar je bent pas geloofwaardig als je gedrag strookt met wat je zegt, zielig ramptoeristje.

Cc


Met andere woorden je weet geen gepaste weerwoord te geven. Nou dan weten we dat ook weer. Tot mijn volgende stalkactie ;)

Si_Y
16-05-05, 14:04
Geplaatst door Couscousje
Want dat ramptoerisme van je is exact de reden waarom je de grond werd in getrapt, low-life.

Cc


Pas je tekst maar aan. Wat weer voldoende zegt over je denkwijze. Doen alsof het je niet intereseert, maar toch ff de moeite nemen om de originele tekst te wijzigen :jammer:

Wat dat low-life betreft, dank je wel. Ik schijn erg goed te zijn in mijzelf aan te passen aan degene tegen wie ik communiceer, en wederom is het me gelukt :tik:

Couscousje
16-05-05, 14:05
Geplaatst door Si_Y
Met andere woorden je weet geen gepaste weerwoord te geven. Nou dan weten we dat ook weer. Tot mijn volgende stalkactie ;)

Jawel, dat heb ik net gedaan.

Dat jij het niet "gepast" vindt, dat wist ik al voor ik het getypt had.

Daar ben je te afgebokt voor.

Toedels.

Cc

Couscousje
16-05-05, 14:07
Geplaatst door Si_Y
Pas je tekst maar aan. Wat weer voldoende zegt over je denkwijze. Doen alsof het je niet intereseert, maar toch ff de moeite nemen om de originele tekst te wijzigen :jammer:

Wat dat low-life betreft, dank je wel. Ik schijn erg goed te zijn in mijzelf aan te passen aan degene tegen wie ik communiceer, en wederom is het me gelukt :tik:

In tegenstelling tot jou, haal ik mijn spelfouten uit mijn tekst en pas ik hem aan, totdat ik er tevreden over ben.

Dat is mijn keus, daar heb je niets over te zeggen.

En jij communiceert niet met mij, je bent een gewillig slachtoffer.

Groot verschil, sneu geval.

Cc

Si_Y
16-05-05, 14:10
Geplaatst door Couscousje
Jawel, dat heb ik net gedaan.

Dat jij het niet "gepast" vindt, dat wist ik al voor ik het getypt had.

Daar ben je te afgebokt voor.

Toedels.

Cc

Ach so. Wederom heb jij dus al besloten dat je gelijk hebt. Ik heb bij deze mijn mening onderbouwd ;)

Si_Y
16-05-05, 14:17
Geplaatst door Couscousje
In tegenstelling tot jou, haal ik mijn spelfouten uit mijn tekst en pas ik hem aan, totdat ik er tevreden over ben.

Dat is mijn keus, daar heb je niets over te zeggen.

En jij communiceert niet met mij, je bent een gewillig slachtoffer.

Groot verschil, sneu geval.

Cc

Ik pas de typfouten aan voor de mensen waarvoor ik het de moeite waard vind. Dus blijkbaar ben ik de moeite waard ;)

Daarbij, als slachtoffer zijnde, moet ik zeggen dat ik me prima voel. Dus je impact op mensen is minder dan je zelf denkt.

Maar goed, dit gaat nergens over.

De topic is helemaal verneukt. Je hebt hier op PB een gang van 6 rondlopen, die verkrachten iedere topic die er is, en jij verkracht ze in je eentje met je zinloze opmerkingen. En ik ben zo achterlijk om er op in te gaan.

Sorry Tamza :)


Ik reageer nu puur om te voorkomen dat jij het laatste woord hebt. Die gun ik je niet :D

Dus wil je alsnog het laatste woord hebben, dan kun je je moderator vriendje of vriendinnetje erbij halen om de topic op slot te zetten.

Couscousje
16-05-05, 14:22
Geplaatst door Si_Y
Ach so. Wederom heb jij dus al besloten dat je gelijk hebt. Ik heb bij deze mijn mening onderbouwd ;)

Dat hoef ik niet te besluiten, dat is een feit.

Dat jij dat niet accepteert, is weer een onderdeel van jouw trauma.

Daar ga ik weer niet over.

Cc

Couscousje
16-05-05, 14:24
Geplaatst door Si_Y
Ik pas de typfouten aan voor de mensen waarvoor ik het de moeite waard vind. Dus blijkbaar ben ik de moeite waard ;)

Daarbij, als slachtoffer zijnde, moet ik zeggen dat ik me prima voel. Dus je impact op mensen is minder dan je zelf denkt.

Maar goed, dit gaat nergens over.

De topic is helemaal verneukt. Je hebt hier op PB een gang van 6 rondlopen, die verkrachten iedere topic die er is, en jij verkracht ze in je eentje met je zinloze opmerkingen. En ik ben zo achterlijk om er op in te gaan.

Sorry Tamza :)


Ik reageer nu puur om te voorkomen dat jij het laatste woord hebt. Die gun ik je niet :D

Dus wil je alsnog het laatste woord hebben, dan kun je je moderator vriendje of vriendinnetje erbij halen om de topic op slot te zetten.

Ik ben jou niet.

Dus wat jij doet, moet je niet toepassen op mij, maar op jezelf.

Ik pas mijn teksten altijd aan, tot ze correct zijn.

Dat doe ik al sinds jaar en dag.

En wat je mij niet gunt, interesseert me geen zak.

Je bent gewoon de zoveelste afgebokte kneus, die het niet kan verkroppen dat ie voor lul staat.

Stuiptrek er op los, mij heb je er niet mee, ook al wil je dat graag bereiken met je gestalk.

Cc

Si_Y
16-05-05, 14:25
Geplaatst door Couscousje
Dat hoef ik niet te besluiten, dat is een feit.

Dat jij dat niet accepteert, is weer een onderdeel van jouw trauma.

Daar ga ik weer niet over.

Cc

Ze hebben je nog niet het verschil uitgelegd tussen een mening en feit.

Maar ja, het zal wel meer liggen aan je superioriteitsgevoel.


PS Mensen met een trauma zitten niet met een big smile achter de beeldscherm

Couscousje
16-05-05, 14:26
Geplaatst door Si_Y
Ze hebben je nog niet het verschil uitgelegd tussen een mening en feit.

Maar ja, het zal wel meer liggen aan je superioriteitsgevoel.


PS Mensen met een trauma zitten niet met een big smile achter de beeldscherm

Mensen met een trauma doen erg hun best, merk ik.

Maar vooralsnog bakken ze er niets van.

Ga door, kneus.

Cc

GiovanniHN
16-05-05, 14:26
Couscousje, met de nadruk op 'je'. Je herhaalt jezelf keer op keer. Maar voegt niks toe. Ik heb je vragen gesteld die je weigerde te beantwoorden, omdat ik 'lieg' volgens jou.

Ik zou natuurlijk graag onderbouwd willen zien op wat voor manier ik lieg. Daar heb je wel bewijzen voor nodig. En ik heb het idee dat jij geen waarde hecht aan bewijzen, of goed beargumenteerde stellingen. Zeker weten doe ik dat niet, want je beantwoord mijn vraag niet.

Hoe dan ook. Je hebt niks meer te zeggen. Dus ben je uitgeluld.

Als je mij uit wil lullen, zorg dan voor goede argumenten. In tegenstelling tot jou sta ik daar wel voor open. Als jij mijn ongelijk kan bewijzen of aangeven, dan ben ik bereid jou gelijk te geven.

Maar dat doe je niet. Je noemt me een leugenaar en dat is alles.

Sorry hoor, maar dat is gewoon zwak.

Si_Y
16-05-05, 14:26
Geplaatst door Couscousje
Ik ben jou niet.

Dus wat jij doet, moet je niet toepassen op mij, maar op jezelf.

Ik pas mijn teksten altijd aan, tot ze correct zijn.

Dat doe ik al sinds jaar en dag.

En wat je mij niet gunt, interesseert me geen zak.

Je bent gewoon de zoveelste afgebokte kneus, die het niet kan verkroppen dat ie voor lul staat.

Stuiptrek er op los, mij heb je er niet mee, ook al wil je dat graag bereiken met je gestalk.

Cc


Jij bent moeilijk :duim:

Si_Y
16-05-05, 14:27
Geplaatst door Couscousje
Mensen met een trauma doen erg hun best, merk ik.

Maar vooralsnog bakken ze er niets van.

Ga door, kneus.

Cc

Überkneuzen doen nog de moeite te reageren op kneuzen ;)

Si_Y
16-05-05, 14:28
Geplaatst door GiovanniHN
Couscousje, met de nadruk op 'je'. Je herhaalt jezelf keer op keer. Maar voegt niks toe. Ik heb je vragen gesteld die je weigerde te beantwoorden, omdat ik 'lieg' volgens jou.

Ik zou natuurlijk graag onderbouwd willen zien op wat voor manier ik lieg. Daar heb je wel bewijzen voor nodig. En ik heb het idee dat jij geen waarde hecht aan bewijzen, of goed beargumenteerde stellingen. Zeker weten doe ik dat niet, want je beantwoord mijn vraag niet.

Hoe dan ook. Je hebt niks meer te zeggen. Dus ben je uitgeluld.

Als je mij uit wil lullen, zorg dan voor goede argumenten. In tegenstelling tot jou sta ik daar wel voor open. Als jij mijn ongelijk kan bewijzen of aangeven, dan ben ik bereid jou gelijk te geven.

Maar dat doe je niet. Je noemt me een leugenaar en dat is alles.

Sorry hoor, maar dat is gewoon zwak.


Geen moeilijke vragen stellen, weet ze volgens mij zelf niet.

Couscousje
16-05-05, 14:28
Geplaatst door GiovanniHN
Couscousje, met de nadruk op 'je'. Je herhaalt jezelf keer op keer. Maar voegt niks toe. Ik heb je vragen gesteld die je weigerde te beantwoorden, omdat ik 'lieg' volgens jou.

Ik zou natuurlijk graag onderbouwd willen zien op wat voor manier ik lieg. Daar heb je wel bewijzen voor nodig. En ik heb het idee dat jij geen waarde hecht aan bewijzen, of goed beargumenteerde stellingen. Zeker weten doe ik dat niet, want je beantwoord mijn vraag niet.

Hoe dan ook. Je hebt niks meer te zeggen. Dus ben je uitgeluld.

Als je mij uit wil lullen, zorg dan voor goede argumenten. In tegenstelling tot jou sta ik daar wel voor open. Als jij mijn ongelijk kan bewijzen of aangeven, dan ben ik bereid jou gelijk te geven.

Maar dat doe je niet. Je noemt me een leugenaar en dat is alles.

Sorry hoor, maar dat is gewoon zwak.

Waarom moet ik aan jouw verwachtingen voldoen?

Wie denk je wel niet dat je bent?

Ik leef niet naar jouw maatstaven.

Begin je weer, met je opdringerige mening.

Ik heb al 3 keer gezegd waar je hebt gelogen.

Maar goed, het is al duidelijk dat er met jou niet valt te praten.

Je blijft gewoon doorgaan met je ontkenning en je leugens.

Mijn argumenten heb ik al aan het begin gegeven, maar dat jij ze niet voldoende vindt, is jouw probleem.

Je bent gewoon de doorsnee uitgelulde sufferd, die blijft vasthouden, omdat ie het niet wil erkennen.

Moet je blijven doen, verandert toch niets.

Cc

Couscousje
16-05-05, 14:29
Geplaatst door Si_Y
Geen moeilijke vragen stellen, weet ze volgens mij zelf niet.

Zo zo, you sure told me, maar niet heus.

Blijf je best doen, kneus!

Cc

Couscousje
16-05-05, 14:30
Geplaatst door Si_Y
Überkneuzen doen nog de moeite te reageren op kneuzen ;)

Ik reageer altijd.

Doe je best het laatste woord te krijgen.

Cc

Si_Y
16-05-05, 14:31
Geplaatst door Couscousje
Zo zo, you sure told me, maar niet heus.

Blijf je best doen, kneus!

Cc



Ik verpest jouw tijd, en jij bent zo kneuzerig je tijd te verspillen aan mij. Dank je :tik:

Si_Y
16-05-05, 14:32
Geplaatst door Couscousje
Ik reageer altijd.

Doe je best het laatste woord te krijgen.

Cc

Dat zal wel lukken, dank je :tik:

Couscousje
16-05-05, 14:33
Geplaatst door Si_Y
Ik verpest jouw tijd, en jij bent zo kneuzerig je tijd te verspillen aan mij. Dank je :tik:

Je verpest mijn tijd niet, hoor.

Dat bepaal ik zelf wel.

Je hebt nog steeds moeite om voor jezelf te praten.

Cc

GiovanniHN
16-05-05, 14:34
Zijn mijn verwachtingen echt zo hoog?

Ik verwacht een goed onderbouwd argument. Dat lijkt me logisch in een discussie.

Of mag ik dat niet verwachten in een discussie met jou?

En over mijn 'leugens'. Ik gaf aan dat je meerdere keren van anderen hebt gevraagd om jouw citaten te bewijzen. Dat noemde jij een leugen.

Als we gaan kijken naar argumenten voor onze stellingen. Dan zijn die even sterk. Ik geef aan dat ik posts heb gelezen van jou waarin dat stond. Jij ontkende dat en gaf maar 1 post aan.

Dus eigenlijk kan je niet bewijzen dat ik lieg. En zolang ik geen bewijs geef van posts waarin dat staat, kan ik ook niet bewijzen dat ik geen leugenaar ben.

Met andere woorden. Bewijzen en feiten zijn belangrijk in een discussie.

Si_Y
16-05-05, 14:36
Geplaatst door Couscousje
Je verpest mijn tijd niet, hoor.

Dat bepaal ik zelf wel.

Je hebt nog steeds moeite om voor jezelf te praten.

Cc

Mooi, dan kunnen we nog wel door blijven gaan :tik:

Couscousje
16-05-05, 14:37
Geplaatst door GiovanniHN
Zijn mijn verwachtingen echt zo hoog?

Ik verwacht een goed onderbouwd argument. Dat lijkt me logisch in een discussie.

Of mag ik dat niet verwachten in een discussie met jou?

En over mijn 'leugens'. Ik gaf aan dat je meerdere keren van anderen hebt gevraagd om jouw citaten te bewijzen. Dat noemde jij een leugen.

Als we gaan kijken naar argumenten voor onze stellingen. Dan zijn die even sterk. Ik geef aan dat ik posts heb gelezen van jou waarin dat stond. Jij ontkende dat en gaf maar 1 post aan.

Dus eigenlijk kan je niet bewijzen dat ik lieg. En zolang ik geen bewijs geef van posts waarin dat staat, kan ik ook niet bewijzen dat ik geen leugenaar ben.

Met andere woorden. Bewijzen en feiten zijn belangrijk in een discussie.

Zo werkt het niet.

Jij beweert iets, dat moet je maar bewijzen, daar ga je immers prat op, niet ik.

Ik ga niet bewijzen dat je liegt, ik zeg dat je liegt.

En voor mij ben je een leugenaar, heel simpel.

Daar hoef je niets voor te bewijzen, dat weet ik al.

En om terug te komen op "goed onderbouwd".

Je gaat te werk als Al Sawt: het is van tevoren al bekend, dat wat de ander ook zegt, het is toch niet goed genoeg voor je.

Heeft dan ook geen enkele zin om iets voor jou te onderbouwen.

Je bent namelijk niet sportief genoeg om te erkennen dat de ander gelijk heeft, so what's the point.

Overigens is iets wat al bewijs genoeg is voor mij, weer geen bewijs voor jou.

Dus je hele punt is gebaseerd op jouw subjectiviteit en referentiekader.

Wat moet ik daarmee, als heel ander persoon?

Helemaal niets.

Cc

Si_Y
16-05-05, 14:40
Geplaatst door Couscousje
Zo werkt het niet.

Jij beweert iets, dat moet je maar bewijzen, daar ga je immers prat op, niet ik.

Ik ga niet bewijzen dat je liegt, ik zeg dat je liegt.

En voor mij ben je een leugenaar, heel simpel.

Daar hoef je niets voor te bewijzen, dat weet ik al.

En om terug te komen op "goed onderbouwd".

Je gaat te werk als Al Sawt: het is van tevoren al bekend, dat wat de ander ook zegt, het is toch niet goed genoeg voor je.

Heeft dan ook geen enkele zin om iets voor jou te onderbouwen.

Je bent namelijk niet sportief genoeg om te erkennen dat de ander gelijk heeft, so what's the point.

Overigens is iets wat al bewijs genoeg is voor mij, weer geen bewijs voor jou.

Dus je hele punt is gebaseerd op jouw subjectiviteit en referentiekader.

Wat moet ik daarmee, als heel ander persoon?

Helemaal niets.

Cc

Heel herkenbaar, de situatie die je nu schets, bhel je hebt een spiegel voor je ogen gehad :tik:

GiovanniHN
16-05-05, 14:41
In een eerdere post gaf ik aan dat ik wel bereid ben mijn ongelijk te accepteren.

Maar geef dan wel een beter argument dan 'voor mij ben je een leugenaar'.

Jij bent nog met nul goede argumenten gekomen. Dan kan je toch niet verwachten dat je mijn mening kan veranderen.

En ik waardeer het sowieso niet dat je me vergelijkt met Al Sawt.

Origi
16-05-05, 14:42
Zal ik hem dan maar sluiten jongens? [OrigiM]

Couscousje
16-05-05, 14:44
Geplaatst door GiovanniHN
In een eerdere post gaf ik aan dat ik wel bereid ben mijn ongelijk te accepteren.

Maar geef dan wel een beter argument dan 'voor mij ben je een leugenaar'.

Jij bent nog met nul goede argumenten gekomen. Dan kan je toch niet verwachten dat je mijn mening kan veranderen.

En ik waardeer het sowieso niet dat je me vergelijkt met Al Sawt.

Beter?

Beter argument.

Mijn argument is voor mij prima.

Dat het niet goed genoeg is voor jou, dat heb ik al aangegeven in mijn vorige post.

Kennelijk is niets goed genoeg voor je, omdat je helemaal niet bereid bent je ongelijk te accepteren.

Daarom heeft het geen zin om je antwoorden te geven die je eist.

Beter is het om je gewoon uit te schelden, al is Al Sawt een prachtige belediging.

Ik ga me niet druk maken over iets wat voor jou wel een goed argument is, hoor.

Naar mijn mening heb ik alleen maar goede argumenten gegeven.

Vindt je van niet, dan is dat jouw probleem.

Je bent immers toch maar een leugenaar, dus jouw mening boeit me niet veel.

Cc

Si_Y
16-05-05, 14:45
Geplaatst door Couscousje
Spiegel waarin ik naar jouw kutkop kijk, ma?

Cc


Nee, dat is niet mijn kutkop. Mijn kutkop is op mijn eigen spiegel te vinden ;)

Si_Y
16-05-05, 14:46
Geplaatst door Origi
Zal ik hem dan maar sluiten jongens? [OrigiM]


w8 tot ik als laatst heb gereageerd :D

Couscousje
16-05-05, 14:47
Geplaatst door Si_Y
Nee, dat is niet mijn kutkop. Mijn kutkop is op mijn eigen spiegel te vinden ;)

Die had ik anders net vast, als datgene van toepassing is door in de spiegel te kijken.

Cc

GiovanniHN
16-05-05, 14:47
Geplaatst door Couscousje
Beter?

Beter argument.

Mijn argument is voor mij prima.

Dat het niet goed genoeg is voor jou, dat heb ik al aangegeven in mijn vorige post.

Kennelijk is niets goed genoeg voor je, omdat je helemaal niet bereid bent je ongelijk te accepteren.

Daarom heeft het geen zin om je antwoorden te geven die je eist.

Beter is het om je gewoon uit te schelden, al is Al Sawt een prachtige belediging.

Ik ga me niet druk maken over iets wat voor jou wel een goed argument is, hoor.

Naar mijn mening heb ik alleen maar goede argumenten gegeven.

Vindt je van niet, dan is dat jouw probleem.

Je bent immers toch maar een leugenaar, dus jouw mening boeit me niet veel.

Cc


In een discussie moet je anderen overtuigen van een argument. Niet jezelf.

Dat begrijp je zelf toch ook wel.

Couscousje
16-05-05, 14:48
Geplaatst door Si_Y
w8 tot ik als laatst heb gereageerd :D

Geen punt, dan gaan we toch verder op een andere topic?

Cc