PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland kan het dus wel!



taouanza
22-05-05, 12:05
Ik heb gister naar Stille Nacht gekeken
En ik heb die film helemaal afgekeken
Na een domme opmerking na van Marieke vond ik die film oke
Ik zou me gauw haasten om m nog een keer te zien
En het is ook niet een van de beste films die ik heb gezien
Het GTSTgehalte sprong er aardig uit
Maar voor een Nederlandse film wassie meer dan oke!

Oja Michiel Smit was gister hier bij mij aan het campagne voeren en het was niet wat je noemt druk bij zijn kraampje.
Er wapperden vlaggen aan zijn kraam met houden van Holland en op de achtergrond was een orgel die Tulpen uit Amsterdam speelde.
Ik vond het prachtig en het zonnetje scheen en ik dacht dit zou ik erg missen als ik niet meer in Nederland woonde. Niet Michel Smit maar de orgel
Het was toch wel fijn om te merken dat ik me toch niet zo gek heb laten maken en dat ik Nederland toch wel fijn vind.

wytze
22-05-05, 12:11
Geplaatst door taouanza
Ik heb gister naar Stille Nacht gekeken
En ik heb die film helemaal afgekeken
Na een domme opmerking na van Marieke vond ik die film oke
Ik zou me gauw haasten om m nog een keer te zien
En het is ook niet een van de beste films die ik heb gezien
Het GTSTgehalte sprong er aardig uit
Maar voor een Nederlandse film wassie meer dan oke!

Oja Michiel Smit was gister hier bij mij aan het campagne voeren en het was niet wat je noemt druk bij zijn kraampje.
Er wapperden vlaggen aan zijn kraam met houden van Holland en op de achtergrond was een orgel die Tulpen uit Amsterdam speelde.
Ik vond het prachtig en het zonnetje scheen en ik dacht dit zou ik erg missen als ik niet meer in Nederland woonde. Niet Michel Smit maar de orgel
Het was toch wel fijn om te merken dat ik me toch niet zo gek heb laten maken en dat ik Nederland toch wel fijn vind.


stille nacht in mei????

draaiorgels zijn idd prachtig

en dat je die leipo ook nog gezien hebt


:giechel:

taouanza
22-05-05, 12:30
Geplaatst door wytze
stille nacht in mei????

draaiorgels zijn idd prachtig

en dat je die leipo ook nog gezien hebt


:giechel:

JA ik moest er alleen om lachen en ik dacht nog gelukkig waren hier geen linkse demonstranten om hem tegen te houden.
Gelukkig maar want er stond niemand bij zijn kraam toen ik het winkelcentrum in ging en ook toen ik naar huis ging.
Het zijn juist die prostesten die hem meer aandacht geven dan hij verdient.

delirious
22-05-05, 12:37
Geplaatst door taouanza
JA ik moest er alleen om lachen en ik dacht nog gelukkig waren hier geen linkse demonstranten om hem tegen te houden.
Gelukkig maar want er stond niemand bij zijn kraam toen ik het winkelcentrum in ging en ook toen ik naar huis ging.
Het zijn juist die prostesten die hem meer aandacht geven dan hij verdient.

Ik moet ook altijd om m.smitje lachen.
Vooral ,hoe hartstochtelijk hij van Holland houdt. :hihi:

~Panthera~
22-05-05, 12:40
Geplaatst door delirious
Ik moet ook altijd om m.smitje lachen.
Vooral ,hoe hartstochtelijk hij van Holland houdt. :hihi:

:lol: :melig: je zou er bijna van gaan huilen.

GiovanniHN
22-05-05, 17:51
Er zijn genoeg goede Nederlandse films, probleem is alleen dat er ook heel veel slechte films zijn die meer aandacht krijgen.

Aanraders zijn:

Cloaca
Wilde Mossels
Lek
Iedereen Beroemd (Belgisch, maar met Victor Löw en Thekla Reuten)

cheesyIII
22-05-05, 19:17
Je moet je belangrijkheid niet overschatten
JE krijgt sp voor onbeschoft en provocerend gedrag jegens moslims en niet omdat je wat te melden hebt.[taouanza]

helly2002
23-05-05, 03:04
je vergeet mijn twee favorieten karakter en ciske de rat .


wat smitje betreft die neemt niemand gelukkig serieus zelfs de extreem rechtse mensen niet .alleen zijn kop al bah

wytze
23-05-05, 08:04
Geplaatst door taouanza
JA ik moest er alleen om lachen en ik dacht nog gelukkig waren hier geen linkse demonstranten om hem tegen te houden.
Gelukkig maar want er stond niemand bij zijn kraam toen ik het winkelcentrum in ging en ook toen ik naar huis ging.
Het zijn juist die prostesten die hem meer aandacht geven dan hij verdient.


En vergeet niet de uitnodigingen aan hem om aan een of ander debat mee te doen. Dat geeft hem ook teveel aandacht. Als nou iedereen ophoudt met die gast uit te nodigen voor een of ander debat, dan zijn die protesten ook niet meer nodig.

Ozer
23-05-05, 08:11
Geplaatst door taouanza
Ik heb gister naar Stille Nacht gekeken
En ik heb die film helemaal afgekeken
Na een domme opmerking na van Marieke vond ik die film oke
Ik zou me gauw haasten om m nog een keer te zien
En het is ook niet een van de beste films die ik heb gezien
Het GTSTgehalte sprong er aardig uit
Maar voor een Nederlandse film wassie meer dan oke!

Oja Michiel Smit was gister hier bij mij aan het campagne voeren en het was niet wat je noemt druk bij zijn kraampje.
Er wapperden vlaggen aan zijn kraam met houden van Holland en op de achtergrond was een orgel die Tulpen uit Amsterdam speelde.
Ik vond het prachtig en het zonnetje scheen en ik dacht dit zou ik erg missen als ik niet meer in Nederland woonde. Niet Michel Smit maar de orgel
Het was toch wel fijn om te merken dat ik me toch niet zo gek heb laten maken en dat ik Nederland toch wel fijn vind. Waar ga je dan naartoe?

Ik denk dat Nederland ten op zichte van Marokko/turkije naasr haar minpunten, ook veel pluspunten heeft. Met een beetje geluk waaien de anti-Moslim sentimenten ook voorbij, en wordt alles weer normaal.

taouanza
23-05-05, 09:56
Geplaatst door wytze
En vergeet niet de uitnodigingen aan hem om aan een of ander debat mee te doen. Dat geeft hem ook teveel aandacht. Als nou iedereen ophoudt met die gast uit te nodigen voor een of ander debat, dan zijn die protesten ook niet meer nodig.

Inderdaad vooral Marokkanen doen dat?!:verward:

taouanza
23-05-05, 09:57
Geplaatst door Ozer
Waar ga je dan naartoe?



Naar Marokko maar dat is voor mij gezondheid en ik ga niet helemaal weg.

wytze
23-05-05, 10:12
Geplaatst door taouanza
Inderdaad vooral Marokkanen doen dat?!:verward:


niet alleen Marokkanen, ook bevrijdingsfestival comitees. :jammer:

taouanza
23-05-05, 10:15
Geplaatst door wytze
niet alleen Marokkanen, ook bevrijdingsfestival comitees. :jammer:

Ik zeg toch niet alleen Marokkanen?

delirious
23-05-05, 10:27
Geplaatst door taouanza
Naar Marokko maar dat is voor mij gezondheid en ik ga niet helemaal weg.

Wat heb je dan?, als ik vragen mag. :D

taouanza
23-05-05, 10:28
Geplaatst door GiovanniHN
Er zijn genoeg goede Nederlandse films, probleem is alleen dat er ook heel veel slechte films zijn die meer aandacht krijgen.

Aanraders zijn:

Cloaca
Wilde Mossels
Lek
Iedereen Beroemd (Belgisch, maar met Victor Löw en Thekla Reuten)

Kinderfilms zijn ook wel oke zoals Marike die heb ik zelfs een paar keer gezien.

i87t
23-05-05, 18:08
Geplaatst door cheesyIII
Je moet je belangrijkheid niet overschatten
JE krijgt sp voor onbeschoft en provocerend gedrag jegens moslims en niet omdat je wat te melden hebt.[taouanza]

Ik denk dat hij eerder het belang van dit forum overschat.

GiovanniHN
25-05-05, 20:41
Magonia!

Ook een hele mooie film, die was ik nog vergeten te noemen.

Seif
25-05-05, 20:44
Geplaatst door GiovanniHN
Er zijn genoeg goede Nederlandse films, probleem is alleen dat er ook heel veel slechte films zijn die meer aandacht krijgen.

Aanraders zijn:

Cloaca
Wilde Mossels
Lek
Iedereen Beroemd (Belgisch, maar met Victor Löw en Thekla Reuten)

De laatste Nederlandse film waar ik van onder de indruk was is "zusje".

helly2002
26-05-05, 00:35
Ik denk dat Nederland ten op zichte van Marokko/turkije naasr haar minpunten, ook veel pluspunten heeft. Met een beetje geluk waaien de anti-Moslim sentimenten ook voorbij, en wordt alles weer normaal



ik hoop het maar of het gebeuren zal i dont think so .waarom hoor ik altijd veel meer over marocs dan over turken of is dat weer is de media :cheefbek: zoals iedereen zegt .