PDA

Bekijk Volledige Versie : Ongeduldige bewoner steekt verhuizer neer



Bofko
25-05-05, 12:54
AMSTERDAM - Een zeer ongeduldige man heeft dinsdagavond in zijn woning in Amsterdam-West een verhuizer neergestoken na een ruzie over verhuisdozen. De 37-jarige Engelsman sprong uit zijn vel, omdat de dozen niet snel genoeg werden bezorgd.
Toen de bestelling uiteindelijk aankwam, ontstond een woordenwisseling die uitmondde in een worsteling in het trappenhuis. De 57-jarige verhuizer werd daarbij neergestoken en raakte levensgevaarlijk gewond.
Het slachtoffer wist te ontkomen en vluchtte naar een café waar hij in elkaar zakte, meldde de politie woensdag. Zijn toestand is zorgwekkend. De politie kon de Engelsman direct na het incident arresteren.


nu.nl

Die Engelsman kan nu snel naar de gevangenis verhuizen.

mark61
25-05-05, 13:46
Geplaatst door Bofko
AMSTERDAM - Een zeer ongeduldige man heeft dinsdagavond in zijn woning in Amsterdam-West een verhuizer neergestoken na een ruzie over verhuisdozen. De 37-jarige Engelsman sprong uit zijn vel, omdat de dozen niet snel genoeg werden bezorgd.
Toen de bestelling uiteindelijk aankwam, ontstond een woordenwisseling die uitmondde in een worsteling in het trappenhuis. De 57-jarige verhuizer werd daarbij neergestoken en raakte levensgevaarlijk gewond.
Het slachtoffer wist te ontkomen en vluchtte naar een café waar hij in elkaar zakte, meldde de politie woensdag. Zijn toestand is zorgwekkend. De politie kon de Engelsman direct na het incident arresteren.


nu.nl

Die Engelsman kan nu snel naar de gevangenis verhuizen.

Zonder dozen, dan.

Wat bezielt mensen toch tegenwoordig?

Bofko
25-05-05, 14:06
Geplaatst door mark61
Zonder dozen, dan.

Wat bezielt mensen toch tegenwoordig?

Te gestressed. Teveel oppeppende middelen. Teveel drank. Te weinig waardering. Teveel eenzaamheid.Psychische stoornis. + alle mogelijke combinaties . :knife_hea

Maar goed. 10 van die berichten lezen en je wordt depressief. Dus niet teveel van die berichten lezen denk ik dan.

Maar ook : 16.499.999 mensen in Nederland vallen geen verhuizers aan.

:)

mark61
25-05-05, 14:38
Geplaatst door Bofko
Te gestressed. Teveel oppeppende middelen. Teveel drank. Te weinig waardering. Teveel eenzaamheid.Psychische stoornis. + alle mogelijke combinaties . :knife_hea

Maar goed. 10 van die berichten lezen en je wordt depressief. Dus niet teveel van die berichten lezen denk ik dan.

Maar ook : 16.499.999 mensen in Nederland vallen geen verhuizers aan.

:)

Pfoei. Hmm, van die berichten kan je dus ook gestressed etc. worden. Besmettelijk.

~Panthera~
25-05-05, 14:40
Ben helemaal gestressed, denk dat ik maar een verhuisdoos ga neersteken. :moe:

:hihi:

Bofko
25-05-05, 14:53
Geplaatst door ~Panthera~
verhuisdoos

suffe verhuizer ? :verward:

~Panthera~
25-05-05, 14:55
Geplaatst door Bofko
suffe verhuizer ? :verward:

Nee hoor, ik heb nog wel een paar oude suffe dozen. :hihi: