PDA

Bekijk Volledige Versie : Spaanse politie rolt 'bende babyverkrachters' op



delirious
26-05-05, 16:01
MADRID - De Spaanse politie heeft een "bende van babyverkrachters" opgerold. De vijf mensen zouden kleine kinderen hebben misbruikt en de beelden daarvan hebben verspreid via internet, meldde het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken donderdag.

Op de beelden zouden tientallen kinderen zijn vastgelegd, velen van hen slechts een paar maanden oud. De arrestatie "heeft een perversie en een ontaarding in de openbaarheid gebracht die alle grenzen te buiten gaat", aldus de verklaring van het ministerie. De politie begon met het onderzoek toen Interpol op beelden stuitte van een dreumes die door twee mannen werd misbruikt.


Oppas

Door op details in de beelden af te gaan, waaronder een treinkaartje uit een buitenwijk van Madrid, achterhaalde de politie de bendeleider. Die 23-jarige Spanjaard zou in pedofiele kringen bekend staan onder de bijnaam Nannysex. De man werkte als oppas om toegang te krijgen tot de baby's.

nu

delirious
26-05-05, 16:04
Ik krijg hier dus echt braakneigingen van.
Wat een zieke idioten. :boos: :boos:

~Panthera~
26-05-05, 16:52
Geplaatst door delirious
Ik krijg hier dus echt braakneigingen van.
Wat een zieke idioten. :boos: :boos:


Weet je waar ik braakneigingen van krijg : van de UVW'ers die die kinderen die dat overkomen is, nu, jaren later, als ze geestelijk een volkomen wrak zijn, de WAO uitlazeren. :fuckit2: :kotsen:

Of dachten jullie dat dit soort praktijken alleen NU voorkwam?
Think again.


En nogmaals, dit gaat niet over mij, maar over mensen die ik ken.