PDA

Bekijk Volledige Versie : Plaatsvervanger voor al-Zarqawi aangesteld



MO_NL
26-05-05, 17:39
Gewonde al-Zarqawi heeft al vervanger

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

De terreurorganisatie Al-Qaeda in Irak heeft een vervanger voor de gewonde leider Abu Musab al-Zarqawi aangesteld. Het gaat om Abu Hafs al-Qarni, aldus de verklaring op een website.

Gewond
De man is benoemd tot 'plaatsvervangend chef' en moet de groepering leiden in Irak, zolang de gewonde al Zarqawi daartoe niet in staat is. Al-Qaeda bracht twee dagen geleden naar buiten dat al-Zarqawi gewond was geraakt.

Verantwoordelijk
De VS houdt hem verantwoordelijk voor een groot aantal aanslagen en ontvoeringen in Irak. Het is nog niet bekend hoe ernstig zijn situatie is.

bron: RTL-Nieuws

MO_NL
26-05-05, 17:56
`Gewonde Al-Zarqawi gevlucht uit Irak`

Een Islamitische website meldt dat de leider van Al-Qaida in Irak gewond is geraakt door een kogel en met doctoren is gevlucht.

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

bron: FTV.nl

Olive Yao
26-05-05, 17:58
snel vervuld, die vacature
"old boys" netwerk?


Het gaat om Abu Hafs al-Qarni, aldus de verklaring op een website
toptalent

Spoetnik
26-05-05, 19:53
Google search op Abu Hafs al-Qarni
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=%22Abu+Hafs+al-Qarni%22&btnG=Search

Die Al-Zarqawi hype toont hoe zeer Orwell de juist noot aansloeg. In zijn boek heette de nummer 1 terrorist Goldstein. Mensen hebben schijnbaar de behoefte aan een vijandsbeeld dat ze kunnen projecteren op een persoon.

Al Sawt
27-05-05, 02:36
Wat is het Westen gelovig wat betreft het nieuwsgehalte van websites die aan Al Qaida gelinkt zijn.

En toch hebben we nauwelijks geluid of beelmateriaal van die Al Zarqawi gezien. Geeft maar weer eens aan, wie in complottheorieen gelooft.

IbnRushd
27-05-05, 13:29
Geplaatst door Al Sawt
Wat is het Westen gelovig wat betreft het nieuwsgehalte van websites die aan Al Qaida gelinkt zijn.

En toch hebben we nauwelijks geluid of beelmateriaal van die Al Zarqawi gezien. Geeft maar weer eens aan, wie in complottheorieen gelooft.

Onlangs was een bijeenkomst geregeld door zo'n amerikaanse miljonair in Amsterdam. Het ging over dat onafhankelijke onderzoeksteam van 11 sept. Volgens hen bleek het een al complottheorie te zijn. Heb je 't bijgewoond?

David
27-05-05, 14:30
Ik had ook gesoliciteerd, maar ze wilden me niet. Damn. :bril:

Bofko
27-05-05, 14:32
Geplaatst door David
Ik had ook gesoliciteerd, maar ze wilden me niet. Damn. :bril:

Hmmm. Het zou discriminatie kunnen zijn. Ik zou een klacht indienen als ik jou was.

David
27-05-05, 14:33
Geplaatst door Bofko
Hmmm. Het zou discriminatie kunnen zijn. Ik zou een klacht indienen als ik jou was.


Mijn advocaat heeft al contact opgenomen met de P& O afdeling van al Qaida.

Bofko
27-05-05, 14:34
Geplaatst door David
Mijn advocaat heeft al contact opgenomen met de P& O afdeling van al Qaida.

Mooi. Laat hem daar maar een flinke rel schoppen.

David
27-05-05, 14:35
Geplaatst door Bofko
Mooi. Laat hem daar maar een flinke rel schoppen.


Uiteraard.

IbnRushd
27-05-05, 15:08
Geplaatst door David
Ik had ook gesoliciteerd, maar ze wilden me niet. Damn. :bril:

Tja, vind je 't gek. Ze zochten een MAN. En niet [...] :fplet:

David
27-05-05, 15:09
Geplaatst door IbnRushd
Tja, vind je 't gek. Ze zochten een MAN. En niet [...] :fplet:

Honey, I'm more man then you'll ever be, and more woman then you'll ever get.

:rambo:

IbnRushd
27-05-05, 15:11
Geplaatst door David
Honey, I'm more man then you'll ever be, and more woman then you'll ever get.

:rambo:

Kennelijk was je te mannelijk. Niet geschikt voor al-Qaida werk :p

David
27-05-05, 15:13
Geplaatst door IbnRushd
Kennelijk was je te mannelijk. Niet geschikt voor al-Qaida werk :p


Dat zal 't zijn. Ik was te intimiderend voor die mietjes van Al Qaida. Grrrrrrr! :melig:

IbnRushd
27-05-05, 15:25
Geplaatst door David
Dat zal 't zijn. Ik was te intimiderend voor die mietjes van Al Qaida. Grrrrrrr! :melig:

Hoe hebben ze je afgewezen? Met kogelschoten? Of een trap op je achterste?

David
27-05-05, 15:28
Geplaatst door IbnRushd
Hoe hebben ze je afgewezen? Met kogelschoten? Of een trap op je achterste?


Een mailtje. Zo'n dom standaard ding van de secretaresse van Bin Laden. "Met veel belangstelling hebben wij u....., maar tot onze spijt....etc. etc." De lafaards. Ik mocht niet eens op gesprek komen.

IbnRushd
27-05-05, 15:33
Geplaatst door David
Een mailtje. Zo'n dom standaard ding van de secretaresse van Bin Laden. "Met veel belangstelling hebben wij u....., maar tot onze spijt....etc. etc." De lafaards. Ik mocht niet eens op gesprek komen.

Begrijpelijk. Alleen één ding snap ik niet: hoe wisten ze dat je te mannelijk was? Verkeerde woordspel gehanteerd?

David
27-05-05, 15:34
Geplaatst door IbnRushd
Begrijpelijk. Alleen één ding snap ik niet: hoe wisten ze dat je te mannelijk was? Verkeerde woordspel gehanteerd?


Ze kennen me. Wie niet, tenslotte.

Tomas
27-05-05, 15:34
Geplaatst door David
Een mailtje. Zo'n dom standaard ding van de secretaresse van Bin Laden. "Met veel belangstelling hebben wij u....., maar tot onze spijt....etc. etc." De lafaards. Ik mocht niet eens op gesprek komen.

Volgende keer een arabische naam gebruiken. Zal je zien.

elbasque
03-06-05, 10:08
al zarqawi,1 van de meest gezochte terroristen...stoer he? :)