PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko zoekt Belgische sekstoerist die meisjes onteerde



delirious
26-05-05, 18:31
Het gerecht in Marokko is op zoek naar een Belg die intieme foto's nam van een tiental Marokkaanse meisjes en die foto's via het internet en op cd’s verspreidde. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Drie meisjes zijn in Marokko al veroordeeld voor de foto's. Ze kregen straffen tot twee jaar.


De Belg, die zich uitgaf voor journalist, leerde de meisjes kennen via internet. In 2001 ging hij voor de eerste keer naar Agadir om een meisje te ontmoeten. Het kwam tot een relatie en de Belg beloofde dat hij met haar zou trouwen. Om in België de eenzaamheid te kunnen verdrijven, vroeg hij aan het meisje of hij intieme foto's van haar mocht nemen. Het meisje stemde toe. Kort daarop verbrak de Belg de relatie.
Op die manier wist de Belg zeker een tiental slachtoffers te maken. De foto's, die hij op een cd had gebrand, verspreidde hij via internet. Het gaat om zeer expliciete beelden van meisjes die in djellaba seks hebben met de Belg. Sommige meisjes staan er gemuilkorfd op, anderen terwijl ze gedwongen seks hebben met elkaar.
Drie meisjes liepen vanwege de foto's al gevangenistraffen op van drie maanden tot twee jaar.

De Morgen

barfly
26-05-05, 22:14
Wat ik me dus ontzettend afvraag: Is deze Belg nu een autochtoon of een Belgische Marokkaan? Anders krijg je toch niet zomaar toegang tot Marokkaanse meisjes? Sowieso is het erg moeilijk volgens mij om in contact te komen met moslim meisjes als je een westerling/niet moslim bent.

mark61
26-05-05, 22:17
Geplaatst door barfly
Wat ik me dus ontzettend afvraag: Is deze Belg nu een autochtoon of een Belgische Marokkaan? Anders krijg je toch niet zomaar toegang tot Marokkaanse meisjes? Sowieso is het erg moeilijk volgens mij om in contact te komen met moslim meisjes als je een westerling/niet moslim bent.

That's what you think.

barfly
26-05-05, 22:19
Geplaatst door mark61
That's what you think.

Ik bespeur enige expertise op dit gebied? Kan je me d'r meer over vertellen?

mark61
26-05-05, 22:39
Geplaatst door barfly
Ik bespeur enige expertise op dit gebied? Kan je me d'r meer over vertellen?

Nou ik heb me gedragen in Marokko. Maar ik ken verhalen... van een NL junkie die zijn vrouw op het strand in MA ontmoette. Schijnt een heel aardig huwelijk te zijn. Dit gevoegd bij het gegeven dat 85% van de Marokkaanse jeugd liefst zo snel mogelijk het land verlaat, en het algemene gegeven dat in Afrika veel mensen op elke manier het continent willen inruilen voor de met goud geplaveide straten van Europa...
Maar goed, das een beetje flauw. In het algemeen kan je zeggen dat in de praktijk zomaar mensen op elkaar verliefd worden ongeacht de theorie dat dat niet kan of mag vanwege de godsdienst of whatever. De orthodoxe soep wordt nooit zo heet gegeten als ie wordt opgediend. Dit forum is niet representatief voor de werkelijkheid. Een vriend van mij is al 20 jaar gelukkig samen met een Marokkaanse en een graag geziene gast bij moeders thuis in Marokko.

barfly
26-05-05, 22:55
Geplaatst door mark61
Nou ik heb me gedragen in Marokko. Maar ik ken verhalen... van een NL junkie die zijn vrouw op het strand in MA ontmoette. Schijnt een heel aardig huwelijk te zijn. Dit gevoegd bij het gegeven dat 85% van de Marokkaanse jeugd liefst zo snel mogelijk het land verlaat, en het algemene gegeven dat in Afrika veel mensen op elke manier het continent willen inruilen voor de met goud geplaveide straten van Europa...
Maar goed, das een beetje flauw. In het algemeen kan je zeggen dat in de praktijk zomaar mensen op elkaar verliefd worden ongeacht de theorie dat dat niet kan of mag vanwege de godsdienst of whatever. De orthodoxe soep wordt nooit zo heet gegeten als ie wordt opgediend. Dit forum is niet representatief voor de werkelijkheid. Een vriend van mij is al 20 jaar gelukkig samen met een Marokkaanse en een graag geziene gast bij moeders thuis in Marokko.

Ik ben op de hoogte van Marokkaanse jeugd (iedereen zo ongeveer) die het land graag willen verlaten. Een grote kans voor de EU om te investeren, maar dat terzijde. Ik neus nogal wat forae af en wat me opvalt is dat dit forum helemaal niet afwijkt van een aantal anderen. Misschien bedoel je dat internet afwijkt van IRL? Ik persoonlijk ken trouwens nauwelijks Marokkaanse meisjes die een relatie hebben met westerlingen wel andersom en dan is de vrouw in kwestie in de regel moslim geworden. En ik heb enkele keren gezien dat een Nederlander moslim werd om te trouwens met een Indonesisch meisje.

mark61
26-05-05, 23:16
Geplaatst door barfly
Ik ben op de hoogte van Marokkaanse jeugd (iedereen zo ongeveer) die het land graag willen verlaten. Een grote kans voor de EU om te investeren, maar dat terzijde. Ik neus nogal wat fora af en wat me opvalt is dat dit forum helemaal niet afwijkt van een aantal anderen. Misschien bedoel je dat internet afwijkt van IRL? Ik persoonlijk ken trouwens nauwelijks Marokkaanse meisjes die een relatie hebben met westerlingen wel andersom en dan is de vrouw in kwestie in de regel moslim geworden. En ik heb enkele keren gezien dat een Nederlander moslim werd om te trouwens met een Indonesisch meisje.

Na, dat was niet Mark in ieder geval. :hihi: Nee ik bedoelde niet speciaal dit forum. Jah, internet wijkt af van irl. Dat wil zeggen, zowel de mensen die er prikken als de dingen die ze beweren.

Ik denk dat Marokkaanse meisjes die met 'westerlingen' (wat zijn dat voor engerds?) gaan zich ietwat terugtrekken uit 'de gemeenschap', en daardoor wat minder zichtbaar zijn. Het gaat wel komen, Surinamers doen het al langer. Zowel niet- als wel-moslims. Maar er zullen vast meer MAjongens met NLmeisjes omgaan. Tijdelijk dan. (?)

Bofko
26-05-05, 23:30
Mijn moeder is 5 jaar geleden hertrouwd. Mijn nieuwe stiefvader bracht 7 kinderen mee. Een zoon van hem (45) is sinds vorig jaar getrouwd met een Marokkaanse vrouw (25) uit Agadir. De vrouw was gescheiden van haar man in Marokko. Hij heeft haar leren kennen via NL- Marokkaanse vrienden. Deze Marokkaanse vrouw woont inmiddels - na heel veel verblijfsrechterlijke poespas- met hem in Nederland . Hij heeft zich bekeerd tot de Islam -eis van haar ouders- om met haar te kunnen trouwen. Ik heb niet de indruk dat hij het geloof serieus neemt. Ik ken hem 5 jaar , 1 jaar getrouwd nu, en ze zijn gelukkig voorzover ik het kan zien.

barfly
26-05-05, 23:32
Geplaatst door mark61
Na, dat was niet Mark in ieder geval. :hihi: Nee ik bedoelde niet speciaal dit forum. Jah, internet wijkt af van irl. Dat wil zeggen, zowel de mensen die er prikken als de dingen die ze beweren.

Ik denk dat Marokkaanse meisjes die met 'westerlingen' (wat zijn dat voor engerds?) gaan zich ietwat terugtrekken uit 'de gemeenschap', en daardoor wat minder zichtbaar zijn. Het gaat wel komen, Surinamers doen het al langer. Zowel niet- als wel-moslims. Maar er zullen vast meer MAjongens met NLmeisjes omgaan. Tijdelijk dan. (?)

Ik zal je moeten geloven kennelijk :p

Enne waarom al die afkortingen en waarom niet consequent? ;)

mark61
26-05-05, 23:54
Geplaatst door barfly
Ik zal je moeten geloven kennelijk :p

Enne waarom al die afkortingen en waarom niet consequent? ;)

Tsja, tis geen CBS laat staan een Bron.

Omdat ik later luier was dan eerst.

Maar wat moet je nou geloven? Probeer het zelf s, zou ik zeggen.

Al Sawt
27-05-05, 01:01
Marokko is een zeer diverse land en dat geldt ook ten aanzien van huwelijk.

In het noorden van Marokko is men zeer conservatief. Jongens en meisjes kunnen alleen met elkaar trouwen als ze uit zelfde streek komen en liefst familie. Het zuiden met name de steden als Rabat, Casa, Agadir en Marrakech kennen een vrije huwelijksmoraal.

Trouwen met een Westerling is geen punt! Grote steden van Marokko zijn te vergelijken met Thailand. Prostitutie is wijdverspreid en alom aanwezig.

Velen Europeanen die in hun thuislanden mislukken in het vinden van liefde, kunnen altijd terecht in Marokko. Want ongeacht jouw geestelijke en lichamelijke toestand, kan je trouwen met een Marokkaanse jongeman of vrouw. Je hoeft alleen geld te betalen aan huwelijksmakelaars.

barfly
27-05-05, 01:05
Geplaatst door Al Sawt
Marokko is een zeer diverse land en dat geldt ook ten aanzien van huwelijk.

In het noorden van Marokko is men zeer conservatief. Jongens en meisjes kunnen alleen met elkaar trouwen als ze uit zelfde streek komen en liefst familie. Het zuiden met name de steden als Rabat, Casa, Agadir en Marrakech kennen een vrije huwelijksmoraal.

Trouwen met een Westerling is geen punt! Grote steden van Marokko zijn te vergelijken met Thailand. Prostitutie is wijdverspreid en alom aanwezig.

Velen Europeanen die in hun thuislanden mislukken in het vinden van liefde, kunnen altijd terecht in Marokko. Want ongeacht jouw geestelijke en lichamelijke toestand, kan je trouwen met een Marokkaanse jongeman of vrouw. Je hoeft alleen geld te betalen aan huwelijksmakelaars.
Treurige toestand :(

mark61
27-05-05, 01:07
Geplaatst door Al Sawt
Trouwen met een Westerling is geen punt! Grote steden van Marokko zijn te vergelijken met Thailand. Prostitutie is wijdverspreid en alom aanwezig.

Nou ja, liefde bestaat ook nog. Toch?


Velen Europeanen die in hun thuislanden mislukken in het vinden van liefde, kunnen altijd terecht in Marokko. Want ongeacht jouw geestelijke en lichamelijke toestand, kan je trouwen met een Marokkaanse jongeman of vrouw. Je hoeft alleen geld te betalen aan huwelijksmakelaars.

Das ook zo.

mark61
27-05-05, 01:08
Geplaatst door barfly
Treurige toestand :(

Ze weten echt wel waar ze aan beginnen. Ons idee van liefde en huwelijk is een luxe in het grootste deel van de wereld. Overleven en de basics of life tellen toch wat zwaarder daaro.