PDA

Bekijk Volledige Versie : 8850 in de aanbieding!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikkeh
14-05-02, 12:39
HEY MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!
WIE WIL ER EEN 8310 VOOR MAAR 100 EURO?!HET IS MAAR TOT VOLGENDE WEEK MOGELIJK ANDERS IS IE VERKOCHT!!

HIER IS HET NUMMER VAN MN VRIEND WAARMEE JE CONTACT MOET OPNEMEN!(NIET ZEGGEN DAT JE HET VAN DEZE SITE HEBT,HIJ ZAL HET NIET ZO LEUK VINDEN DAT ZN MUMMER OP INTERNET STAAT,MAAR UITEINDELIJK WEL ALS IE DEZE POCKET HEEFT VERKOCHT!)

IK WENS DE GELUKKIGE VEEL PLEZIER MET ZN POCKET

LATERZ

ik heb zn nummer weggehaald maar asl je intresse hebt laat het me dan ff weten.

14-05-02, 12:45
Geplaatst door Ikkeh
HEY MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!
WIE WIL ER EEN 8310 VOOR MAAR 100 EURO?!HET IS MAAR TOT VOLGENDE WEEK MOGELIJK ANDERS IS IE VERKOCHT!!

HIER IS HET NUMMER VAN MN VRIEND WAARMEE JE CONTACT MOET OPNEMEN!(NIET ZEGGEN DAT JE HET VAN DEZE SITE HEBT,HIJ ZAL HET NIET ZO LEUK VINDEN DAT ZN MUMMER OP INTERNET STAAT,MAAR UITEINDELIJK WEL ALS IE DEZE POCKET HEEFT VERKOCHT!)

O614240656

IK WENS DE GELUKKIGE VEEL PLEZIER MET ZN POCKET

LATERZ

100 euro?!?!?!?!?! Ben je gek ofzo? Ik heb een keer een 8310 voor 20 euro gekocht. Wel van een junk maar maakt niet uit.

Sjakie
14-05-02, 14:37
Beetje te geloofwaardig kom je over....je hebt een 8850 in de aanbieding....maar uiteindelijk wordt het een 8310....sjeg us ff eerlijk....bent u geen Hans Kazan :D

[email protected]|

Ikkeh
14-05-02, 14:43
Geplaatst door [email protected]

100 euro?!?!?!?!?! Ben je gek ofzo? Ik heb een keer een 8310 voor 20 euro gekocht. Wel van een junk maar maakt niet uit.

maar wij zijn geen junks :D

Ikkeh
14-05-02, 14:45
Geplaatst door Sjakie
Beetje te geloofwaardig kom je over....je hebt een 8850 in de aanbieding....maar uiteindelijk wordt het een 8310....sjeg us ff eerlijk....bent u geen Hans Kazan :D

[email protected]|

Daar heb je gelijk in.Maar Wallah ik heb deze topic niet gestart,maar het was een reply om iemand anders die deze topic had geopend!(voor de 8850)check zelfs maar na,zie je een andere naam als het goed is...

maar ja je moet het zelf weten he

laterz

xFADOUAx
19-05-02, 21:32
8310 heb ik al
gratis en voor niets van me papie
hahahaha

NAOUAL_M
25-05-02, 23:49
Geplaatst door [email protected]

Hahahah echt weer een opmerking voor jou, hahahhaa, ik lach me altijd kapot om jou Woolahila je bent echt grappig, (zonder dat je het door hebt)

hahah :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig:

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

NAOUAL_M_MOI_!