PDA

Bekijk Volledige Versie : Gaat te ver!



delirious
30-05-05, 09:29
Kom vandaag op mijn werk.
Zie ik de postbode(dhl) met een paars oog. Dus ik zeg wat is er met jou gebeurt?
Ja...ik heb in het weekend ruzie gehad met Marokkanen.
O ja zei ik, waarom dan? Ja.. ze waren ruzie aan het zoeken (in gebrekkig Nederlands komt uit de Ukraine 5 jaar in Nederland). Dat is niet netjes dacht ik.
Dus ik ging wat vragen rondom. Bleek meneertje in een dronken bui twee Antillianen en twee Nederlandse jongens uitgedaagt te hebben, door de vriendin van een van hen in de billen te knijpen.
Is het gemakzucht, een vorm van debiliteit ,of is het de trend volgen, en alles wat maar verkeerd is Marokkanen noemen.
Nu weet ik dat bepaalde Marokkaantjes geen lieverdjes zijn, maar gaat het niet te ver?

Anderen hier ervaringen mee?

:cheefbek:

Timoesh
30-05-05, 09:48
Het woord "Marokkaan" is eenmaal een makkelijk woord om uit te spreken en de schuld te geven.


(je wilt niet weten wat ik meemaak!..en dan als excuus "jij bent anders") :moe:

delirious
30-05-05, 09:55
Geplaatst door Timoesh
Het woord "Marokkaan" is eenmaal een makkelijk woord om uit te spreken en de schuld te geven.


(je wilt niet weten wat ik meemaak!..en dan als excuus "jij bent anders") :moe:

Ja die is altijd leuk. " Maar jij bent niet zo" :cheefbek:

IbnRushd
30-05-05, 10:09
Geplaatst door delirious
Kom vandaag op mijn werk.
Zie ik de postbode(dhl) met een paars oog. Dus ik zeg wat is er met jou gebeurt?
Ja...ik heb in het weekend ruzie gehad met Marokkanen.
O ja zei ik, waarom dan? Ja.. ze waren ruzie aan het zoeken (in gebrekkig Nederlands komt uit de Ukraine 5 jaar in Nederland). Dat is niet netjes dacht ik.
Dus ik ging wat vragen rondom. Bleek meneertje in een dronken bui twee Antillianen en twee Nederlandse jongens uitgedaagt te hebben, door de vriendin van een van hen in de billen te knijpen.
Is het gemakzucht, een vorm van debiliteit ,of is het de trend volgen, en alles wat maar verkeerd is Marokkanen noemen.
Nu weet ik dat bepaalde Marokkaantjes geen lieverdjes zijn, maar gaat het niet te ver?

Anderen hier ervaringen mee?

:cheefbek:

Je had 'm nog een paarse/blauwe oog moeten geven voor het liegen.

delirious
30-05-05, 10:11
Geplaatst door IbnRushd
Je had 'm nog een paarse/blauwe oog moeten geven voor het liegen.

Ik zie de leugenaar morgen weer. :stomp:

duende
30-05-05, 10:15
Geplaatst door delirious
Is het gemakzucht, een vorm van debiliteit ,of is het de trend volgen, en alles wat maar verkeerd is Marokkanen noemen.

Anderen hier ervaringen mee?

:cheefbek:
Ik denk alledrie...
Het is ook makkelijk om stemming te maken..
Maar ik blijf me toch nog steeeds afvragen wat ons mensen bezield om maar te blijven discrimineren :tranen:

IbnRushd
30-05-05, 10:15
Geplaatst door delirious
Ik zie de leugenaar morgen weer. :stomp:

Afleren met die handel :hihi:

delirious
30-05-05, 10:24
Geplaatst door duende
Ik denk alledrie...
Het is ook makkelijk om stemming te maken..
Maar ik blijf me toch nog steeeds afvragen wat ons mensen bezield om maar te blijven discrimineren :tranen:

Met onze postman denk ik; de andere doen het ook waar om ik niet?
Das nog eens integratie , een Ukrainer die afgeeft op Marokkanen. ;)

IbnRushd
30-05-05, 11:00
Geplaatst door delirious
Met onze postman denk ik; de andere doen het ook waar om ik niet?
Das nog eens integratie , een Ukrainer die afgeeft op Marokkanen. ;)

Ja, dat leren ze bij de inburgingscursus: 'Heb je klappen gekregen geef dan de Marokkanen de schuld.'

mark61
30-05-05, 11:04
Geplaatst door delirious
Ik zie de leugenaar morgen weer. :stomp:


Is het gemakzucht, een vorm van debiliteit ,of is het de trend volgen, en alles wat maar verkeerd is Marokkanen noemen.

Vraag het hem morgen. Kijk met je duistere gevaarlijke blik :) diep in zijn waterig-grijsblauwe Oekraïense kijkers en vraag hem waarom ie 'Marokkaan' zei als het een AntilHollo-coproductie was. Moek even langskomen om het gesprek te leiden?
:ninja2:

~Panthera~
30-05-05, 11:08
Geplaatst door mark61
Vraag het hem morgen. Kijk met je duistere gevaarlijke blik :) diep in zijn waterig-grijsblauwe Oekraïense kijkers en vraag hem waarom ie 'Marokkaan' zei als het een AntilHollo-coproductie was. Moek even langskomen om het gesprek te leiden?
:ninja2:


bemoei je je er nou maar niet mee: met die lichaamstaal van jou heb je kans dat het helemaal uit de klaauwen loopt. :lachu:

mark61
30-05-05, 11:08
Geplaatst door ~Panthera~
bemoei je je er nou maar niet mee: met die lichaamstaal van jou heb je kans dat het helemaal uit de klaauwen loopt. :lachu:

Ik wou alleen maar helpen. :confused:

~Panthera~
30-05-05, 11:10
Geplaatst door mark61
Ik wou alleen maar helpen. :confused:

:hihi:

wytze
30-05-05, 11:15
Geplaatst door mark61
Ik wou alleen maar helpen. :confused:


the road to hell is paved with good intentions

delirious
30-05-05, 11:27
Geplaatst door mark61
Vraag het hem morgen. Kijk met je duistere gevaarlijke blik :) diep in zijn waterig-grijsblauwe Oekraïense kijkers en vraag hem waarom ie 'Marokkaan' zei als het een AntilHollo-coproductie was. Moek even langskomen om het gesprek te leiden?
:ninja2:

Alcohol, kan het toverwoord zijn.
Misschien keek deze zo scheel dat hij de twee donkere Anitillianen en de twee blanke Nederlanders mixte, en zo uit kwam op twee bruine Marokkanen.

of,

Kijk naar de groep die het meest negatief in beeld komt, en gebruik hen om sympathie te kweken na je blamage.


of,

Misschien lijdt hij aan het " joodse zwangere vrouw die verkracht werdt door N.afrikanen" syndroom.

:cheefbek:

~Panthera~
30-05-05, 11:39
Gewoon recht voor zijn raap vragen waar hij die onzin vandaan haalt, terwijl hij weet dat ie uit zijn nek staat te lullen. :moe:

delirious
30-05-05, 11:47
Geplaatst door ~Panthera~
Gewoon recht voor zijn raap vragen waar hij die onzin vandaan haalt, terwijl hij weet dat ie uit zijn nek staat te lullen. :moe:

Zal ik doen :D

~Panthera~
30-05-05, 11:51
Geplaatst door delirious
Zal ik doen :D


Wel even een helm op zetten. :hihi:

duende
30-05-05, 11:54
Geplaatst door ~Panthera~
Wel even een helm op zetten. :hihi:
En een boek in je broek..voor het zelfde geld ziet die zuipschuit je voor een eskimo vrouw aan en krijg je de Lubbers variant.

delirious
30-05-05, 12:04
Geplaatst door duende
En een boek in je broek..voor het zelfde geld ziet die zuipschuit je voor een eskimo vrouw aan en krijg je de Lubbers variant.

:moeilijk:

~Panthera~
30-05-05, 12:10
Geplaatst door duende
En een boek in je broek..voor het zelfde geld ziet die zuipschuit je voor een eskimo vrouw aan en krijg je de Lubbers variant.


Dat zou hij bij mij niet hoeven te proberen, dan hangen zijn ballen aan de airconditioning. :moe:

mark61
30-05-05, 12:16
Geplaatst door delirious
Alcohol, kan het toverwoord zijn.
Misschien keek deze zo scheel dat hij de twee donkere Anitillianen en de twee blanke Nederlanders mixte, en zo uit kwam op twee bruine Marokkanen.

Dat zijn er dan altijd nog minstens 4 meneer Delier.

Ik zou het hem gewoon even rechtstreeks vragen. Dat lucht vast op. En anders heb je plan B nog: een 2e paars oog.

Kal-El B.V
30-05-05, 12:18
Ik kan het ook gewoon nog steeds niet geloven dat iedereen maar aannam dat het marokkaanse jongens waren die die ene amerikaan op koninginnedag hadden mishandeld. En vooral marokkanen die zich het lieten aanmeten. toen er even later weer een homo in elkaar was geslagen riepen de slachtoffers weer marokkanen, maar de dader was gepakt en het bleek iemand "van zuidamerikaanse afkomst" te zijn.

We moeten ons niet zo laten opnaaien, dus bij deze.

Die jongens die die Amerikaanse homo's in elkaar hadden geslagen waren geen marokkanen.

Bewijs maar even dat het wel zo was.

Ik woon nu al 26 jaar hier in Nederland(hier geboren) en ik kan me alles nog heel goed herinneren, ik kan me nog heel goed herinneren toen het woord TURK een hele negatieve connotatie had. Alles was TURKS. Ik weet nog heel goed dat ik gewoon medelijden had met de turken, ik voelde het gewoon, het woord turk dook overal op. Maar dat woord heeft langzamerhand plaats gemaakt voor het woord Marokkaan.

Het is gewoon triest.

delirious
30-05-05, 12:35
Geplaatst door mark61
Dat zijn er dan altijd nog minstens 4 meneer Delier.

Wa jij wil Markus :D



zou het hem gewoon even rechtstreeks vragen. Dat lucht vast op.

Vragen doe ik zeker alhoewel, ik het antwoord al weet:
Ik ehh..ik eeh weet niet!! :verward:


En anders heb je plan B nog: een 2e paars oog

2e paars oog, geen optie. No violence for nothing. :wink:

duende
30-05-05, 12:39
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zou hij bij mij niet hoeven te proberen, dan hangen zijn ballen aan de airconditioning. :moe:
Hij had je afgelopen weekend vast dankbaar geweest. :)

delirious
30-05-05, 12:44
Geplaatst door duende
Hij had je afgelopen weekend vast dankbaar geweest. :)

:haha: :haha:

delirious
30-05-05, 12:48
Geplaatst door Kal-El B.V

Ik woon nu al 26 jaar hier in Nederland(hier geboren) en ik kan me alles nog heel goed herinneren, ik kan me nog heel goed herinneren toen het woord TURK een hele negatieve connotatie had. Alles was TURKS. Ik weet nog heel goed dat ik gewoon medelijden had met de turken, ik voelde het gewoon, het woord turk dook overal op. Maar dat woord heeft langzamerhand plaats gemaakt voor het woord Marokkaan.
[/B]

Denk nog een jaartje of 4.
Hoe lang hebben de Turken gehad?
Waren die nu voor of na de Molukkers. :cheefbek:

wytze
30-05-05, 12:50
Geplaatst door delirious
Denk nog een jaartje of 4.
Hoe lang hebben de Turken gehad?
Waren die nu voor of na de Molukkers. :cheefbek:



Na de Molukkers. Turken heeft wel een poosje geduurd, maar laten we de Surinamers ook nier vergeten . Ongeveer tegelijkertijd met de Turken.

delirious
30-05-05, 12:54
Geplaatst door wytze
Na de Molukkers. Turken heeft wel een poosje geduurd, maar laten we de Surinamers ook nier vergeten . Ongeveer tegelijkertijd met de Turken.

De suri's ook? Dat is echt nieuw voor mij.

wytze
30-05-05, 12:57
Geplaatst door delirious
De suri's ook? Dat is echt nieuw voor mij.


Echt? begin jaren 80 was heftig, toen heel veel Suri's hier naar toe kwamen. O.a. Moord op Kerwin Duinmeyer die na neergestoken te zijn bovendien bloedend door een taxichauffeur uit de taxi werd gegooid. In die periode waren er ook veel actieve fasco's, ook nog in Amsterdam.

delirious
30-05-05, 13:06
Geplaatst door wytze
Echt? begin jaren 80 was heftig, toen heel veel Suri's hier naar toe kwamen. O.a. Moord op Kerwin Duinmeyer die na neergestoken te zijn bovendien bloedend door een taxichauffeur uit de taxi werd gegooid. In die periode waren er ook veel actieve fasco's, ook nog in Amsterdam.

De moord op Kevin Duinmeyer ken ik inderdaad.

mark61
30-05-05, 13:07
Geplaatst door delirious
Denk nog een jaartje of 4.
Hoe lang hebben de Turken gehad?
Waren die nu voor of na de Molukkers. :cheefbek:

Heb je je opvolger al een (media-)training gegeven?

delirious
30-05-05, 13:09
Geplaatst door mark61
Heb je je opvolger al een (media-)training gegeven?

Mijn opvolger?

Heb je dat ene ding nog besteld? Of gebruik je de oude nog?

wytze
30-05-05, 13:09
Geplaatst door delirious
De moord op Kevin Duinmeyer ken ik inderdaad.


In die jaren werd e Nieuwmarktbuurt getroffen door veel junks, waarvan vele surinamers. Dat zorgde ook voor veel racistische reacties.

duende
30-05-05, 13:37
Geplaatst door mark61
Heb je je opvolger al een (media-)training gegeven?
Begin jaren 80 of eind 70 was er een Turkse man in het water gegooid.
De man verdronk.
Enige dagen later een interview met wat jongeren op een kermis (Tilburg geloof ik)..
Lekker turkie gooien was het antwoord van de jongeren die werden geinterviewd. Zum kotsen..
Er kon geen vervolging worden ingesteld, want wie had de dodelijke gooi gedaan enneh gelul over groeps gedrag dat soort vage shit.
Als een nachtkaars ging dit incident uit.
Kerwin Duinmijer kreeg wat meer aandacht in de media. Zelfs Frank Boeien heeft er nog een lied over gemaakt..Denk niet wit, denk niet zwart.
Er staat ook een monument in het Vondelpark voor Kerwin.
Hoeveel monumenten moeten er nog geplaatst worden?

wytze
30-05-05, 13:40
Geplaatst door duende
Begin jaren 80 of eind 70 was er een Turkse man in het water gegooid.
De man verdronk.
Enige dagen later een interview met wat jongeren op een kermis (Tilburg geloof ik)..
Lekker turkie gooien was het antwoord van de jongeren die werden geinterviewd. Zum kotsen..
Er kon geen vervolging worden ingesteld, want wie had de dodelijke gooi gedaan enneh gelul over groeps gedrag dat soort vage shit.
Als een nachtkaars ging dit incident uit.
Kerwin Duinmijer kreeg wat meer aandacht in de media. Zelfs Frank Boeien heeft er nog een lied over gemaakt..Denk niet wit, denk niet zwart.
Er staat ook een monument in het Vondelpark voor Kerwin.
Hoeveel monumenten moeten er nog geplaatst worden?




Dit was de tijd van opkomst van Glimmerveen (NVU) en Janmaat (CD). Hadden we natuurlijk gewoon hun gang moeten laten gaan?

duende
30-05-05, 13:48
Geplaatst door wytze
Dit was de tijd van opkomst van Glimmerveen (NVU) en Janmaat (CD). Hadden we natuurlijk gewoon hun gang moeten laten gaan?
Toenertijd kreeg dat tuig kreeg tenminste nog tegengas dan tegenwoordig, lijkt het wel. Al was het duidelijk te weinig.
Nu zijn dat soort mannekes geïnstitutionaliseerd.....
En hebben ze vluwelen handschoentjes aan.
Fortuyn (ja, jongens ook die) ,Verdonk, Wilders, Smith..nou ja je kent ze zelf ook wel.
Maar het wordt er niet beter op.

taouanza
30-05-05, 13:49
Geplaatst door delirious
Alcohol, kan het toverwoord zijn.
Misschien keek deze zo scheel dat hij de twee donkere Anitillianen en de twee blanke Nederlanders mixte, en zo uit kwam op twee bruine Marokkanen.

of,

Kijk naar de groep die het meest negatief in beeld komt, en gebruik hen om sympathie te kweken na je blamage.


of,

Misschien lijdt hij aan het " joodse zwangere vrouw die verkracht werdt door N.afrikanen" syndroom.

:cheefbek:

Simpel bij Marokkaan gaat niemand zich afvragen of het mischien aan hem ligt.
als ik gedonder heb met nederlanders is de standaardvraag:mischien had hij/zij dat helemaal niet zo bedoeld.
Of ligt het niet ook aan jou?
Die vraag krijg ik nooit als het over Marokkanen gaat.

delirious
30-05-05, 13:50
Geplaatst door duende
Toenertijd kreeg dat tuig kreeg tenminste nog tegengas dan tegenwoordig, lijkt het wel. Al was het duidelijk te weinig.
Nu zijn dat soort mannekes geïnstitutionaliseerd.....
En hebben ze vluwelen handschoentjes aan.
Fortuyn (ja, jongens ook die) ,Verdonk, Wilders, Smith..nou ja je kent ze zelf ook wel.
Maar het wordt er niet beter op.

En de laatst genoemde komen er niet voor uit. :vreemd:

duende
30-05-05, 13:56
Geplaatst door delirious
En de laatst genoemde komen er niet voor uit. :vreemd:
Maar jij herkent de wolven in de schaapskleren toch ook wel.
Hoewel je over Fortuyn niets mag zeggen. Er rust nog steeds een taboe op.

wytze
30-05-05, 13:59
Geplaatst door delirious
En de laatst genoemde komen er niet voor uit. :vreemd:


Nou, ik begrijp dat Frau V. laatst zei dat zo'n Lonsdale shirt haar ook wel zou staan.
En Smit stond in november met z'n vrienden van Stormfront, NVU en (Jonge) Fortuynisten op het Stadionplain tot actie op te roepen.

Of het te weinig tegengas was begin jaren 80 weet ik niet. Er is toen in Amsterdam hard gevochten en Kedegem was behoorlijk pittig en daarna werd het lange tijd stil.
Pas sinds fortuin is de beerput weer opengegaan en met grote hulp van de media mag nu alles weer gezegd worden wat er gedacht wordt. Sommigen vinden dat beter dan de tijd ervoor. Ik heb daar mijn ernstige twijfels over.

duende
30-05-05, 14:03
Geplaatst door wytze
Nou, ik begrijp dat Frau V. laatst zei dat zo'n Lonsdale shirt haar ook wel zou staan.
En Smit stond in november met z'n vrienden van Stormfront, NVU en (Jonge) Fortuynisten op het Stadionplain tot actie op te roepen.

Of het te weinig tegengas was begin jaren 80 weet ik niet. Er is toen in Amsterdam hard gevochten en Kedegem was behoorlijk pittig en daarna werd het lange tijd stil.
Pas sinds fortuin is de beerput weer opengegaan en met grote hulp van de media mag nu alles weer gezegd worden wat er gedacht wordt. Sommigen vinden dat beter dan de tijd ervoor. Ik heb daar mijn ernstige twijfels over.
Op straat was er inderdaad genoeg tegengas..maar de politiek en justitie vond ik toch iets te laks reageren.

delirious
30-05-05, 14:04
Geplaatst door taouanza
Simpel bij Marokkaan gaat niemand zich afvragen of het mischien aan hem ligt.
als ik gedonder heb met nederlanders is de standaardvraag:mischien had hij/zij dat helemaal niet zo bedoeld.
Of ligt het niet ook aan jou?
Die vraag krijg ik nooit als het over Marokkanen gaat.

Zo gaat het als op de automatische piloot.
Schuldig tot dat het............fuk it ...schuldig :rolleyes:

wytze
30-05-05, 14:10
Geplaatst door duende
Op straat was er inderdaad genoeg tegengas..maar de politiek en justitie vond ik toch iets te laks reageren.



justitie&politie zeker, maar das geen nieuws en nog steeds zo. (In arnhem werden anti-fa's zonder ID opgepakt en nazi's zonder ID niet)
Politiek was laat maar heeft janmaat uiteindelijk wel lange tijd genegeerd. Met fortuin ging dat niet meer want die had itt janmaat wel uitstraling vergeleken met wat er zat (dijkstal, melkert, balkenende)

mark61
30-05-05, 14:14
Geplaatst door delirious
Mijn opvolger?

Heb je dat ene ding nog besteld? Of gebruik je de oude nog?

Ik gebruik niks, helaas. Ik moet het allemaal zelf opknappen.

mark61
30-05-05, 14:17
Geplaatst door duende
Begin jaren 80 of eind 70 was er een Turkse man in het water gegooid....Er staat ook een monument in het Vondelpark voor Kerwin.
Hoeveel monumenten moeten er nog geplaatst worden?

Jah, het tragisch en misdadig. Geweld is helaas overal. En zal wel blijven ook. Naar mijn bescheiden indruk komt het in NL nog het minste voor. Tis ook absoluut niet aan kleur gebonden. De standaard 'zinloosgeweldpleger' en zijn slachtoffer waren tot voor kort overwegend wit.

duende
30-05-05, 14:23
Geplaatst door mark61
Jah, het tragisch en misdadig. Geweld is helaas overal. En zal wel blijven ook. Naar mijn bescheiden indruk komt het in NL nog het minste voor. Tis ook absoluut niet aan kleur gebonden. De standaard 'zinloosgeweldpleger' en zijn slachtoffer waren tot voor kort overwegend wit.
Ik denk soms dat het huidskleurtje alleen maar een rechtvaardiging is om geweld te gebruiken.
Het is voor het geweten moeilijkte verkroppen om iemand gewoon maar in elkaar te slaan (dat doen alleen sociopaten) Maar als iemand een andere kleur, sexuele voorkeur of een te grote neus heeft dan kan men het nog een beetje goedpraten tegenover zichzelf.
Dat is met die Lonsdalers en jochies in Amsterdam west, ook zo volgens mij, verveeld, verwend, verrot... Dan slaan we iemand in elkaar of trappen we hem/haar het leven uit en dat doen we dan onder de rechtvaardiging van..ze pikken onze banen af..het is een vieze homo..het is een ongelovige hond enz..legio redenen.

Tomas
30-05-05, 14:29
Geplaatst door duende
Ik denk soms dat het huidskleurtje alleen maar een rechtvaardiging is om geweld te gebruiken.
Het is voor het geweten moeilijkte verkroppen om iemand gewoon maar in elkaar te slaan (dat doen alleen sociopaten) Maar als iemand een andere kleur, sexuele voorkeur of een te grote neus heeft dan kan men het nog een beetje goedpraten tegenover zichzelf.
Dat is met die Lonsdalers en jochies in Amsterdam west, ook zo volgens mij, verveeld, verwend, verrot... Dan slaan we iemand in elkaar of trappen we hem/haar het leven uit en dat doen we dan onder de rechtvaardiging van..ze pikken onze banen af..het is een vieze homo..het is een ongelovige hond enz..legio redenen.

De meeste zinlosgeweld plegers doen dat volgens mij vanuit het groepsgevoel. Het jongensgroepsgevoel, je weet wel. Wie is het stoerst, wie is de beste?! Wie durft het meest. Drie jongens, adolecente bij elkaar met een beetje alcohol erin en je hebt en potentieel probleem. Het slachtoffer doet er geloof ik niet eens zoveel toe.

mark61
30-05-05, 14:31
Geplaatst door duende
Ik denk soms dat het huidskleurtje alleen maar een rechtvaardiging is om geweld te gebruiken.

Yep. Elke reden is geldig.

~Panthera~
30-05-05, 14:44
Geplaatst door duende
Maar jij herkent de wolven in de schaapskleren toch ook wel.
Hoewel je over Fortuyn niets mag zeggen. Er rust nog steeds een taboe op.

Ik zeg al jaren dat het een psychopaat was, en een narcist. :moe:
Maar ja, lul maar tegen de muur.

duende
30-05-05, 14:50
Geplaatst door ~Panthera~
Ik zeg al jaren dat het een psychopaat was, en een narcist. :moe:
Maar ja, lul maar tegen de muur. :duim:
Ja niets over Pim hoor..Pim had het zo gewild en de kogel kwam van links....

~Panthera~
30-05-05, 14:53
Geplaatst door duende
:duim:
Ja niets over Pim hoor..Pim had het zo gewild en de kogel kwam van links....



Ja, en is nu geheel geintegreert in Italie.

duende
30-05-05, 14:54
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, en is nu geheel geintegreert in Italie.
Pushing up the oregano :blowen:

~Panthera~
30-05-05, 14:56
Geplaatst door duende
Pushing up the oregano :blowen:

Indeed, Steed. :blowen:

duende
30-05-05, 14:59
Geplaatst door ~Panthera~
Indeed, Steed. :blowen:
Maar ik zou er geen pizza van lusten..
Ik he er geen trek an a.h.w.

~Panthera~
30-05-05, 15:02
Geplaatst door duende
Maar ik zou er geen pizza van lusten..
Ik he er geen trek an a.h.w.

Reeds, a.h.w. :D

delirious
31-05-05, 08:30
Vandaag de Oekraïner gesproken, deze geconfronteerd met de beschuldiging ,dat Marokkanen hem gemept hadden.

Zijn antwoord was als verwacht :" Ik dacht dat het Marokkanen waren".

:jammer:

Tomas
31-05-05, 08:36
Geplaatst door delirious
Vandaag de Oekraïner gesproken, deze geconfronteerd met de beschuldiging ,dat Marokkanen hem gemept hadden.

Zijn antwoord was als verwacht :" Ik dacht dat het Marokkanen waren".

:jammer:

Weet je zeker dat het een oekrainer is? Komt ie niet uit kazachstan, want dat zou een hoop verklaren.

delirious
31-05-05, 08:41
Geplaatst door Tomas
Weet je zeker dat het een oekrainer is? Komt ie niet uit kazachstan, want dat zou een hoop verklaren.

:) 100% Oekraïner.
Verklaar eens, mocht deze uit kazachstan komen?

Tomas
31-05-05, 08:44
Geplaatst door delirious
:) 100% Oekraïner.
Verklaar eens, mocht deze uit kazachstan komen?

Wel eens Ali G gezien? Ik wel, ik weet alles van kazachstanezen.

delirious
31-05-05, 08:48
Geplaatst door Tomas
Wel eens Ali G gezien? Ik wel, ik weet alles van kazachstanezen.

FB AAii.
Vertel, wat weet jij van kazachstanen :D

Tomas
31-05-05, 08:55
Geplaatst door delirious
FB AAii.
Vertel, wat weet jij van kazachstanen :D

http://www.webgeordie.co.uk/borat/

Maar je hebt er dus jammer genoeg niks aan.

Ik heb wel een tante ut de oekraine. Die is hier gelijk na de oorlog komen wonen. Spreekt nog altijd verrekte onduidelijk nederlands. En geeft met verjaardagen vlees als kadeautje. Maf mens. Maar wel grappig. Moet geloof ik ook niks van buitenlanders hebben.

delirious
31-05-05, 09:01
Geplaatst door Tomas
[url]Moet geloof ik ook niks van buitenlanders hebben.

Dan moet ze ook niks van haar zelf hebben, inderdaad een maffe tante.

Tomas
31-05-05, 09:04
Geplaatst door delirious
Dan moet ze ook niks van haar zelf hebben, inderdaad een maffe tante.

Ik denk dat ze zichzelf een buitencategrorie vindt, want oekraieners komen er ook niet al te best af in haar vele veroordelingen. Maargoed, je weet het nooit zeker, want ze praat zo verrekte onduidelijk en wazig. Maar wel geinig, en ze is verders volstrekt ongevaarlijk.

delirious
31-05-05, 09:10
Geplaatst door Tomas
Ik denk dat ze zichzelf een buitencategrorie vindt, want oekraieners komen er ook niet al te best af in haar vele veroordelingen. Maargoed, je weet het nooit zeker, want ze praat zo verrekte onduidelijk en wazig. Maar wel geinig, en ze is verders volstrekt ongevaarlijk.

En zij is dus een aangetrouwde tante, vrouw van jouw oom?
Of tante, kan natuurlijk ook he?

Tomas
31-05-05, 09:15
Geplaatst door delirious
En zij is dus een aangetrouwde tante, vrouw van jouw oom?
Of tante, kan natuurlijk ook he?

De echte familierelatie is wat mistig. Maar ik heb 'r van jongsaf aan tante moeten noemen. Dus dat doe ik dan maar.

mark61
31-05-05, 12:13
Geplaatst door delirious
Vandaag de Oekraïner gesproken, deze geconfronteerd met de beschuldiging ,dat Marokkanen hem gemept hadden.

Zijn antwoord was als verwacht :" Ik dacht dat het Marokkanen waren".

:jammer:

En waarom dan wel?

Dan zeg je, kijk, IK ben een Marokkaan. Voordat je uithaalt. :duim:

~Panthera~
31-05-05, 12:17
Geplaatst door delirious
Vandaag de Oekraïner gesproken, deze geconfronteerd met de beschuldiging ,dat Marokkanen hem gemept hadden.

Zijn antwoord was als verwacht :" Ik dacht dat het Marokkanen waren".

:jammer:


Wat een zakkenwasser. :moe:
En toen? heeft nu 2 blauwe ogen ? :hihi:

mark61
31-05-05, 12:28
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een zakkenwasser. :moe:
En toen? heeft nu 2 blauwe ogen ? :hihi:

Hmm, delier antwoordt niet meer. Zeker zijn knokkels aan het laten verzorgen bij de bedrijfsverpleegkundige. :strik: Wordt geen typen meer de komende dagen.

~Panthera~
31-05-05, 12:29
Geplaatst door mark61
Hmm, delier antwoordt niet meer. Zeker zijn knokkels aan het laten verzorgen bij de bedrijfsverpleegkundige. :strik: Wordt geen typen meer de komende dagen.

:haha: Poor guy... :roken:

Julien
31-05-05, 12:44
Helaas is het voor de Marokkanen idd zo dat iedereen die iets fouts doet én een kleurtje heeft, als Marokkaan wordt gezien in deze tijd. Tis toch te gek voor woorden.

delirious
31-05-05, 12:49
Geplaatst door mark61
Hmm, delier antwoordt niet meer. Zeker zijn knokkels aan het laten verzorgen bij de bedrijfsverpleegkundige. :strik: Wordt geen typen meer de komende dagen.

Moet ik je zo meteen op je bakkes komen slaan Markus :stomp: :D
Ik moet in de tussen tijd ook nog eens werken vriend.

delirious
31-05-05, 12:55
Geplaatst door Julien
Helaas is het voor de Marokkanen idd zo dat iedereen die iets fouts doet én een kleurtje heeft, als Marokkaan wordt gezien in deze tijd. Tis toch te gek voor woorden.

Er zijn inderdaad veel Marokkanen bij gekomen. :cheefbek:

mark61
31-05-05, 12:57
Geplaatst door delirious
Moet ik je zo meteen op je bakkes komen slaan Markus :stomp: :D
Ik moet in de tussen tijd ook nog eens werken vriend.

Oh dus je bent gelukkig niet gewond geraakt bij die corrigerende tik die je even moest uitdelen?

Hoezo mij? Ben ik een Oekraïener die door nepMarokkanen op zijn bek is geslagen?

Werken? Marokkanen werken toch helemaal niet? Leugenaar! :vreemd:

delirious
31-05-05, 12:59
Geplaatst door mark61
Werken? Marokkanen werken toch helemaal niet? Leugenaar! :vreemd:

Herstel : Aanwezig zijn , Klokken, Koffie drinken.
Zo...Markus tevreden, iedereen tevreden. :roker:

Wide-O
31-05-05, 13:02
Geplaatst door delirious
Herstel : Aanwezig zijn , Klokken, Koffie drinken.
Zo...Markus tevreden, iedereen tevreden. :roker:

Jah, 't moet wel helder en bevattelijk blijven hé :hihi:

mark61
31-05-05, 13:05
Geplaatst door delirious
Herstel : Aanwezig zijn , Klokken, Koffie drinken.

Nee, nou ben je in de war. Das werken voor hollanders.

delirious
31-05-05, 13:07
Geplaatst door Wide-O
Jah, 't moet wel helder en bevattelijk blijven hé :hihi:

Tuurlijk, zo vreemd joh.
Ik rij iedere dag naar zo'n reclamebureau. Die mensen zijn zo gek.
Ik hoef daar alleen maar een paar uur op een stoel te zitten.
En aan het eind van de maand geven ze me geld. :stout:

Raar maar waar. :wink:

mark61
31-05-05, 13:09
Geplaatst door delirious
Tuurlijk, zo vreemd joh.
Ik rij iedere dag naar zo'n reclamebureau. Die mensen zijn zo gek.
Ik hoef daar alleen maar een paar uur op een stoel te zitten.
En aan het eind van de maand geven ze me geld. :stout:

Raar maar waar. :wink:

Zie je nou wel, hoelanda is een paradijs. :fplet:

delirious
31-05-05, 13:12
Geplaatst door mark61
Zie je nou wel, hoelanda is een paradijs. :fplet:

Heb ik ooit anders beweert? :nl:

Wide-O
31-05-05, 13:13
Geplaatst door delirious
Tuurlijk, zo vreemd joh.
Ik rij iedere dag naar zo'n reclamebureau. Die mensen zijn zo gek.
Ik hoef daar alleen maar een paar uur op een stoel te zitten.
En aan het eind van de maand geven ze me geld. :stout:

Raar maar waar. :wink:

Ah reclamebureau. Lang geleden ikke ook een paar jaar gedaan.

AD ? AE ? Ik was AE, ook wel "pispaal voor zowel klant als bureau" genoemd :hihi: Was overigens keihard werken daar :)

delirious
31-05-05, 13:15
Geplaatst door Wide-O
Ah reclamebureau. Lang geleden ikke ook een paar jaar gedaan.

AD ? AE ? Ik was AE, ook wel "pispaal voor zowel klant als bureau" genoemd :hihi: Was overigens keihard werken daar :)

DTP'er :D

Goodnight
31-05-05, 13:18
Geplaatst door delirious
Kom vandaag op mijn werk.
Zie ik de postbode(dhl) met een paars oog. Dus ik zeg wat is er met jou gebeurt?
Ja...ik heb in het weekend ruzie gehad met Marokkanen.
O ja zei ik, waarom dan? Ja.. ze waren ruzie aan het zoeken (in gebrekkig Nederlands komt uit de Ukraine 5 jaar in Nederland). Dat is niet netjes dacht ik.
Dus ik ging wat vragen rondom. Bleek meneertje in een dronken bui twee Antillianen en twee Nederlandse jongens uitgedaagt te hebben, door de vriendin van een van hen in de billen te knijpen.
Is het gemakzucht, een vorm van debiliteit ,of is het de trend volgen, en alles wat maar verkeerd is Marokkanen noemen.
Nu weet ik dat bepaalde Marokkaantjes geen lieverdjes zijn, maar gaat het niet te ver?

Anderen hier ervaringen mee?

:cheefbek:

Mijn zoon heeft vorige week gevochten op school omdat hij werd gepest door een groepje klasgenoten.
De juffrouw pakte hem hardhandig in zijn nekvel en hij had haar daarom uitgescholden ( NIET NETJES!)...

mevrouw maakte meteen melding van bedreiging :verward:

Wide-O
31-05-05, 13:19
Geplaatst door delirious
DTP'er :D

"De mannen met de Mac" :D

Nou, als ik je zeg dat toen ik er nog was de "nettekeningen" nog werden bij elkaar geplakt op karton alvorens naar de fotogravure te gaan dan weet je het wel. :nerveus:

wytze
31-05-05, 13:21
Geplaatst door Goodnight
Mijn zoon heeft vorige week gevochten op school omdat hij werd gepest door een groepje klasgenoten.
De juffrouw pakte hem hardhandig in zijn nekvel en hij had haar daarom uitgescholden ( NIET NETJES!)...

mevrouw maakte meteen melding van bedreiging :verward:



bedreiging? wil ze belangrijk zijn of zo? hoe oud is je zoon?

mark61
31-05-05, 13:23
Geplaatst door delirious
Heb ik ooit anders beweert? :nl:

Weet ik niet. Van mij mag je. :) Aardig hè?

delirious
31-05-05, 13:23
Geplaatst door Wide-O
"De mannen met de Mac" :D

Nou, als ik je zeg dat toen ik er nog was de "nettekeningen" nog werden bij elkaar geplakt op karton alvorens naar de fotogravure te gaan dan weet je het wel. :nerveus:

Dat is wel heel lang geleden, Wide. :p

mark61
31-05-05, 13:24
Geplaatst door Wide-O
"De mannen met de Mac" :D

Nou, als ik je zeg dat toen ik er nog was de "nettekeningen" nog werden bij elkaar geplakt op karton alvorens naar de fotogravure te gaan dan weet je het wel. :nerveus:

Jah, je bent een opa. There's no 2 ways about it. :moe:

mark61
31-05-05, 13:25
Geplaatst door wytze
bedreiging? wil ze belangrijk zijn of zo? hoe oud is je zoon?

Jij weet best dat Marokkanen al in de wieg een Bedreiging zijn. somehow.

Goodnight
31-05-05, 13:26
Geplaatst door wytze
bedreiging? wil ze belangrijk zijn of zo? hoe oud is je zoon? die is 14......

ja probeer nu te bellen,want ze nemen niet de moeite om mij hierover te bellen...wil het fijne ervan weten.

Goodnight
31-05-05, 13:27
Geplaatst door mark61
Jij weet best dat Marokkanen al in de wieg een Bedreiging zijn. somehow. yep...ik heb het hem met de paplepel ingegoten ;wink:

wytze
31-05-05, 13:30
Geplaatst door Goodnight
die is 14......

ja probeer nu te bellen,want ze nemen niet de moeite om mij hierover te bellen...wil het fijne ervan weten.



juf heeft mogelijk weinig kaas gegeten van de emoties die omhoog komen bij zo'n vechtpartijtje?

Goodnight
31-05-05, 13:31
Geplaatst door wytze
juf heeft mogelijk weinig kaas gegeten van de emoties die omhoog komen bij zo'n vechtpartijtje?

blijkbaar niet nee...

Maar ook weinig kaas gegeten van een gesprek met de kemphanen om te achterhalen wat er mis is gegaan.
Maar ook weinig kaas gegeten van het feit dat je in zo'n geval de ouders inlicht.

Kortom....heel heel weinig kaas gegeten...

delirious
31-05-05, 13:35
Geplaatst door mark61
Jij weet best dat Marokkanen al in de wieg een Bedreiging zijn. somehow.

In de wieg ontkennen ze al dat ze hebben gescheten, en gepist.
Helemaal erg is dat ze liegen over hun zindelijkheid.
De boel maar flessen, om maar die luier te mogen dragen.
In de pot pissen ho maar. :rolleyes:

wytze
31-05-05, 13:36
Geplaatst door Goodnight
blijkbaar niet nee...

Maar ook weinig kaas gegeten van een gesprek met de kemphanen om te achterhalen wat er mis is gegaan.
Maar ook weinig kaas gegeten van het feit dat je in zo'n geval de ouders inlicht.

Kortom....heel heel weinig kaas gegeten...


een gesprek met de kemphanen is idd het eerste, maar das nou weer zon softe benadering. die is afgeschaft sinds het no-nonsense beleid is ingevoerd.
Goed dat je er achteraan belt. Ben benieuwd wat ze zeggen

mark61
31-05-05, 13:44
Geplaatst door Goodnight
blijkbaar niet nee...

Maar ook weinig kaas gegeten van een gesprek met de kemphanen om te achterhalen wat er mis is gegaan.
Maar ook weinig kaas gegeten van het feit dat je in zo'n geval de ouders inlicht.

Kortom....heel heel weinig kaas gegeten...

Tis ook veel makkelijker om in een 1 tegen 10-situatie te zeggen dat die ene wat verkeerd doet. Dat houdt het lekker simpel en is niet zo diepgravend.



Op de lagere school kreeg ik ook altijd de schuld als ik mot had met de rest. Boehoehoe....jeugdtrauma....

duende
31-05-05, 13:45
Geplaatst door mark61
Nee, nou ben je in de war. Das werken voor hollanders.
Bij ons hebben ze witte lijnen in de gang geschilderd....Dan komen de laat komers niet in botsing met degenen die te vroeg weggaan.

delirious
31-05-05, 13:46
Geplaatst door duende
Bij ons hebben ze witte lijnen in de gang geschilderd....Dan komen de laat komers niet in botsing met degenen die te vroeg weggaan.

:haha: :haha:

mark61
31-05-05, 13:47
Geplaatst door delirious
In de wieg ontkennen ze al dat ze hebben gescheten, en gepist.
Helemaal erg is dat ze liegen over hun zindelijkheid.
De boel maar flessen, om maar die luier te mogen dragen.
In de pot pissen ho maar. :rolleyes:

Een incontinent zootje is het. Zo van de wieg de ww in, of anders koffie slurpen op kantoor. En in het weekend nog eerzame Oekraïeners meppen ook. Jullie willen gewoon niet deugen. Erfelijk belast.

Pfff, ik word er soms zooo moe van, delirious. Net als jij.

duende
31-05-05, 13:48
Geplaatst door mark61
Jah, je bent een opa. There's no 2 ways about it. :moe:
he,he eerbied voor den ouderdom..Ik heb ook nog filmpjes geplakt en platen belicht op een offsetdrukkerij ja.
Pas op hoor.

delirious
31-05-05, 13:50
Geplaatst door mark61
Een incontinent zootje is het. Zo van de wieg de ww in, of anders koffie slurpen op kantoor. En in het weekend nog eerzame Oekraïeners meppen ook. Jullie willen gewoon niet deugen. Erfelijk belast.

Pfff, ik word er soms zooo moe van, delirious. Net als jij.

Moe ?
Uitgeteld bedoel je.
Nul elan meer. :slaap:

Wide-O
31-05-05, 13:52
Geplaatst door duende
he,he eerbied voor den ouderdom..Ik heb ook nog filmpjes geplakt en platen belicht op een offsetdrukkerij ja.
Pas op hoor.

Jah, ik bedoelde het ook meer van "gossie, wat is dat toch snel gegaan met die 'puters".

Een bal "bijplakken" in de Unox-reclame kostte 50.000 EUR. Vandaag kan een kind van 4 dat :D

mark61
31-05-05, 13:56
Geplaatst door duende
he,he eerbied voor den ouderdom..Ik heb ook nog filmpjes geplakt en platen belicht op een offsetdrukkerij ja.
Pas op hoor.

Hmm, ik heb alleen pallets papier geladen, platen verwisseld, kleuren gemengd en pallets boeken afgevoerd. En ze onderweg gelezen. Benk nou ook een opa?

Wide-O
31-05-05, 13:58
Geplaatst door mark61
Hmm, ik heb alleen pallets papier geladen, platen verwisseld, kleuren gemengd en pallets boeken afgevoerd. En ze onderweg gelezen. Benk nou ook een opa?

Wel als het nog handgeschept papier was :ego:

mark61
31-05-05, 13:58
Geplaatst door delirious
Moe ?
Uitgeteld bedoel je.
Nul elan meer. :slaap:

Diep ademhalen. Er is altijd een lichtpuntje. Concentreer je op de normale mensen die je kent. Ga lekker voor Europa stemmen, tegen de xenofoben, en dan op vakantie.
Ik ga even uitblazen in Algerije, eens kijken hoe ik terugkom.

~Panthera~
31-05-05, 13:58
Geplaatst door mark61
Hmm, ik heb alleen pallets papier geladen, platen verwisseld, kleuren gemengd en pallets boeken afgevoerd. En ze onderweg gelezen. Benk nou ook een opa?

Nee, een fossiel. :haha:

mark61
31-05-05, 13:59
Geplaatst door Wide-O
Wel als het nog handgeschept papier was :ego:

Man, ik stond nog met opgestroopte pijpen in de pulp te dansen. Als er weer s geen wind was in de molen.

duende
31-05-05, 14:00
Geplaatst door mark61
Hmm, ik heb alleen pallets papier geladen, platen verwisseld, kleuren gemengd en pallets boeken afgevoerd. En ze onderweg gelezen. Benk nou ook een opa?
Nee een binder

mark61
31-05-05, 14:00
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, een fossiel. :haha:

Hoort-ter-riiissss. Jij blijft ook alleen fris dankzij je dracula-activiteiten.

duende
31-05-05, 14:01
Geplaatst door mark61
Man, ik stond nog met opgestroopte pijpen in de pulp te dansen. Als er weer s geen wind was in de molen.
En ik woonde in een kartonnen doos en at alleen maar tulpenbollen.

mark61
31-05-05, 14:02
Geplaatst door duende
Nee een binder

Een bejaarde binder toch wel. Nah, ik zat te liegen. De pallets gedrukte waar werden ergens anders gebonden. Maakte af en toe een katerntje om te kijken of het wat werd.

duende
31-05-05, 14:03
Geplaatst door mark61
Een bejaarde binder toch wel. Nah, ik zat te liegen. De pallets gedrukte waar werden ergens anders gebonden. Maakte af en toe een katerntje om te kijken of het wat werd.
dat is het betere werk..Ook witte lijnen in de gang?

mark61
31-05-05, 14:05
Geplaatst door duende
En ik woonde in een kartonnen doos en at alleen maar tulpenbollen.

Strokarton? Tochtige bende was dat hè?

delirious
31-05-05, 14:05
Geplaatst door mark61
Diep ademhalen. Er is altijd een lichtpuntje. Concentreer je op de normale mensen die je kent. Ga lekker voor Europa stemmen, tegen de xenofoben, en dan op vakantie.
Ik ga even uitblazen in Algerije, eens kijken hoe ik terugkom.

Wat moet jij in El Djazair?

mark61
31-05-05, 14:06
Geplaatst door duende
dat is het betere werk..Ook witte lijnen in de gang?

Nee, geel. Durfde nooit te vragen waar dat op sloeg. Iets met de CAO geloof ik.

duende
31-05-05, 14:06
Geplaatst door mark61
Strokarton? Tochtige bende was dat hè?
Ja en niet eens tv met sbs6..vreselijk..de horreur.

~Panthera~
31-05-05, 14:07
Geplaatst door mark61
Hoort-ter-riiissss. Jij blijft ook alleen fris dankzij je dracula-activiteiten.


:handbang: :fpetaf: :D

mark61
31-05-05, 14:08
Geplaatst door delirious
Wat moet jij in El Djazair?

Een fijne strandvakantie in Laldjerie. Op de ambassade vroegen ze nog: voel je je wel goed? (personeel) Ben je niet bang? (Algerijnse bezoekers) Maar ze wensten me veel plezier.

mark61
31-05-05, 14:09
Geplaatst door duende
Ja en niet eens tv met sbs6..vreselijk..de horreur.

De vooruitgang heeft toch maar weer vernietigend toegeslagen, wat jij!

~Panthera~
31-05-05, 14:10
Geplaatst door mark61
Een fijne strandvakantie in Laldjerie. Op de ambassade vroegen ze nog: voel je je wel goed? (personeel) Ben je niet bang? (Algerijnse bezoekers) Maar ze wensten me veel plezier.


Ja vind je het gek : die dachten: ONE WAY ticket. :p

delirious
31-05-05, 14:10
Geplaatst door mark61
Een fijne strandvakantie in Laldjerie. Op de ambassade vroegen ze nog: voel je je wel goed? (personeel) Ben je niet bang? (Algerijnse bezoekers) Maar ze wensten me veel plezier.

Waar ben jij aanwezig dan?

mark61
31-05-05, 14:14
Geplaatst door ~Panthera~
Ja vind je het gek : die dachten: ONE WAY ticket. :p

Nouw daar gaan ze nog spijt van krijgen daaro. :cola:

Goodnight
31-05-05, 14:14
Geplaatst door delirious
Enge avatar heb jij....

van welke film is die?

delirious
31-05-05, 14:17
Geplaatst door Goodnight
Enge avatar heb jij....

van welke film is die?

Goodnight!!!!
Van welke planeet ben jij??? :knipoog:

Dit is het meesterwerk van George Lucas : Star-Wars.
Revenge of the Sith. :D

Goodnight
31-05-05, 14:29
Geplaatst door delirious
Goodnight!!!!
Van welke planeet ben jij??? :knipoog:

Dit is het meesterwerk van George Lucas : Star-Wars.
Revenge of the Sith. :D

Planet Earth? :vreemd:

Nee joh ik ben geen Star Wars fan....

kwam me wel bekend voor :D

~Panthera~
31-05-05, 14:32
Geplaatst door mark61
Nouw daar gaan ze nog spijt van krijgen daaro. :cola:


k was er al bang voor. :haha:

Wide-O
31-05-05, 14:32
Geplaatst door delirious
Goodnight!!!!
Van welke planeet ben jij??? :knipoog:

Dit is het meesterwerk van George Lucas : Star-Wars.
Revenge of the Sith. :D

Ik had het ook niet herkend :schaam: Maar ik heb de films ook nooit gezien (Use the Force, Luke ! )

Deed me eigenlijk vooral denken aan "Don't Look Now"

(http://www.imdb.com/title/tt0069995/ )

~Panthera~
31-05-05, 14:33
Delerious: ik vind hem ook eng, vond die vorige leuker. :D

delirious
31-05-05, 14:41
Geplaatst door ~Panthera~
Delerious: ik vind hem ook eng, vond die vorige leuker. :D

Bedoel je Jules van Pulp-Fiction? :D

mark61
31-05-05, 14:46
Geplaatst door delirious
Waar ben jij aanwezig dan?

In het Verre Oosten aan de kust. Richting Tunus dus.

~Panthera~
31-05-05, 14:48
Geplaatst door delirious
Bedoel je Jules van Pulp-Fiction? :D

Als je die relaxte man met die sigaar bedoelt : Ja. :D

delirious
31-05-05, 14:49
Geplaatst door mark61
In het Verre Oosten aan de kust. Richting Tunus dus.

Nee, waar werk je (aanwezig ) :)

mark61
31-05-05, 14:54
Geplaatst door delirious
Nee, waar werk je (aanwezig ) :)

Oh pardon. Ik ben thuis aanwezig; werk niet op dinsdag. Ik werk in Rotterdam. Bij een zelforganisatietent die jonge NLMarenTurenCabo's op school probeert te houden. Ik zit weinig heroïsch op kantoor.

delirious
31-05-05, 15:03
Geplaatst door ~Panthera~
Als je die relaxte man met die sigaar bedoelt : Ja. :D

http://img13.echo.cx/img13/8383/pulp1sb.jpg (http://www.imageshack.us)

Thats a sprite. Panthera :bril:

~Panthera~
31-05-05, 15:05
Geplaatst door delirious
http://img13.echo.cx/img13/8383/pulp1sb.jpg (http://www.imageshack.us)

Thats a sprite. Panthera :bril:

Solly, ik zie nu dat het geen sigaar is. :hihi:

Whats a sprite ? :stout:

delirious
31-05-05, 15:05
Geplaatst door mark61
Oh pardon. Ik ben thuis aanwezig; werk niet op dinsdag. Ik werk in Rotterdam. Bij een zelforganisatietent die jonge NLMarenTurenCabo's op school probeert te houden. Ik zit weinig heroïsch op kantoor.

Zware taak?

delirious
31-05-05, 15:12
Geplaatst door ~Panthera~
Solly, ik zie nu dat het geen sigaar is. :hihi:

Whats a sprite ? :stout:

De tegenhanger van 7-up :D

~Panthera~
31-05-05, 15:14
Geplaatst door delirious
De tegenhanger van 7-up :D

Dat wist ik, maar je ziet het nieehieeet. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/p030.gif

:D

delirious
31-05-05, 15:17
Geplaatst door ~Panthera~
Dat wist ik, maar je ziet het nieehieeet. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/p030.gif

:D

Au!!

David
31-05-05, 15:18
Geplaatst door delirious
de vriendin van een van hen in de billen te knijpen.




:student: Je moet ook niet de vriendin in haar billen knipen, maar die gastjes zelf in de billen knijpen. Voorkomt een hoop jaloezie en problemen.

delirious
31-05-05, 15:21
Geplaatst door David
:student: Je moet ook niet de vriendin in haar billen knipen, maar die gastjes zelf in de billen knijpen. Voorkomt een hoop jaloezie en problemen.

Dat is een optie :D

mark61
31-05-05, 15:21
Geplaatst door delirious
Zware taak?

Voor mij niet, voor de anderen soms/vaak wel.

delirious
31-05-05, 15:30
Geplaatst door mark61
Voor mij niet, voor de anderen soms/vaak wel.

Tis bij jou geen democratie he? :fplet:

mark61
31-05-05, 15:57
Geplaatst door delirious
Tis bij jou geen democratie he? :fplet:

Kan het ook niet helpen, ik ben weer de onderliggende proletariër. Na ja ik heb voor dat soort werk ook niet doorgeleerd, zoals de rest.

David
31-05-05, 15:58
God houdt niet van democratie. Democratie verheft de mens, en vernedert dus God.

mark61
31-05-05, 16:05
Geplaatst door David
God houdt niet van democratie. Democratie verheft de mens, en vernedert dus God.

Zo is dat! Maar wat heeft dat met spritesigaren & billenknijpen te maken?

072alkmaar
31-05-05, 16:05
Geplaatst door delirious
Kom vandaag op mijn werk.
Zie ik de postbode(dhl) met een paars oog. Dus ik zeg wat is er met jou gebeurt?
Ja...ik heb in het weekend ruzie gehad met Marokkanen.
O ja zei ik, waarom dan? Ja.. ze waren ruzie aan het zoeken (in gebrekkig Nederlands komt uit de Ukraine 5 jaar in Nederland). Dat is niet netjes dacht ik.
Dus ik ging wat vragen rondom. Bleek meneertje in een dronken bui twee Antillianen en twee Nederlandse jongens uitgedaagt te hebben, door de vriendin van een van hen in de billen te knijpen.
Is het gemakzucht, een vorm van debiliteit ,of is het de trend volgen, en alles wat maar verkeerd is Marokkanen noemen.
Nu weet ik dat bepaalde Marokkaantjes geen lieverdjes zijn, maar gaat het niet te ver?

Anderen hier ervaringen mee?

:cheefbek:



Kijk laast hadden wij, ik en mijn matties duz zeg maar een "rapbeef" met een jongetje die dacht dat ie rapper was, een van mijn matties is ook rapper duz zij ginge zeg maar elkaar dissen voor de grap, die andere jonge had een eige forum site, waar die met zijn vrienden zijn ding deed.
Hij noemde zich SMALL Seyss, afgeleid van Seyss Inquarto, die SS'er in WWII.
Wij Disste hun dat ze nazie's zouden zijn, en toen ginge zij der van uit dat wij MOSLIM waren, en begonne ons te disse dat we "opmoesten rotten..., moskee dit, allah dat..etz".
nou moet je weten dat geen een van ons moslim is, of gelooft in wat dan ook....
maar toch vonden wij, en vooral mijn Half turkse maat, dat niet netjes.
duz ginge we langs om te vragen of ie int echt wou battlen tegen onze rapper, ze vader(een vrij nette man) deed open, en wij vertelde hem even fijn over zijn rascistiesch aangelechte zoon, de man wist niet wat ie hoorde.

later stond er op die site van em, dat er 5 MARROKANEN bij hem waren langs geweest, en dat die zijn vader hadden bedreigt....!!!!:confused:

de waarheid was dat het 3 Hollanders, een halve-turk en een halve-surinamer waren, en dat we die man niet bedreigt hadden, maar we een gewoon gesprek met hem had. en hij was het ook met ons eens.

wij hadde toen zo iets van "holey shit, dit is vast geen uizondering"
het is schijnbaar makkelijk of geloof waardiger als het woord "Marrokanen" word genoemt....

soms schaam ik me voor me eige volk :huil:

David
31-05-05, 16:05
Geplaatst door mark61
Zo is dat! Maar wat heeft dat met spritesigaren & billenknijpen te maken?


God is overal, ook in billen en sigaren!

delirious
31-05-05, 16:10
Geplaatst door 072alkmaar
Kijk laast hadden wij, ik en mijn matties duz zeg maar een "rapbeef" met een jongetje die dacht dat ie rapper was, een van mijn matties is ook rapper duz zij ginge zeg maar elkaar dissen voor de grap, die andere jonge had een eige forum site, waar die met zijn vrienden zijn ding deed.
Hij noemde zich SMALL Seyss, afgeleid van Seyss Inquarto, die SS'er in WWII.
Wij Disste hun dat ze nazie's zouden zijn, en toen ginge zij der van uit dat wij MOSLIM waren, en begonne ons te disse dat we "opmoesten rotten..., moskee dit, allah dat..etz".
nou moet je weten dat geen een van ons moslim is, of gelooft in wat dan ook....
maar toch vonden wij, en vooral mijn Half turkse maat, dat niet netjes.
duz ginge we langs om te vragen of ie int echt wou battlen tegen onze rapper, ze vader(een vrij nette man) deed open, en wij vertelde hem even fijn over zijn rascistiesch aangelechte zoon, de man wist niet wat ie hoorde.

later stond er op die site van em, dat er 5 MARROKANEN bij hem waren langs geweest, en dat die zijn vader hadden bedreigt....!!!!:confused:

de waarheid was dat het 3 Hollanders, een halve-turk en een halve-surinamer waren, en dat we die man niet bedreigt hadden, maar we een gewoon gesprek met hem had. en hij was het ook met ons eens.

wij hadde toen zo iets van "holey shit, dit is vast geen uizondering"
het is schijnbaar makkelijk of geloof waardiger als het woord "Marrokanen" word genoemt....

soms schaam ik me voor me eige volk :huil:

Tis te triest voor woorden.

mark61
31-05-05, 16:12
Geplaatst door delirious
Tis te triest voor woorden.

Den Marokkaan. Het duizend-dingendoekje. Het hele woord heeft geen betekenis meer, of anders zoiets als 'fascisme' of 'racisme'. Tis gewoon Fout met een grote F.

Aan de positieve kant, als deze trend doorzet zijn we binnenkort allemaal Marokkanen. Ik solliciteer alvast. Is er een bonus voor vroege aanmelders?

delirious
31-05-05, 17:22
Geplaatst door mark61
Den Marokkaan. Het duizend-dingendoekje. Het hele woord heeft geen betekenis meer, of anders zoiets als 'fascisme' of 'racisme'. Tis gewoon Fout met een grote F.

Aan de positieve kant, als deze trend doorzet zijn we binnenkort allemaal Marokkanen. Ik solliciteer alvast. Is er een bonus voor vroege aanmelders?

Wat ik al zei: We are expanding. :D

delirious
31-05-05, 19:40
Geplaatst door 072alkmaar

Hij noemde zich SMALL Seyss, afgeleid van Seyss Inquarto, die SS'er in WWII.
Wij Disste hun dat ze nazie's zouden zijn, en toen ginge zij der van uit dat wij MOSLIM waren, en begonne ons te disse dat we "opmoesten rotten..., moskee dit, allah dat..etz".


Ik wist niet dat er Nazi-Rappers bestonden.
Lijkt me het zelfde als een Negroide KKK'er
De wonderen lijken de wereld zeker nog niet uit :cheefbek:

Wide-O
31-05-05, 22:22
Geplaatst door delirious
Wat ik al zei: We are expanding. :D

And we will be assimilated :zozo:

:D

TonH
31-05-05, 23:35
Geplaatst door mark61
Den Marokkaan. Het duizend-dingendoekje. Het hele woord heeft geen betekenis meer, of anders zoiets als 'fascisme' of 'racisme'. Tis gewoon Fout met een grote F.

Aan de positieve kant, als deze trend doorzet zijn we binnenkort allemaal Marokkanen. Ik solliciteer alvast. Is er een bonus voor vroege aanmelders?

Ik heb de toespraak voor de Amerikaanse president al klaar:

I am proud to come to this country as the guest of your distinguished Prime Minister, who has symbolized throughout the world the fighting spirit of The Netherlands. And I am proud to visit the Netherlands with your distinguished Queen who for so many years has committed Holland to democracy and freedom and progress, and to come here in the company of my fellow American, General Meyers, who has been in this country during its great moments of crisis and will come again if ever needed.

Two thousand years ago, two thousand years ago, the proudest boast was "civis Romanus sum." Today, in the world of freedom, the proudest boast is "Ich bin ein Moroccaner."

:roker:

mark61
01-06-05, 00:32
Geplaatst door delirious
Wat ik al zei: We are expanding. :D

Nou? Zit er nog een tajine voor me in?

delirious
01-06-05, 07:52
Geplaatst door mark61
Nou? Zit er nog een tajine voor me in?

Mits je inburgerd. :)

mark61
01-06-05, 08:18
Geplaatst door delirious
Mits je inburgerd. :)

Ow. :boeps: Wat zijn de eisen?

delirious
01-06-05, 08:23
Geplaatst door mark61
Ow. :boeps: Wat zijn de eisen?

:hihi: Strikvraag?
Goed behulpzaam, hardwerkend mens zijn. :blij:

Come on :D

mark61
01-06-05, 08:27
Geplaatst door delirious
:hihi: Strikvraag?
Goed behulpzaam, hardwerkend mens zijn. :blij:

Come on :D

Nee, geen strikvraag, ik wil gewoon die tajine. Na ja, hard werken dan maar. En o zo behulpzaam zijn. :(

delirious
01-06-05, 08:30
Geplaatst door mark61
Nee, geen strikvraag, ik wil gewoon die tajine. Na ja, hard werken dan maar. En o zo behulpzaam zijn. :(

Ik heb er nog een staan, geef je adres maar. :D

mark61
01-06-05, 08:31
Geplaatst door delirious
Ik heb er nog een staan, geef je adres maar. :D

Dank je voor het vertrouwen. Offe, dr is zeker wat mis mee? Zo'n ding met loodglazuur, dat je de 50 niet haalt als je er regelmatig uit eet? :cool:

delirious
01-06-05, 08:36
Geplaatst door mark61
Dank je voor het vertrouwen. Offe, dr is zeker wat mis mee? Zo'n ding met loodglazuur, dat je de 50 niet haalt als je er regelmatig uit eet? :cool:

Nou... nou, een gegeven paard niet in de bek kijken. :mad:
En jij wil Marokkaan worden?
Leer dat maar eens af.

Het is overigens een Marrakech Tajine, altijd goed. :wink:

mark61
01-06-05, 08:42
Geplaatst door delirious
Nou... nou, een gegeven paard niet in de bek kijken. :mad:
En jij wil Marokkaan worden?
Leer dat maar eens af.

Het is overigens een Marrakech Tajine, altijd goed. :wink:

Oei, meteen al gezakt voor het eerste deel van mijn examen. Enfin, volgende test.

Bakken ze in Marrakech? Das toch Safi?

delirious
01-06-05, 08:55
Geplaatst door mark61
Oei, meteen al gezakt voor het eerste deel van mijn examen. Enfin, volgende test.

Bakken ze in Marrakech? Das toch Safi?


In Marrakech bakken ze ook, ben er vorig jaar nog geweest.