PDA

Bekijk Volledige Versie : leuke betrouwbare jongen uit Marokko

hannah23
31-05-05, 10:44
Mijn neef uit marokko is op zoek naar een betrouwbare meid, met wie hij verder kan. hij is serieus, gevoel voor humor en wil graag een eerlijke spontane meid leren kennen. gelieve serieuse reactie. hij wil absoluut geen papieren maar is op zoek naar een dame met wie hij samen een toekomst kan opbouwen. wil je meer weten bel me even op dit nummer.06-19812187

alleen serieuse relatie aub

Zwaantje
31-05-05, 16:19
Geplaatst door hannah23
Mijn neef uit marokko is op zoek naar een betrouwbare meid, met wie hij verder kan. hij is serieus, gevoel voor humor en wil graag een eerlijke spontane meid leren kennen. gelieve serieuse reactie. hij wil absoluut geen papieren maar is op zoek naar een dame met wie hij samen een toekomst kan opbouwen. wil je meer weten bel me even op dit nummer.06-19812187

alleen serieuse relatie aub

Vraagje?

Waarom ga je niet zelf met hem trouwen?

NaimaSoussia
04-06-05, 13:55
hij is op zoek uit naar iemand uit nederland?
Maar hij wil geen papieren ok? klinkt aantrekkelijk

GRAPJAS!!!

:fpetaf:

hasbel
03-07-05, 18:40
Die is echt goed, alleen serieuse reacties. He als je neef echt is zoals je hem beschrijft, waarom zoek je dan niet dichter bij huis bijvoorbeeld je zus.

Nerd en als je geen zus hebt, homo-huwelijken zijn tegenwoordig in dus!!!!

Laters
hassan

SkarWaha
16-07-05, 17:51
Geplaatst door hasbel
Die is echt goed, alleen serieuse reacties. He als je neef echt is zoals je hem beschrijft, waarom zoek je dan niet dichter bij huis bijvoorbeeld je zus.

Nerd en als je geen zus hebt, homo-huwelijken zijn tegenwoordig in dus!!!!

Laters
hassan

He he meisje , niet elke man is een homo,
heb een beetje respect voor haar misschien wil ze haar neef gewoon in de beurt hebben
wie weet.

:rolleyes:

Watermeloen
16-07-05, 22:31
ja right serieuze relatie

Papieruuuuuuuuuuuuuuh

die dombo zet haar mobiele nummer op internet

DOE gauw weg anders ga ik je stalken uit verveling :blowen: