PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechter straft vrijgevige moeder.



Juliette
31-05-05, 11:35
Moeder aangeklaagd voor inhuren stripper voor zoon

kum
31/05/2005
Een Amerikaanse moeder uit Nashville wordt aangeklaagd voor het feit dat zij een stripper inhuurde voor de zestiende verjaardag van haar zoon. De 34-jarige moeder wordt verweten dat ze 'een minderjarige opzettelijk in contact bracht met obscene activiteiten'. Ook de stripper zelf, de vader van de jongen en nog twee betrokkenen worden aangeklaagd wegens medeplichtigheid hieraan.
De moeder zag echter geen kwaad in haar initiatief: ,,Ik wilde iets speciaals doen voor de verjaardag van mijn zoon. Dit doet hem toch geen kwaad aan?'' Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact. Ook dat wordt de vrouw zwaar aangerekend door de aanklager.

De moeder liep tegen de lamp nadat zij foto's, die ze had genomen tijdens de act, probeerde te laten ontwikkelen bij een lokale drogisterij. De drogisterijmedewerker die de inhoud van de foto's zag schakelde daarop de politie in. De vrouw zelf is hierover bepaald 'not amused': ,,Wie zijn zij dat zij mogen bepalen wat ik m'n kinderen wel en niet moet laten zien?''

Copyright | De Standaard Online 2005

David
31-05-05, 11:37
Ze wilde gewoon voorkomen dat die jongen homo werd.

TonH
31-05-05, 11:39
Lang leve de digi-cam... :roker:

duende
31-05-05, 13:34
Stelletje hypocriete, achterbakse, achterlijke, amerikaanse, puriteinse, ziekelijke, enz......
Met hun navenante moraal