PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe misdaad tegen mensheid in de maak.



Juliette
01-06-05, 16:39
Rambo keert terug

(hrt)
01/06/2005

LOS ANGELES - Sylvester Stallone, 58 jaar inmiddels, keert terug naar het witte doek als Rambo. De opnamen starten volgens de planning begin volgend jaar in Sofia. Naast Bulgarije wordt er ook op locatie gefilmd in de VS en India, aldus de productiemaatschappij Nu Image/Millenium Films.


In de nieuwe prent slijt Rambo een rustig bestaan. De actieheld moet de inmiddels befaamde hoofdband weer aanknopen als zijn jongste dochter wordt ontvoerd.

Als de film succes heeft, wachten de wereld vrijwel zeker meer heroïsche daden van Rambo. ,,Als nummer vier aanslaat, komt er een nummer vijf''', belooft producer Avi Lerner.



Copyright | De Standaard Online 2005

~Panthera~
01-06-05, 16:41
:haha: Zeker geld nodig... :stout:

duende
01-06-05, 20:15
Geplaatst door Juliette
Rambo keert terug

(hrt)
01/06/2005

LOS ANGELES - Sylvester Stallone, 58 jaar inmiddels, keert terug naar het witte doek als Rambo. De opnamen starten volgens de planning begin volgend jaar in Sofia. Naast Bulgarije wordt er ook op locatie gefilmd in de VS en India, aldus de productiemaatschappij Nu Image/Millenium Films.


In de nieuwe prent slijt Rambo een rustig bestaan. De actieheld moet de inmiddels befaamde hoofdband weer aanknopen als zijn jongste dochter wordt ontvoerd.

Als de film succes heeft, wachten de wereld vrijwel zeker meer heroïsche daden van Rambo. ,,Als nummer vier aanslaat, komt er een nummer vijf''', belooft producer Avi Lerner.



Copyright | De Standaard Online 2005
Goh, ik hoop dat ze zijn rolator uitrusten met het allernieuwst wapentuig.

assassijn
01-06-05, 20:19
Vraag mij af wanneer ze zijn M-60 uit de eerdere films op de markt brengen.
Met een enkel magazijn schiet hij de hele film door, zonder te moeten herladen.

~Panthera~
01-06-05, 21:58
Geplaatst door duende
Goh, ik hoop dat ze zijn rolator uitrusten met het allernieuwst wapentuig.

Inkoppertje ? Ramborolator VI ?? :moe: