PDA

Bekijk Volledige Versie : Froukje de Both: Verliefd op Marokkaanse prins?!



Kingkong
02-06-05, 11:42
Is een heuse Marokkaanse prins de ware reden van de breuk tussen Froukje de Both en haar vriend Sander? Nog maar recent werd bekend dat Froukje haar relatie met haar vriend Sander had verbroken en weer als vrijgezel door het leven gaat.

Maar nu lijkt het er op dat zij tot over haar oren verliefd is op een mysterieuze
man van Marokkaanse origine, die volgens een bekende Fahid heet en in zjn eigen land ook nog eens een prins zou zijn. Het paar is gesignaleerd op diverse feestjes en lijken een stel te vormen.

Dat Froukje haar privéleven graag voor de buitenwereld verborgen houdt is al jaren bekend. Waar collega's hun nieuwe aanwinsten zo snel mogelijk aan de pers presenteren houdt Froukje haar vriendjes en liefdes het liefst uit de publiciteit. Haar vorige vriend Sander, met wie zij een jaar een relatie had, werd mondjesmaat geshowd op premières en ook weigerde Froukje in interviews te praten over haar relatie met hem.

En nu er een nieuwe man in haar leven lijkt te zijn heeft Froukje haar omgeving andermaal gevraagd de kaken stijf op elkaar te houden over haar nieuwe lover.Het management van Froukje staat ook al bekend als een partij die niet bepaald vriendelijk en vrolijk reageert als er over Froukje geroddeld wordt.

Maar dat alles laat onverlet dat Froukje wel degelijk in de ban lijkt te zijn van de Marokkaan Fahid. Zo verschenen Froukje en Fahid afgelopen week samen op de bruiloft van een bevriende regisseur. Veel van haar collega's waren aanwezig en het was voor iedereen overduidelijk dat Froukje weer het geluk in de liefde heeft gevonden.

Men merkte op dat Froukje en haar mysterieuze vriend apart van elkaar binnenkwamen maar op het feest wel
duidelijk een paar vormden. Een aanwezige vertelt: 'Het was wel opvallend dat zij elkaar eerst ontliepen als er camera's in de buurt waren maar op het feest, toen de cameralampen gedoofd waren, gingen zij samen los. Ook hebben zij in het hotel waar het feest was geslapen want zij verschenen de volgende ochtend samen aan het ontbijt."

Onderzoek leert dat Fahid een Nederlandse jongen van Marokkaanse komaf is die in de buurt van Den Haag is opgegroeid en nu een appartement in Amsterdam bewoont.

Pikante van dit verhaal is dat zijn ouders tot de Marokkaanse elite in hun vaderland behoren en wereldwijd veel grond bezitten. Wordt dit een sprookje uit 1001 nachten voor Froukje ? Volgens haar vrienden wel, maar die mogen van Froukje verder niets vertellen....

Ik denk dat Fahid, Fehd moet zijn.

delirious
02-06-05, 11:47
David zal hier het fijne wel van weten.
David!!!
Waar zit je? :D

Timoesh
02-06-05, 13:30
Kan toch.

Of is het "rampzalig" omdat het een Marokkaan is. :moe:

Kingkong
02-06-05, 14:35
Het is niet rampzalig maar gewoon leuk, wel jammer dat hij mijn meisje voor me neus heeft weg gekaapt.

David
03-06-05, 11:32
Geplaatst door delirious
David zal hier het fijne wel van weten.
David!!!
Waar zit je? :D


Ik weet van niks, maar ik zal informeren!

delirious
03-06-05, 11:37
Geplaatst door David
Ik weet van niks, maar ik zal informeren!


:wink:

David
03-06-05, 11:37
Geplaatst door delirious
:wink:


Voor u altijd! :bril:

assassijn
03-06-05, 12:15
Onder de Marokkanen heb je ook mannen met een slechte smaak...ofzoiets.

David
03-06-05, 12:16
Geplaatst door assassijn
Onder de Marokkanen heb je ook mannen met een slechte smaak...ofzoiets.


Geloof ik niks van. Marokkanen zijn perfect. En daarbij, Froukje is een leuke meid.

delirious
03-06-05, 12:17
Geplaatst door assassijn
Onder de Marokkanen heb je ook mannen met een slechte smaak...ofzoiets.

Nou, former playgirl, wat vlakjes aan de voorkant. Kan net. :)

assassijn
03-06-05, 12:18
Geplaatst door David
Geloof ik niks van. Marokkanen zijn perfect. En daarbij, Froukje is een leuke meid.

Smaken verschillen gelukkig.
Ik vind haar iets hebben van E.T. door dat voorhoofd.

_h4T3D_sE7eN
03-06-05, 12:19
Shit, man.

En ik wou haar nog zooo hosselen.

delirious
03-06-05, 12:22
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Shit, man.

En ik wou haar nog zooo hosselen.

You ..Loverboy... you :D

Kingkong
03-06-05, 12:30
Ik vind het een hele mooie meid, en ook nog erg aardig en lief in de omgang.

Pytaghoras
03-06-05, 13:16
Geplaatst door David
Geloof ik niks van. Marokkanen zijn perfect. En daarbij, Froukje is een leuke meid.

Je had dat anders moeten zeggen, namelijk: Marokkanen zijn perfect. Alleen Froukje weet hoe perfect Marokkanen zijn.

Kingkong
04-06-05, 11:25
alle mocro's perfect,
Als dat waar zou zijn dan eet ik mijn schoen op en ook nog die van jouw.

Rabi'ah.
04-06-05, 15:27
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Shit, man.

En ik wou haar nog zooo hosselen.

:wtf:

Hosselen is haram. :student:




:fpuh:

Kingkong
17-06-05, 15:13
Is het nou waar of niet, over Froukje en Fehd
???

gh.wille
17-06-05, 23:59
Geplaatst door Kingkong
Is het nou waar of niet, over Froukje en Fehd
???
Volgens mij ben je echt verliefd !
:lol: