PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor Goodnight



~Panthera~
03-06-05, 20:42
Franse politie vindt Bin Laden-shirt geen grap

CERGY - De Franse autoriteiten hebben in een voorstad van Parijs een 24-jarige man aangehouden omdat die een T-shirt droeg met daarop een afbeelding van terroristenleider Osama bin Laden, en de tekst 'Attack on America'. Het kledingstuk is in beslag genomen, meldde de politie vrijdag.



Het T-shirt dat de hoofdverdachte van de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001 verheerlijkt, zou zijn gemaakt in Thailand . De jonge Fransman, die zegt dat hij het "voor de grap" droeg, is weer op vrije voeten gesteld. Wel moet hij binnenkort voor de politierechter komen. Hij wordt verdacht van het aanzetten tot racisme.


:zegniets:

Vreemde_Vogel
03-06-05, 21:45
Geplaatst door ~Panthera~
Franse politie vindt Bin Laden-shirt geen grap

CERGY - De Franse autoriteiten hebben in een voorstad van Parijs een 24-jarige man aangehouden omdat die een T-shirt droeg met daarop een afbeelding van terroristenleider Osama bin Laden, en de tekst 'Attack on America'. Het kledingstuk is in beslag genomen, meldde de politie vrijdag.



Het T-shirt dat de hoofdverdachte van de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001 verheerlijkt, zou zijn gemaakt in Thailand . De jonge Fransman, die zegt dat hij het "voor de grap" droeg, is weer op vrije voeten gesteld. Wel moet hij binnenkort voor de politierechter komen. Hij wordt verdacht van het aanzetten tot racisme.


:zegniets:

:verward:

Goodnight begin ze te versnipperen. :hihi:

~Panthera~
03-06-05, 22:02
Geplaatst door Vreemde_Vogel
:verward:

Goodnight begin ze te versnipperen. :hihi:



http://www.mainzelahr.de/smile/janein/yes.gif :jeweetog:

Orakel
03-06-05, 23:19
Die zelfde man zou nu met een shirtje met de afbeelding van Bush moeten gaan lopen, met de text "attack on Irak".
Als ie niet binnen een dag wordt opgepakt (wat niet zal gebeuren) creëert ie ze eigen jurisprudentie en wordt voor Bin vrijgesproken.

Rare jongens, die Galliërs.

mark61
04-06-05, 01:05
Geplaatst door ~Panthera~
Hij wordt verdacht van het aanzetten tot racisme.
:zegniets:

??? Het Amerikaanse of het BinLadense ras? Oh ik begrijp het al, dit wakkert haat tegen het Franse ras aan.

Goodnight
05-06-05, 20:16
Geplaatst door ~Panthera~
Franse politie vindt Bin Laden-shirt geen grap

CERGY - De Franse autoriteiten hebben in een voorstad van Parijs een 24-jarige man aangehouden omdat die een T-shirt droeg met daarop een afbeelding van terroristenleider Osama bin Laden, en de tekst 'Attack on America'. Het kledingstuk is in beslag genomen, meldde de politie vrijdag.



Het T-shirt dat de hoofdverdachte van de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001 verheerlijkt, zou zijn gemaakt in Thailand . De jonge Fransman, die zegt dat hij het "voor de grap" droeg, is weer op vrije voeten gesteld. Wel moet hij binnenkort voor de politierechter komen. Hij wordt verdacht van het aanzetten tot racisme.


:zegniets:

:ego:

~Panthera~
05-06-05, 20:28
Geplaatst door Goodnight
:ego:


AHA.....U weet nergens meer van ? :stout:

:stomp:

Joesoef
06-06-05, 07:39
Tjee. Het is dat mijn shirtje te klein was anders had ik m allang gedragen.
Die Fransen heben ook geen gevoel voor humor.

TonH
06-06-05, 09:41
Geplaatst door Joesoef
Tjee. Het is dat mijn shirtje te klein was anders had ik m allang gedragen.
Die Fransen heben ook geen gevoel voor humor.

Ik dacht dat DAT inmiddels wel vaststond... Gelukkig dat Nederlanders dat wel hebben... :moe:


En dat dieet werkt nog niet echt? :D

Joesoef
06-06-05, 09:55
Geplaatst door TonH
Ik dacht dat DAT inmiddels wel vaststond... Gelukkig dat Nederlanders dat wel hebben... :moe:


En dat dieet werkt nog niet echt? :D

Werkt best goed, 3 kilo in een week :jeweetog: .


Nederlanders ? :maf:

TonH
06-06-05, 10:06
Geplaatst door Joesoef
Werkt best goed, 3 kilo in een week :jeweetog: .

Ah, binnenkort 'Hunk' Joesoef?! :lole:


Nederlanders ? :maf:

Sh*t, heb ik dat ECHT gezegd?! :schok:

:knife_hea

Joesoef
06-06-05, 10:09
Geplaatst door TonH
Ah, binnenkort 'Hunk' Joesoef?! :lole:



Sh*t, heb ik dat ECHT gezegd?! :schok:

:knife_hea

Ben nu al een hunk :ego:


Frankrijk heeft in ieder geval iets goeds voortgebracht, Montignac :chef:

TonH
06-06-05, 10:11
Geplaatst door Joesoef
Ben nu al een hunk :ego:


Frankrijk heeft in ieder geval iets goeds voortgebracht, Montignac :chef:

Dat laatste is nou weer in tegespraak met het eerste :jammer:

http://www.albanesi.it/Alimentazione/montignac.jpg