PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Zarqawi is dood



barfly
04-06-05, 09:42
BAGDAD - Een sjeik in de Iraakse stad Fallujah heeft tegen de Saudische internetkrant Al-Medina gezegd dat Abu Musab al-Zarqawi vorige week vrijdag is overleden. Het in Italië gevestigde internationale persbureau Adnkronos International meldde dat vrijdag op zijn website.

De soennitische sjeik Ammar Abdel Rahim Nasir vertelde Al-Medina telefonisch dat het lichaam van de Jordaniër al-Zarqawi, de leider van al-Qaeda in Irak, op de begraafplaats van Fallujah ligt. In de vuurgevechten die zich de afgelopen dagen in die stad hebben afgespeeld, zouden opstandelingen het graf van hun leider hebben willen beschermen tegen Amerikaanse militairen die daar patrouilleerden.

Ernstige bloeding

Nasir vertelde dat al-Zarqawi ongeveer drie weken geleden zwaargewond was geraakt in Ramadi, waar hij was behandeld door twee artsen die hij uit Bagdad kende. De artsen hadden een ernstige bloeding in de ingewanden weten te stoppen, maar de afgelopen week verslechterde de toestand van al-Zarqawi en vrijdag overleed hij.

Osama bin Laden

Al-Zarqawi had volgens Nasir de instructies nagelaten dat geen uitvaart voor hem moest worden gehouden. Het recht om zijn overlijden te melden moest worden voorbehouden aan het leiderschap van al-Qaeda in Afghanistan en Osama bin Laden.

Al-Medina meldde ook contact te hebben opgenomen met een schoolhoofd in Fallujah. Hij wilde anoniem blijven, maar bevestigde dat veel inwoners wisten dat al-Zarqawi onlangs naar de stad was gebracht.

Ziekenhuis

Het verhaal van Nasir klopt met berichten van enkele weken geleden dat al-Zarqawi gewond was geraakt en naar een ziekenhuis in Ramadi gebracht. Twee artsen zouden hem hebben vergezeld. Amerikaanse troepen hebben daarna invallen gedaan in de ziekenhuizen van Ramadi, maar konden hem niet vinden.

Internet

Afgelopen week verscheen een audioboodschap op internet. Daarin zou al-Zarqawi zelf zeggen dat hij slechts lichtgewond was. De authenticiteit van de boodschap kon niet worden vastgesteld.

Bron: nu.nl

Ik hoop vurig dat dit stuk schorem op een hele nare manier aan zijn einde is gekomen.

elbasque
04-06-05, 10:01
als hij dood is,dan is het een overwinning voor hen (de 'terroristen').als hij gepakt zou zijn,dan was het vernederend.maar als hij echt dood is,wat deze sjeik beweert,dan inspireert het veel fanatiekelingen en symphatisanten van zijn groep.

(toen de arabische strijder al khattab in tsjetsjenie sneuvelde,inspireerde het erg veel moslims over de hele wereld om daar in de kaukasus te gaan vechten tegen de russische agressors.ik voorspel dat als al zarqawi dood is,of dood gaat,hetzelfde gebeurt in irak)

laten we hopen dat die voorspelling niet uitkomt...zou niet leuk zijn.

catharina
04-06-05, 10:32
Opgeruimd staat netjes, maar bij dit soort schorem weet je het natuurlijk nooit. Kan best zijn dat hij over een paar dagen 'bewijst' nog in leven te zijn door weer eens een volle moskee op te blazen ofzo. We houden dus nog maar even een slag om de arm.

elbasque
04-06-05, 11:37
Geplaatst door catharina
Opgeruimd staat netjes, maar bij dit soort schorem weet je het natuurlijk nooit. Kan best zijn dat hij over een paar dagen 'bewijst' nog in leven te zijn door weer eens een volle moskee op te blazen ofzo. We houden dus nog maar even een slag om de arm.

als hij dood is,dan denk ik dat de aanslagen verteinvuldigen.de wereld word er echt niet beter van,als hij dood is.gepakt,nou dat zou een heel ander verhaal zijn...

Kingkong
04-06-05, 13:44
alle terreur bewegingen, kunnen van mij de gaskamer krijgen.

Ik heb totaal geen medeleven met die gasten.

elbasque
04-06-05, 18:49
Geplaatst door Kingkong
alle terreur bewegingen, kunnen van mij de gaskamer krijgen.

Ik heb totaal geen medeleven met die gasten.

zij ook niet met jou...ach,het komt van twee kanten! ;)

DEMOcraat
04-06-05, 20:21
Geplaatst door Kingkong
alle terreur bewegingen, kunnen van mij de gaskamer krijgen.

Ik heb totaal geen medeleven met die gasten.
alle moordenaars mogen van mij de gaskamer krijgen..

elbasque
04-06-05, 21:11
Geplaatst door DEMOcraat
alle moordenaars mogen van mij de gaskamer krijgen..

gaskamer is nog goed voor hen...bedenk iets sadistischer ;)

barfly
04-06-05, 22:56
Geplaatst door DEMOcraat
alle moordenaars mogen van mij de gaskamer krijgen..

En wat moet er dan gebeuren met de mensen die de gaskamers bedienen?

DEMOcraat
05-06-05, 13:32
Geplaatst door barfly
En wat moet er dan gebeuren met de mensen die de gaskamers bedienen?
automatische bedienbaare gaskamers moeten ze gebruiken..

GiovanniHN
05-06-05, 14:58
En hoe zit het dan met de mensen die de gaskamers maken?

elbasque
05-06-05, 18:45
Geplaatst door GiovanniHN
En hoe zit het dan met de mensen die de gaskamers maken?

hahaha,hou nou maar op met die gaskamers,mensen.die is oud.hier is de nieuwste rage;je onthoofd een persoon,je snijd zijn buik open,vult 'em vol met TNT,je naait de buik weer dicht,je dumpt 'em snachts ergens in de midden van een stad,(maar je moet wel het hoofd op het lichaam zetten!!!niet vergeten!!!)daarna wacht je tot mensen het lichaam oprapen,je pakt je afstandbediening,je drukt op de knop,en het onthoofde lichaam ontploft in duizenden stukjes samen met de mensen die in de buurt zaten.

.....dat heb ik niet verzonnen,dat gebeurt echt.3 keer raden waar....ja het heeft 4 letters.

bamajob.nl
06-06-05, 00:24
Geplaatst door GiovanniHN
En hoe zit het dan met de mensen die de gaskamers maken?
En hoe zit het met de mensen die vinden dat die moordenaars de gaskamer krijgen?

elbasque
06-06-05, 00:30
Geplaatst door bamajob.nl
En hoe zit het met de mensen die vinden dat die moordenaars de gaskamer krijgen?

en hoe zit het met iedereen?

IbnRushd
06-06-05, 09:31
Geplaatst door barfly
BAGDAD - Een sjeik in de Iraakse stad Fallujah heeft tegen de Saudische internetkrant Al-Medina gezegd dat Abu Musab al-Zarqawi vorige week vrijdag is overleden. Het in Italië gevestigde internationale persbureau Adnkronos International meldde dat vrijdag op zijn website.

De soennitische sjeik Ammar Abdel Rahim Nasir vertelde Al-Medina telefonisch dat het lichaam van de Jordaniër al-Zarqawi, de leider van al-Qaeda in Irak, op de begraafplaats van Fallujah ligt. In de vuurgevechten die zich de afgelopen dagen in die stad hebben afgespeeld, zouden opstandelingen het graf van hun leider hebben willen beschermen tegen Amerikaanse militairen die daar patrouilleerden.

Ernstige bloeding

Nasir vertelde dat al-Zarqawi ongeveer drie weken geleden zwaargewond was geraakt in Ramadi, waar hij was behandeld door twee artsen die hij uit Bagdad kende. De artsen hadden een ernstige bloeding in de ingewanden weten te stoppen, maar de afgelopen week verslechterde de toestand van al-Zarqawi en vrijdag overleed hij.

Osama bin Laden

Al-Zarqawi had volgens Nasir de instructies nagelaten dat geen uitvaart voor hem moest worden gehouden. Het recht om zijn overlijden te melden moest worden voorbehouden aan het leiderschap van al-Qaeda in Afghanistan en Osama bin Laden.

Al-Medina meldde ook contact te hebben opgenomen met een schoolhoofd in Fallujah. Hij wilde anoniem blijven, maar bevestigde dat veel inwoners wisten dat al-Zarqawi onlangs naar de stad was gebracht.

Ziekenhuis

Het verhaal van Nasir klopt met berichten van enkele weken geleden dat al-Zarqawi gewond was geraakt en naar een ziekenhuis in Ramadi gebracht. Twee artsen zouden hem hebben vergezeld. Amerikaanse troepen hebben daarna invallen gedaan in de ziekenhuizen van Ramadi, maar konden hem niet vinden.

Internet

Afgelopen week verscheen een audioboodschap op internet. Daarin zou al-Zarqawi zelf zeggen dat hij slechts lichtgewond was. De authenticiteit van de boodschap kon niet worden vastgesteld.

Bron: nu.nl

Ik hoop vurig dat dit stuk schorem op een hele nare manier aan zijn einde is gekomen.

Het einde van de mythe. Nu nog verfilmen


ps: mythe: 2 [pej.] een als waar aangenomen verzinsel

Prlwytzkofski
06-06-05, 09:38
Geplaatst door IbnRushd
ps: mythe: 2 [pej.] een als waar aangenomen verzinsel

:confused: Mythologie: godsdienst waarin niemand meer gelooft.

Dacht ik.

IbnRushd
06-06-05, 09:41
Geplaatst door Prlwytzkofski
:confused: Mythologie: godsdienst waarin niemand meer gelooft.

Dacht ik.

Tja, Van Dale geeft 't toch wat anders aan. Mythe komt natuurlijk van 't woord mythologie. Misschien een verbasterende term?

GiovanniHN
06-06-05, 09:51
Geplaatst door communist
en hoe zit het met iedereen?


En daarom kan ik amper wachten op de 'apocalypse'.

elbasque
06-06-05, 11:23
Geplaatst door GiovanniHN
En daarom kan ik amper wachten op de 'apocalypse'.

hahahaha,ik zou zeggen;blijf maar wachten!

al zarqawi is geen verzinsel maar een real life terrorist.hate it or love it :)

GiovanniHN
06-06-05, 11:53
Hij kon nog niet eens een aanslag in Jordanië plannen zonder opgepakt te worden.

IbnRushd
06-06-05, 12:01
Geplaatst door communist
hahahaha,ik zou zeggen;blijf maar wachten!

al zarqawi is geen verzinsel maar een real life terrorist.hate it or love it :)

De kans dat Zarqawi geen verzinsel is, is net dat Bush op zijn hoppelpaard de wereld verovert.

IbnRushd
06-06-05, 12:10
Dubbel, potjandorie

Zwarte Kat
06-06-05, 12:27
Geplaatst door barfly


Ik hoop vurig dat dit stuk schorem op een hele nare manier aan zijn einde is gekomen.

:) Ik hoop het ook

taouanza
06-06-05, 12:31
Geplaatst door bamajob.nl
En hoe zit het met de mensen die vinden dat die moordenaars de gaskamer krijgen?

:giechel:

elbasque
06-06-05, 12:35
al zarqawi;
1.stoere naam
2.bad guy uiterlijk
3.survivor
4.maybe real maybe not
5.jordanier
6.veteraan
7.terrorist
8.al qaida boss
9.mass murderer
10.pfff...te veel om op te noemen...

IbnRushd
06-06-05, 12:35
Geplaatst door Zwarte Kat
:) Ik hoop het ook

Op de basisschool las de lerares altijd sprookjes voor. En ik moet 't toegegeven ze kon het vrij goed overbrengen. Elke keer wanneer de boosdoener aan 't woord kwam, hoopte ik dat hij/zij aan een slechte einde kwam. :blij:

Zwarte Kat
06-06-05, 12:41
Geplaatst door IbnRushd
Op de basisschool las de lerares altijd sprookjes voor. En ik moet 't toegegeven ze kon het vrij goed overbrengen. Elke keer wanneer de boosdoener aan 't woord kwam, hoopte ik dat hij/zij aan een slechte einde kwam. :blij:

Dat heb ik ook met spannende films op tv......

IbnRushd
06-06-05, 12:52
Geplaatst door Zwarte Kat
Dat heb ik ook met spannende films op tv......

CNN en FOX komen meestal ook met leuke oorlogsfilms. Best spannend.
Die worden ook gedeeltelijk uitgezonden door Nederlandse kanalen. Je weet, de Mol heeft nog niet voor elkaar gekregen met 't afronding van de filmrechten.

Zwarte Kat
06-06-05, 12:55
Geplaatst door IbnRushd
CNN en FOX komen meestal ook met leuke oorlogsfilms. Best spannend.
Die worden ook gedeeltelijk uitgezonden door Nederlandse kanalen. Je weet, de Mol heeft nog niet voor elkaar gekregen met 't afronding van de filmrechten.

mmmm persoonlijk hou ik niet van oorlogsfilms.....
Alhoewel Three Kings wel een goeie oorlogsfilm is.
(toevallig speelt dat zich af in Irak)

IbnRushd
06-06-05, 12:58
Geplaatst door Zwarte Kat
mmmm persoonlijk hou ik niet van oorlogsfilms.....
Alhoewel Three Kings wel een goeie oorlogsfilm is.
(toevallig speelt dat zich af in Irak)

Aha, en speelt die legendarische Zarqawi ook in?

Zwarte Kat
06-06-05, 13:01
Geplaatst door IbnRushd
Aha, en speelt die legendarische Zarqawi ook in?

:hihi:

Nee, maar wel George Clooney

IbnRushd
06-06-05, 13:04
Geplaatst door Zwarte Kat
:hihi:

Nee, maar wel George Clooney

Zeker een flop geworden. Zonder Zarqawi is 't geen film meer. Zelfs Saddam heeft 't voorduren.

Hamza-T
06-06-05, 13:12
Ik hoop vurig .......op een hele nare manier aan zijn einde is gekomen.

Ik hoop het ook, zodat zijn zonden door zijn lijdensweg weggewassen zullen zijn.

Zwarte Kat
06-06-05, 13:14
Geplaatst door IbnRushd
Zeker een flop geworden. Zonder Zarqawi is 't geen film meer. Zelfs Saddam heeft 't voorduren.

No way man! Was zeker geen flop!
De hel vd 1e Golfoorlog komt er scherp als een mes in beeld.....

Over Zarqawi zal mischien ooit nog wel eens een horrorfilm gemaakt worden.....
Je weet wel, gestoorde psycho slacht broeders en zusters af omdat ie stemmen in zn hoofd hoort :motorzaag

Zwarte Kat
06-06-05, 13:18
Geplaatst door Hamza-T
Ik hoop het ook, zodat zijn zonden door zijn lijdensweg weggewassen zullen zijn.

Zo werkt het gelukkig niet.
Op de dag des oordeels zal hij linea direct naar het vagevuur gaan om daar tot in de oneindigheid te zullen branden :)

IbnRushd
06-06-05, 13:20
Geplaatst door Zwarte Kat
No way man! Was zeker geen flop!
De hel vd 1e Golfoorlog komt er scherp als een mes in beeld.....

Over Zarqawi zal mischien ooit nog wel eens een horrorfilm gemaakt worden.....
Je weet wel, gestoorde psycho slacht broeders en zusters af omdat ie stemmen in zn hoofd hoort :motorzaag

Dat zou best kunnen: the biography of El-Zerqewi.
Immers Sneeuwitje is ook verfilmd, waarom deze mytisch/ontworpen, bedachte net als E.T, Zarqawi niet. :tik: Ben benieuwd. Nu nog een acteur vinden. Wat denk je van Al-Pacino?

elbasque
06-06-05, 14:23
Geplaatst door IbnRushd
Dat zou best kunnen: the biography of El-Zerqewi.
Immers Sneeuwitje is ook verfilmd, waarom deze mytisch/ontworpen, bedachte net als E.T, Zarqawi niet. :tik: Ben benieuwd. Nu nog een acteur vinden. Wat denk je van Al-Pacino?

al pacino zou een goede rol vertolken.dan zie je hem als al zarqawi dit zeggen; 'who did this huh?all me!!!' (haaaha,a la scarface ;) )

IbnRushd
06-06-05, 14:27
Geplaatst door communist
al pacino zou een goede rol vertolken.dan zie je hem als al zarqawi dit zeggen; 'who did this huh?all me!!!' (haaaha,a la scarface ;) )

Nick Berger als George Clooney :D , zou mooi zijn.

Zwarte Kat
06-06-05, 14:28
Al Pacino is te oud.....

Mischien is de Story Of Zarqawi iets voor een Bollywood film? :argwaan:
Een lang meeslepend epos met veel muziek en drama.....

GiovanniHN
06-06-05, 14:30
Geplaatst door communist
al zarqawi;
1.stoere naam
2.bad guy uiterlijk
3.survivor
4.maybe real maybe not
5.jordanier
6.veteraan
7.terrorist
8.al qaida boss
9.mass murderer
10.pfff...te veel om op te noemen...

1. Valt wel mee, betekent niet veel meer dan Man van Zarqa. Dan is een naam als Stone Smith cooler.

2. Dan heb je niet zijn CDA-foto's gezien met bril en onderkin.

3. Misschien, maar het is wel de vraag wat hij overleeft heeft als hij niet in Irak zou zitten.

4. Als een SP'er bij een referendum stem ik voor nee.

5. Dat klopt.

6. Hij ging in 1989 meedoen met de oorlog. Een beetje laat. Volgens sommigen heeft hij ook niet meegevochten.

7. Hij heeft in ieder geval pogingen gedaan.

8. Tja, vraag nummer 1: Bestaat Al-Qaida wel als organisatie? vraag nummer 2: Is Al-Zarqawi wel in Irak?

9. Nee. Zelfs al zou hij al die aanslagen gepleegd hebben, wat zo goed is als onmogelijk. Dan nog is hij niet verantwoordelijk voor een massamoord. Of de definitie massamoord moet al betrekking hebben op een paar doden elke keer.

10. Pffff, teveel om te beantwoorden.

Zwarte Kat
06-06-05, 14:32
Geplaatst door IbnRushd
Nick Berger als George Clooney :D , zou mooi zijn.

Maar in een gladgelikte Hollwyoodfilm moeten we het scenario een beetje bijschaven. In de nieuwe versie ontsnapt Nick uit de boeien. Hakt de hoofden eraf van de wilde Terroristen en weet veilig uit Irak te vluchten om nog lang en gelukkig met zijn familie en vrienden te leven.

IbnRushd
06-06-05, 14:42
Geplaatst door Zwarte Kat
Maar in een gladgelikte Hollwyoodfilm moeten we het scenario een beetje bijschaven. In de nieuwe versie ontsnapt Nick uit de boeien. Hakt de hoofden eraf van de wilde Terroristen en weet veilig uit Irak te vluchten om nog lang en gelukkig met zijn familie en vrienden te leven.

En na het afhakken van koppen komen - zoals gewoonlijk in de hollowood films - op het laatste moment de Amerikaanse legers met de bijbehorende F-16's.
Nick Berger met schaafwondjes komt als een held naar buiten en dan hoor je die bekende muzieknoten. Uiteraard moet hij met serieus blik kijken, he anders lijkt 't niet echt.

elbasque
06-06-05, 14:49
Geplaatst door GiovanniHN
1. Valt wel mee, betekent niet veel meer dan Man van Zarqa. Dan is een naam als Stone Smith cooler.

2. Dan heb je niet zijn CDA-foto's gezien met bril en onderkin.

3. Misschien, maar het is wel de vraag wat hij overleeft heeft als hij niet in Irak zou zitten.

4. Als een SP'er bij een referendum stem ik voor nee.

5. Dat klopt.

6. Hij ging in 1989 meedoen met de oorlog. Een beetje laat. Volgens sommigen heeft hij ook niet meegevochten.

7. Hij heeft in ieder geval pogingen gedaan.

8. Tja, vraag nummer 1: Bestaat Al-Qaida wel als organisatie? vraag nummer 2: Is Al-Zarqawi wel in Irak?

9. Nee. Zelfs al zou hij al die aanslagen gepleegd hebben, wat zo goed is als onmogelijk. Dan nog is hij niet verantwoordelijk voor een massamoord. Of de definitie massamoord moet al betrekking hebben op een paar doden elke keer.

10. Pffff, teveel om te beantwoorden.

1.het gaat erom hoe het klinkt,niet wat het betekent ;) maar abu musab moet erbij (was het vergeten) en die is stoer ;)

2.hahaha,ja,hij is een 'master in diguise',daarom die bril en zo.maar die laatste foto's met een baard en zo,die zijn stoer ;)

3.geloof me,als we de media moeten geloven,dan overleeft die gozer zelfs een duik in een vulkaan.

4.als een Pvda'er bij een referendum stem ik ja ;)

5.klopt niet helemaal,nu ik me herriner dat er Palestijns bloed door zijn aderen vloeit.

6.hmmm...oke oke :) geen veteraan,ik neem het terug ;)

7.geloof me,als hij geen terrorist is,dan is bush een koe die zit te grazen in een dorp naast nassiriya.

8.al qaida bestaat waaarschijnlijk wel (op 1 of andere manier) en of al zarqawi in irak is,dat vraagt iedereen zich af ;)

9.je hebt gelijk.ik vind het storend dat bush en zo altijd zeggen 'massmurderer' ... ik gebruik 'em niet meer ;)

10.pfff...ik lees wel van je sn8s ;)

GiovanniHN
06-06-05, 14:53
http://movie-cast.com/deniro.jpg

Als Al-Zarqawi

http://images.newsx.cc/news9albany_media/2005/5/30/images/01al-z-2.jpg


Woody Harrelson

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/new_line_cinema/after_the_sunset/woody_harrelson/afterprea.jpg

Als Nick Berg

http://www.crimelibrary.com/graphics/photos/terrorists_spies/terrorists/nick_berg/1-1-Nick-Berg.jpg


En Kareem Abdul Jabbar

http://www.cedmagic.com/featured/demo-program/5435-kareem-abdul-jabbar.jpg

Als Osama Bin Laden

http://11september.de/osama%20bin%20laden.jpg


Beste film ooit.

Zwarte Kat
06-06-05, 14:53
Geplaatst door IbnRushd
En na het afhakken van koppen komen - zoals gewoonlijk in de hollowood films - op het laatste moment de Amerikaanse legers met de bijbehorende F-16's.
Nick Berger met schaafwondjes komt als een held naar buiten en dan hoor je die bekende muzieknoten. Uiteraard moet hij met serieus blik kijken, he anders lijkt 't niet echt.

:wijs: Ja van die bombastische kolere muziek en zon stoere mannenblik vol met vaderlandse liefde. Het enige dat nog ontbreekt zijn zielige vrouwen en kinderen die door Nick gered worden uit de handen vd medogeloze terroristen.

Mischien dat we daarna een tweede deel kunnen uitbrengen waarin de wilde terroristen opstaan uit de dood en als zombies naar Amerika komen om wraak te nemen op Nick
The Return Of The Terror Zombies

GiovanniHN
06-06-05, 15:00
Geplaatst door communist
1.het gaat erom hoe het klinkt,niet wat het betekent ;) maar abu musab moet erbij (was het vergeten) en die is stoer ;)

2.hahaha,ja,hij is een 'master in diguise',daarom die bril en zo.maar die laatste foto's met een baard en zo,die zijn stoer ;)

3.geloof me,als we de media moeten geloven,dan overleeft die gozer zelfs een duik in een vulkaan.

4.als een Pvda'er bij een referendum stem ik ja ;)

5.klopt niet helemaal,nu ik me herriner dat er Palestijns bloed door zijn aderen vloeit.

6.hmmm...oke oke :) geen veteraan,ik neem het terug ;)

7.geloof me,als hij geen terrorist is,dan is bush een koe die zit te grazen in een dorp naast nassiriya.

8.al qaida bestaat waaarschijnlijk wel (op 1 of andere manier) en of al zarqawi in irak is,dat vraagt iedereen zich af ;)

9.je hebt gelijk.ik vind het storend dat bush en zo altijd zeggen 'massmurderer' ... ik gebruik 'em niet meer ;)

10.pfff...ik lees wel van je sn8s ;)


1. Abu doet me teveel denken aan dat aapje van Aladin. Dus Stone Smith blijft cooler.

2. De eerste foto ok, maar die laatste niet. Hij lijkt veel te veel op een gezelige oom.

3. Als we de media moeten geloven dan kunnen we beter nooit meer de deur uitgaan. En is alles kankerverwekkend.

4. Als een ware LPF'er sla ik nu je kop in omdat je het niet met me eens bent :motorzaag

5. Oh ja, is waar ook.

6. Damn right.

7. Bush was eigenlijk een stier met een rode tuinbroek.

8. Op een of andere manier, wel ja. Maar op een of andere manier is Osama Bin Laden ook best een lekker ding.

9. Damn right.

10. Dude! Ga er niet zomaar vanuit dat ik vanavond niks te doen heb.

IbnRushd
06-06-05, 15:01
Geplaatst door Zwarte Kat
:wijs: Ja van die bombastische kolere muziek en zon stoere mannenblik vol met vaderlandse liefde. Het enige dat nog ontbreekt zijn zielige vrouwen en kinderen die door Nick gered worden uit de handen vd medogeloze terroristen.

Mischien dat we daarna een tweede deel kunnen uitbrengen waarin de wilde terroristen opstaan uit de dood en als zombies naar Amerika komen om wraak te nemen op Nick
The Return Of The Terror Zombies

Die vrouwen hebben ze bewust weggelaten. Je weet, het moet ook een kaskraker worden in de Arabische landen.

elbasque
06-06-05, 22:57
Geplaatst door GiovanniHN
1. Abu doet me teveel denken aan dat aapje van Aladin. Dus Stone Smith blijft cooler.

2. De eerste foto ok, maar die laatste niet. Hij lijkt veel te veel op een gezelige oom.

3. Als we de media moeten geloven dan kunnen we beter nooit meer de deur uitgaan. En is alles kankerverwekkend.

4. Als een ware LPF'er sla ik nu je kop in omdat je het niet met me eens bent :motorzaag

5. Oh ja, is waar ook.

6. Damn right.

7. Bush was eigenlijk een stier met een rode tuinbroek.

8. Op een of andere manier, wel ja. Maar op een of andere manier is Osama Bin Laden ook best een lekker ding.

9. Damn right.

10. Dude! Ga er niet zomaar vanuit dat ik vanavond niks te doen heb.

leuke reactie...en euh ik ga er niet vanuit dat je er elke nacht bent. :)

elbasque
07-06-05, 01:15
al zarqawi al zarqawi al zarqawi....ik krijg nu langzamerhand wel nachtmerries van die gozer...al zou hij niet bestaan,hij bestaat wel tussen m'n oren.