PDA

Bekijk Volledige Versie : Van Basten schrijft geschiedenis



barfly
04-06-05, 23:13
ROTTERDAM - Na de overwinning van het Nederlands elftal zaterdagavond op Roemenië (2-0) is Marco van Basten de eerste bondscoach die in zijn eerste tien interlands geen nederlaag heeft geïncasseerd. Onttroonde recordhouders Rinus Michels en Jan Zwartkruis leden ooit tijdens hun eerste negen interlands geen nederlaag.

Van Basten won sinds zijn aanstelling vorig jaar augustus zevenmaal. Hij speelde driemaal gelijk. Zwartkruis behaalde in zijn eerste negen duels zeven overwinningen en twee gelijke spelen. Michels liet een ongeslagen serie van zes overwinningen en drie gelijke spelen noteren.

Bron: nu.nl

De wereld is eerlijk verdeeld. De Belgen hebben Henin, de Marokkanen Bouhlarouz (straks de enige Marokkaan die wereld kampioen is) En de Nederlanders hebben voetballers :D

TonH
04-06-05, 23:50
Geplaatst door barfly
De wereld is eerlijk verdeeld. De Belgen hebben Henin, de Marokkanen Bouhlarouz (straks de enige Marokkaan die wereld kampioen is) En de Nederlanders hebben voetballers :D

De Nederlanders hebben Cruyff en Van Basten... Dat is geweldig...

Maarre, wie waren ook weer de regerende Europese kampioenen? :roker:

helly2002
05-06-05, 01:37
griekenland samen met der otto :blij: maar goed is wel van van basten dat hij niet echt naar de grote namen kijkt ookal krijgt hij dat op zijn dak als nl gat verliezen ik vind dat echt verfrissend gewoon iemand als opdam in de basis vroeger was het ajax psv feyenoord en het buitenland maar ik vind kuit de beste altijd werkend opzijn minst had hem graag bij ajax gehad matjah.die griekse spits die nu bij ajax zit heeft dat winnende doelpunt gescoord tegen portugal maar bij ajax is het drie keer niks bij bremen was het ookal niet veel soeps dus weer een paar miljoen verlies :stomp:

TonH
05-06-05, 11:18
Geplaatst door helly2002
griekenland samen met der otto :blij: maar goed is wel van van basten dat hij niet echt naar de grote namen kijkt ookal krijgt hij dat op zijn dak als nl gat verliezen ik vind dat echt verfrissend gewoon iemand als opdam in de basis vroeger was het ajax psv feyenoord en het buitenland maar ik vind kuit de beste altijd werkend opzijn minst had hem graag bij ajax gehad matjah.die griekse spits die nu bij ajax zit heeft dat winnende doelpunt gescoord tegen portugal maar bij ajax is het drie keer niks bij bremen was het ookal niet veel soeps dus weer een paar miljoen verlies :stomp:

Wat betreft dat frisse ben ik het helemaal met je eens! Gisteren even gekeken en dat was voor het eerst sinds tijden. En het is leuk om mensen als Kuijt en ook Landzaat enz lekker fanatiek en met plezier bezig te zien.

Charisteas had van mij ook niet gehoeven. Anastasiou vind ik wel fantastisch. Zoals hij de jonkies onder de hoede neemt, met Vonk, en geen been erin ziet op de bank te zitten en in te vallen. En dan is hij meestal erg effectief.
Toch zou Charisteas, wanneer hij de kans krijgt, komend seizoen nog wel eens erg goed kunnen worden. Nu al zie je regelmatig van die Slatantrekjes en heel erg soms eens een klein Van Bastentje. :wink:

http://www.my-smileys.de/smileys2/3AJAX.gif

helly2002
07-06-05, 01:30
Marruecos Nederland komt niet verder dan de kwart-finales.


ik denk dat hij op zijn minst de halve finnales gaat halen gelukkig niet meer die volgevreten sterren als ervoor niemand is van zijn plaats zeker en dat is alleen maar goed met jongens als van persie ,babbel,maduro,de jong ,robben,kuit kan het uitgroeien tot iets heel moois .ik ben blij dat bij ajax de jeugd gewoon weer een kans krijgt niks rasistisch ofzo maar wrom zou je uit het buitenland een speler van 2de of 3de klasse halen terwijl er hier schijnbaar ook nog gewoon talenten rondlopen.ik hoop dat nederland never zo wordt als belgie of duitsland die landen zijn heel hard achteruitgegaan na het bosman arrest ,niet zo gek ook als je kijkt naar bijvoorbeeld een club als beveren gewoon tegek voor woorden laat er maar iets komen van verplicht 5 spelers uit eigen land in de bassis is beter voor de clubs en de nationale elftalen ook .ik hoop dat de griek wat beter wordt tonh eerste jaar is meestal wel een aanpassingsjaar dus je weet het nog niet .