PDA

Bekijk Volledige Versie : Tot mijn spijt: de kut Marokkaan bestaat echt



vgeld
05-06-05, 14:11
Na een dag hard arbeiten, ben ik op uitnodiging van een dierbaar naar een schoolfeestje gaan kijken. Het feestje werd gehouden op het schoolplein. De 4 jarigen openden het feestje met hun dans “shishawa”: prachtig om te zien en ook het absolute hoogtepunt van de avond.

Toen ik op het plein aankwam, gooide (minachtend) een Marokkaan, een onverzorgd knaap van een jaar of 11 met een joggingbroek met gaten en sportschoenen van 5 euro bij de schoenenreus en een trui waarop de harira-vlekken van de Ramadan nog te zien waren, een bal voor mijn neus. Vgeld is niet voor een dubbeltje geboren en zal ook niet met dat soort tuig in discussie gaan. Naarmate de voorstelling vorderde (er kwamen 5 jarigen, 6 jarigen, ..etc aan de beurt), groeide het aantal kut Marokkanen. Op een gegeven moment telde het groepje een man of 11 en begonnen andere kinderen te molesteren en dat op een zeer gemene manier (= achter een kind staan, aan zijn oor trekken of schoppen en vervolgens met zo’n allen omdraaien). De school ligt in een wijk met (ik kan het ook niet helpen) pa is chirurg en ma heeft een antieke winkel. Aan de aanwezigheid van ouders en kinderen kon je merken dat de school wel wat allo. leerlingen heeft (3 a 4%) maar de aanwezigheid van het tuig maakt op geen enkel manier deel uit van de populatie leerlingen.

Vgeld is niet gewelddadig maar op dat moment dacht ik: een coup de tęte (= kopstoot) en een van die kut Marokkanen ligt op de grond. Ik realiseerde me dat als ik dat zou hebben gedaan, ik door de politie voor kindermishandeling zou zijn gearresteerd. Voor dit keer heb ik mijn woede ingehouden.

tr_imparator
05-06-05, 14:44
Geplaatst door vgeld


Vgeld is niet gewelddadig


I know Vgeld is een lafbek die ook niks kan zeggen. Hij kan hoogstens iets denken...schrijf het in je dagboek : 't was een historisch dag voor je!

Sou3adje...
05-06-05, 14:47
Ik ben even aan het experimenteren met het plaatsen van een clipje, kan mooi op deze topic. :lachu:





Mislukt dus. :moe:

GiovanniHN
05-06-05, 14:57
Met andere woorden, je had bijna een kind in elkaar geslagen.

Wortel
05-06-05, 15:35
Dit soort gedragingen van die knullies zijn bij mij ook bekend, alleen heten ze bij mij Tokkie-marokkanen.

vgeld
05-06-05, 15:40
Geplaatst door Wortel
Dit soort gedragingen van die knullies zijn bij mij ook bekend, alleen heten ze bij mij Tokkie-marokkanen.

Tokkie-Marokkanen? nee dit is een belediging voor de tokkies. De tokkies zijn nl. slim en hebben nu een gratis huis en heel wat centen overgehouden aan hun asso-gedrag.

Wortel
05-06-05, 15:54
De tokkies zijn nl. slim

Ik waag dat te betwijfelen. Eerder zou ik zeggen dat zij die dit stel bombarderen tot nationale knuffel-aso en zij die, conform de Hollandse jumping-on-the-bandwagon mentaliteit, aan die hype grif meedoen, nogal dom zijn. Het is een signaal van een samenleving op drift als zij door doorgeslagen vrijheids-romantiek en ongebreidelde agressie, van dit soort types ikonen maakt.

Dus ik hou het toch maar op Tokkie-Marokkanen.

vgeld
05-06-05, 16:03
Geplaatst door Wortel

Dus ik hou het toch maar op Tokkie-Marokkanen.

Ik ben overtuigd maar weet je wie copy right op het woord Tokkie-Marokkanen heeft?
Nee?
Vgeld heeft het uitgevonden. Maroc.nl heeft een prima archief, ik zou zeggen geef een zoekopdracht !

Wide-O
05-06-05, 16:20
Geplaatst door vgeld
Ik ben overtuigd maar weet je wie copy right op het woord Tokkie-Marokkanen heeft?
Nee?
Vgeld heeft het uitgevonden. Maroc.nl heeft een prima archief, ik zou zeggen geef een zoekopdracht !

Tilpokkanen ?

(ik probeer het wat te volgen :hihi: )

vgeld
05-06-05, 16:24
Geplaatst door Wide-O
Tilpokkanen ?

(ik probeer het wat te volgen :hihi: )

Nee ! je hebt het niet begrepen !
Het is Marpoenen (voor outsiders is dit niet te volgen).

Oke vooruit dan maar zoek wat het woord Tilpoen betekent en dan weet je meer

Wortel
05-06-05, 17:23
weet je wie copy right op het woord Tokkie-Marokkanen heeft?
Nee?
Vgeld heeft het uitgevonden.

Dat neem ik onmiddellijk van je aan, want ik hoorde dat woord ook voor het eerst op Maroc.nl. Dus ere wie ere toekomt :blij:

vgeld
05-06-05, 18:04
Geplaatst door Wortel
Dat neem ik onmiddellijk van je aan, want ik hoorde dat woord ook voor het eerst op Maroc.nl. Dus ere wie ere toekomt :blij:
Ik wist niet dat bruggenbouwers eerlijk konden zijn :D

Iwan
05-06-05, 18:27
Je bent in war man, het waren geen kut marokkanen. Het waren kut kinderen die angstzwijt bij je hebben gereukt. Daar zijn kinderen gek op.

vgeld
05-06-05, 18:32
Geplaatst door Iwan
Je bent in war man, het waren geen kut marokkanen. Het waren kut kinderen die angstzwijt bij je hebben gereukt. Daar zijn kinderen gek op.

Je moeder heeft je ook niet voor niets Iwan genoemd.

Wortel
05-06-05, 19:14
Ik wist niet dat bruggenbouwers eerlijk konden zijn

Tjaja, de wereld is vol wonderen. :hihi:

Iwan
05-06-05, 19:38
Geplaatst door vgeld
Je moeder heeft je ook niet voor niets Iwan genoemd.
Je ben nog steeds in de war. Mijn lieve moeder heeft me andere naam gegeven. Iwan heb ik zelf bedacht.
Terug naar je drama.
Wist jij dat sommige soort gehandicapten veel last van kinderen hebben, vooral als die kinderen in de groep zijn?
Wist jij dat de pesterij op scholen en op straat neemt met de dag toe en levert veel slachtoffers op?
Wist jij dat de opvoeders (leraren, helpverleners..) in nederland die te lang met kinderen/pubers werken, hebben groot kans om overspannen te worden?
Ik zie het als volgende:
Kinderen zijn gek op aandacht. Als ze het niet op positieve manier krijgen dan lukken ze het zelf uit, door een negatieve gedrag te vertonnen. De meeste mensen in nederland zijn druk bezig met hun driften en maken weinige tijd voor kinderen. Onze haastige opvoeding zal veel van die kut kinderen creeren. Nationaliteit staat hier buiten.

vgeld
05-06-05, 20:22
Geplaatst door Marruecos
Je hebt jezelf voor een flink pak rammel behoed.

Ik had het gemunt op een knul met grote en rare oren. Ik dacht het volgende:
Als ik in de veronderstelling zou verkeren dat ik het gevecht zou verliezen dan had ik zijn oor afgebeten, Kortom: ik had misschien een pak rammel gehad maar dan was iemand zonder oor naar huis gegaan.

Zie je wel: Vgeld is nasty en valt niet met hem te kutten.

~Panthera~
05-06-05, 20:27
Geplaatst door vgeld

Zie je wel: Vgeld is nasty en valt niet met hem te kutten.


Gelieve voor het onderstreepte woord ook eens uw EIGEN vleeswaren gebruiken, het staat IETS geeMANcipeerder. :ego:

:fpetaf:

vgeld
05-06-05, 20:33
Geplaatst door ~Panthera~
Gelieve voor het onderstreepte woord ook eens uw EIGEN vleeswaren gebruiken, het staat IETS geeMANcipeerder. :ego:

:fpetaf:

Panthera !
Met je 16000 en nog wat berichten voelde ik me nooit geroepen om op een van je berichten te reageren, nu ook niet !

~Panthera~
05-06-05, 20:49
Geplaatst door vgeld
Panthera !
Met je 16000 en nog wat berichten voelde ik me nooit geroepen om op een van je berichten te reageren, nu ook niet !


Heel fijn ! k lig er wakken van. :moe:

Orakel
05-06-05, 22:20
Geplaatst door vgeld
Ik had het gemunt op een knul met grote en rare oren. . [/I]

Dan was het geen Marokkaan, maar eentje van het Volk van Laaf. Dat zijn inderdaad hufters.

Orakel
05-06-05, 22:21
Geplaatst door ~Panthera~
Heel fijn ! k lig er wakken van. :moe:

En je slaapt al zo geweldig! :fparty:

Wide-O
05-06-05, 22:30
Geplaatst door Orakel
Dan was het geen Marokkaan, maar eentje van het Volk van Laaf. Dat zijn inderdaad hufters.

LOL :hihi:

~Panthera~
05-06-05, 22:36
Geplaatst door Orakel
En je slaapt al zo geweldig! :fparty:


Dus maakt het ook geen moer uit . :hihi:

taouanza
06-06-05, 12:10
:hihi: