PDA

Bekijk Volledige Versie : VS runt wereldwijde terreurnetwerk bestaande uit cellen



nl-x
06-06-05, 08:16
Jah, beetje grappende topic. Maar verder zeer serieuze inhoud.



'VS hebben geheime gevangenissen'

Uitgegeven: 6 juni 2005 07:23

WASHINGTON - Volgens de mensenrechtenbeweging Amnesty International beschikken de Verenigde Staten over geheime gevangenenkampen. Deze maken deel uit van een wereldwijd netwerk gevangenissen, waarin gedetineerden worden mishandeld en vermoord en letterlijk verdwijnen.

De aantijgingen werden zondagavond geuit door het hoofd van de Amerikaanse afdeling van Amnesty, William Schulz. Op de Amerikaanse zender Fox verdedigde hij de recente kritiek van Amnesty op de behandeling van terreurverdachten in het Amerikaanse kamp Guantanamo Bay. Volgens Schulz maakt dit detentiecentrum deel uit van de door hem veronderstelde "archipel" van kampen.


En uh. De oorlog in Irak was gerechtvaardigd omdat Saddam wat deed? Yeah right!

assassijn
06-06-05, 09:06
Geplaatst door nl-x
Jah, beetje grappende topic. Maar verder zeer serieuze inhoud.



En uh. De oorlog in Irak was gerechtvaardigd omdat Saddam wat deed? Yeah right!

Als Saddam het doet, dan is het een wrede dictator, en als het westen het doet dan heet dat "terreurbestrijding".

P.S. Ook Marokko heeft van die holen voor de yanks waar ze er rustig op los kunnen martelen.

nl-x
06-06-05, 09:56
Geplaatst door assassijn
Als Saddam het doet, dan is het een wrede dictator, en als het westen het doet dan heet dat "terreurbestrijding".

P.S. Ook Marokko heeft van die holen voor de yanks waar ze er rustig op los kunnen martelen.
Dat zou mij eigenlijk helemaal niets verbazen :(

assassijn
06-06-05, 10:20
Geplaatst door nl-x
Dat zou mij eigenlijk helemaal niets verbazen :(

Hier (http://www.cbsnews.com/stories/2005/03/04/60minutes/main678155.shtml) vind je een artikel over een vliegtuigje dat die "geheime" gevangenissen aandoet.

Vriend
06-06-05, 12:33
De democratie is in de verenigde staten van Amerika al lang geleden begraven en de journalisten laten het afweten. Een Watergate of Vietnam is vergeleken met wat er tegenwoordig aan duistere zaken in het witte huis en pentagon gebeurt niets meer. Dit zijn de letterlijke woorden van een van de mensen die destijds het watergate schandaal onthulden.


'Media hebben nieuwe Deep Throat nodig over Irak'

Uitgegeven: 2 juni 2005 23:19

WASHINGTON - De Amerikaanse media hebben een moderne versie van Deep Throat nodig om te onthullen hoe de regering van president George Bush het volk heeft misleid over Irak. Dat heeft George McGovern, in 1974 tegenstander van Richard Nixon bij de presidentsverkiezingen, donderdag gezegd tegen de radiozender Fox News.

"We hebben echt iemand nodig op een hoge post om ons te vertellen wat er werkelijk aan de hand is", zei McGovern. Hij verwees naar de mysterieuze bron die de journalisten Bob Woodward en Carl Bernstein in de jaren zeventig op het spoor zetten van de Watergate-affaire, die uiteindelijk Nixon de kop kostte.

Kal-El B.V
06-06-05, 13:04
Er worden mensen gewoon vermoord !!! ach ja, it's the way of the world.

De Leiders in Het westen hebben Mengele heruitgevonden. Als je met martelen bezig bent, ben je automatisch ook bezig met het experimenteren met verschillende martelmethodes en hun effecten, je wilt natuurlijk weten welke het meest effectief is, je gaat natuurlijk niet een methode blijven hanteren die niet werkt. Dat is "Politieke Zelmoord".

Er lopen dus op dit moment in het "Verlichte Westen" mensen rond in een witte jas een notitieblokje en een pen, die opschrijven wat bepaalde methodes voor een effect hebben, een grafiekje maken met verschillende kleuren voor de verschillende lijnen, achter Microsoft Excel gaan zitten en de data invoeren, verbeteringen doorgeven, suggesties voor betere methodes doorgeven aan de hand van de tot dan toe bekende gegevens, een nieuwjaarsborrel houden, de volgende dag opschrijven wat er gebeurt als je iemand eens 48 uur geblinddoekt in zijn naakie voor een koude luchtblazer laat staan in plaats van 24 uur, even je duim in de rectum van de 'verdachte' duwen. Even een hond aan zijn been laten knagen, "Oeps ik was even niet aan het opletten want ik ben nog nooit zo ver gekomen met Patience, oh god, hij is dood, ik moet beter opletten op mijn onderwerpen, NEXT !!!"

Kortom, gewoon geexperimenteer op levende mensen. Mengele dus!! en wie zegt dat je de tweede wereld oorlog er niet steeds bij kan halen ???