PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitspraken prins Bernhard stoerdoenerij'



Bofko
06-06-05, 10:30
HILVERSUM (ANP) - Pieter van Vollenhoven gelooft niet dat zijn schoonvader prins Bernhard jarenlang zonder brevet passagiers heeft vervoerd in een vliegtuig. Volgens hem zijn die uitspraken van de overleden prins ,,stoerdoenerij''.
Dat zegt Van Vollenhoven in het nieuwe EO-programma Follow the Leader, dat dinsdagavond wordt uitgezonden.
Van Vollenhoven is het eerste lid van de koninklijke familie, dat in het openbaar reageert op het spraakmakende interview met prins Bernhard, dat de Volkskrant kort na zijn dood in december vorig jaar publiceerde.

'Gesjoemel'
De prins deed in dat interview allerlei onthullingen, onder andere over zijn twee onechte dochters en het privé-leven van de koninklijke familie. Ook stelde hij dat hij ,,altijd had gesjoemeld. Ik zei dat ik de brevetten had, ik hoefde ze nooit te tonen. Ik heb streng verboden ontelbare keren passagiers vervoerd.''

home.nl
------------------------------

Tsjonge ,jonge.
Dus Prins Bernhard heedt altijd lopen snoeven dat hij geen vliegbrevet had, terwijl hij er wél een had. Aldus van Vollenhoven.

Ik zal ook eens kijken of ik de vrouwtjes kan imponeren met dit soort uitspraken. :cool: