PDA

Bekijk Volledige Versie : Friesche schapenNaaier



delirious
06-06-05, 11:10
Friese plattelandsterreur
In het Friese Dongeradeel terroriseren tientalle jongeren hun omgeving. Vooral loslopende schapen en mensen die nieuw zijn in het dorp, vormen een doelwit. Een boer, die zijn schapen wilde verdedigen, wordt flink te grazen genomen. De jongeren komen bij elkaar in een van de vele keten die dienst doet als disco annex bierkeet. Ieder weekend laten ze zich vollopen en dan wordt er zogenaamd lol getrapt in de omgeving. De plaatselijke overheid weet zich geen raad met de jongeren en wil geen negatieve publiciteit.


Waarom halen deze taferelen de media nooit ?

http://www.omroep.nl/nps/premtime/

De link naar de stream.
Lukt me helaas niet als Video te posten.
Misschien MO.NL.

wytze
06-06-05, 11:16
hi delirious,

dit is een paar weken terug wel in het nieuws geweest hoor. iig de volkskrant schreef erover.

delirious
06-06-05, 11:19
Geplaatst door wytze
hi delirious,

dit is een paar weken terug wel in het nieuws geweest hoor. iig de volkskrant schreef erover.

Is dat zo?
Niets van gezien, zag het gisteren bij Prem. :)

wytze
06-06-05, 11:23
daar gaat de reputatie van de Frieschen.
:mad:


:regie: Niet Alle Frieschen zijn Schapennaaiers hoor.

:rolleyes:

delirious
06-06-05, 11:30
Geplaatst door wytze
daar gaat de reputatie van de Frieschen.
:mad:


:regie: Niet Alle Frieschen zijn Schapennaaiers hoor.

:rolleyes:

Nee natuurlijk niet. Het is een kleine groep die het voor de anderen verpest. :wink:

~Panthera~
06-06-05, 11:33
Geplaatst door delirious
Nee natuurlijk niet. Het is een kleine groep die het voor de anderen verpest. :wink:


Das "anders". :ego:


;)

delirious
06-06-05, 11:35
Geplaatst door ~Panthera~
Das "anders". :ego:


;)

:boer: :ego:

~Panthera~
06-06-05, 11:37
Geplaatst door delirious
:boer: :ego:


:duim: :hihi:

wytze
06-06-05, 11:37
Geplaatst door delirious
Nee natuurlijk niet. Het is een kleine groep die het voor de anderen verpest. :wink:



mogelijk zijn het zelfs helemaal geen Frieschen, maar geimporteerde hollanders. Zou mij niks verbazen. :nerveus:

delirious
06-06-05, 11:49
Geplaatst door wytze
mogelijk zijn het zelfs helemaal geen Frieschen, maar geimporteerde hollanders. Zou mij niks verbazen. :nerveus:

Dat mag duidelijk zijn :duim: .