PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed Cheppih vernederd in Israel



angkor
06-06-05, 11:23
PERSBERICHT



Waalwijk , 06-06-2005



Mohammed Cheppih vernederd in Israël





Mohammed Cheppih werd afgelopen zaterdag de toegang tot Israël ontboden. Bij aankomst werd het gezelschap urenlang ondervraagd. Cheppih is vannochtend aangekomen in Nederland. Ook de Palestijnse Rada Nasser kwam Israël niet binnen. De rest van de groep, waaronder een verslaggeefster van Mzine werd urenlang ondervraagd. Uiteindelijk mochten zij toch de reis vervolgen.



"Vernederd, uitgekleed, urenlange verhoren moesten we doorstaan. Mensonterend gewoon", aldus Cheppih. Hij zal het er ook zeker niet bij laten zitten. "De staat Israël is verantwoordelijk hiervoor, dus ik zal zeker een klacht gaan indienen." Cheppih heeft geen strafblad, dus een echte reden om hem te weigeren is er niet. "Het CIDI houdt al een tijdje bij met wat ik zeg, maar ik heb nooit dingen gezegd die strafbaar zijn. Israël had geen enkele reden om ons zo te behandelen. Zeven uur in totaal verhoord worden, zelfs door een hoge functionaris van het Minesterie van Defensie en uiteindelijk in een cel wachten op de terugvlucht. Dit kan gewoon niet. Zeker niet als je jezelf als een democratisch land zien."



Stichting steunpalestina.nl (o.a Mohammed Cheppih) organiseert deze reis naar de bezette gebieden voor een aantal prominente moslimjongeren. Doel van deze reis is, het lanceren van www.steunpalestina.nl, een website van en voor jongeren met als doel het versterken van het contact met Palestina en het Palestijnse volk door middel van live-coverage campanges etc. Velen moslim-jongeren in Nederland zeggen betrokken te zijn bij de Palestijnse zaak maar niet wetend wat ze moeten doen. Dit is een initiatief om ze op een moderne manier bij de zaak te betrekken.

delirious
06-06-05, 11:48
Wat had Mohammed Cheppih verwacht?
Een rode loper?

Zeer naïef. :cheefbek:

Kal-El B.V
06-06-05, 12:34
Doet mij een beetje denken aan van Boxtel in Cuba van een paar maanden geleden(of was het Dittrich). Alleen was dat nog veel dommer en irritanter, want die ging naar een dictatuur en verbaasde zich over hoe een dictatuur hem behandelde en Cheppih ging niet naar een dictatuur, waardoor je toch wel een andere behandeling mag verwachten. Of is Israel dan toch wel een dictatuur ?? Hmmm.??!!

Couscousje
06-06-05, 12:35
Sukkel.

Cc

taouanza
06-06-05, 12:42
Geplaatst door delirious
Wat had Mohammed Cheppih verwacht?
Een rode loper?

Zeer naïef. :cheefbek:

Nee maar je doet alsof hij dit vanzelfsprekend moet vinden.
Dus we mogen geen fatsoen meer verwachten en onbeschoftheid vanzelfsprekend vinden.
Gezellig zo'n normen en waardendebat.

IbnRushd
06-06-05, 12:54
Wel grappig. Aan de hand van die reacties geeft 't toch impliciet aan dat Israel niet zo'n gewilde land is en bekend staat als asociaal - om 't zacht uit te drukken.

NIS
06-06-05, 12:55
De Marokkaanse Nederlanders (vooral de berggeiten), hebben de eeuwenoude goede relatie tussen Israel en Marokko helaas vern***t.

In tegenstelling tot wat meneer Cheppih heeft meegemaakt, ken ik persoonlijk Marokkaanen, die in Israel wel van harte zijn behandeld. Veel Joden in Israel hebben ooit in Marokko gewoond. :alien:

delirious
06-06-05, 13:00
Geplaatst door taouanza
Nee maar je doet alsof hij dit vanzelfsprekend moet vinden.
Dus we mogen geen fatsoen meer verwachten en onbeschoftheid vanzelfsprekend vinden.
Gezellig zo'n normen en waardendebat.


Even terzijde dat het onbeschoft en onfatsoenlijk is.

Maar ik bekijk dit vanuit een realistisch oogpunt. Als de meneer Cheppih goed na had gedacht had hij kunnen weten dat het CIDI hem op de "zwarte lijst" zou zetten. Onredelijk maar wel realistisch.
Ik had het ook liever anders gezien.

Kal-El B.V
06-06-05, 13:12
Ik vind het wel leuk om hier met zijn allen schamper over doen, maar zullen we tegelijk ook even officieel toegeven dat Israel niet een democratiche rechstaat is en dan niet in andere topics weer het tegenovergestelde gaan beweren. Lijkt me een goed plan.

Hamza-T
06-06-05, 13:16
En er zijn zoveel Marokkaanse joden in Israel gekomen.
Maar aangezien Cheppih geen jood is, en heel andere standpunten heeft (zacht uitgedrukt) was hij minder welkom.

Waarom denken vele inwoners van Nederland dat ze als ze op politieke tripjes naar bepaalde landen gaan veilig zijn voor het bewind aldaar, omdat Nederland zo diplomatiek is etc.?

Ron Haleber
06-06-05, 13:19
Geplaatst door NIS
De Marokkaanse Nederlanders (vooral de berggeiten), hebben de eeuwenoude goede relatie tussen Israel en Marokko helaas vern***t.



Het is jou ook wel opgevalen dat ZS, shaheed en hun kornuiten niets meer van zich laten horen...

Dat je het dus over onze gewaardeerde moderatoren als berggeiten hebt, vind ik voor een nationalist als jou weinig elegant! :schreeuw:

als ik dat durfde zeggen, kreeg ik ongenadig op mn donder!

Wortel
06-06-05, 14:22
als ik dat durfde zeggen, kreeg ik ongenadig op mn donder!

Maar jij vertegenwoordigt dan ook een cultuur op zich, Ron, en dat zeg ik met hoogachting.

Je hebt inderdaad wel prikkelende standpunten die tot nadenken stemmen. ;)
En over Cheppih: zijn roemrucht is hem ook in "onze" kring al vooruit gegaan. Ik schreef al eens aan je dat ik meldde dat ik wat woorden met hem had gewisseld en toen was het hek van de dam...

Pytaghoras
06-06-05, 14:57
Wat is die man achterdochtig zeg. Van mij verdient hij meer dan dat. Ik word ziek van zulke Marokkanen die denken iets te kunnen betekenen voor die palesteinen daar. Laat die palesteinen hun shit zelf oplossen. In Nederland en in Marokko zijn genoeg problemen.

:kotsen: :kotsen: :kotsen: Cheppih

Pytaghoras
06-06-05, 15:03
Geplaatst door NIS
De Marokkaanse Nederlanders (vooral de berggeiten), hebben de eeuwenoude goede relatie tussen Israel en Marokko helaas vern***t.

In tegenstelling tot wat meneer Cheppih heeft meegemaakt, ken ik persoonlijk Marokkaanen, die in Israel wel van harte zijn behandeld. Veel Joden in Israel hebben ooit in Marokko gewoond. :alien:

Jij komt altijd met je bla verhalen de forum verzieken. Waarom zijn het vooral de berggeiten? Als of de strijd tussen de palesteinen en joden een strijd is tussen berbers(berggeiten volgens jou) en joden.

Ja, de berggeiten zoals Cheppih, die zich laten misbruiken door arabieren(zandnegers) mogen van mij uit de top van de atlas met hun hoofd naar beneden gegooid worden. Ik zal eerder vechten voor mijn belangen, dan voor die van anderen(de arabieren).

Pytaghoras
06-06-05, 15:07
Geplaatst door NIS
De Marokkaanse Nederlanders (vooral de berggeiten), hebben de eeuwenoude goede relatie tussen Israel en Marokko helaas vern***t.


Eeuwenoude .....Israel? Shame on you!! Israel bestaat sinds 1948 en dat is maar 57 jaar geleden. Voor jouw kennis: eeuw= tijdseenheid van honderd jaar eikel!!

Spoetnik
06-06-05, 15:11
Ruzie!

Joesoef
06-06-05, 15:13
Tja. Het AEL verleden van Cheppig.

Pytaghoras
06-06-05, 15:18
Geplaatst door Spoetnik
Ruzie!

Nee hoor!! Wees maar niet bang, mijn hart is vol met ( :Iluvu: ).
Sommigen moet je maar de les hard lezen in de hoop dat ze iets kunnen leren.

Spoetnik
06-06-05, 15:23
Ik heb altijd stukken minder problemen om Israel binnenkomen, al zijn die mensen in het vliegveld wel erg vermoeiend hoor. Je bent zo bezig je halve levensgeschiedenis te vertellen.

carm@lla
06-06-05, 15:35
Ik vind het niet raar dat ze Cheppih weigeren gezien zijn uitlatingen hier. Waarschijnlijk is hij daar alleen naartoe gegaan om te stoken en dat kunnen ze missen als kiespijn. Veel islamitische landen kom je trouwens al niet eens in als je een stempel van Israel in je paspoort hebt, dus waar hebben we het eigenlijk over...

Spoetnik
06-06-05, 15:45
Geplaatst door carm@lla
Ik vind het niet raar dat ze Cheppih weigeren gezien zijn uitlatingen hier. Waarschijnlijk is hij daar alleen naartoe gegaan om te stoken en dat kunnen ze missen als kiespijn. Veel islamitische landen kom je trouwens al niet eens in als je een stempel van Israel in je paspoort hebt, dus waar hebben we het eigenlijk over...

Nog even en wij Nederlanders komen belgie niet meer in :)

Tomas
06-06-05, 15:48
Geplaatst door Spoetnik
Nog even en wij Nederlanders komen belgie niet meer in :)

Een corridoor is in principe voldoende om van hier uit in het ook vrije frankrijk te komen.

Bofko
06-06-05, 16:13
Geplaatst door Tomas
Een corridoor is in principe voldoende om van hier uit in het ook vrije frankrijk te komen.

Niet nodig . Een luchtbrug is voldoende.

Al Sawt
06-06-05, 16:25
Geplaatst door carm@lla
Veel islamitische landen kom je trouwens al niet eens in als je een stempel van Israel in je paspoort hebt, dus waar hebben we het eigenlijk over... Over een van de weinige positief aspect van Islamitische landen?

Al Sawt
06-06-05, 16:31
Geplaatst door NIS

De Marokkaanse Nederlanders (vooral de berggeiten), hebben de eeuwenoude goede relatie tussen Israel en Marokko helaas vern***t Eeuwenoude?! Je historisch kennis is niet echt deugelijk!

Elk Marokkaan die belang hecht aan een goede relatie met surrogaat staat Israel, is een verrader.


In tegenstelling tot wat meneer Cheppih heeft meegemaakt, ken ik persoonlijk Marokkaanen, die in Israel wel van harte zijn behandeld. Veel Joden in Israel hebben ooit in Marokko gewoond. Dan gaat het hier om Marokkaanse verraders! Marokkanen die ik ken en naar bezet Palestina zijn afgereisd, klagen merg en been over de behandeling die ze daar ten deel valt.

Al Sawt
06-06-05, 16:32
Geplaatst door Pytaghoras
Nee hoor!! Wees maar niet bang, mijn hart is vol met ( :Iluvu: ).
Sommigen moet je maar de les hard lezen in de hoop dat ze iets kunnen leren. Misschien moet ik jou de les hard voor lezen, in hoop dat je iets meer realistisch kijkt naar de verhoudingen tussen Berbers en Arabieren in Marokko.

observer
06-06-05, 21:57
gezien de horrorstories die ik altijd hier hoor over israel snap ik niet dat men verbaast is dat hij het land niet inkwam

nu is de kans voor een jood de kans klein dat hij (de meeste) moslimlanden in komt dus wat dat betreft nogmaal snap ik de verbazing niet

dat cheppih in het verleden nogal onaardige dingen gezegd heeft doen mijn verbazing nogmaals niet echt toenemen

enne dit is toch de zelfde mohammed c. van mekka reizen die niet betaald waren? en is een broeder zijn pilaar vd islam afnemen niet een grote zonde?

ach een beetje nederigheid in cheppih krijgen dat zou wel een prestatie zijn :schok:

Iwan
06-06-05, 22:59
Geplaatst door observer
gezien de horrorstories die ik altijd hier hoor over israel snap ik niet dat men verbaast is dat hij het land niet inkwam

nu is de kans voor een jood de kans klein dat hij (de meeste) moslimlanden in komt dus wat dat betreft nogmaal snap ik de verbazing niet

dat cheppih in het verleden nogal onaardige dingen gezegd heeft doen mijn verbazing nogmaals niet echt toenemen

enne dit is toch de zelfde mohammed c. van mekka reizen die niet betaald waren? en is een broeder zijn pilaar vd islam afnemen niet een grote zonde?

ach een beetje nederigheid in cheppih krijgen dat zou wel een prestatie zijn :schok:
Slecht observer.
De joden zijn altijd welkom in nederland, ook orthodoxen, zionisten.... Wat heeft een nederlander moslims met moslimslanden te maken. Is nederland een moslimsland of zijn de nederlanders moslims geen burgers van nederland?

Julien
06-06-05, 23:38
En wanneer kunnen we Cheppih verwachten in Tibet? Daar wordt ook een volk onderdrukt..

Al Sawt
06-06-05, 23:39
Geplaatst door Iwan
Slecht observer.
De joden zijn altijd welkom in nederland, ook orthodoxen, zionisten.... Wat heeft een nederlander moslims met moslimslanden te maken. Is nederland een moslimsland of zijn de nederlanders moslims geen burgers van nederland? Volgens redenatie van Zionisten, staat een geloof gelijk aan etniciteit.

Vandaar dat een Russische Jood van Slavische afkomst als een Semiet wordt gezien.

GTV
07-06-05, 11:49
Geplaatst door taouanza
Nee maar je doet alsof hij dit vanzelfsprekend moet vinden.
Dus we mogen geen fatsoen meer verwachten en onbeschoftheid vanzelfsprekend vinden.
Gezellig zo'n normen en waardendebat.
Toen die vervelende baard nog beoogd AEL-voorzitter was liet hij weten dat hij van plan was geld te doneren aan Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen.
Niet zo raar dat ze die malloot de toegang weigeren.

:)

observer
07-06-05, 13:50
hoe kan hij eigenlijk naar israel gaan, het land bestaat niet eens , door zijn paspoort te laten zien erkent hij het recht van de israelische douane om te bepalen of hij het land inmag

Al Sawt
07-06-05, 13:59
Geplaatst door observer
hoe kan hij eigenlijk naar israel gaan, het land bestaat niet eens , door zijn paspoort te laten zien erkent hij het recht van de israelische douane om te bepalen of hij het land inmag Dat verbaast me het meest!

Ik vraag me af, wat voor gevoelens iemand moet hebben als ie landt op Ben Goerion. Persoonlijk zwem ik liever in rivier de Ganges dan een bezoek aan een kwaadaardige entiteit.

Zwarte Kat
07-06-05, 16:33
Geplaatst door Al Sawt
Dat verbaast me het meest!

Ik vraag me af, wat voor gevoelens iemand moet hebben als ie landt op Ben Goerion. Persoonlijk zwem ik liever in rivier de Ganges dan een bezoek aan een kwaadaardige entiteit.

Persoonlijk zou ik me dood schamen om Israhelische stempels in mn paspoort te hebben. Dat vloekt met al die arabische stempels.
En je paspoort wordt er ook waardeloos door want je komt de helft vd arabische landen niet meer in aangezien zij het gezonde grensbeleid hanteren om mensen met Israhelische stempels te weigeren.

observer
08-06-05, 15:54
Geplaatst door Zwarte Kat
Persoonlijk zou ik me dood schamen om Israhelische stempels in mn paspoort te hebben. Dat vloekt met al die arabische stempels.
En je paspoort wordt er ook waardeloos door want je komt de helft vd arabische landen niet meer in aangezien zij het gezonde grensbeleid hanteren om mensen met Israhelische stempels te weigeren. dus wat is de ophef als israel iemand met een stempel van een arabisch land dat weigert? zelfde toch en het is niet dat cheppih nu aanspraak kan maken op enige band met het land, ondanks zijn dappere woorden is hij geen palestijn

taouanza
09-06-05, 07:28
Geplaatst door GTV
Toen die vervelende baard nog beoogd AEL-voorzitter was liet hij weten dat hij van plan was geld te doneren aan Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen.
Niet zo raar dat ze die malloot de toegang weigeren.

:)

Dus?
Jij vind dus Palestijnen zo inferieur dat ze niet eens recht hebben op zelfverdediging.
Weet je hoeveel illegale woningen er weer zijn gebouwd voor kolonisten op Palestijns gebied maar omdat ze zich niet opblazen hoor je daar niemand over.
Wat zijn die Palestijnen toch netjes om hun plaats te kennen.

taouanza
09-06-05, 07:29
Geplaatst door observer
dus wat is de ophef als israel iemand met een stempel van een arabisch land dat weigert? zelfde toch en het is niet dat cheppih nu aanspraak kan maken op enige band met het land, ondanks zijn dappere woorden is hij geen palestijn

Dus je mag niet solidair zijn met Palestijnen?
Wat voor logica hanteer jij?

observer
09-06-05, 08:22
solidair zijn is iets anders dan subsidieren van zelfmoordaanslagen

en, vat dit niet verkeerd op, die solidariteit met de palestijnen die er onder moslims heerst is vaak een heeeeel dun laagje met veel geschreeuw en weinig inhoud

wat hebben de moslims de afgelopen 60 jaar nu voor de palestijnen gedaan? zowel regeringen als burgers?

GTV
09-06-05, 08:38
Geplaatst door observer
solidair zijn is iets anders dan subsidieren van zelfmoordaanslagen

en, vat dit niet verkeerd op, die solidariteit met de palestijnen die er onder moslims heerst is vaak een heeeeel dun laagje met veel geschreeuw en weinig inhoud

wat hebben de moslims de afgelopen 60 jaar nu voor de palestijnen gedaan? zowel regeringen als burgers?

Psies mijn idee.
Maar daar hoor je die wannabee Arabieren niet over.

AARDIG
09-06-05, 08:51
Geplaatst door observer
wat hebben de moslims de afgelopen 60 jaar nu voor de palestijnen gedaan? zowel regeringen als burgers?

Heel veel geld gedoneert.

observer
09-06-05, 14:12
Geplaatst door AARDIG
Heel veel geld gedoneert. kom kom er staan in dubai hotels die meer gekost hebben dan er ooit is overgemaakt

hoeveel ken jij er hier die meer geld dan pak en beet de waarde van een paar prada's overmaken (of zelf een paar zeemans)

grootste geldschieter op het moment is de eu (technisch gezien israel ook omdat ze op het geld schieten :verward: )

Spoetnik
09-06-05, 14:47
Geplaatst door Al Sawt
Ik vraag me af, wat voor gevoelens iemand moet hebben als ie landt op Ben Goerion.

Gevoel van rust en avontuur. Vreemde tegenstellig eigenlijk.

GroteWolf
09-06-05, 16:47
In Saoudie Arabie is hij anders uiterst welkom.

Klapheck
09-06-05, 16:50
Geplaatst door AARDIG
Heel veel geld gedoneert.

Aan terreur-organisaties ja.

Als gelddonaties en liefdadigheid vaste voet in Arabische mentaliteit hadden, was het niet zo'n ongelijke kolerezooi in die landen.

GroteWolf
09-06-05, 16:54
Als een delegatie van Saoedies geld komt doneren aan de Hofstadgroep zijn ze in NL van harte welkom. De mensen staan al met vlaggetjes en balonnen klaar om ze binnen te halen.

Klapheck
09-06-05, 17:00
Pfff.. donaties.
Als er al geld wordt gedoneerd voor slachtoffers van de Marokkaanse aardbeving, verdwijnt het in zakken van hun eigen 'broeders'. Hulpgoederen worden verpatst door 'broeders'.

En dan zullen ze wel geld geven voor het welzijn van de Palestijnen, duizenden kilometers verderop? Laat me niet lachen.
Ik zei al: als er al geld heengaat is het voor terreur, anders niks.

Al Sawt
09-06-05, 17:15
Geplaatst door Klapheck
Pfff.. donaties.
Als er al geld wordt gedoneerd voor slachtoffers van de Marokkaanse aardbeving, verdwijnt het in zakken van hun eigen 'broeders'. Hulpgoederen worden verpatst door 'broeders'.

En dan zullen ze wel geld geven voor het welzijn van de Palestijnen, duizenden kilometers verderop? Laat me niet lachen.
Ik zei al: als er al geld heengaat is het voor terreur, anders niks. Persoonlijk hoop ik dat mijn geld naar een Palestijnse verzetsorganisatie gaat, dan naar een school!

Klapheck
09-06-05, 17:20
Geplaatst door Al Sawt
Persoonlijk hoop ik dat mijn geld naar een Palestijnse verzetsorganisatie gaat, dan naar een school!

Geen zorg. Je hoop is zeker in vervulling gegaan.

GTV
09-06-05, 17:40
Geplaatst door Al Sawt
Persoonlijk hoop ik dat mijn geld naar een Palestijnse verzetsorganisatie gaat, dan naar een school!
Beter ga je zelf naar de Palestijnen om te vechten voor de goede zaak.

:)

Klapheck
09-06-05, 18:01
Geplaatst door GTV
Beter ga je zelf naar de Palestijnen om te vechten voor de goede zaak.


No way. Die zit hier hoog en droog in een veilig land en laat de oeroude strijd lekker door anderen opknappen.

Iwan
09-06-05, 18:13
Geplaatst door observer
solidair zijn is iets anders dan subsidieren van zelfmoordaanslagen

en, vat dit niet verkeerd op, die solidariteit met de palestijnen die er onder moslims heerst is vaak een heeeeel dun laagje met veel geschreeuw en weinig inhoud

wat hebben de moslims de afgelopen 60 jaar nu voor de palestijnen gedaan? zowel regeringen als burgers?
Zonder help van moslims was de lot van Palestijnen het zelfde als indianen in Amireka. Israel is 60 jaar bezig om Palestijnen te vernietigen. Dankzij moslims is het haar niet gelukt.

Iwan
09-06-05, 18:20
Geplaatst door Klapheck
Pfff.. donaties.
Als er al geld wordt gedoneerd voor slachtoffers van de Marokkaanse aardbeving, verdwijnt het in zakken van hun eigen 'broeders'. Hulpgoederen worden verpatst door 'broeders'.

En dan zullen ze wel geld geven voor het welzijn van de Palestijnen, duizenden kilometers verderop? Laat me niet lachen.
Ik zei al: als er al geld heengaat is het voor terreur, anders niks.
Veel zionisten wonen duizenden kilometers verderop. Toch blijven ze geld sturen naar terreurstaat die 60 jaar bezig is met aanslagen te plegen op kinderen, ouderen, bejaarden, vrouwen ....enz. Wat vind jij hiervan?

tr_imparator
09-06-05, 19:02
geweigerd dan neemt hij gewoon de eerstvolgende vlucht terug,....maar waarom die vernederingen en die verhoor? Ik hoor niemand hier ff roepen om mensenrechten? die rechten heeft alleen Israel en de in geval van schending dan is Palestina de oorzaak. Maar goed ik zie al dat we daar al overuit zijn..het gaat nu om hulp van arabieren aan palestina..? Die wordt heel simpel onmogelijk gemaakt door Israel, danwel Amerika. De oplossing is simpel; Israel dwingen tot terugtrekking en laten zien dat ze niet zomaar palestijnen kunnen afmaken. Ik denk dat een wereldoorlog en stabiliteit van macht tot een mogelijke oplossing behoort.

Julien
09-06-05, 20:35
Geplaatst door tr_imparator
Ik denk dat een wereldoorlog en stabiliteit van macht tot een mogelijke oplossing behoort.

??Wat bedoel je hiermee?

Je klinkt hier namelijk behoorlijk eng..

Al Sawt
09-06-05, 21:03
Geplaatst door Klapheck
No way. Die zit hier hoog en droog in een veilig land en laat de oeroude strijd lekker door anderen opknappen. Oeroud?

Kennelijk is je historische referentie kader, heel erg beperkt!
Oeroud is moorddadige antisemitisme die altijd welig in Europa heeft geteerd.

O ja, met geld kan je veel bereiken.

Al Sawt
09-06-05, 21:03
Geplaatst door GTV
Beter ga je zelf naar de Palestijnen om te vechten voor de goede zaak.

:) Misschien zal dat met Godswil gebeuren!

Al Sawt
09-06-05, 21:05
Geplaatst door tr_imparator
geweigerd dan neemt hij gewoon de eerstvolgende vlucht terug,....maar waarom die vernederingen en die verhoor? Ik hoor niemand hier ff roepen om mensenrechten? die rechten heeft alleen Israel en de in geval van schending dan is Palestina de oorzaak. Maar goed ik zie al dat we daar al overuit zijn..het gaat nu om hulp van arabieren aan palestina..? Die wordt heel simpel onmogelijk gemaakt door Israel, danwel Amerika. De oplossing is simpel; Israel dwingen tot terugtrekking en laten zien dat ze niet zomaar palestijnen kunnen afmaken. Ik denk dat een wereldoorlog en stabiliteit van macht tot een mogelijke oplossing behoort. Een dreiging van een nucleaire of chemische versie van Massada, zal kan.kergezwel Israel en haar 'supporters' inbinden.

Al Sawt
09-06-05, 21:09
Geplaatst door Klapheck
Aan terreur-organisaties ja.

Als gelddonaties en liefdadigheid vaste voet in Arabische mentaliteit hadden, was het niet zo'n ongelijke kolerezooi in die landen. Zolang huidige kolerezooi in Arabische wereld de kolerezooi in Europa tijdens WO2 niet overtreft, valt al met al mee.

Al Sawt
09-06-05, 21:10
Geplaatst door Klapheck
Geen zorg. Je hoop is zeker in vervulling gegaan. Dan is dat een geruststelling!

Klapheck
09-06-05, 21:40
Geplaatst door Al Sawt
Zolang huidige kolerezooi in Arabische wereld de kolerezooi in Europa tijdens WO2 niet overtreft, valt al met al mee.

Heb je hem weer met z'n stokpaardje. Zeg je dat ook bij de bakker als het brood isuitverkocht? "Het lijkt de hongerwinter wel!"

Dan nog: het is een kwestie van industriele en technische achterstand daaro, en gebrek aan organisatie. Pogingen zijn er wel geweest (tot 3 keer toe, maar uiteraard mislukt).
1 islamitische bende die de westerse techniek kopieert (allicht, ze zullen zelf 's wat ontdekken) en die achterstand is dubbel en dwars ingehaald hoor. Daar droom jij als Allah-soldaat natuurlijk van, van zo'n vernietigend pandemonium. Het alternatief voor schaapjes tellen. Ik zou zeggen: kom van je luie welvaartskrent en slijp je kromzwaard. Alle begin is goed.

Klapheck
09-06-05, 21:42
Geplaatst door Al Sawt
Misschien zal dat met Godswil gebeuren!

Je zou zelf ook 's wat kunnen doen. Dien je Almachtige nederig en stap in het vliegtuig naar Tel Aviv.
Of moet je luie welvaartskrent inmiddels chirurgisch van je hangbank worden losgesneden?

tr_imparator
09-06-05, 21:43
Geplaatst door Al Sawt
Een dreiging van een nucleaire of chemische versie van Massada, zal kan.kergezwel Israel en haar 'supporters' inbinden.


het ''natuurlijk beloop'' heeft geen gunstige prognose en chirurgisch verwijderen gaat inderdaad een beetje moeilijk vanwege al die ''metastases'' :doc:

Tomas
09-06-05, 21:44
Geplaatst door Klapheck

Of moet je luie welvaartskrent inmiddels chirurgisch van je hangbank worden losgesneden?

Ah, nu zie ik wie u is. 151?

tr_imparator
09-06-05, 21:49
Geplaatst door Tomas


is je paper al af?

Tomas
09-06-05, 21:51
Geplaatst door tr_imparator
is je paper al af?

Ja, maar ik heb 'm alweer opgebruikt op de wc.

tr_imparator
09-06-05, 21:56
Geplaatst door Tomas
Ja, maar ik heb 'm alweer opgebruikt op de wc.


is je wc-papier op?

Klapheck
09-06-05, 21:58
Snip & Snap strike again :moe:

Al Sawt
09-06-05, 22:08
Geplaatst door Klapheck
Je zou zelf ook 's wat kunnen doen. Dien je Almachtige nederig en stap in het vliegtuig naar Tel Aviv.
Of moet je luie welvaartskrent inmiddels chirurgisch van je hangbank worden losgesneden? Vertel me eens, Nobelin?

Heb je als 'Semiet' Israelische staatsburgerschap of blijken je Semitische genen, tekort te schieten?

Al Sawt
09-06-05, 22:08
Geplaatst door Klapheck
Je zou zelf ook 's wat kunnen doen. Dien je Almachtige nederig en stap in het vliegtuig naar Tel Aviv.
Of moet je luie welvaartskrent inmiddels chirurgisch van je hangbank worden losgesneden? Vertel me eens, Nobelin?

Heb je als 'Semiet' Israelische staatsburgerschap of blijken je Semitische genen, tekort te schieten?

Klapheck
09-06-05, 22:09
Geplaatst door Al Sawt


Heb je als 'Semiet' Israelische staatsburgerschap of blijken je Semitische genen, tekort te schieten?

Ik snap geen hout van je vraag, al stelde je 'm drie keer.

Al Sawt
09-06-05, 22:15
Geplaatst door Klapheck
Heb je hem weer met z'n stokpaardje. Zeg je dat ook bij de bakker als het brood isuitverkocht? "Het lijkt de hongerwinter wel!" Net als jouw stokpaardjes!


Dan nog: het is een kwestie van industriele en technische achterstand daaro, en gebrek aan organisatie. Pogingen zijn er wel geweest (tot 3 keer toe, maar uiteraard mislukt).
1 islamitische bende die de westerse techniek kopieert (allicht, ze zullen zelf 's wat ontdekken) en die achterstand is dubbel en dwars ingehaald hoor.
Verklaar waarom zelf ten tijde van technologische gelijkheid, de oorlogen in Europa veel bloediger waren dan in MO?

Denk gerust aan alle godsdienstoorlogen.



Daar droom jij als Allah-soldaat natuurlijk van,Wees gerust! Voor de daden waar ik over droom, zal ik me moeten verantwoorden bij almachtige!

En alleen daarom verdien ik de titel: Allah soldaat, niet!



van zo'n vernietigend pandemonium. Het alternatief voor schaapjes tellen. Ik zou zeggen: kom van je luie welvaartskrent en slijp je kromzwaard. Alle begin is goed. Dat is juist het probleem. Om je omgeving schoon te vegen, dien je eerst je eigen stallen/paleizen uit te mesten en dan kan je pas je omgeving schoonmaken, door alle onkruid te verwijderen.

Al Sawt
09-06-05, 22:17
Geplaatst door Klapheck
Ik snap geen hout van je vraag, al stelde je 'm drie keer. Dat gold ook voor menig Wannabe Joden uit Oostblok, toen ze die vraag gesteld krijgen.

Klapheck
09-06-05, 22:20
Geplaatst door Al Sawt
Net als jouw stokpaardjes!


Jijbak :slapen:


Verklaar waarom zelf ten tijde van technologische gelijkheid, de oorlogen in Europa veel bloediger waren dan in MO?

Betere infrastructuur, betere organisatie. Koel en uitgekiend killen, in tegenstelling tot als een dolle op elkaar inhakken ;)


Denk gerust aan alle godsdienstoorlogen.

Voortdurend. Daarom ben ik erg blij met seculier Nederland. Religie leidt alleen maar tot moord. RIP Theo.



Wees gerust! Voor de daden waar ik over droom, zal ik me moeten verantwoorden bij almachtige!

EN die bestaat niet: bof jij even. Ik heb me dagelijks te verantwoorden aan mensen die echt bestaan.


En alleen daarom verdien ik de titel: Allah soldaat, niet!

Hiawatta dan.



Dat is juist het probleem. Om je omgeving schoon te vegen, dien je eerst je eigen stallen/paleizen uit te mesten en dan kan je pas je omgeving schoonmaken, door alle onkruid te verwijderen.
Getverderrie, wat ben je toch ook een engerd met je zuiveringsacties.

Klapheck
09-06-05, 22:21
Geplaatst door Al Sawt
Dat gold ook voor menig Wannabe Joden uit Oostblok, toen ze die vraag gesteld krijgen.

Oh nou snap ik 'm.
Geen zorg, Sawt: sloeries als ik zijn van harte welkom in Israel.

Klapheck
09-06-05, 22:25
Voor wat betreft de topic-titel: ik dacht dat Angkor een Hollander was. Begint hij nou ook al met dat archaische gereutel over 'vernedering'? Sheesh.

RinC
10-06-05, 00:14
Geplaatst door Klapheck

Geen zorg, Sawt: sloeries als ik zijn van harte welkom in Israel.


Ik hoop dat je de goeie bus pakt in Israel ;)

carm@lla
11-06-05, 20:38
Geplaatst door angkor
PERSBERICHT



Waalwijk , 06-06-2005



Mohammed Cheppih vernederd in Israël

Mohammed Cheppih werd afgelopen zaterdag de toegang tot Israël ontboden . Bij aankomst werd het gezelschap urenlang ondervraagd. Cheppih is vannochtend aangekomen in Nederland. Ook de Palestijnse Rada Nasser kwam Israël niet binnen. De rest van de groep, waaronder een verslaggeefster van Mzine werd urenlang ondervraagd. Uiteindelijk mochten zij toch de reis vervolgen.

"Vernederd, uitgekleed, urenlange verhoren moesten we doorstaan. Mensonterend gewoon", aldus Cheppih. Hij zal het er ook zeker niet bij laten zitten. "De staat Israël is verantwoordelijk hiervoor, dus ik zal zeker een klacht gaan indienen." Cheppih heeft geen strafblad, dus een echte reden om hem te weigeren is er niet. "Het CIDI houdt al een tijdje bij met wat ik zeg , maar ik heb nooit dingen gezegd die strafbaar zijn. Israël had geen enkele reden om ons zo te behandelen. Zeven uur in totaal verhoord worden, zelfs door een hoge functionaris van het Minesterie van Defensie en uiteindelijk in een cel wachten op de terugvlucht. Dit kan gewoon niet. Zeker niet als je jezelf als een democratisch land zien ."

Stichting steunpalestina.nl (o.a Mohammed Cheppih) organiseert deze reis naar de bezette gebieden voor een aantal prominente moslimjongeren. Doel van deze reis is, het lanceren van www.steunpalestina.nl , een website van en voor jongeren met als doel het versterken van het contact met Palestina en het Palestijnse volk door middel van live-coverage campanges etc. Velen moslim-jongeren in Nederland zeggen betrokken te zijn bij de Palestijnse zaak maar niet wetend wat ze moeten doen. Dit is een initiatief om ze op een moderne manier bij de zaak te betrekken.
Angkor, ik vroeg je al naar de bron van dit "persbericht", maar kreeg geen antwoord. Gezien de rare fouten (heb ze hierboven dikgedrukt) en het noemen van een verkeerde URL (de juiste website is www.steunpalestina.net) kan ik me niet voorstellen dat de organisatie dit bericht heeft uitgegeven.

Heb jij het soms zelf in elkaar geflanst, angkor?

Al Sawt
12-06-05, 20:19
Geplaatst door Klapheck
Jijbak :slapen:


Betere infrastructuur, betere organisatie. Koel en uitgekiend killen, in tegenstelling tot als een dolle op elkaar inhakken ;) Liever als een dolle op elkaar inhakken, dan het uitvoeren van een wijdgedragen genocides.



Voortdurend. Daarom ben ik erg blij met seculier Nederland. Religie leidt alleen maar tot moord. RIP Theo. Als het geen religie was, dan zijn het ideologien als fascisme en communisme.


EN die bestaat niet: bof jij even. Ik heb me dagelijks te verantwoorden aan mensen die echt bestaan. Vreemde redenatie voor een Israelsympathisant. Want druist defenitie Israel, niet tegen jouw seculiere en atheistische principes?


Hiawatta dan. Die titel draag ik met gepaste trots.


Getverderrie, wat ben je toch ook een engerd met je zuiveringsacties. Engerd is onderhevig aan tijdgeest.

Al Sawt
12-06-05, 20:21
Geplaatst door Klapheck
Oh nou snap ik 'm.
Geen zorg, Sawt: sloeries als ik zijn van harte welkom in Israel. Inkomen is iets anders, dan vergoed verblijven.

O ja, Israeliers halen liever sloeries uit Oost-Europa, zodat ze hun ongestraft als seksslaven kunnen inzetten in hun seksindustrie.

mark61
12-06-05, 22:11
Geplaatst door carm@lla
Angkor, ik vroeg je al naar de bron van dit "persbericht", maar kreeg geen antwoord. Gezien de rare fouten (heb ze hierboven dikgedrukt) en het noemen van een verkeerde URL (de juiste website is www.steunpalestina.net) kan ik me niet voorstellen dat de organisatie dit bericht heeft uitgegeven.

Heb jij het soms zelf in elkaar geflanst, angkor?

Ik denk hiervandaan http://www.maghreb.nl/nieuws/algemeen/, maar das de concurrent, dus dat staat zo lullig. Angkor is heel goed in Nederlands. :ego: